TAKK TAKK TAKK TAKK!

Jeg kan enda ikke forstå hva jeg gjorde i går, så jeg begynner med å linke til dansen vår som du kan se HER. Vi er så fornøyde med den! Jeg var kjempenervøs men vi gjennomførte og ikke minst, jeg hadde det fantastisk gøy. Jeg må ha vært en av kveldens gladeste på dansegulvet, det var så SYKT gøy!!!! Det går ikke å beskrive følelsen etterpå da vi endelig var ferdig og jeg kunne gi Benjamin en klem. Jeg har vært så nervøs i flere uker og da vi var ferdige slapp det endelig taket. Jeg har gått inn på TV2SUMO og sett på tilbakemeldingene fra dommerne igjen, de husket jeg nemlig ikke sekundet etter vi gikk av i går (jeg var nok helt høy på adrenalin). Jeg er enig med dommerne og skal jobbe med tilbakemeldingene deres, noe jeg håper dere vil få se neste uke. 

Nå skal jeg spise lunsj å føle enda mer på denne gleden. Og DERE ALTSÅ! Dere er for fantastiske! Jeg sitter med tårer i øynene og leser igjennom alle kommentarer om dansen vår. Er så glad for at jeg har dere! ♥

Takk for all støtten og alle stemmer, og takk til mine fantastiske venner og kjæreste som var der i går og heiet! Og Benjamin så klart, som er en fantastisk person og lærer. Nå starter vi på nytt og skal jobbe steinhardt til neste fredag. Vi kan bare bli bedre og bedre! 

157 kommentarer
    1. Herreguuuuuud så flink du var!!!! Overgikk alle forventninger jeg hadde! Jeg er virkelig imponert! Heia Sophie <3

    2. JJ: Tusen takk skal du ha! Jeg tror faktisk jeg følte på genuin lykke i de øyeblikkene, ja. Skikkelig herlig 🙂 Og dansen er virkelig rask! De har til og med speedet den opp fra originalen 😮 Klem <3

    3. Hei! Kan jeg spørre hvilken selvhypnose-lydfil du brukte før sending for å roe deg ned? På forhånd takk!

    4. Kommenterer aldri, men nå MÅ jeg bare få sagt hvor utrolig flott du er og for en fantastisk figur du gjorde igår 😍 Du var rå, og strååålte på parketten.. WOW! 💕 Ble både rørt og stolt 😀 Stå på videre Sofie, heier på deg🎉
      Hilsen 38år gammel fan 😊

    5. Vi satt en gjeng på 10 stk, både gutter og jenter i alderen 21-25 og så på igår. Da du danset satt alle og bare «wow hun ser så bra ut» du stråålte, og det var så fint og se deg smile så bredt!! Og ikke minst en utrolig bra gjennomføring av en vanskelig dans!! Ønsker deg masse lykke til videre<3

    6. Altså…. imponert! 👏🏻
      Til og med jeg hadde høy puls når du gikk på dansegulvet. Ikke fordi jeg trodde du ikke fikset det, men fordi jeg vet du har gruet deg og vært nervøs.
      For en seier. Nå er du i gang. Heia!!!

    7. Tror du det er garantert at du kommer langt i Skal vi danse? Virker ofte sånn på måten du skriver.. Du vet vel at du har følgerne som stemmer uansett. Men du var veldig flink i går! Ble imponert 🙂 Savner blogging om andre ting enn Skal vi danse må jeg si da, selvom det også er forståelig at det er det som opptar tiden din for tiden. Hehe!

    8. Jeg syns du var flink! Og så likte jeg looken du hadde, den kledde deg godt! Lykke til videre, det blir gøy å følge med!

    9. Girl, you are amaziiing! Så gøy at du er med, å ikke minst se hvor utrolig gøy det ser ut til at du har det.
      Men en ting jeg lurer på, hva var det du sa når Egor gidde deg kommentar på dansen? 🙈

    10. ville også som dem andre fortelle kor sykt flink du va! du så sykt bra ut både når det gjeld utseendemessig og dansinga 😍 heie på deg!!

    11. Har lest bloggen din i mange år, men aldri tatt meg tid til å kommentere, men nå var jeg nødt!! Jeg ble så utrolig imponert i går, både av teknikken din, men spesielt hvordan du strålte på scenen!! Visste at du kunne danse etter mitt dansecrew, men du overrasket med å så SÅ trygg ut på gulvet, og i tillegg var du helt smashing! Har danset i mange år selv, og å se hvor glad og energisk du var i går fikk meg til å savne det sånn!! Stå på, gleder meg til å følge deg videre!!!

    12. Herregud så flink du var!! Og ikke minst: så utrolig GØY det var å se på at du hadde det så bra og koste deg der ute på dansegulvet❤️ Jeg har lite peiling på dans, men personlig syntes jeg nesten du fortjene mer poeng. (Selv om du fikk en bra poengsum fra før av også) gleder meg til neste lørdag så vi kan se mer fra deg❤️

    13. Må nesten bare slenge inn en kommentar – for du imponerte sykt igår… For en energi, og digga ansiktsuttrykka dine igjennom dansen.. Heier på deg!

    14. Du stråååålte! Herremann, jeg ble så rørt at jeg fikk tårer i øynene når jeg så deg NAILE det, i og med at du var sååå nærvøs i forkant. Litt sånn mamma-stolt nesten! Hehe! Stå på du rocker!
      Hilsen 24 år gammel SE-fan

    15. Utrolig morsomt å se deg på dansegulvet, du imponerte virkelig! Gleder meg til fortsettelsen – det kan bare gå oppover! 😄

    16. Det va helt nydelig å se at du strålte sånn som du gjorde! Håpe du får fortsette denna reisa så lenge som mulig 😍

    17. Kjempe innsats! Er mange gode, men du fikk helt klart en av mine tre stemmer til rådighet! Du strålte virkelig og det var så fint å se!

    18. Å se deg danse var helt fantastisk! Haha jeg satt med et stort smil helt fra jeg så deg på skjermen, til programmet var ferdig. Jeg var så spent, men fy søren flink du var!

    19. Du er jo så dreven på koreografi, det visste jeg jo fra før når jeg så deg på «mitt dansecrew».. men shiiit for en ekstremt bra gjennomførelse også! Wow, jeg følte energien din igjennom skjermen og det var kjempe gøy å se 😃 krysser fingrene for at du vinner hele greia! Heia SOPHIE ELISE!

    20. Du er rååå!!!❤️
      Har også et spørsmål, vet ikke om du svarer, men lurer på om du har noen bøker å anbefale? Jeg har nettopp begynt å lese «tenk enkelt» som du la ut her om dagen, og jeg har lyst til å lese flere slike bøker.. har du noen tips?

    21. Helt ærlig har eg egentlig ikke vært noe stor fan av deg tidligere, men vet du hva? Du så ut som en engel på dansegulvet i går, du takla det helt fint, og det var moro å se på 😉
      Og en ting til, ikke ta fillers i leppene igjen, du er ei nydelig sofistikert og pen dame uten 😉

    22. Må bare si at du strålte på dansegulvet i går. Ikke bare imponerte du stort, men føler også at du fikk vist en helt annen side av deg selv. Og smilet ditt, aldri slutt å smile med tennene. Det gjør deg bare enda vakrere om mulig. Stå på! Du fortjener alt godt!

    23. Svevende skikkelig kult innlegg å koselig å se deg i SKAL VI DANSE synes jeg har stemt på deg i går du er en kuling synes jeg og Nydelig dame synes jeg å ønsker deg alt godt og en riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️🦋🐱🌌🌅

    24. Du er virkelig flink, du! Ble så imponert av deg, og du strålte på parketten. Man kan se at du har jobbet hardt med dansen. Og elsker at du smiler! Heier på deg <3

    25. Anonym: Hei! Nei, det tror jeg så klart ikke, og forstår ikke hvor på bloggen min, eller øvrige sosiale medier du føler det virker sånn på innstillingen min. Men tusen takk for fine ord. Jeg tar ikke følgerne mine sine stemmer for gitt, da hadde jeg ikke orket å jobbe beinhardt.

      Om du scroller bare ett innlegg ned, så finner du noe som ikke omhandler SVD. Og enda litt lengre ned klarte jeg å telle 5 innlegg kun på forsiden som handler om annet. 🙂

    26. Maria: Takk skal du ha!! <3 Jeg får satse på en høyere poengsum neste gang, men dommerne hadde rett og jeg fikk litt overtenning, hehe. Var rett og slett helt sjokkert over hvor gøy jeg fikk det, så klarte ikke være helt i kontroll. :*

    27. Jeg som var sikker på at du kom til å få kveldens andre 9?er:)
      Må si jeg ble skuffa når du fikk 6?ere! Men er bra det å såklart:)
      Men jeg syns ihvertfall det var drit bra 😉 stå på videre skjønne skapning <3

    28. Herreguuuuuud så flink du var!! Jeg har vært danser hele livet og konkurrert i selskapsdans, og jeg var super imponert <3 Også så du skikkelig smashing og lykkelig ut - kjempe gøy å se på! STÅ PÅ

    29. Kjære Sophie!
      Har fulgt deg gjennom alle år, men kan ikke huske å ha lagt igjen en kommentar noen gang.
      Må bare få sagt at du gjorde en fantastisk jobb i går på Skal vi danse, og jeg ble så glad selv da jeg så hvor glad du var og hvor gøy du hadde det! Du er så vakker når du smiler! <3
      Husk å gjøre ditt beste (du er skikkelig flink, og ingen kan vel gjøre mer enn sitt beste?) fortsett å smile og nyt dansebobla så lenge den varer. Du er rå!

    30. Var sykt gøy å se deg danse igår! Håper du kommer langt! Har aldri fulgt med på SVD tidligere, men kommer til å gjør det nå 😀 og du så veldig pen ut <3 masse lykke til!

    31. Dette er første gang jeg kommenterer et blogginnlegg, og hovedgrunnen til at jeg gjør det er fordi jeg satt med tårer i øynene og smilte under hele dansen din.
      Jeg elsker at du ikke er som alle andre, men at du likevel er noe mange ønsker å være fordi du er DEG SELV, fullt og helt ut.
      Jeg har fulgt med på deg i mange år, og jeg synes det er så utrolig godt å se hvordan du stråler for tiden! Jeg har gått fra å synes at du var ei kul jente som sto opp for deg selv, til å tenke at du er selve bildet på ei som har reist seg og blomstrer på tross av all motgangen.
      Jeg ville bare si at jeg heier på deg, ikke bare på Skal vi danse, men på DEG. Jeg sier som kjæresten min: Sophie Elise er faen meg den tøffeste og skjønneste i Norge.

    32. Legger merke til at du krøker deg sammen på nesten alle bildene dine, noe som fikk meg til å tenke på et TV-program jeg så om kroppsspråk. Man lener kroppen forover i «fosterstilling» når man er usikker eller ukomfortabel. I tillegg har du alltid hendene mot brystet eller armene rundt deg selv. Er du ikke så komfortabel med bilder som du skal ha det til? Prøv å åpne deg litt mer opp, ikke krøll deg sammen som en ball og dekk over med ordet «sexy», for du er egentlig ei meget selvstendig, høyreist og tøff kvinne!! Vis det! 💎

    33. Anonym: Tusen takk! Dette må være ett av de fineste komplimentene jeg har fått. Det gjorde virkelig kvelden min. Takk skal du ha <3 Hils kjæresten din!!

    34. Du var kjempe flink. Gleder meg mye til neste lørda. Har stemt på deg og håper du min store fan vinner. Har fulgt deg på flere tv program. Å er veldig synd du ikke er å se på bloggene. Men flott du er på skal vi dans. Heier på deg. Du er bare toppers.
      Som æ har sagt Mangen ganger på Instagram @kosetiden78 er bare så flott å følg deg der du er. Rundt på sosiale medier og tv 🙂
      Lykke til videre flinke du 🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴

    35. Jeg må bare si at jeg satt å gråt gledestårer da jeg så dansen din igår. Håpte for din egen skyld at du skulle komme deg greit gjennom ettersom du har vært så nervøs. Også danset du med sååå mye glede og innlevelse og var MYE flinkere enn mange av de andre at jeg ble bare SÅ glad på dine vegne. Stå på videre, jeg heier på deg!!!

    36. Jeg er så utrolig imponert over deg! Satt med tårer i øynene da du var ferdig å danse. Du lever et liv som er så langt unna det livet jeg lever, men samtidig kjenner jeg meg så igjen i mye av det du skriver om og viser i sosiale medier. Jeg digger deg! Klemmer fra en snart 30år gammel småbarnsmamma.

    37. Pleier vanligvis ikke å kommentere, og følger deg mest på Instagram, men nå må jeg bare. Jentegjengen og jeg så deg på skal vi danse i går, og alle sa så mye fint om deg! Du har forandret deg siste tiden, på en fin måte altså. Ser at du har blitt mer voksen, og damn, du er så pen når du smiler! og mindre lepper og vipper kler deg såå godt! Du bare stråler 🌟 Heia deg og Benjamin! Dere var så flinke. Blir gøy å følge med videre.

    38. Woooow sier jeg bare ❤️ Du var helt rå til å danse. Utrolig flink er du <3 Jeg heier virkelig på deg fortsett som du gjør! Du er utrolig dyktig både på dansegulvet , men også med de tingene du bryr deg om! <3 Stå på videre jeg heier på deg <3

    39. wow så flott det var å se på, utrolig godt jobba , ingen tvil om at du burde vinne hele greia !! Lykke til videre , jeg heier på deg !

    40. Gratulerer med vel gjennomført første dans. Du var utrolig flink. Sååå fortjent, så mye arbeid som ligger bak dette. Jeg fikk ikke sett på i går for jeg var på sarpsborgfestivalen, men så deg nå på tv2 sumo. Du er tøff som er med på dette. Lykke til videre. Jeg heier på deg<3

    41. Syns du var fantastisk flink igår, og jeg satt og smilte fra øre til øre gjennom hele dansen deres! Stå på! Jeg heier på deg! <3

    42. Jeg tenkte egentlig å heie på deg uansett om du var flink eller ei, men fysøren så rååå du var – overgikk alle forventninger!! Gleder meg til å se deg utføre andre typer dans, og gi deg min stemme hver lørdag fremover helt til finalen! <3 yo GO, sophie! Dette har du sjans til å vinne

    43. Jeg syns du var kjempe flink!
      Når det kommer til smilet ditt, dette er ikke for å være stygg.
      Jeg skjønner du er fornøyd med de nye tennene dine, men det blir ekstremt overdrevent. Det er veeeeeldig synlig du prøver alt for hardt og glise hele tiden

    44. ååå du strålte!<3 Ble sykt imponert, dere var utrolig flinke - og det var kjempegøy å se på!<3 Masse lykke til denne uken! Gleder meg til å se neste fredag!!<3

    45. Veldig imponert over dansingen i går, men må bare påpeke all rynkingen på nesen under hele dansen! du prøver litt for hardt, det blir litt fake dessverre..

    46. Det var fantastisk å se deg på dansegulvet! Jeg satt med øynene helt klistra til skjermen, og var helt i ekstase etterpå. Sa til samboeren min at “Det der må jo ha vært den BESTE dansen hittil!”. Jeg fikk så lyst til å lære meg å danse av å se på deg og gleden du spredte 😀

    47. Du var helt sinnsykt flink!! Stå på videre, jeg heier og stemmer på deg. Jeg ble imponert! 😄❤️ Elsker at du er så blid, og har en sprudlende holdning! Kler deg ⭐️❤️

    48. Så stolt, du var RÅ!!! Ble så sjarmert av å se deg på skjermen, nå gjelder det bare å holde nervene i sjakk og virkelig stole på hvor god du faktisk er 😀 Blir veldig nervøs av små ting selv, som feks å holde foredrag på skolen. Så kan skjønne at dette var utrolig vanskelig for deg, men stol på deg selv og kos deg på dansegulvet. Heier på deg

    49. sååå gøy å se på! man kan virkelig se at du koser deg, det var veldig fint. gleder meg til å se deg danse neste uke også!

    50. Du var kjempeflink! Jeg ble så imponert og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg i sofaen da du sprettet rundt! Jeg må også si at du STRÅLER for tiden. Du smilte så vakkert og hadde så mange glade ansiktsuttrykk jeg aldri har sett deg ha før. Det er pinlig å si det, men jeg fikk faktisk en liten tåre i øyet da du danset rundt. Etter å ha fulgt bloggen din siden starten, lest boken din og sett på Sophies verden, føler jeg du er ei venninne som jeg virkelig ønsker alt godt i livet. Seriøst, du er beinhard og jobber så utrolig hardt. Du fortjener alt du har oppnådd og jeg gleder meg til å følge deg videre på reisen din. Du er damn vakker på innsiden og utsiden, og hvis noen sier noe annet kan de dra til helvete. Stå på, du er unik!!

    51. Lykke til fremover Sophie Elise.
      Det var kjempegøy å se deg i går, håper du når langt for har faktisk lyst til å se deg i finalen. Hvor kult hadde ikke det vært?!
      En ting jeg tenkte på i går når du sa du skulle danse sist, var at de strategisk hadde plassert deg sist, mulig for å holde på mest mulig seeere gjennom hele programmet.
      For tro meg jeg satt å ventet på at du skulle danse, og det tror jeg mange andre gjorde også.
      Streifet den tanken deg? <3

    52. Du va jo superflink! Og veldig søt, både utseende og utstrålinga di! Heilt nydelig! Lykke til videre:-)

    53. Du var helt RÅ på dansegulvet!! ❤️ Og jeg ble bare sittende og smile sammen med deg da du danset! Gleder meg helt sykt til neste fredag og se deg på dansegulvet igjen, og du er eneste grunnen til at jeg ser på Skal vi danse 😃👍 Heier på deg, og sender deg massevis av vinnervibber!! Måtte du vinne hele greia!! ❤️

    54. Fikk endelig sett dæ i går – sitt i Sverige og fikla med sumo og hele dagen, og selvfølgelig klikka den ca 3 sekund inn i din dans og nekta å la mæ se. Når du linka til dansen på snap slapp æ alt æ hadde så æ fikk sett på, den stakkars kjæresten skjønte ikke en dritt når æ plutselig satt sammenkrøka på kjøkkengulvet og hysja høyt på han 😂
      Du va så superduperflink!! Æ blei så stolt og fikk frysninge av å se på, unne dæ alt godt i verden! ❤️

    55. Jeg har akkurat sett på skal vi danse på tv2 sumo. Jeg synes du smilte og var veldig søt!! Enneste jeg tenkte var at du må tenke på ansiktet + at det kanskje gikk litt vel fort.. var noen trinn som kanskje ble borte.
      MEN tviler på at du går ut som en av de første! Er jo 5 styk under deg!
      Bare fortsett og hør på tilbakemeldinger! Du er så flink!

    56. Sophie! Dette var helt nydelig å se på. Man ser så tydelig at du koser deg og at du har det så mye bedre med deg selv enn før. Du stråler, er så vakker og har en selvtillit som er SÅ sexy. Deilig å se at du bare smiler uten å bry deg om å se sånn og sånn ut, og det er det som gjør deg så fin. Du så så utrolig uredd og glad ut, og jeg satt og smilte gjennom hele dansen som ei stolt venninne (det føltes litt rart haha). Men ååå, jeg er så stolt over deg fordi fy faen så langt du har kommet det siste året. Bare fortsett å vær deg selv og smil og kos deg. Det kler deg så utrolig bra! Du har ingenting å være redd eller usikker for, fordi du ser smoking hot ut og er smart, snill og utrolig dyktig i alt du gjør! Aldri sett på skal vi danse før, men nå skal jeg sitte klistret hver lørdag 😀 Keep it up – vi skal stemme deg til topps, fordi du er sykt flink og fordi du fortjener det!!

    57. Gratulerer så mye med en flott dans. Du var så flink. Jeg er så imponert. Du ser også fantastisk ut om dagen. Så vakker du er.

    58. Sophie Elise, ser deg på tv2 nå. Du stråle! Har aldri sett deg så avslappa (dog engasjert) og naturlig. Øynene glitre. Tydelig å se du har det godt (i øyeblikket).
      Håpe du har d like fint videre. Stå på i dansen og kooos deg 💃💖
      Ønske deg alt godt å sjelero videre.

    59. Så akkurat på gmn og bestemte meg for å kommentere, for det smilet ditt! så skjønn, søt og litt rampete smil! Så det komplekset kan du droppe med en gang 🙂 Heier på deg!

    60. Så ikke premieren på svd før igårkveld, og jeg må virkelig si, Sophie – DU STRÅLTE. Var så sinnsykt gøy å se hvor mye du koste deg!!! Jeg heier på deg!!!

    61. Bra jobba! Snakket med samboeren min ang utsendte ditt. Vi kunne ikke sette fingeren på hva det var men du er blitt så vakker. Vi tenkte først det var sminken, men så viser det seg at du har fjernet eller ikke fylt på restylane? Uansett, super fin!

    62. Hege: Haha, så snill du er! Du trenger ikke å heie om jeg plutselig tar en helomvending å blir sint og lei i konkurransen, altså. <3 Men jeg lover det ikke kommer til å skje! Jeg skal virkelig gi ALT!

    63. A: Nei den tanken streifet meg ikke, fordi vi fikk beskjed om at vi ble lagt opp etter hvilke rekvesitter og plasseringer man trengte på kamera. Men, det hadde jo ikke vært annet enn et kompliment <3

    64. Åå du er så søøt med det overraska-ansiktsuttrykket du har når du danser, akkurat som du hadde i mitt dansecrew ❤️
      Du er superflink!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg