elsk meg

God morgen! Søndag og solskinn, noe så deilig. Jeg nyter virkelig det siste vi har av høst! I går kveld tok jeg pressebilder for min kommende bok, “Elsk meg”. Jeg var så usikker på tittelen forresten, men den klinger bedre for hver gang jeg sier den høyt. Elsk Meg. Den er ujålete og brutal, likt som boken. Fint!

Det var uansett deilig å tenke på noe annet enn dansen for et par timer. Bli ordnet på håret av Fetisha, bli kjent med en ny sykt dyktig makeup-artist som jeg definitivt kommer til å bruke flere ganger, og fantastiske fotograf Truls Qvale. Vi har allerede planlagt en ny shoot i november som jeg gleder meg veldig til. 

På kvelden var jeg så sliten at jeg bare ville hjem til sengen for å spise pizza å se på ?to all the boys i have loved? som jeg fikk anbefalt. Den veganske fra peppes er så fantastisk god. Kasper dro i bursdagen til dansepartneren min, det var så fint.  At de blir venner liksom. Jeg har følelsene veldig utenpå kroppen om dagen, som dere kanskje skjønner.. 🙂

Nå blir det trening! Hvem gleder seg til ny bok? 🖤

45 kommentarer
    1. Det er heldigvis ikke det siste vi har av høst helt enda, hehe 🙂 jeg gleder meg masse til ny bok! 😀

    2. Gleder meg masse til å lese nye boka! Men hvor er den hvite og blå strikkagenseren din fra? Den var utrolig fin🙈

    3. Hei! Jeg virkelig elsker bloggen din og gleder meg så mye til å lese den nye boken din! Du ser forresten bedre ut enn noen gang, du stråler virkelig. Men hvorfor kan du ikke være ærlig om at du har gjort noe med haka di? Den var jo aldri sånn før, før den plutselig ble lang og spiss.. Det blir litt som med alle løgenene og bortforklaringene om rumpa all over again, hva er vitsen liksom? Alle ser forandringen, så hvorfor ikke bare være ærlig?
      Her kan dere se hva jeg mener, de tre bildene øverst er fra haka plutselig ble lang og spissere. På alle de andre bildene kan man se at du alltid har hatt en mer “rund” hake. Alle bildene, inkludert de tre første, er fra før kjeveoperasjonen:
      https://imgur.com/a/AMgE5MS

    4. skikkelig fine bilder og kult innlegg og du er min favoritt i SKAL VI DANSE synes du er skikkelig vakker dame og jeg tenker paa deg og haaper alt er bra med deg sophie Elise hilsen kristian magnus

    5. Bare til opplysning så forandrer haken seg hvis en person går ned i vekt… Hva er vitsen med å kommentere det….måtte bare si at alt er ikke alltid slik vi tror og spekulasjoner om operasjoner kan fort ta helt av. Dessuten er det en privatsak.

    6. Hei du! syns du har fått helt sykt fine bryn og lurer på hvordan du fikk den formen du har nå? dro til browrehab for litt siden og ble litt misfornøyd og lurte derfor på om du kan anbefale han/hun du drar til?? trenger virkelig hjelp jeg er deesp!!

    7. Gleder meg veldig til å lese boken din! Hvordan har Kasper taklet at du skriver om forholdet til en tidliger gutt? Hadde vært veldig interessant å høre lit om dette… 🙂
      Hilsen fast leser

    8. Du er født med trillrunt ansikt, og har fikset alt. Kan du fortelle om hakeimplantatet og videre hva du har gjort? Kan du vise håret ditt uten extension, parykk o.l. Er du fornøyd etter å ha justert på så å si hele deg? Kan noe slikt kalles vakkert? Synes du at du er fin?

    9. Når slippes den ut?
      Fikk forbilde to ganger i julegave når du ga ut den, så får håpe jeg hvertfall får én denne gangen!

    10. Wow Sophie!! du stråler virkelig for tiden, gleder meg så masse til ny bok og å se deg på skal vi danse<3 Syntes det er så fantastisk og inspirerende å se deg om dagen, jeg er sikker på at alt sammen kommer til å gå fint for seg<3 ville også si at du har alltid vært vakker, operasjoner eller ikke er det personligheten som avgjør. Jeg mener genuint at du er et fantastisk menneske som gjør utrolig mye godt! håper du aldri glemmer det og ikke henger deg opp i andres meninger <3 Har fulgt bloggen din siden jeg var bare 11 år gammel, nå er jeg 19 og finner enda mye motivasjon og trøst i deg og jeg kan til tider se på deg som en fjern storesøster som kommer med gode råd <3

    11. “Jeg nyter virkelig det siste vi har av høst!” Høsten er jo knapt i gang 😛 Tenker nok du mente sommer? 😛

    12. Gleder meg masse!! Perfelt tittel synes jeg, passer sammen med forbilde. Det blir enkelt men samtidig ikke om du forstår 😁
      Forresten, har et spørsmål- har du fått med deg din trofaste følger Kristian Magnus som seriøst kommenterer alle bildene dine og gjerne innlegga her inne og? 😁 Alltid noe fint, har lagt merke til det faktisk så lurte jeg på om du og hadde hahah. Its cute though!

    13. Angående ost, har du prøvd Synnøve finden go vegan ost i blokk? IKKE den skivede, den smaker pesten, men den i blokk er sykt god!!

    14. Gleder meg så masse! Kunne du forresten ha laget et innlegg om vegetar-steder å spise på her i Oslo. Så du la ut om det på instastory for noen dager siden, og den burgeren du hadde så helt syk ut haha! Må nesten prøve den ut😻

    15. Prøver meg igjen og håper du svarer. Siden jeg ikke fikk noe svar forrige gang kommer det nå to spørsmål. Lurerpå hvor du har kjøpt Gucci dekselet (det som ligner på en lommebok)til mobilen din og hvor mye du betalte for det?
      Det andre jeg lurer på er om det er en rød tråd i begge bøkene dine, må jeg ha lest bok 1 for å få med meg sammenhengen eller i det hele tatt å forstå bok nr.2?

    16. Sophie Elise «jeg svarer på kommentarer under hvert innlegg» Isachsen. Nei, det er du faktisk jævlig dårlig på, også skriver du ett langt avsnitt om hvor dårlige vi er på og kommentere og hvor demotiverende det er. Hva forventer du egentlig?

    17. A: Hei! Jeg kjøpte det i København i 2016, og mener å huske det kostet rundt 2000 kr. 🙂

      Nei, du trenger ikke å ha lest bok nummer en for å forstå bok nummer to! De bygger ikke på hverandre, og det er null referanser 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg