gratis tv2sumo til alle mine lesere!

Reklame | tv2sumo

Eksklusivt tilbud – test ut 14 dager gratis TV2-Sumo for å trykke HER!

Fine venner i matchende Kardashian-genser, LOVES!

I går inviterte jeg til noe av det hyggeligste som finnes, nemlig en kveld med gode venner, champagne og godteri pluss en helt ny episode Kardashian. Og som jeg hadde gledet meg til den nye sesongen! Det har blitt sluppet en del klipp i forkant og det ble lovet drama, krangling og uvennskap i familien K, og jeg ble ikke skuffet. Episoden var fantastisk! Til og med venninnen min Marte som er skeptiker ble overbevist etter denne. Dere som har sett episoden, er dere Team Kourtney eller team Kim? Jeg heier på Kim, skjønner skikkelig godt hvor hun kommer fra og jeg tror det må være noe annet galt for Kourtney..Men det får vi se på etterhvert, jeg er sikker på at det vil komme en del avslørelser..

Om du vil ha TV2-sumo GRATIS i 14 dager slik at du også kan henge med i den nye episoden er det bare å klikke HER! Det koster altså ingenting. Selv har jeg hatt sumo i mange år og er så fornøyd! 

Benytter du deg av gratis sumo kan du også se en haug av andre gode programmer, for eksempel den nye serien «singel» som jeg digger, og min egen serie Sophie Elises Verden. Men først ville jeg faktisk ha prioritert Kardashian. Der ligger det hele 14 sesonger og venter på deg, sesong 15 er på gang, og de har en rekke spin-off serier. Da kan du rett og slett ha noe å gjøre hele resten av ferien.

Fortell meg gjerne hva dere synes etter å ha sett episoden eller om dere har tips på andre godbiter hos Sumo! De har jo virkelig alt det beste innen norsk tv, og reality-tv på verdensbasis.

32 kommentarer
    1. Uff, nesten ikke noe blogging fra deg den siste tiden så kommer du tilbake når du må promotere noe for deg selv (Skal vi danse deltakelsen) og poste uinspirerte reklameinnlegg (før kunne til og med reklameinnleggene dine være bra). Orker snart ikke å klikke meg inn på det som har vært favorittbloggen min i mange år lenger! Her er det sjelden noe bra og lese lenger, skuffende 🙁 Tydelig at alt det andre og kjendistilværelsen frister mer enn bloggen nå og sånn er det vel bare..

    2. Ok nu laga æ mæ nettopp abb førr å få de 14 dagan. Og får bare beskjed om at mitt abb. Ikke e gyldig. Faen mæ bare juks. Æ trur du må få fiksa opp i d der, æ gidd ikke betal masse i mnd nu som æ tydeligvis e blitt abbonent uten å få bruk tjenesten.

    3. Noen som vet om man er bindet til å betale mnd etter? Kan man liksom bruke den i 2 uker for å se om man vil forsette?

    4. Må bare spørre da du sier du er vegetarianer. Du vet at mye av godteriet som er avbildet inneholder gelatin? Som forøvrig er animalsk uansett.

    5. Når du promoterer noe for leserne dine, kan det være greit å oppgi all fakta. Da mange er yngre, og mange kan/vil føle seg “lurt”. Det virker åpenbart som man MÅ bli abonnent og betale for de andre 2 ukene og fremover? Så da synes jeg du skal oppgi at man får 2 uker gratis, men at man MÅ fortsette å abonnere (altså betale) utover de 2 ukene. Her er det mange yngre som lett kan bli lurt av dette her, og synes det er et ganske sleipt triks å bruke mot leserne sine. Om jeg tar feil, så kan du oppgi at man IKKE trenger å fortsette å abonnere på Sumo etter de 2 ukene, fordi det virker slik når man trykker inn på linken og leser det som står til høyre – noe som det virker som flere stusser på også.

    6. Blir nok team Kourtney. Selv om jeg også skjønner godt hvor Kim kommer fra, og tror kanskje også Kourtney sliter med noe andre greier. Men hele krangelen ble så usaklig og Kim sier så mye usmakelig, og siden hun tror Kortney sliter med noe med noe annet burde hun i alle fall oppført seg på en annen måte liksom. Men det ble ganske usaklig fra begge sider da! Blir spennende å følge med videre da, elsker at det er masse drama denne sesongen.
      Forresten er det så gøy at du skal være med i skal vi danse! Gleder meg til å følge med og skal heie masse på deg!!<3

    7. Kjenner deg ikke igjen lengre utseendemessig sikkert pga den nå smale nesen.du ser ut som et totalt annet menneske .men du var heldig med dine operasjoner.kjeven er jo kjempefin nå men litt sånn weird at man skal bli seeende ut som en totalt annen.tenk om alle begynner gjøre slik … alle blir symmetriske og pene.en fremtid kun for vakre…

    8. Spiser du det godteriet som det er blitt lagt ut bilde av? 🙂 Det er mye av det som har gelatin fra svin og okse

    9. Seriøst, hør på oss som sier at du burde droppe bloggen under Skal vi danse-perioden. Du er såvidt i gang om har allerede store problemer med å få oppdatert her. I tillegg skal du gi ut singel, bok og flytte i samme tidsrom.. Øsnker bare det beste for deg. Halvveis blogging annenhver dag eller sjeldnere under hele denne perioden er verre enn å bare ta en pause ❤️

    10. Hei Sophie! Jeg har et kjapt spørsmål om boken din; hva står det bak bildet på fremsiden?🤭 grubler meg i hjel men klarer ikke å finne det ut haha😩 sikkert ikke vanskelig å se, men jeg klarer det ikke!

    11. Jeg elsker the Kardashians 😄 Jeg ble veldig sjokkert over hvor frekk Kim var mot Kourtney. Jeg hadde aldri snakket sånn til min søster. Kourtney og Kendall er i mine øyne de fineste av hele gjengen 🤩

    12. Du vet at alt drama som skjer på serien er planlagt det er fake version av deres hverdag kun for å ha høye seertall. At du giddder å se på den familien. En mor som horer barna sine for penger og kaller det manager mer en pimp. Tazzz ser heller på veggen enn dritt programmet der, du er like overfladisk som den serien. Leker dyp og sårbar i innleggene dine fordi du er redd for å ikke være annet enn plastik og fjern den haken a 😂😂

    13. Tror du at du kommer til å klare og oppdatere bloggen oppi alt som skjer nå? Virker ikke som det går så bra hittil, så bare lurer på hva du tenker om det 🙂

    14. Syns du er kjempe flink! Du får til akkurat hva du vil og det burde du være stolt over!
      Ikke hør på de stygge kommentarene, du gjør det så bra for tiden og du fortjener alt godt som kommer til deg!
      Ser virkelig opp til deg, både tingene du gjør og meningene dine. Du har satt lys på mange forskjellige ting som jeg ikke hadde tenkt over en gang!
      Tusen takk! Stå på videre. Du nailer Skal vi danse:)

    15. Team Kourt garantert, syns Kim oppfører seg som en ungdomsskole-elev og sier så stygge ting som mulig for å såre søsteren sin. Når Kourtney gråter og forteller hvor såret hun er så er Kim arrogant og fortsetter bitchingen. Jeg tror Kourtney går igjennom noe vanskelig, og søstrene burde spørre hvordan det går med henne istedenfor å gjøre ting vanskeligere.

    16. Jeg blir temmelig sjokkert jeg nå. Leser ALDRI kommentarfelt og kommenterer aldri, men fysj, at det skal være en så stor overvekt av enten direkte ufine kommentarer, eller folk som «bare høflig lurer på noe», for samtidig å prøve å pakke litt inn at man egentlig samtidig bare vil rakke litt ned. At dere ikke forstår hvor lett gjennomskuelig det er.
      Temmelig bra jobbet å orke å få mange slike kommentarer hver gang man poster noe omtrent, og klare å heve seg over det. Heier på deg Sophie Elise. Gleder meg forresten til Skal vi danse, og veeeldlg forståelig om det blir mindre blogging med alt som foregår. Bruk heller tiden til å ta vare på deg selv og nyte livet mellom slagene 😉
      Og til det du spurte om, som fikk meg inn på kommentarfeltet i utgangspunktet; team Kourtney her 😉 synes Kim var temmelig ufin. Samtidig stor forståelse for at kourtney generelt vil prioritere barna fremfor mange jobber, når hun klarer seg bra økonomisk med den hun har 😊

    17. Akkurat i denne situasjonen er jeg team kort..ikke fordi hun har rett i alt hun gjør og sier..men fordi jeg tror det er noe som ligger under. Kanskje hun vil gjøre noe helt annet enn å filme livet sitt? Kanskje hun har problemer hun ikke vil snakke om på serien som påvirker henne i stor grad.
      Jeg så akkurat episode 2 på sumo av sesong 15.. jeg tror hun vil kose seg i livet med alle pengene og luksusen.. hun er såpass kjent at hun kan gjøre alt mulig i forretningsverden hvis hun vil.. men nå trenger hun ikke det. Kanskje hun ikke orker å gjøre like mye som de andre?
      Hun gjorde mye mer før ift Dash butikkene. Hun hadde mye ansvar der for eks. Men hu har 3 barn nå og har mulighet til å ikke stresse seg gjennom livet. Men de to søstrene hennes er mer rastløse og de dømmer henne litt fordi hun ikke vil gjøre så mye som de.

    18. Jeg synes også kim kunne droppet de stygge kommentarene sier. Hvem sier at søsteren er minst spennende å se på?
      Hun brydde seg tydeligvis ikke når Kort gråt og var kjempe lei seg. Den kranglene og sånn som Kim oppførte seg hadde ikke jeg tolerert.. jeg hadde ikke snakka med søstra mi på lang om jeg var Kort. Hun kaller også Kort for crazy osv. Altså..
      Ganske sikker på at de blir venner igjen alle sammen. Men kort burde ha en kjæreste hun kan lene seg på og som ikke er 10+ år yngre enn henne og bor et stykk unna. Tror også hun trenger en som kan være på hennes side og ikke være som scott og være bestevenn med hennes familie. Jeg ble så sinna når jeg så at Khloe og Kim snakka med Scott om problemene sine med Kort.. altså.. han burde holdt seg nøytral og ikke sagt noe.. han er faren til ungene hennes. Hun oppdrar barna hans. Hallo..
      Hehe.. jeg måtte bare..

    19. Jeg synes også kim kunne droppet de stygge kommentarene sier. Hvem sier at søsteren er minst spennende å se på?
      Hun brydde seg tydeligvis ikke når Kort gråt og var kjempe lei seg. Den kranglene og sånn som Kim oppførte seg hadde ikke jeg tolerert.. jeg hadde ikke snakka med søstra mi på lang om jeg var Kort. Hun kaller også Kort for crazy osv. Altså..
      Ganske sikker på at de blir venner igjen alle sammen. Men kort burde ha en kjæreste hun kan lene seg på og som ikke er 10+ år yngre enn henne og bor et stykk unna. Tror også hun trenger en som kan være på hennes side og ikke være som scott og være bestevenn med hennes familie. Jeg ble så sinna når jeg så at Khloe og Kim snakka med Scott om problemene sine med Kort.. altså.. han burde holdt seg nøytral og ikke sagt noe.. han er faren til ungene hennes. Hun oppdrar barna hans. Hallo..
      Hehe.. jeg måtte bare..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg