mine beste tips til deg!

Reklame | annonse coverbrands

SPØRSMÅL JEG FÅR HELE TIDEN.. 

Vippene mine fikser jeg nå og da hos Lashes By Kasja. Dette er kun når jeg skal noe spesielt eller vet jeg har en hektisk periode hvor jeg ikke rekker å sminke meg så mye som jeg liker, hehe. Ellers, også på bildet her, bruker jeg løsvipper fra Ardell. Det varier litt akkurat hvilken type men merket er det samme, for meg er det viktigst at de åpner blikket og gjør øynene større. Akkurat i dag har jeg brukt DISSE

Brunfargen min er en blanding av både betakaroten, en og annen runde i solarium og spraytan. Når jeg sprayer meg hjemme bruker jeg alltid Jetset Sun. Det er den eneste jeg ikke får kviser av og heller ikke reagerer på ellers. Den er også enkel å påføre og gir en fin og naturlig farge som fester seg raskt til huden og ikke flekker. Akkurat nå er den på 20% rabatt og du finner den her!  

THE BEST.. 😍

Noe jeg seriøst ikke hadde klart meg uten på trening, om natten og når jeg kjører bil er drikkeflasken fra Sip By Swell. Den holder vannet kaldt i 24 timer – kan du tenke deg noe så deilig? Jeg elsker denne og har flere fager! Og i tillegg er den ganske lekker, synes du ikke? Du finner den HER. Dette er virkelig en perfekt gave i tillegg, jeg har gitt en til foreldrene mine og nå tenker jeg å gi en til dansepartneren min også.

Jeg har også valgt å inkludere en tørrshampo her, vanligvis bruker jeg Batiste men akkurat nå under Skal Vi Danse har jeg gått over til merket Colab etter anbefaling fra noen i produksjonen. Grunnen? Denne etterlater ingen “spor” på håret som f.eks hvite flekker (som jeg personlig egentlig liker for da ser håret blondere ut, haha) og Colab føles litt lettere på håret. Den gir fantastisk volum og lukter godt! Finnes HER

FOR DEN SENSITIVE 🍇

Jeg har vært så uheldig å få sensitiv hud, det kan være på grunn av stress, men likevel må jeg ta hensyn i produktene jeg bruker å velge mer naturlig. Et merke jeg liker skikkelig godt er Urtekram  – et ganske nytt og ukjent merke som jeg er sikker på vil ta av snart, jeg er fast bruker av både bodywash og deodorant, som begge dufter herlig av kokos (den beste lukten jeg vet). Produktene er økologiske i tillegg! Bodywash HER og deodorant HER

SIST, MEN LIKE VIKTIG..💛 

En pakke med små, rosa hårstrikk er kjøpt inn, og det beste med disse fra Blax er at de ikke sliter på håret – hvem har vel ikke mistet masse hårstrå av å rive ut strikket? Ikke med disse, som seriøst er verdens beste strikk. Link HER

Jeg har skaffet meg en hårspray som er liten av størrelse, men enda effektiv uten å få håret til å se skittent ut. Denne hadde jeg faktisk med meg på sending sist lørdag da håret mitt skulle settes opp, det er et produkt jeg stoler på! Man kan spraye hele håret, det holder seg, og du slipper å vaske det rett etter. Link HER. 


Coverbrands har som alltid gratis frakt og retur. Jeg lover du vil bli fornøyd. 😘 Har du noen favoritter å anbefale meg innen skjønnhet? Tenker spesielt på at jeg er treningsfrelst om dagen og gjerne vil ha noe som letter litt på tidsklemma.

18 kommentarer

Siste innlegg