hundre ganger verre

Takk for tips angående tannleger! Jeg har mailet en på Grønnland og en i Bogstadveien, så satser vi på sterke smertestillende og beroligende, haha.

På trening i går fikk jeg endelig prøvd danseskoene for første gang! Og ja.. Det var absolutt ikke like enkelt. Å trene i høye hæler er virkelig en utfordring og for meg som har dårlig balanse fra før av SUGER det. Herregud så dum jeg føler meg når dansepartneren min må gjenta det samme hundre ganger og det likevel ikke går inn. Men jeg blir bedre hver dag, det er gøy å se! Heldige meg har fått en dansepartner som ikke bare er flink til å lære bort, men også en kul person som jeg liker å henge med. Jeg skal introdusere dere for han etterhvert!

Og med det sier jeg HAPPY FUCKINGS LØRDAG! Jeg skal spise taco med noen venninner før jeg drar hjem og spiser godteri + ser på film med kjæresten. Vi har sjekket rundt og The Invisible Guest skal visstnok være den beste filmen på Netflix akkurat nå, så der har dere et tips til kvelden. Jeg har fått vannblemmer under føtterne og har ikke tenkt å flytte rumpa fra senga senere, det passer meg perfekt. 🙂 

15 kommentarer
    1. Hvorfor så lite «sexy» bilder i det siste, både her og på Instagram? Synes alltid det var kult at du turte å være sexy/spille litt på sex og vise kropp 🙂 Kropp er fint! Er det all kritikken som gjør at du ikke tør lenger?

    2. Hei!
      Jeg ville bare innom for å fortelle deg at du ser helt nydelig ut! Jeg så nettopp vidoklippet fra god morgen Norge, og du ser virkelig helt FANTASTISK ut når du smiler etter at du fjernet fillerene i leppene.

    3. hørte nettopp den nye sangen din på spotify, ready next summer. samboeren min satt den på og jeg likte den, fikk helt sjokk da jeg så at det var din sang. Synes den er sykt bra.

    4. Men de snakker jo ikke engelsk, faennn 😣 klarer du seriøst å se filmer der de snakker et annet språk?🙈

    5. Jeg har meeega tannlegeskrekk og har gått til Constance schar på christiania tannlegesenter på Grønland. Fikk noen heftig beroligende. Haha, og hun er verdens beste på å trygge. Gjøre ting sakte, og aldri gjøre noe du ikke har lyst til.

    6. Hei! så videoen fra god morgen norge og må virkelig si at du var kjempefin uten fillers i leppene, det var bare WOW!! du trenger virkelig ikke fillers, ditt naturlige smil var så fint!!!

    7. Du skal vanligvis ikke få sterke smertestillende eller beroligende for nevtne prosedyre. Farlig å drive med tannlegeshopping for det. Spesielt sett i lys av nylige overdoser blant kjendiser. Anbefaler at du holder deg til paracet og ibux, så fort du blander inn opiater som f.eks. (paralgin forte eller tramadol) finnes det muligheter for å bli avhengig. Sier ikke at du blir det da, men er det verdt sjansen? Ville også prøvd å unngå beroligende da disse også er ganske avhengighetsskapende

    8. Koselig innlegg jeg synes du er kjempeflink å fantastisk svevende Drammens Eventyr jeg sophie Elise ønsker deg alt godt og sender varme klemmer fra meg til deg hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    9. Hvordan bruker du amerikansk netflix? Jeg prøvde, men fikk beskjed om at det ikke funket fordi Netflix oppdaget tilleggsprogrammet jeg brukte.

    10. Hei! Jeg har lest bloggen din i mange år og du har vært igjennom utrolig mye som jeg kjenner meg igjen i – tusen tusen takk for at du deler tankene og følelsene dine slik at man ikke føler at man er alene…
      Kjæresten kom nettopp inn på skole 5 timer unna, jeg kom ikke inn noe sted og måtte bli igjen hjemme (han skulle flytte med en kompis). Vi har vært sammen i 5 år og jeg er helt ødelagt og knust for at han har dratt 🙁 Har du noen gode råd? Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg…

    11. Du er tøff som stadig hopper ut i nye utfordringer. Som Pippi sier: det har jeg ikke prøvd før, så det tror jeg at jeg klarer! Og dette nailer du også Sophie. Gleder meg til å se deg på tv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg