når jeg trenger det mest

Reklame | annonselenke Nelly

Æh, seriøst takk for at dere er en gjeng venninner når jeg trenger det. Nå har jeg fått sjekket kulen jeg har på lysken og det var som flere av dere trodde: en hoven lymfekjertel. Takk Gud! Jeg bestemte meg også for å sende en melding til han min neste bok handler om for å spørre om han ønsker å lese den, så nå ligger ballen litt i hans hjørne. Selv om det er for sent nå å gjøre endringer (og det ville jeg neppe ha gjort uansett). Det blir spennende å se hva han svarer! Og enda mer spennende når dere etterhver får lese.

Jeg har skrevet flere ganger at jeg ikke har noen spesiell klesstil, eller den varierer mye. Jeg kan ha ganske “guttete” stil men også feminin. Da får jeg prøvd mye forskjellig, men kjoler slik som denne er en stor favoritt! Bare skuldre, litt retro-feeling og rammer inn formene. Elsk! Du finner den HER og er nå på 50% rabatt. Normal i størrelsen! 

Jeg har begynt å skru av både mobil og pc klokken 21:00 på kvelden, da får jeg ekstra tid til å lese og denne slukte jeg på en kveld. Da jeg leste denne boken tenkte jeg på dere. Jeg leser masse selvhjelpsbøker og da jeg kjøpte denne var jeg egentlig skeptisk. “Hvor bra kan den være liksom” tenkte jeg, men det endte med kjøp likevel. Og jeg elsker den! En fin blanding av psykologi, mindfullness og rett og slett kloke ord som gjorde at jeg måtte lese den to ganger å ta notater underveis. Kjøp den til deg selv eller noen du er glad i.

Nå skal jeg og Kasper ut å spise med dansepartneren min og hans kjæreste, Adelen. De møttes under Skal Vi Danse for tre år siden da de var partnere og er fortsatt sammen den dag i dag, det synes jeg er koselig. Jeg får hele tiden spørsmål som “åh hvordan er det for kjæresten din at du bruker så mye tid med en annen mann” men det er seriøst null problem! De er veldig like og jeg gleder meg til de skal bli bedre kjent, starting with tonight. Vi skal spise på Sawan, en av mine favoritter i Oslo. Dra dit om dere liker litt “mørk” stemning, og god mat så klart. 

32 kommentarer
    1. Da var vi inne i en dårlig oppdateringsperiode på bloggen igjen ja.. Varer aldri lenge de gode periodene dine hvor du er virkelig motivert til å levere på bloggen dessverre 🙁 I de bra periodene dine er du virkelig den beste bloggeren!

    2. Herregud, la henne ha et liv utenfor bloggen da. Hadde hun blogget hele tiden hadde det ikke vrt noe blogge om.

    3. Nå gleder jeg meg til å lese den neste boken din. Satt meg på biblioteket her om dagen, fant til min store glede «Forbilde» og satt rett opp og ned og leste de neste 3-4 timene. Får lyst til å gi deg en klem hver eneste dag og fortelle deg at det er ok og at du er mer enn ok og at det er ok at livet er så jævlig ok. Du er så himla bra, håper du klarer å legge fra deg følelsen av å være på ett annet sted i livet enn det du faktisk er. Nå skal jeg fortelle noe kleint. Mitt mantra som hjelper meg i hverdagen har jeg så lyst til å dele med deg og jeg håper du tilgir meg hahaha. Og ja det er Oprah! «Accept, forgive, take responsibility and move forward?. Jeg tolker det på nye måter sånn ca hver dag men det er selvhjelp på sitt beste lol. Poenget er, det var en veldig fin bok og du er pokker meg en sterk og bra dame og selv om jeg visste det fra før ble du også en liten helt i mine øyne<3 heia deg og drit i alle som ikke vil være heiagjeng. De har sin egen drit og det inkluderer dessverre all troll som kommenter anonymt eller ei på internett. Håper det er noen som heier på dem og, og at alle kan få ha det ok+++++ 🙂

    4. skikkelig kult innlegg synes jeg du er en kuling synes jeg haaper alt er bra med deg sophie Elise hilsen kristian Magnus

    5. Du må ha den styggeste kjeften som skriver at haka hennes var den lengste du hadde sett!! Skaff deg ett liv BABY!!! Sto den i veien for nesa di eller??

    6. FIIIIINE PENE SOPHIE ELISE❤️❤️❤️😘😘😘
      Drit i alle feige folk som skriver dritt! Som om man skriver ønskeliste til Gud om hvordan man skal se ut når man blir født. Slutt med mobbing å drit slenging! Dette er ting du kan velge:se å følge de eller la være. Samme som på skolen med folk. Henge med de eller la være. Ikke mobbe å slenge dritt/plage folk! Slutt å se å les hvis du ikke har noe bedre å skrive/si: til alle de som er feige/mobbere der ute å skriver dritt daglig! Du ser sikkert jææævla pen ut der du sitter bak skjermen å gjemmer deg. Puh….!!! IDIOTER!!!

    7. Hun har da ekstremt mye å drive med for tiden, til du her oppe som skal dra hun så ned. Hus, skal vi danse, bok, et eller sosialt liv som alle prøver på. Syns det er bedre med færre innlegg som det er kvalitet på, en tusen meningsløse. Du gjør en strålende jobb sophie!

    8. Kan du lage et inlegg hvor du anbefaler bøker? Vet at du anbefaler bøker ofte på bloggen, men det hadde vært fint med flere poster dedikert til kun bøker!

    9. Du burde virkelig få fjernet det hakeimplantatet eller hva enn det er 💀 ser helt jævlig ut. Haken din før var mer kledelig (vet at det ikke kommer av kjeveoperasjonen fordi haka di ble brått spissere før du i det hele tatt tok den, åpenbart at du har fylt på med ett eller annet)

    10. Anonym: Det skal jeg fikse! Har laget et innlegg om boktips tidligere som du finner via google, men jeg skal absolutt lage et nytt når jeg har fått lest på meg mer 🙂

    11. Ett eller annet har du ihvertfall gjort med haka, da er det vel fillers.. den ble plutselig lang og spiss over natta, og dette var før kjeveoperasjonen. Hadde du bare fjernet det hadde du vært ordentlig nydelig nå 🙂

    12. Helt einig! Det ser virkelig helt jævlig ut! Ingen vill se sånn ut. Ser sikkelig jævlig ut å stygt ut

    13. Herregud, hvor mange kommentarer skal hun få begrunnet haken sin lissom. Går dere å pirker på andres utseende slik hele tiden, kanskje på tide å ha fokus på andre ting. Greit, dere liker ikke haka lissom, men hvorfor kommentere det??
      Så meningsløst….

    14. Takk for boktips, den er herved bestilt! Må bare få si at du skriver utrolig godt. Selv om jeg er 10 år eldre enn deg så blir jeg motivert og inspirert av å lese mye av det du skriver. Gleder meg til å lese boken din og til å følge deg i skal vi danse. Lykke til.

    15. Gleder meg til boken kommer ut!😃 kommer du til å si noe om hva R mener om boken? Ble veldig nysgjerrig kjenner jeg🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg