60% rabatt på tannbleking!

Reklame | premium white

♥ – Min erfaring med Premium White – ♥

I det siste har jeg fått ekstra mange spørsmål om hvordan jeg holder tennene mine så hvite.. Ikke bare pusser jeg tennene flere ganger om dagen men jeg har testet en rekke ulike tannblekinger, første gang jeg fikk sponset noe sånt var jeg tross alt 16 år og har rukket å sjekke ut det aller meste på markedet. Når venner spør meg hvilken tannbleking jeg anbefaler svarer jeg “det kommer helt an på hva du vil ha”. Om du ønsker en quick-fix før fest eller en annen spesiell anledning, kjør på med strips som er skånsomme og tar litt lengre tid per behandling, her vil resultatet forsvinne etter en stund. Om du vil ha en mer permanent løsning bør du kjøpe Premium White. Jeg mener du bør ta 3-4 behandlinger før du får et ordentlig synlig resultat, men da er det såpass at andre også ser at du har bleket tennene og smilet virkelig har forandret seg. Og fra der blir det bare bedre 🙂 Jeg testet faktisk med kjæresten her om dagen og på han ble det synlig resultat etter første gang, men jeg derimot måtte ha flere runder (kanskje fordi tennene mine var ganske hvite fra før av og det ikke synes like godt). 

Å bruke Premium White skal være som å gjøre jobben hos en proff – derfor er det litt mer “styrete” enn typiske strips, men det er overhodet ikke vanskelig! Du former skinnene etter ditt bitt ved å enkelt holde dem under kokende vann i tre sekunder, så biter du over og skinnene former seg etter tennene dine. Så er det bare å sette i gang! En detaljert bruksanvisning følger med, og om jeg klarer å bruke denne.. Ja, da klarer alle.

Jeg synes ikke den er vond å bruke, det eneste som kan være ubehagelig er faktisk å forme skinnene fordi det er varmt.. Jeg har muligens litt skjøre tenner, for da ble det litt ising. Men jeg opplever ingen ising i tennene når jeg faktisk bleker de og behandlingen er i gang!
 Ellers smaker selve blekingen tannkrem, så ikke bekymre deg for ekkel ettersmak. Selve behandlingen tar 25-30 minutter men noen ganger sitter jeg lengre for å få ekstra resultat, haha. Som sagt, resultatet kommer best frem etter 3-4 behandlinger og da vil jeg anbefale å prøve annenhver dag. Etter det kan du gjøre som meg: vedlikehold 1-2 ganger i måneden! Nå må det nevnes at jeg faktisk ikke har brukt Premium White på flere år før jeg startet igjen for en måned siden, men jeg husket jo at det funket bra og ville begynne igjen med god timing.. Det var også rundt da jeg fjernet fillers, begynte å smile på bilder og fikk masse komplimenter på min nye look.

Supertilbud! Du får 60% rabatt på Premium White ved å trykke HER. ♥ 

Eksklusivt til mine lesere kan jeg gi en rabattkode på hele 60%! Det vil du ikke gå glipp av om du tenker å teste ut tannbleking 🙂 En bestilling holder til to måneders behandling (om du kjører på jevnlig). Jeg er i alle fall så fornøyd med resultatet og det føles skikkelig digg å elske smilet sitt! 

16 kommentarer
    1. Alltid komma før «men» 😉 Tipper du er drittlei sånne kommentarer, unnskyld! Men når du tjener kanskje 60K for dette innlegget kan en vel forvente at det er grammatisk riktig? Hehe..

    2. Spennende å kult innlegg synes jeg å du er svevende å en kuling synes jeg sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    3. Smilet ditt ser utrolig mye mer stramt ut enn det hadde trengt å gjøre pga ekstra fillers i haka/hakeimplantat. Bortsett fra haka er du HELT nydelig om dagen!

    4. Du har reklamert for tannbleking før, men Joakim har jo faktisk tatt film av deg liggende hos tannlegen med tannbleking akkurat i den perioden du reklamerte for hjemmebleking. Du har null troverdighet.

    5. Men reklamerte du ikke for en annen tannbleking for bare to måneder tilbake eller noe sånt? Denne skulle også virke permanent og ifølge deg være den sterkeste på markedet.

    6. Anbefaler ingen å bruke premium white. For det første så binder man seg opp mot å motta påfylling typ 2. hver mnd. De gjør seg vanskelige når man ønsker å si opp denne avtalen hvor man gang på gang må bekrefte på mail at NEI JEG VIL IKKE VÆRE ABONNENT! og likevel får du en mail i retur “Er du sikker?”

    7. Digger deg sofie, leste nettopp boka di, råbra skrevet, identifiserte meg med mye av det du skrev der. Ønsker deg bare en flott dag 🌺(håper du leser dette, hehe 😇)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg