MY EVERYTHING

Dette innlegget skulle egentlig handle om nye annet, men jeg må bare åpne med en liten kjærlighetserklæring. Jeg maser muligens mye om dette, men herregud så heldig jeg er med den fantastiske samboeren min. Han er min klippe i livet og det merker jeg spesielt godt nå som jeg er med på Skal Vi Danse og trenger han mer enn noen sinne. Han passer på meg, henter meg etter trening, lager mat og ligger våken om natten sammen med meg når jeg spreller med beina av nervøsitet og ikke har sjans til å sovne. Han stryker i håret når jeg vil gi opp og han er streng når jeg trenger det. Han var så stolt under første sending og det var fantastisk godt å møte han rett etter. For en fin mann jeg har, jeg er så utrolig takknemlig. ♥ Og jeg skal så klart gjøre akkurat det samme, den dagen han trenger det. 

Her kommer et lite snikbilde tatt fra min vinkel, akkurat nå. Han lager meg middag og passer på. Og han er skikkelig god på det! Elsker maten han lager. Vi har faktisk matkasse-uke, og tester ut masse nye oppskrifter. Gøy! Oj, jeg har forresten glemt å si at vi har flyttet inn til en ny Frogner House som er mye større, så livet (og forholdet) er mye bedre igjen, haha.

Så, til poenget! En ny videoblogg er ute, denne gangen har jeg filmet noe en følger ønsket seg skikkelig.. Nemlig reaction til gamle bilder! Jeg liker denne videoen, fordi jeg føler man skikkelig kan se humoren min og at jeg slapper så godt av sammen med Joakim. Om dere vil følge meg på youtube trykk HER! Da får du med deg videoer før alle andre. 

22 kommentarer
    1. Jeg så deg på Skal vi danse nå, og hvordan du fremførte dansen! Jeg blir faktisk rørt, haha. Det er så godt å se at du smiler så mye som du gjør, hvor glad du virker og hvor positiv du er!! Det er noe annet enn tidligere når man så deg på tv og du virka rett og slett forbanna og drit sur. Haha, unnskyld. Heier på deg i konkurransen. Fortsett sånn 😀

    2. Marie: Åh, tusen takk skal du ha! Det var skikkelig godt å høre <3 Lover å gi alt fremover!

      Men må bare si: Jeg var ikke forbannet eller sur tidligere, og det har jeg aldri vært. Så klart ikke, for hvorfor skulle jeg. Har vel bare vært mer usikker, ung, langt nede.. And so on. 🙂 Men forstår at det kan virke sånn.

    3. Heldige deg som har en som han! Jeg som bloggleser er også suuupr stolt over hvordan du framførte dansen på lørdag! Wow! Du er så sykt energifull å gøy at jeg nesten hoppet med å danset når du var på parketten!! Stemte som en gal gjorde jeg også. Gleder meg til fortsettelsen! U go girl

    4. Koselig innlegg synes jeg å håper du har det toppers jeg koser meg nå du er en kuling synes jeg super kule bilder synes jeg ønsker deg alt godt å en fantastisk svevende fin kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    5. Dere var så utrolig søt på det intervjuet rett etter skal vi danse! Du er så utrolig heldig som har funnet han – og du fortjenere Kasper så masse❤️ Han minner meg helt SJUKT om Benedict Cumberbatch, foresten. Iallefall en ung versjon av Benedicte, haha.
      Jo, også va du kjempe flink til å danse på SVD, herregud! Syns egentlig dommerene var litt hard mot deg – er danser selv (det vil ikke si at jeg er en ekspert MEN) og jeg syns du var flink på utrykket, beinan dine gjorde riktig trinn og de va kjappe nok i bevegelsene. Syns det så kjempe bra ut! Stå på, heier masse på deg❤️

    6. Anonym: OMG synes du de ligner?? Det synes ikke jeg i det hele tatt 😮 men tusen takk, han er virkelig en fantastisk kjæreste!

      Og jeg setter stor pris på tilbakemeldingen din angående dansen ?? ?? ?? Du er hundre ganger mer proff enn meg, så den tilbakemeldingen stoler jeg masse på!

    7. misunner deg så, Kasper virker virkelig som en fantastisk mann. Flere skulle ha vært som han! Har nettopp gått gjennom ett ganske tungt brudd, men å finne den rette tar vel litt tid.. gleder meg veldig til boken din kommer ❤️

    8. Anonym: Han er helt fantastisk. Og jeg er sikker på at noe slikt vil komme din vei også. I mellomtiden håper jeg boken kan være til trøst. Sender mange klemmer til deg, jeg vet så godt hvordan det er. ??

    9. Følermange begynte tidligere før! Er 23 år nå, tok piercing i navlen som 10 åring og begynte og drikke i 12 år alderen, bor heeelt sør i Norge 🙈 Så ikke bare i nord. Nå som jeg tenker tilbake, får jeg helt sjokk og bare hvorfor gjorde man det? Jeg barn jo bare en liten drittunge, trist og tenke på egentlig

    10. Først av alt, du er en utrolig inspirerende person! Du fortjener så utrolig mye å ha en mann som har så stort hjerterom som du beskriver. Det er viktig å ha en som man kan være og utvikle seg selv i sitt eget tempo med, som støtter deg på veien, og gjerne strør litt roseblader foran deg hehe💛 men det jeg egentlig skulle skrive var at jeg har alltid vært så imponert over skal vi danse-deltakerene. Hvordan tørr dere å hive dere ut i det så sykt vanskelige som pardans? Omg, jeg hadde dødd. Men du eier det! Stå på, bit tennene sammen når kroppen verker og treningene blir lange. Og kos deg med det! Men lykke til videre i konkurransen, nyt kjærlighetens gode dager og høstens svale temperaturer og fortsett å vær Norges beste blogger <3

    11. Koselig innlegg! Glad på dine vegne (og litt misunnelig haha) for at du har funnet en så bra mann! Virker som om dere har et utrolig bra forhold, det fortjener du 🙂 I går var forresten en utrolig bra dag på bloggen! Gøy å klikke seg inn å se flere nye innlegg.

    12. Isabel: Tusen takk skal du ha, for ethvert ord du skriver. Det betyr skikkelig mye for meg!!! Stor, stor klem til deg. Du er så god! Dette gjorde formiddagen min.:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg