hva om man bare kunne forandre oppi hjernen

Ah, nå er jeg så exited!  Om dere ikke har sjekket storien min på instagram, ta en titt da vel. Der har jeg nemlig lagt ut det første bildet av bokcoveret mitt.. “Elsk meg” kommer snart i butikker landet over 😍 Sykt, for jeg trodde virkelig aldri jeg kom til å bli ferdig med den boken og nå er den like rundt hjørnet..  Jeg får ikke legge det ut her enda, men det kommer! 

Noen andre tilfeldige bilder fra telefonen som jeg ikke har vist tidligere:

Ellers er jeg trøtt. SKIKKELIG trøtt. I går filmet vi og danset i seks timer, og i dag holdt vi “bare” på i fem timer men det tar på kreftene likevel. Jeg har riktignok mer energi enn jeg pleide å ha før jeg gikk inn i konkurransen, men på en helt annen måte enn forventet  – jeg gir mer av meg selv i sosiale sammenhenger og har mer overskudd til å være kreativ, selv om jeg har vondt i hele kroppen og er trøtt. Jeg regner med jeg kommer til å komme over en kneik etterhvert og kroppen henter seg inn igjen, det er deilig å oppdage en ny side av seg selv riktignok, hvor jeg er mer “på” i hjernen. 
 Ukens dans er Rumba og jeg tror koreografien vår blir veldig fin. Jeg er som vanlig nervøs med tanke på lørdagen, dette er den første dansen hvor jeg gjør en del triks og så klart er jeg redd for å skade meg. Spesielt siden konkurransen betyr så mye for meg, på måter jeg ikke kan forklare fordi jeg ikke skjønner det helt selv. 

Neida, det kommer til å gå fint! Jeg må slutte å være så hard mot meg selv, for tankene kan kontrollere mye. Hva om jeg bare hadde fokusert på “dette kan jeg ikke, men det skal jeg lære” istedenfor “jeg tør ikke, jeg klarer ikke, alle kommer til å le av meg” osv? Det er ikke så farlig liksom, jeg skal gå ut på dansegulvet å kose meg 😀 Jeg nyter denne perioden i livet mitt så enormt så jeg håper dere holder ut med meg, og at oppdateringen ikke er helt optimal. 

28 kommentarer

Siste innlegg