en trist nyhet

Reklame | annonselenker Nelly

Bukse: HER
Genser: HER
Sko: HER
Armbånd: HER (på 70% rabatt) 
Alt er normalt i størrelsen, og buksen har en god del stretch. 

I dag er jeg skikkelig trist.. Dere som har hengt med lenge husker vel familiehunden vår, Rigmor? Den lille hvite hunden som bor hjemme i Harstad? Hun døde i dag.. Det er forferdelig for ikke bare meg, men hele familien som var så glad i henne. Hun har vært syk lenge og foreldrene mine har virkelig gjort alt for at hun skulle bli frisk, men så holdt det ikke. Hun hadde det ikke noe bra det siste året og det er litt fint, midt i alt det triste, å tenke på at hun i det minste ikke har vondt mer. Hun har vært i livet mitt siden jeg var 15 og det kommer til å bli rart å komme hjem uten å møte henne. 

Vel..Jeg tenkte på en ting tidligere i dag, da pusten liksom ikke ville treffe bunnen av magen og hele livet føltes som et eneste kaos.. Og det var takknemlighet for at jeg har dere. TAKK! Jeg setter så veldig stor pris på det, selv om jeg kanskje ikke klarer å “vise” det med hverken ord eller prestasjoner på bloggen nå om dagen. Dere er helt fantastiske og alt av støttende ord og oppmuntringer har virkelig hjulpet meg på vei i denne perioden. Det betyr mye for meg å ha “vokst opp” med flere av dere, og enda er ikke reisen over. Det er fint å tenke på når livet går imot. 

Jeg håper virkelig dere har det bra! Og om ikke, så blir det bedre etterhvert selv om veien dit kan virke uendelig. Det vet jeg alt om 🖤 Nå har jeg akkurat landet i sengen etter en lang og intens dag. God natt, fine dere. I morgen er det sending igjen! 

 

80 kommentarer
    1. Så trist 😔 alltid trist når kjæledyret dør. Måtte hun hvile i fred ❤️ Og lykke til imorgen 😘

    2. Aspberger-chick.. du måå få d sjekka snart. Rart ikke din psykologkjæreste har sett det. Du e sikkert nederst på autismespekteret, men du e likevel der.

    3. Så trist å høre om hunden deres,det gjør så vondt å miste de,man blir jo så gla i dem å avhengig av dem😪❤
      Masse lykke til imorgen å gleder meg til å se på å jeg skal stemme på deg uansett jeg😍💃

    4. Så trist! Det er virkelig vondt å miste kjæledyr. Sender mange varmer klemmer❤️ Du er god!

    5. Hei fineste❤️Ååå, så trist😢🌹 Du trenger virkelig ikke å beklage bloggingen din! Den er nemlig mer enn god nok, hærregud du blogger jo hver dag! Det er mer enn bra nok!❤️ Alt du gjør og får til i løpet av en dag er imponerende!❤️Stor klem❤️

    6. Kondolerer, det er en kjip følelse… Håper likevel du får en fin kveld og en god natt søvn så du er klar for morgendagen 🙂

    7. Kjempe fine bilder å trist å høre om Rigmor hunden din men gleder meg til å se deg i morgen kveld i SKAL VI DANSE ønsker deg alt godt å en riktig god helg sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    8. Ånei, så utrolig trist 😢❤️
      Håper uansett det går bra i morgen og masse lykke til ❤️

    9. Så utrolig trist å høre! Kondolerer. Også trist at dette er avslutningen på blogguken din (som har vært skikkelig ræva) da du blogger lite eller ingenting både lørdag og søndag :/ Prøver å ha forståelse, men det er kjipt for en daglig leser når det skjer så lite her altså.. men visste jo egentlig at det kom til å skje. Hadde nesten vært bedre og bare ta helt pause fra bloggen mens du er med på SVD i stedet for å komme med korte innlegg, nesten ingen bilder (som er nye ihvertfall) og reklameinnlegg liksom.

    10. Så trist..
      Bloggen din er absolutt ikke kjedelig for tiden og jeg gleder meg skikkelig til å se deg danse imorgen! LYKKE TIL ❤️

    11. Anonym: Nå kan det hende jeg er naiv og blottet for virkelighetsoppfatning, men forklar meg gjerne dette. Fra søndag-fredag, altså i løpet av 6 dager har jeg publisert 11 innlegg. 2 av dem har vært reklame, og to av dem har inneholdt gamle bilder (ett av dem hadde bilder som var et par dager gamle, og usette). Resten av innleggene har hatt en haug av nye bilder, en del tekst, og jeg har også prøvd å beklage meg i nesten hvert innlegg for at ting er som de er. Jeg trener som sagt minimum seks timer per dag, i tillegg til at jeg prøver å være en venn, få tatt bilder, være en kjæreste, gjøre ferdig boken, filme min egen serie, lage musikk, gjøre mailen, og så roe ned pulsen litt inni mellom. Så, som sagt: kanskje jeg er naiv, lat eller hva som er problemet: men om du tilfeldigvis har noen tips til hvordan hverdagen får flere timer osv, så gi meg gjerne noen råd, for du ser ut til å ha svar.

      Jeg setter pris på at du er fast leser, men jeg gjør virkelig alt som er fysisk muloig for meg i denne perioden.

    12. Å nei så trist! Husker fortsatt fra første sesong av bloggerne blant annet hvor glad du var i lille Rigmor, hundehimmelen har fått en ny og vakker engel❤️
      Kondolerer så mye❤️

    13. Uff så trist føler med dere mistet min for ikke så lenge siden.må hun vile i fred❤gleder meg til og se deg i morgen.Lykke til❤

    14. Oi, jeg må faktisk bare kommentere det anonym skriver over her “Prøver å ha forståelse, men det er kjipt for en daglig leser når det skjer så lite her altså..” Er det slik at vedkommende seriøst ikke har noe annet liv enn å sitte og vente på dine blogginnlegg? Helt fascinerende. Ditt liv og din blogg, Sophie. Syns du kan poste akkurat så mange/få innlegg du vil, og hvis det at du er litt fraværende her går så hardt utover livene til enkelte så er det de som har et problem. Jeg syns ikke du skal unnskylde deg i det hele tatt! Stå på, syns du er flink.

    15. Åh så utrolig trist❤️ Og tenker litt ekstra på deg og familien din nå. Å miste et familiemedlem er så vondt❤️ Husker jeg for første gang klikket meg inn på bloggen din for mange år siden. Var nysgjerrig og kanskje litt skeptisk til hvem denne Sophie Elise var. I det første blogginnlegget nevnte du Rigmor. Jeg var solgt fra det øyeblikket jeg skjønte at du faktisk hadde en hund som het Rigmor❤️

    16. Kjære deg. Kondolerer så mye med tapet av hunden deres 😥❤ jeg vet veldig godt hvordan det er å miste familie dyret sitt. Og ord blir fattige. Men jeg ville bare si at jeg beklager så mye . Og at jeg er kjempe stolt over deg i skal vi danse ❤ heier på deg, og gleder meg til å se deg i morgen!! Du er en jente jeg har skikkelig sansen for! Du er så åpen og vakker på alle måter! En vakker sjel og et godt menneske. Uansett hva folk måtte si. Ikke bry deg . Fått så respekt for deg etter boken, bloggen som er utviklet seg så mye ! Og ikke minst serien din! Jeg kjenner meg så mye igjen i deg og du har hjulpet meg mye , blant annet ved å dele ditt gamle forhold til han psykopaten . Det du har skrevet har hjulpet meg som er i et sånt forhold på 4 året og søke hjelp og innse at jeg fortjener bedre og komme meg videre ! Du er en smart nydelig og vakker sjel inside / out . Og med bena på jorden ! Klapp deg selv på skuldra, for det har du fortjent! Gi F i hva slemme folk skriver eller sier. Du hjelper så mange at du aner ikke . Nettopp fordi du er ærlig, åpen og deler av deg selv på godt og vondt! Ville bare si det ♡ kondolerer så mye til deg og din familie . God klem fra Kamilla

    17. Takene mine er med deg og familien din, det å miste en trofast venn er utrolig tøft, det å aldri kunne høre lyden av potene mot gulve når du er kommet hjem, glade lille trolle som altid verdsetter deg uansett hva humør man er i, gjør vont, men hun kommer altid til å være med deg, gode minner hjelper altid til å lure fram et smil i ny og ne, ikke bare tårer.. Mistet min venn for 4år siden, d fine med hunder er at Di ikke trenger å lære å elske, Di vet å elske ❤️🧡💛

    18. Åå, husker godt Rigmor❤️ Uff, kjenner til den forferdelige følelsen av å miste et kjæledyr.. De blir en del av familien❤️ På en måte godt at hun fikk slippe til slutt❤️ Måtte hun hvile godt🌹❤️

    19. Kondolerer <3 Man blir altså så glad i disse dyrene, og det er virkelig et tap når de ikke er mer <3
      Husk; Happiness is a journey NOT a destination! Ta med deg alle de gode opplevelsene du har i denne prosessen, og ta dem frem igjen når ting kjennes kjipt ut.
      Et spørsmål (som ikke på noen måte er ment som kritikk!); før du hadde kjeveoperasjonen så skjøv du alltid frem kjeven på bilder. Ser at dette er noe du fortsatt gjør (ikke hele tiden, men ofte), og jeg bare lurer på om det er blitt en uvane eller er det bare vinkelen bildet er tatt i som gjør at det ser slik ut? Jeg elsker å leke med vinkler når jeg tar bilder (hobbyfotograf), og vet at man kan se veldig annerledes ut i ulike vinkler.
      Ellers; MASSE lykke til i morgen! Pust inn og NYT øyeblikket! 😀

    20. Et familiemedlem blir borte! Det er så trist når dyra våre dør, men riktig avgjørelse da dem blir syke. Man får huske alle de gode stundene. Føler med deg♥️

    21. Kondolerer så mye😔, vet godt hvor trist det er å miste en hund. Det er nesten som å miste sin bestevenn. Men hun ga deg forhåpentligvis masse glede i livet, så du får tenke på det livet du hadde med Rigmor som gjorde både deg og henne glad☺️. Og så må du ha masse lykke til på lørdag, heier på deg ❤️

    22. Åå, så forferdelig trist, lille Rigmor 💔 ho har i det minste ikke ont mer, det e det viktigste for de små ❤️ Og ikke stress med alt du skal rekke, æ e imponert over alt du klare å klemme inn på bloggen din i løpet av ei uke, det e så ofte æ kommer inn her og ser at «oi, her e det både 2 og 3 nye innlegg», og æ e innom flere gang om dagen ofte! Du e dyktig, flink, kreativ og ressurssterk. Keep doing you! Det e sånne som dæ som driv verden fremover!!

    23. Kjenner noen som er fra Alta. Det er veldig mye lenger oppe enn Harstad, men det minner meg på at dere har litt lik humor. Rigmor? Det er jo en sykdom 😛 Skulle ikke forundre meg at dere kalte henne det av humor? Jeg sjekket faktisk opp hvor Harstad ligger, jeg er litt blond, jeg trodde Harstad kunne være Halden. Wiki knows! My blonde brain! Men, er det humor, eller ikke?

    24. Husker Rignor godt. Og synes det var så trist at du aldri ble så glad i Rigmor som du ble i den gamle hunden, og i Charlie.
      Stskkars Rigmor tenkte jeg. Haha, men hun merket nok ikke det, og hadde nok et veldig fint liv til foreldrene dine <3
      Lykke til i kveld!

    25. Så utrolig trist, husker henne så godt fra du bodde hjemme! Kondolerer ❤️
      Masse lykke til i kveld! Gleder meg til å se deg på skjermen igjen 😍

    26. Åhhh Rigmor <3 sov godt lille venn. Kondolerer til deg og din familie. Trist å høre <3
      Jeg må bare spørre siden jeg vet at dyr ligger veldig nært hjertet ditt. Har du lyst til å dele et tema på bloggen din, noe vi faktisk enkelt kan gjøre noe med når du har en så stor stemme: dyr som dør ensomme og redde, noe som er eierens skyld. Du kan lese en artikkel om hva jeg mener her: https://no.newsner.com/dyr/veterinaeren-slar-alarm-dyrene-dor-redde-og-ensomme-og-det-er-eiernes-skyld/
      Skjønner hvis du ikke har tid/mulighet/ork men jeg måtte spørre! At jeg deler det på Facebook gjør ikke like stor forskjell liksom 😉
      Lykke til med dansen <3 jeg heier på deg!

    27. Uffuffuff…. Så trist 😕 Da er det jo veldig fint å være med på Skal Vi Danse så du har noe å holde på med og få tankene på andre ting 😊❤️ Lykke til i kveld! Følger med på deg hver lørdag og stemmer alltid på deg 😉 Du er syyykt flink! 😊❤️

    28. Det er helt forferdelig å miste noen en er gla i, uansett om det er et menneske eller et dyr. Mistet selv katten min for et år siden, og jeg hadde hatt henne helt siden jeg var 6 år gammel. Det var helt forferdelig.. Heldigvis ble sorgen enklere å takle etter en stund, og nå tenker jeg bare på de fine minnene vi hadde når jeg tenker på henne. Du er en fin person sophie, og jeg håper det går bedre med deg raskt<3

    29. Trist og høre..😭😍 Har sett på bloggerne hvor glad du var i henne! Kondolerer og lykke til i dag!❤️❤️❤️

    30. Trist og høre..😭😍 Har sett på bloggerne hvor glad du var i henne! Kondolerer og lykke til i dag!❤️❤️❤️ Hilsen Maia❤️❤️

    31. Hold ut kjære deg. <3 håper det går bra med deg og dine. Hvil i fred til vesla <3 og bare stå på, ta det med i dansen og dans for henne. 🙂 sender over en stor klem til deg. <3

    32. Alltid trist og forferdelig å miste kjæledyr! Men, du har minnene og de er gode å ha❤️ Kanskje jeg er sær, men jeg liker å tro at de finnes med oss, selv om de ikke lever i vår verden, for meg gjør det litt lettere å sørge både over kjæledyr og familie som går bort. Skal vel også nevnes at jeg er ekstremt glad i dyr, så sørger utrolig mye når jeg mister kjæledyr. Det blir lettere med tiden når det ikke gjør så vondt lengre❤️

    33. Nei, så trist! 😥 hvil i fred, fine Rigmor ❤️ De blir en del av familien, det er det ingen tvil om, og det er helt forferdelig når de må forlate oss 💔 sender en klem til deg og familien din i dag!

    34. Så utrolig trist å høre om Rigmor, husker henne veldig godt! Gruer meg så veldig til den dagen mine hunder går bort, og kan ofte begynne å gråte av tanken. Den vakre dansen du danset i dag var nok litt for henne. Kan jeg spørre hva sangen du danset til het? 🙂

    35. Så trist, kondolerer 😥 Blir glad i dyr, særlig i hunder. Vi hadde en i 15 år da jeg vokste opp, og hun ble et fullverdig familiemedlem ❤️

    36. så nettopp dansen din og synes det er skikkelig fint at du ser så genuint glad ut, både mens du danser og etterpå. det er gøy å se på! lykke til videre i konkurransen:)

    37. Føler virkelig med deg <3 🙁 Det er kjempetrist å miste et dyr man elsker og er glad i, for man elsker jo hunden/katten av hele sitt hjerte. Når man mister et dyr, er som om hjertet smuldres opp i små biter, og at det aldri blir helt igjen.
      Gir deg en stor trøsteklem <3 <3 <3
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    38. Så forferdelig trist å høre 🙁 Jeg har fulgt med kjempelenge og husker Rigmor godt, så dette var leit å høre. Håper det går bedre med deg <3

    39. Hei Sophie! For det første, så trist å høre.. er aldri gøy å miste et kjæledyr, de betyr jo så mye for oss!
      Jeg har et spørsmål og to som jeg vurkelig håper du vil svare på! På onsdag 12.09 opererte jeg kjeven, sånn som du gjor i fjor… Jeg lurer på hvor lenge det gikk før hevelsen i fjeset ditt var nede til et nogenlunde normalt ansikt? Jeg føler jeg ser ut som frankenstein.. Er det snakk om dager eller uker? Og så lurer jeg litt på sånn generelt når du begynte å føle deg som deg selv igjen? Jeg føler meg som en krøpling eller noe, og sliter med psyken. Sånn fysisk er det liksom ikke såå ille men føler meg bare skikkelig dritt og gråter hver dag.. Håper du vil svare meg enten her eller ved å lage et “oppsamlings innlegg” rundt operasjonen? Klem.

    40. Anonym: Det gikk noen uker, men var ganske gradvis bedre etter cirka to uker. Men vær forberedt på å bli litt hoven i starten. 🙂 Det blir bedre etterhvert og da er det så verdt det, er kjempefornøyd <3

    41. Hvilken størrelse har du i buksa? Har tenkt å bestille samme etter jeg så innlegget ditt😻 men jeg blir helt forvirra av størrelsene…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg