skarpe gjenstander og for mye av det gode

Reklame | annonselenker Nelly

Det var så koselig å komme på trening i dag og bli møtt av fantastiske Aune Sand som har gjort et comeback i konkurransen, heldigvis ble han ikke lenge borte! Jeg er så glad for at han er med oss igjen, en varmere og finere person skal man lete lenge etter ❤️ .. Og det er for øvrig alt jeg ønsker å si om dramaet som har skjedd de siste dagene, for det har jo ingenting med meg å gjøre sånn egentlig. Men det er så klart et stort pluss når vi har det hyggelig, alle sammen, og er hyggelige mot hverandre og dansepartnerne. 

Jakke: HER (på 50% rabatt nå)
Bukse: HER. Mange har spurt om størrelsen på denne, og jeg vil si helt normal og stort pluss for at den ikke er for lang i beina, noe de fleste bukser er for meg.

Body: HER 

I dag er jeg SÅ trøtt og det både synes og merkes. Jeg kom akkurat hjem og har spist middag, hvor jeg satt å halvsov ved matbordet.. Forresten, jeg tenkte på noe da jeg gikk mot treningen i dag. Jeg kan merke en forskjell i kroppen når det er grått vær ute og på kanten til lyn og torden, jeg føler meg nesten.. magnetisk? Elektrisk? Har noen andre det på samme måte? Det er så fascinerende og rart hvordan man blir direkte påvirket av været, men det skulle jo bare mangle egentlig. Alt i universet henger jo sammen. Men nå sporer jeg helt av! Det eneste jeg ønsker å gjøre i kveld er å legge meg under dynen å se på Sharp Objects. Dere har jo tipset meg masse om den serien lenge nå, så da var det på tide. Uheldigvis er jeg ferdig med Handmaids Tale og kunne gjerne trengt enda flere serier om noen har kanontips å komme med, ettersom Sharp Objecs har alt for få episoder 😋 Faen jeg ser alt for mye på serier.. 

49 kommentarer
    1. Blir utrolig ensformig på bloggen om dagen.. Kun ett kort innlegg hver dag hvor du snakker om det samme.. Dans, trening, dans, sove… Beklager, men hadde vært gøy med litt mer variasjon selvom jeg skjønner at store deler av tiden din går til trening. Går jo an å lage andre typer innlegg som ikke handler om dagen liksom, spesielt når det går i det samme hver dag. Forskjellige lister, private bilder fra mobilen min, rett og slett mer kreative innlegg som du hadde før!

    2. Ja, så synes noen at hverdagsinnlegg blir kjedelig og «ensformig» … jeg derimot mener at sånne innlegg som dette ER blogging, og helt perfekt å lese. Du er flink som blogger så å si hver dag, og jeg liker å høre om det du driver med. Det er jo det som skaper relasjon til leserne. Ja takk til hverdag! Det er tross alt det vi har mest av alle mann

    3. Det er sykt obvious at du har tatt ett hakeimplantat eller gjort noe annet med haka for å gjøre den spissere. Dette er som rumpa all over again, alle ser at det er gjort noe, men du skal nekte for det og innrømme det i serien din for å få blest rundt den og deg selv. Måtte jo spare noe materiale til sesong 2.
      Og nei, dette har ingenting med kjeveoperasjonen å gjøre, dette skjedde en liten stund før du utførte den..

    4. Merker det alltid på kroppen når det blir torden siden hodet blir tungt og jeg får som regel hodepine..😅

    5. Svevende skikkelig kule bilder synes jeg å koselig at du setter pris på Aune sand du er favoritt min å en skikkelig kuling skal se på SKAL VI DANSE LØRDAG Heier på deg og håper alt er bra med deg ønsker deg alt godt å en riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️✌

    6. Serietips: Ozark, The Affair, Vikings, Peaky Blinders, The Fall, SAFE, Midnattsol…
      Anbefaler også en dokumentar som heter Paradise Lost: The Child Murders at Robin Hood Hills. Den er syk, men veldig interessant.

    7. Hei! Ville bare advare deg om at sharp objects trigger veldig på selvskading. Elsket serien, men satt igjen med en vond følelse etter jeg så den. Driver ikke med selvskading selv, men vet at det kan være triggende for folk som har gjort det å se på selvskading. Ha en fin dag videre, klem!

    8. Enig med Rebbb , jeg liker disse hverdagsinnleggene veldig godt !:)) serier jeg anbefaler sånn ca alle haha, blacklist og Lucifer ! Masse lykke til videre i skal vi danse, jeg heier såå på deg!

    9. Du burde se annihilatation, The handmaiden, Springbreakers (episk scene når han sleske harry gangstern synger Take my hand og jentene danser rundt pianoet med pumphagler hahaha) og Captain fantastic. Du spurte om serier, jeg gir deg filmer <3

    10. Utopia. Liker du Handmaids tale kan du godt like den også. Litt vanskelig å finne tak på, men vell verdt det.

    11. Ærlig talt folkens, ha nå litt empati! Sophie er i dansebobla og dere bare klager.. Syns det er godt gjort jeg å i det hele tatt få til å skrive noe hver dag. Og dans er endel av hverdagen hennes, så er det så rart at det ert det det handler om for tiden?

    12. Hei!:) Jeg anbefaler sterkt å se serien Atypical på Netflix. Handler om en tenåringsgutt med autisme, og hans familie. Har aldri kommentert bloggen din før, men har lest den helt siden du startet! Jeg syns du skal være stolt av deg selv, og alt du får til 🙂

    13. Anbefaler deg å se marcella på Netflix!!! Det ser ut som en vanlig, kjip etterforsknings serie, men det er det altså ikke. Serien er mørk, dyster og helt fantastisk. Du kommer ikke til å angre!!!

    14. Hei☺️ Synes bare du stråler om dagen! Veldig koselig å se. Ville bare si det. Lykke til i skal vi danse☺️

    15. Folk må nesten skjønne at hun har lange dager med trening. Selv om hun blir glad av det er det fortsatt veldig slitsomt, og at dere forventer at hun skal finne på noe helt nytt hver dag blir for dumt. Dette er det som skjer i livet hennes akkurat nå, derfor skriver hun om det.

    16. Synd at du nesten ikke blogger 🙁 Starten av Skal vi danse perioden var en av de beste periodene på bloggen din på veldig lenge, men nå gidder du rett og slett ikke og prøve engang.. Helt ok om bloggingen blir ensformig og handler om hverdagen, uenig med den over her som sa det.. Men at du bare kommer med ett kjempekort innlegg om dagen er ikke bra nok. Det tar deg 5 minutter og skrive det liksom, og dette er jobben din.. Skuffende

    17. Du må se Orphan Black på netflix om du ikke har sett den før! Så ufattelig kul og underholdene, ikke minst spennende!

    18. Du skrev på instastory i går at du skulle/skal ha en ekstrem forvandling, og at man kunne leses om det i gårdagens innlegg, men det stod ingenting om det. Hva er det du skal gjøre?

    19. Heimebane! Kan jo godt være du har sett den, men sesong 2 kommer jo snart såå isåfall kan du se sesong 2 når den kommer

    20. Orphan Black! Jeg fikk selv tipset for kort tid siden, og nå har jeg sett to sesonger! Digger den! Utfordrer deg til å se én episode, og dersom du ikke får trangen til å se videre små skjønner jeg ingenting ;D PS: anbefaler å ikke lese for mye pm serien på forhånd, er best uten noen temaspoilere.

    21. Jeg skjønner kjempegodt at bloggen er litt mer ensformig for tiden, det er ikke rart når du trener så mye som du gjør nå!!! Ikke ha dårlig samvittighet, fokuser på å gjøre det bra heller! Stå på!

    22. Hei Sophie! Vil si at jeg digger deg, alltid gjort det – selv om vi er ganske forskjellige personer. Og du fortsetter å vokse på meg hver gang jeg ser deg på Tv/ i media.
      Hørte nettopp på podcasten med Ida Fladen, der sier du at du holdt på med han fyren du skrev boken om i 1,5 år. Men det ble slutt med Robin romjul 2016, og du ble sammen med Kasper august 2017. Så i hvilken tid er dette snakk om?

    23. Hei! Jeg syns big little lies var amazing og anbefaler det på det sterkeste:) veldig spennende og bra laget men litt mindre mørk enn sharp objects og handmaids tale:)

    24. Jeg har nettopp begynt å se på Nashville på Viaplay. Om du blir lett inspirert av å lage musikk ved å høre på andre sine låter, anbefaler jeg den. Ja, sjangeren er country for det meste, men med tanke på melodier du vil legge til i sangene dine, se på den. Sangene de lager der er så fine. Sangene finnes sikkert på spotify. Jeg blir selv inspirert til å lage flere sanger når jeg ser på serien, hvert fall. Det er en karakter i serien som har en fin stemme. Scarlett. Sangene hun skriver er så fine!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg