jeg har nesten ikke ord!

Hei på dere! 😘  Jeg har som vanlig trent hele dagen og akkurat nå sitter jeg hos frisøren for å få håret vasket og fønet. Jeg må bruke tiden min effektivt og her kan jeg jobbe samtidig, når jeg vasker håret selv bruker jeg nesten to timer inkludert føning og retting.. Tid man kunne brukt på annet! 

Mitt nervøse ansikt, haha:( 

I dag hadde vi enda en prøve i studio, vi kjørte igjennom nummeret vårt tre ganger og det gikk heldigvis bedre enn i går. Da var jeg helt knekt på slutten av dagen og måtte gråte litt da jeg ble hentet, styggen på ryggen banket meg opp og fortalte meg at jeg var verdens mest verdiløse menneske som ikke fikk til noen ting. Jeg følte meg også desidert verst av alle deltakerne, og jeg blir så irritert på meg selv fordi jeg sammenligner meg så mye..Men, nå føler jeg meg litt mer trygg på studioet og i koreografien, men jeg kommer fortsatt til å være nervøs på lørdag. Jeg har den raskeste dansen og nå skal jeg vise den for flere hundre tusen nordmenn. Hvor sykt er ikke det!? 😱 

Nå må jeg bare spørre.. ER DERE SPENTE!? Skal dere se på? Skal dere heie? Jeg lover å gi ALT! 

Verdens beste partner! 

 

78 kommentarer

Siste innlegg