han boken handler om!

Reklame | annonselenker Nelly

Hei alle sammen! Jeg har ikke glemt dere, så klart. Men når dagene blir i overkant hektiske vet jeg hva som funker best for at jeg skal ha det bra = strukturere å gjøre det som føles “vanskeligst” først. I mitt hode er det å ta tak i bunken med regninger som jeg bare utsetter, tømme mailboksen, ringe den samtalen som føles slitsom osv. Heldigvis fikk jeg gjort alt det i går, det er for lenge siden sist. Jeg dro hjem til Joakim for å spille inn videoblogg på kvelden, men det gikk ikke for min del. Hodet hang ikke med, og jeg tenkte vel helt ærlig mest på koreografi og stirret ut i luften da vi skulle snakke om morsomme ting. Da er det best å la det ligge å prøve igjen en annen gang, så av alle ting gikk vi ut å satt oss i bilen for å høre på musikk. Vi elsker å vise hverandre låter, gamle som nye. Jeg spilte en del fra Amy Diamond og t.A.T.u som han ikke hadde hørt før, guilty pleasures.. 🙂 

Resten av kvelden ble brukt hjemme hvor jeg lot tv-en surre i bakgrunnen samtidig som jeg gjorde litt yoga på gulvet, bleket tennene og tok en ansiktsmaske. Jeg prøver å gjøre litt hver dag for å pleie utseendet. Det høres kanskje ekstremt ut, men det krever ikke så mye for at jeg skal føle meg vel. Om jeg barberer meg under armene regnes det, et par ganger i uken tar jeg ansiktsmasker, kurer håret, bleker tennene, tar spraytan.. Sånne ting. Da føler jeg meg tilfreds og helt rolig, det går på automatikk. Ellers har jeg begynt å lese en ny bok, de udødelige. Lenge siden jeg har lest fiksjon.. Liker best sakprosa om jeg skal være ærlig, selv om denne er fengende nok. 

Det er mye spennende som skjer om dagen, snart kommer jo boken min ut også. I midten av oktober! Jeg er faktisk ikke sikker på eksakt dato, selv om den er offentliggjort hehe.. Jeg burde kanskje sende en mail å spørre, greit å vite når ens egen bok kommer ut liksom. Jeg gjestet Ida Fladen sin podcast for litt siden og snakket om nettopp boka og tematikken i den, og det er gøy å høre at så mange ble sjokkerte over hvem den handlet om. Det var meningen, jeg hadde aldri skrevet boken om historien hadde blitt fortalt allerede. Podcasten ligger i appen! 

Kjole: HER (den er på 30%) 
Sko: HER – normale i størrelsen og faktisk ganske behagelige. 🙂 

 

I dag har jeg og Benjamin en lang dag sammen faktisk. Først massasje og Cryo-terapi, etterfulgt av trening og snart blir det middag ute, en dobbel-date altså. Det blir en fin avslutning på dagen som forøvrig har vært bra generelt sett. Gleder meg til å høre hva dere synes om podcast-episoden. 

Ps! Jeg henger litt etter på å svare dere i kommentarfeltet. Jeg leser alt, og svarer enhver av dere first thing i morgen tidlig. 🙂 

53 kommentarer
    1. Herregud så talentløs blogging om dagen. Skjønner at du er opptatt, men at du ikke prioriterer leserne dine er utrolig skuffende. Hva er vitsen med masse bilder hvor du ikke viser ansiktet engang? Skal du bare blogge en gang om dagen, gjør ihvertfall det innlegget bra…

    2. Hei! Ville bare si at du er så god og flink! Du skriver bra og jeg føler at jeg ofte får noe ut av det du skriver, noe jeg ikke føler med andre bloggere. Du har ett stort talent! Liker spesielt godt å titte innom bloggen din nå når det ser ut som at du trives i livet og ser så frisk og genuin glad ut; håper det er sånn du har det på innsiden også.

    3. Synes dette var eit koselig innlegg eg. Bare litt positivitet mtp kommentaren over 🙂 Digga deg, SE 💓

    4. Hørte på podcasten istedetfor å følge med på forelsningen i dag menmen. Gleder meg helt vilt til boken kommer ut. Jeg elsker hvordan du skriver og måten du skriver på! Stå på Sophie og ikke gi deg, forstår du er opptatt om dagen så det at du «glemmer oss» det går bra. Du er en travel dame, men det er derfor du leverer så bra også når du først gjør noe. Har vært fan av deg så lenge jeg kan huske og det å finne meg i mye av det du skriver har hjulpet meg utrolig masse igjennom årene. Takk for at du er den du er.

    5. Hey! Jeg så en oppi her kommentere at bloggen din er elendig om dagen og at du ikke prioriterer leserne dine. NOT TRUE.
      Jeg synes du leverer utrolig fine innlegg om dagen, og bildene er kjempefine.
      Heier på deg i SVD!!!❤️

    6. Synes du er helt utrolig flink som klarer å gjøre og balansere så mye på en gang, all ære til deg! Har fulgt bloggen din i mange år, helt siden blogg-krangelen med tcmn (haha) – og ble skikkelig sjokkert da jeg hørte podcasten, var sikker på at boken skulle handle om Robin 🙈Gleder meg til å lese den, synes du er kjempetøff som deler noe så personlig!

    7. Hørte på podcasten, elsker Ida med et hjerte i hånden og har bare ventet på at du skulle være gjest, endelig kom du og snakket om noe jeg ikke “visste” noe om. Men noe jeg kjenner meg noe ekstremt igjen i, alle situasjoner er forskjellige, men din virkelig traff meg på et personlig nivå da jeg har gått gjennom mye av det samme! Hadde ikke planer om å kjøpe boken, men nå er det det første jeg skal gjøre!
      Jeg er vanligvis en stille leser, men jeg vil bare si at du er utrolig inspirerende hva du har fått til på tross av motgang
      mange gode klemmer ❤️

    8. Det er jo litt misvisende når du har som overskrift «Han boka handler om» og så skriver du senere i innlegget: «det var gøy å høre at så mange ble sjokkerte over hvem boka handlet om.(…)»
      Og så sier du jo ikke i podcasten hvem det faktisk handler om…

    9. Gleder meg utrolig mye til boken din kommer ut, da skal æ kjøpe den med en gang!
      PS: du gjør det så utrolig bra i Skal Vi Danse – heier på dæ 😉

    10. Måtte jo tune inn å høre på podcast i dag, å ble jo så overrasket av handlingen på boka. Husker du hadde et blogginnlegg for et par år tilbake som het “Han liker deg, men han liker deg ikke nok” og jeg leste det sikkert 20 ganger. jeg gikk jo gjennom noe av det samme og tenkte shit her setter hun ord på akkurat det jeg føler. Da går det jo plutselig litt bedre når en vet at det er flere i samme båt. Boka di kommer nok i bokhyllen min, å mange andre vil jeg tro☺️
      Lykke til med både skal vi danse og ny bok❣️

    11. Altså, ligger å hører på podcasten din nå, og herregud, jeg kjenner meg SÅ igjen i ALT du sier. Har akkurat brukt 5 år på det samme, og akkurat klart å sette ned foten og løsrive meg fra det. TAKK! Så deilig å høre din historie, og vite at jeg ikke har vært alene om å ha det slik. Gleder meg masse til å lese boka di!

    12. Vil bare starte med å si at jeg liker veldig godt å titte innom bloggen din, og podcasten med Ida Fladen var veldig fin. Du kom med mye fornuftig og snakker veldig godt for deg. Det eneste jeg stusset litt på var det at du sa at “omtrent ingen vet hvem boka handler om”. Nå er det sånn at veldig mange vet akkurat hvem den handler om siden han er en offentlig person, det har blitt skrevet om i Media at dere har truffet hverandre og hele jodel har vært fylt med sladder om dere. Syntes det er fint at du ikke bruker navnet hans da det som du sier er din historie, men å tro at det kun er veldig få som vet hvem det er blir nok litt naivt.

    13. Mange av oss vet nok hvem denne komikeren er 😉
      Gleder meg uansett til å lese den nye boken. Jeg jobber i bokhandel, og der står det at den kommer 1.oktober i hvert fall! Gøy 🙂

    14. Tror mange, inklusive meg selv, vil kjenne seg igjen i boken din. Det at du er så ærlig kan gjøre at andre møter seg selv i døra og kommer seg ut av lignende situasjoner. Har selv vært der, og kjenner meg så utrolig godt igjen i det at de kun elsker deg natt til søndag og at det altoppslukende savnet og avhengigheten gjør at du tviholder på de få meldingene du får. Samt den sinnsyke rusen man føler når man forlater stedet deres eller faktisk mottar en melding. Det er en smertefull illusjon man kun forstår når man er ut av den.

    15. Du er bare så nydelig tvers igjennom. Du tar så fine bilder, de sier så mye! Jeg hørte på podcasten idag på vei til kiropraktor timen som jeg hadde.. stoppet på rødt lys.. og ble helt oppslukt i å høre på så jeg glemte å kjøre når det ble grønt. Taxi sjåføren tutet på meg for å gi beskjed om at jeg kunne kjøre.. Så trist og så godt at du kom deg ut av det forholdet.
      Du og Joakim burde begynne med podcast synes jeg.. du er så reflektert og har så mye gode tanker og synspunkter rundt så mye som vi andre ikke tenker like mye over.. og det gjør så at man tenker mer over det, når man hører deg snakke om det.. Ikke minst har du en rolig og behagelig stemme, så man blir så avslappet når du snakker 🙂 Lykke til videre med alt <3

    16. Oi! Det var en veldig annen historie enn det han selv uttrykker i samme podcast, hvor han blir spurt om deres relasjon.

    17. Jeg trodde faktisk boken skulle handle om forholdet med Robin og din opplevelse med å få intime bilder spredt på nett, samt da rettssaken mot han hvor du vitnet om jeg ikke tar mye feil. Det hadde også vært en veldig interessant historie å høre “fra innsiden”. Vi visste jo ikke før lenge etter at bildene var blitt delt og aner ikke hvordan du følte det i øyeblikket du fikk vite det. Vi vet hva som skjedde da han slo en jente, men vi vet ikke hva din opplevelse var.

    18. Jeg er så enig med Silje over her. Trodde faktisk vi skulle få høre din versjon av alt oppstyret i media rundt din forrige ekskjæreste. Jeg tror alle er nysgjerrig på ditt synspunkt i saken og hvordan det går med deg den dagen i dag?

    19. Hører du sier i podkasten at han var litt eldre enn deg og du ville virke mer voksen. Men er ikke Robin bare ett år eldre? er det han boken handler om?

    20. Nei, det er ikke Robin boken handler om. Virker som mange tror boken handler om et turbulent forhold slik hun hadde med Robin. Boken handler om noe så enkelt, men likevel veldig sårt, om å være forelsket i en som ikke er det tilbake.

    21. Så frustrert altså 🙁 prøvde å høre på podcasten når jeg skulle kjøre bil. Hadde på mobilnettet, men får beskjed at det ikke står på. Håper jeg får fikset det så jeg kan høre 😅

    22. Tror de alle fleste veit hvem denne boka handler om, en viss komiker som reiv av deg parykken under akten. Blir gøy å høre din versjon av dette kjærlighetsforholdet. Hvor kan man kjøpe boka?

    23. Det er en komiker som har vært med i Torsdag kveld fra nydalen som hun “datet” en periode. Var vel mer ensidig kjærlighet. Kan tydeligvis ikke skrive navnet hans, men tror de fleste vet hvem han er nå. Blir spennende å lese boka mtp at dere 2 har veldig ulik oppfatning av historien.
      Navnet rimer på Fenrik Lodesen. Håper ikke denne kommentaren blir sletta nå.

    24. Det er H*nrik Th*desen boka handler om. Synes nesten litt synd på fyren, han ba jo aldri om å havne midt oppi alt dette her. Han ville jo ikke ha Sophie en gang. Håper virkelig hun har latt han lese boka før den blir gitt ut, jævlig surt for han hvis hun kommer med intime detaljer. Kommer sikkert reprise av parykk-historien.

    25. Det er så utrolig kult å se hvor mye du har “vokst” den siste tiden. Du virker mer voksen, og virker å ha et veldig godt og fint hjerte. Ikke hør på folk som slenger dritt, la oss alle være gode med hverandre i stedet. Det er en mangelvare i vårt samfunn dessverre!

    26. Er vi samme person eller? Har gått gjennom det samme! Var hekta på en fyr i ett helt år! Har lært mye av å være i den situasjon. I dag har jeg vært uten han i nesten to år! 🙂

    27. Hei Sophie <3
      Vil bare si at du er så sterk og tøff som tør å dele så mye av deg selv. Jeg har vært i samme situasjon selv, fra alderen 14-19år og man kan bli ødelagt av mindre. Det var godt å høre noen snakke høyt om de samme tankene som jeg har hatt. Du er ikke psycho.. eller, da er i så fall jeg også det 🙂 Sender masse kjærlighet din vei og jeg heier på deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg