VIDEO: JEG SVARER PÅ RYKTER!

Reklame | inneholder en annonselenke

Kjolen jeg har på finner du HER

Før jeg legger meg tenkte jeg å dele vår seneste videoblogg – her svarer jeg på rykter om alt fra tinder, til at jeg er en dårlig venn og litt om forhold, pluss mer. Vi har sagt en million ganger at vi skal komme i gang med kanalen, men nå har vi skaffet oss en klipper (slik at Joakim slipper å gjøre alt) og så har jeg bestilt et eget kamera å filme med slik at jeg kan lage videoer alene også, om “jenteting” som sminke, klær, hår, pupper og rumper og gutter og WHAT NOT! Da blir det litt enklere og alle utfordringene vi har hatt tidligere er nå ordnet opp i. 

Håper dere liker videoen! 🖤 Neste videoblogg er spilt inn, og kommer på søndag. 

34 kommentarer
    1. Du har jo en kjæreste? Burde ikke han være nok? Syns det er rart at du hooker med randome jenter, når du har en samboer.. Hvis du virkelig hadde elsket kjæresten din, så hadde du nok ikke hatt et ønske om å være med noen andre.

    2. Hva gjør du med jentene hvis du ikke hooker up? Haha. Og hvorfor lage dette til ett eget innlegg når du allerede delte videoen i forrige innlegg? Latskap fordi du ikke gadd å legge ut ett innlegg til tenker jeg..

    3. Skulle ønske dere var mine venner, haha. Digger dere begge, og håper på flere videoer fremover. Gleder meg til boken din kommer ut!

    4. Designet ditt har klikka litt hos meg, bruker iPhone X. Får ikke trykka på videoen og på healeren din er ansiktet ditt dekket av den rosa streken med navnet ditt over den streken

    5. Har kommentert både på bloggen, instagram og facebook – jeg beundrer virkelig vennskapet deres(med Fetisha også, er vel den trekløveren jeg har kommentert mest)! Kunne dere ha gått litt dypere inn på hvordan dere «får det til»? Liksom en forklaring på hva som har gjort det, når dere selv forsto at this is it, hvordan dere klarer å opprettholde det, krangler dere noen gang SKIKKELIG, er det da enkelt å ordne opp, om det er som alltid selvom dere ikke ser hverandre så ofte til tider(hvis det skjer). Jeg vil ha ett lite dypdykk i vennskapet deres, med eller uten Fetisha! 🙂

    6. Jeg syns faktisk det med at du er på tinder for å møte jenter å henge med er kult jeg! Og du hadde naturligvis ikke sagt det om kjæresten ikke hadde visst det. Man må slutte å være så dømmende og “blinde.” La nå folk gjøre hva de vil, eventuelt eksperimentere eller hva du nå enn gjør. Jeg digger det!

    7. Kan vi drite i tinder å slikt å fokusere på hvor sykt NYDELIG sophie er for tiden! Å selvfølgelig vil alle ha Joakim som bestevenn, han virker dødskul.

    8. Kan du ikke svare på hva du skal med disse jentene du leter etter på tinder, om ikke det er for å krydre seksuallivet? Sier du a burde du virkelig også klare å si b.

    9. Hei Sophie 🙂
      Jeg håper du kan hjelpe meg med en ting og det setter jeg stor pris på.
      Du har stor påvirkningkraft på sosiale medier og du blir hørt. Nå trenger jeg din hjelp, eller det er ikke meg det er en kvinne i drammen kommune som trenger din hjelp.
      Det er en familie fra Drammen som sliter med politiet og barneværnet og de blir ikke hørt. De vil bli hørt kun hvis ting sprer seg på sosiale medier slik ting skjer i landet. Man må komme på tv2 hjelper deg eller noe liknende for at de skal få hjelp.
      jeg linker youtube snuttet om hva det gjelder og håper du kan ta deg tid til å se den eller noe av den.
      Det handler om en familie der moren blir beskyldt og blir fratatt sine barn, blir mislandet av mannen/xmannen og får ingen hjelp av apparatet. Det tok veldig langt tid før politiet tok hennes mann slik at han ikke skulle gjøre henne noe, men selvfølgelig har de tatt barna hennes og satt de på ulike steder. Døttrene skriver på facebook at de ønsker å komme tilbake til moren og poenget er at de skal bli hørt. Jeg håper du kan ta deg tid til det og kanskje hjelpe med noe hvis du kan. please. Verden er ikke alltid rettferdig og jeg syns så synd på denne familien og spesielt moren, at hun har hatt den styrken og ikke valgt å ta sitt liv, det er faktisk ett mirakel.
      Se hennes facebook:
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100009871777334&hc_ref=ARSyNSlJ0XSH68DwL675aUsmhYSyE99xoC2pRqI-3MoLW4hwnG-LoB_JuY-gT9Ky2wY&fref=nf&__xts__%5B0%5D=68.ARDAFQMYMI6pFW3aLWDpMJVfvKT1uYP2dHEvKQXFyryNn0OMjet8ldsHhBRzzldstxUDLtQvS_ybGmKnHr9TENkpDy8J55qZXkqV5K6-_kedagH00Xmq-1yCkwJnS7lRkuSB5HG1_wsH&__tn__=CH-R
      youtube intervju: https://www.youtube.com/watch?v=1pMKk2Ed5-A

    10. Charlotte: Jeg så kommentaren din på facebook i sta, og det skal vi absolutt få fikset! Kanskje lage en video om det. Veldig interessant i alle fall! klem <3

    11. Hva har du gjort med ansiktet? Behandling? Fillers? Du ser virkelig helt smashing ut! Så klar, frisk og våken. Jeg trenger tips!😍

    12. Nå måtte jeg bare kommentere , SHIT så nydelig du så ut her!! Så vanvittig søt du er! #girlcrush! tok meg tid før jeg skjønte hva som var annerledes, har ikke sett deg uten fillers før nå (velkommen etter til meg!)

    13. Hooker du serriøst med andre jenter når du er sammen med Kasper? Deler du på han liksom? Eller er det er form for å få seg flere jentevenner? Regner med det er bifile/lesbiske jenter da siden du finner de på tinder…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg