MANDAG HERE WE GO!

En liten bunke med bilder fra i morges, da gjestet jeg “god morgen norge”. Det var hyggelig som vanlig! Jeg forsov meg riktignok litt og rakk så vidt tiden min i sminken, derfor fikk jeg ikke sagt ifra til dere som eventuelt ønsket å se.. Vi snakket mest om Skal Vi Danse så klart, men rakk også innom både oppussing og bok nummer to. Jeg er forresten enda helt i sjokk over alle fine tilbakemeldinger jeg får fra dere om lørdag! Tusen, tusen takk.

God formiddag forresten! Jeg sov lite i natt fordi jeg omsider har blitt avhengig av Handmaids Tale. Så mange av dere har tipset om den, så da jeg var på vei for å se “sharp objects” endte jeg heller opp med å se handmaids, som må være en av de beste seriene jeg har sett. Så brutal, så ekkel og faktisk ikke så virkelighetsfjern. I går kveld var jeg også på taco-middag med noen venner som er en fantastisk heiagjeng i denne hektiske perioden. 

Nå kom jeg akkurat til dansesalen og skal trene i seks timer + filme. Det blir sykt intenst, nå danser vi Slow Fox! 

17 kommentarer
    1. Jeg så nettopp innslaget fra God morgen Norge. Du er/har alltid vært en veldig fin person! Blir så oppgitt når jeg leser i kommentarfeltet på Facebook. Nå var det overraskende nok nesten bare positive tilbakemeldinger, men 90% går på at du er så vakker NÅ, fin person NÅ…fordi du ikke har like store lepper lenger. Hahaha wtf! Er det virkelig størrelsen på leppene som avgjør om man er en bra person? Er det utseende som skal avgjøre om man blir tatt seriøst eller ei? Det er så dobbelmoralsk å netthetse deg for å være utseendefiksert for så å hylle deg når leppene er mindre. Hvem var utseeendefiksert sa du?! Verdens vil bedras. Sorry for utbruddet mitt, ble bare sååå oppgitt på dine vegne.
      Nå vil jeg fortsette dagen min med å fokusere på noe positivt, så masse kjærlighet til deg. <3

    2. Har ikke fått sett Skal Vi Danse før nå, og jeg må bare si en ting: WOW!! du rocka dansegulvet til tross for overtenning. Jeg smilte fra start til slutt. Gleder meg til å følge deg videre, og håper å få se deg opp mot finalen. Du er helt rååå!
      Og en ting til: du stråler av glede for tiden, så gøy å se 💕

    3. Hei!
      Så deg på skal vi danse og du var super flink! Og du gløder veldig om dagen. Jeg fulgt deg lenge og jeg vet du har hatt problemer med huden, men det virker som den er veldig fin nå? Hva har du gjort? For jeg sliter veldig med huden min selv, føler jeg har prøvd alt

    4. Gleder meg til å se igjen! Det eneste du kan gjøre bedre i mine øyner er å ikke ha åpen munn hele tiden, men forstår det er vanskelig!!! Men da sitter den spørr du meg. Det passer kanskje i en overrasket dans hehe. Gleder meg til lørdag!!!!!

    5. Nydelig å kule bilder å skikkelig bra at du trener å står på Heier du på deg du minner meg om Askepott ønsker deg alt godt og en fantastisk vidunderlig kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    6. Anonym: Hei, det er fordi jeg puster, hehe. Er helt tett i nesa og får ikke pustet inn via der, og i en rask dans er det vanskelig. Tror det blir enklere i en dans som ikke går i 160 bpm 🙂 <3

    7. karen: Tusen takk skal du ha! Jeg bruker gode produkter og så vil jeg faktisk påstå at et plantebasert kosthold hjelper masse. Meieriprodukter er forferdelig for huden. Klem <3

    8. Anonym: Ah, jeg vet. Det er jo hyggelig å høre på mange måter men jeg har jo ikke endret meg på noen måte. Kanskje jeg er mer “naturlig” og da kan man gi komplimenter, men Gud forby at man skryter av noen som er “fake” i utseendet. Jeg er enig med deg, når folk sier “du er så bra person fordi du fjernet restylane” så sier jeg “vel, å fjerne restylane er jo også å fikse på utseendet sitt”. Men da er det plutselig greit, hehe.

      TAKK skal du ha <3

    9. Du var såå flink på skal vi danse! Syntes du virkelig STRÅLTE ❤️ Og digger at du har startet på a handmaids tale, det er en av favorittene mine, og prøver å pushe den på alle jeg kjenner 😂 Men føler virkelig den er veldig relevant, og tar opp viktige temaer som setter tankene i gang, pluss at jeg elsker Elisabeth Moss! Keep doing you Sophie, digger deg 😘

    10. Ingunn: Haha ja, det er virkelig en helt fantastisk serie! Dessverre klarer jeg aldri å slutte etter å ha sett en episode 🙁 Så det blir mange sene kvelder.

      TUSEN TAKK for gode ord, forresten ?? ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg