Endelig er den her!

Reklame | sponset genser + reklamelenke nelly

SKINNBUKSE: LINK HER. Den er helt fantastisk, hatt den siden jeg gikk på videregående.
GENSER: CUBUS 

I dag fikk vi det plutselig travelt – jeg mottok en melding om at bilen min var klar for henting, og at jeg måtte kjappe meg å levere inn min gamle som skulle få nye eiere (den hadde jeg på midlertidig lån frem til min nye ankom hovedstaden). Da var det bare å løpe hjem fra trening, rydde bilen i en forbanna fart (og sjokkert oppdage at jeg har drukket 12 stk Nocco på bare et par dager, alle boksene lå igjen i bilen), skamme seg litt over hvor mye jeg hadde rotet i bilen før vi kjørte ned til forhandleren, hvor vi svinget inn på parkeringsplassen to minutter før stengetid. Det var flaks, om ikke hadde det sikkert blitt noen ekstra kostnader på oss. Uansett er jeg glad, nå har jeg mini cooper countryman som er hybrid, altså litt bedre for miljøet. Den er større og nå har vi parkeringssensor, det kan gjøre livet enklere for meg som ikke akkurat er norgesmester i lukeparkering. For å feire spiste vi sushi til middag, jeg tok vegansk som vanlig – elsker når man finner en variant som er digg. Det beste stedet for dette i Oslo heter mama asia og ligger på Bislet, et veldig lite og anonymt sted med fantastisk mat. 

Sko: link HER. Normale i størrelsen. 

Ellers har høsten begynt å komme for fullt, det gjør meg så glad. Denne årstiden føles mer som en ny start enn nyttår gjør, i alle fall for meg. Jeg er rolig i kroppen og ser på fremtiden med optimisme, det har jeg ikke gjort før. Ikke som jeg kan huske, i alle fall. Har alltid hatt masse mørke tanker om at jeg kommer til å dø ung, eller at jeg kommer til å mislike livet mer og mer, jo eldre jeg blir. Snarere er det tvert imot, jeg begynner å få den berømte roen som så mange voksne snakker om. Den der “bra nok som jeg er”. Kanskje det bare er årstiden.

Nå skal vi på middag hos dansepartneren min Benjamin, og hans kjæreste. Det blir koselig! Hvor flaks har ikke jeg som fikk en dansepartner som også er veganer, haha. Det spiller jo ingen rolle egentlig, men oj så mye enklere det gjør alt det sosiale. 

31 kommentarer

Siste innlegg