arr i ansiktet, fjerning av tatovering og en favoritt

Reklame | coverbrands

Hei alle sammen! Nå tror jeg designet skal funke på alle mulige telefoner og datamaskiner. Om ikke, skrik ut! Jeg er skikkelig fornøyd, føler det er litt “back to basic”. Slik alt var, da det hele startet 💕 

Jeg er som sagt hjemme hos foreldrene mine! Stikkord: 30 grader i nord, hunden min har heteslag, jeg svetter bort, foreldrene mine soler seg og sier “det er akkurat som syden” blandet med “IKKE ÅPNE DØRA FOR DA FUNKE IKKE AIR CONDITION”. Ja, foreldrene mine har AC. Tre steg foran, de der to. Mamma er forøvrig hundre steg foran, hun lo å sa “så morsomt det du skrev om at rumpa di er fra Istanbul”. Pappa lo ikke, haha.

Det er ganske lenge siden jeg har tipset dere om sminke, og som dere vet elsker jeg sminke. Faktisk kan det hjelpe meg på en dårlig dag, muligens fordi det er noe jeg har kontroll over / det er ganske “meningsløst” og funker derfor som en avkobling. Uansett da, jeg har mine favoritter som jeg gjerne deler videre med dere!

Hvilke vipper jeg bruker får jeg spørsmål om hver gang jeg legger ut bilde av meg selv. De siste månedene har det vært 120 DEMI Løsvipper Deluxe Pack fra Ardell! Da får man to vipper på kjøpet, pluss lim og en pinsett for å gjøre det litt enklere. Jeg bruker aldri pinsetten da, men hendene. Her sparer du en del penger og hvert par holder leeenge. Disse føler jeg “åpner” øynene, og gjør at de ser større ut. Du finner de HER. Nå skal det sies at jeg som regel har vippeextensions, men når de ramler av (slik som de siste ukene) har jeg brukt disse vippene. 

Foundation min har jeg snakket om mange ganger, men jeg kan gjøre det igjen. Milani Conceal + perfect 2-in-1. Den kan dekke alt, til og med tatoveringer. Så om du har arr, rødhet, acne, whatever. Den funker! 

Uten sminke:

Med sminke. Digger at den ser så lett ut på huden! Det er mest sannsynlig fordi man ikke behøver så mange lag. 

Som sagt kan den også dekke tatoveringer. Legg merke til den lille jeg har på hånda…

.. Og slik ser den ut, etter bare ett lag. Du finner den HER! Jeg bruker farge 04 og den funker fint enten jeg er blek eller brun.

Jeg har begynt å ta vitaminer for håret igjen, jeg gikk på Hair Care lenge og har lenge vært keen på å teste slike “gummibjørner” som Kardashians alltid reklamerer for, haha. Jeg har nettopp startet og kan derfor ikke si noe om virkningen. De er veganske, smaker helt greit (som normalt godteri liksom) og er gluten fri. Som sagt har jeg bare gått på de i et par uker, og kan ikke si så mye enda. Jeg har lest gode anmeldelser og kommer tilbake med resultater! Du finner de HER

Sist men ikke minst.. Favoritten over alle favoritter! Batiste Tørshampo som jeg til og med bruker med en gang jeg kommer ut av dusjen for å få volum og tekstur i håret. I tillegg gjør den at fargen i håret ser litt kaldere ut, noe som er perfekt på disse sommerdager hvor håret blir bleket hele tiden. I mitt tilfelle betyr det litt orange i mitt naturlige hår. Den er i tillegg billig, og en flaske holder lenge. Jeg kjenner INGEN som har brukt denne uten å være fornøyd! Du finner min favoritt her. 

Alle produktene er fra Coverbrands, som alltid har 2-4 dager leveringstid og gratis frakt. De har best utvalg på alle skjønnhetsprodukter og jeg er stolt samarbeidspartner på 7. året ❤️❤️

PS! En ting jeg trenger tips til er en god mascara. Den jeg brukte har gått tom og jeg vil se meg litt rundt etter nye muligheter, haha. Hva finnes der ute? Gjerne noe som gir skikkelig lange vipper, jeg bryr meg helt ærlig ikke så mye om klumper.. Haha.

59 kommentarer
    1. hei <3 vet du har fjernet litt av tatoveringen du har på den ene fingeren, kunne du kanskje skrevet litt om behandlingen og hvordan det fungerer? har en tatovering på armen som jeg hater, jeg klarer ikke gå i tskjorter eller singletter fordi jeg syntes den er så stygg og kler ikke meg som person, men er veldig redd for laser og jeg kjenner ingen som har fjernet tatovering med laser før, så hadde satt kjempestor pris på om du kunne skrevet litt om det!! eller kanskje du allerede har gjort det og vil linke inlegget? <3

    2. Den funker ikke på min iPhone når jeg kommer på hovedsiden men når jeg klikker på innlegget så er den helt fin 🙂

    3. Anonym: Hei! <3 Ja, det stemmer, jeg har bare gjort en behandling og så ville jeg ikke tilbake fordi det var vondt.. Haha. Så da var det liksom ikke verdt det siden den var så liten :-/ Men om det er et så stort problem for deg burde du absolutt få det sjekket ut! Jeg gikk til Remove, de skal visstnok være best og ha best teknikk på det 🙂 Lykke til!!

    4. «M·A·C tester ikke på dyr. Vi eier ikke egne laboratorier for testing på dyr, og vi ber aldri andre om å foreta tester på dyr for oss. Mens myndighetene i enkelte land gjennomfører dyreforsøk for å påvise sikkerheten før de tillate oss å selge produktene våre, har M·A·C aldri testet på dyr, og vi fortsetter å være ledende i bevegelsen for å stoppe dyreforsøk globalt. For å oppnå dette har vi inngått samarbeid med IIVS (Institute for In Vitro Sciences) for å øke bruken og aksepten for testmetoder som ikke involverer testing på dyr.» hentet fra Mac sin hjemmeside 🙂

    5. Designet funker ikke på iphone😑
      Synes mary kay sine mascaraer er bra!! Både den vannfaste grå og den svarte tjukke 😍
      Ta på fler lag, og man går laaange vipper😍
      Håper alt er bra med deg Sophie! Du er en jævlig bra dame som fortjener alt godt 😘

    6. Roller lash fra Benefit! Ble helt satt ut over resultatet. Selv husker jeg ikke livet før jeg begynte med vippetang, og nå trenger jeg ikke bruke det etter jeg kjøpte den mascaraen :O

    7. “high end” mascaras: Benefit Roller Lash, og Too Faced Better Than Sex mascara.
      butikk: Max Factor Masterpiece mascara
      nett: Makeup Mekka 5XL mascara
      Suss 😘😘😘

    8. Hei!
      Kjøpte nettopp en mascara på taxfree fra Benefit. Liker den veldig godt – gir lange vipper og nesten ingen klumper.
      Stor klem <3

    9. Anbefaler deg å prøve Maybelline Colossal Volume Express Mascara. Har vært min favoritt i mange år! Forlenger som en gud. Den er gul med orange leopard mønster på topplokket.

    10. Løsvippene er ikke på lager.. 🙁 Har aldri prøvd løsvipper før, så tenkte jeg skulle prøve de, men må sikkert vente en stund til det kommer på lager igjen. Elsker Batiste!! Og vitaminbjørnene har jeg veldig lyst til å teste ut, men skal vente med å kjøpe dem til neste måned, kanskje.
      Ha en fin dag! ;*

    11. “Hvilke vipper jeg bruker får jeg spørsmål om hver gang jeg legger ut bilde av meg selv. De siste månedene har det vært 120 DEMI Løsvipper Deluxe Pack fra Ardell! ” så når du da er å får vippeextensions på SpaSpa så er det det samme som Ardell-vipper fra Coverbrands…? Atter en gang slenger du ut noe som ikke er sant! Du lyver bare for å tjene penger! Liar liar butt from Istanbul on fire…

    12. Jeg bruker Maybelline lash sesational(den som er matt rose farget). Testet den etter jeg så at det var en anbefaling fra Rihanna. Seriøst.. Det er nok den beste mascaraen av alle dyre og billige merkene jeg har testet. :))

    13. Anonym: Herregud så dum du er? Jeg tok vipper på SpSpa i dag, og har da ikke hatt vipper på cirka ett år. Vippene jeg tok på SpaSpa har jeg enda ikke lagt ut noe bilde av (bortsett fra en boomerang på story). Disse vippene, og i absolutt alle tidligere innlegg, er det vippene fra Ardell.

      Rart hvordan du, gang på gang i kommentarfeltet leter etter løgner å ta meg i, når det hver eneste gang er sannheter du lager for deg selv.

    14. Tips til maskara er eit merke som heiter Mary Kay med den som heiter Love Lash. Må kjøpast gjennom lokal forhandlar, men eg sverga til den! 🙂

    15. Hei, ser at mange anbefaler Mac, Rimmel, Maybelline osv. Alle disse tester på dyr ( i Kina vel og merke, men dyretesting er dyretesting) Batiste også tester på dyr forøvrig. Urban Decay har mange bra, og merket Sante (selges på mange helsekoster) og de har mange mascaraer med store og gode koster, som gir litt dramatiske vipper synes jeg 🙂

    16. Har nettopp brukt opp min første «better than sex» mascara fra Too Faced. Sykt bra! Fått veldig mye komplimenter for vippene mine med den også. Kjøpte nettopp ny nå fra ebay, såå fornøyd! Den har cute design også 😀

    17. “sophieelise
      31.07.2018 kl.21:33
      Anonym: Herregud så dum du er? Jeg tok vipper på SpSpa i dag, og har da ikke hatt vipper på cirka ett år. Vippene jeg tok på SpaSpa har jeg enda ikke lagt ut noe bilde av (bortsett fra en boomerang på story). Disse vippene, og i absolutt alle tidligere innlegg, er det vippene fra Ardell.
      Rart hvordan du, gang på gang i kommentarfeltet leter etter løgner å ta meg i, når det hver eneste gang er sannheter du lager for deg selv.”
      Du får bare mene at jeg er dum. Det er en påstand du får stå inne for selv. Jeg har aldri kalt deg dum eller noe annet slikt. Jeg har derimot kalt deg en løgner, og det står jeg for.
      Hva mener du er sannheter jeg har laget for meg selv? Du som blogger kan jo slenge ut hva som helst og kalle det en sannhet. Jeg har bare ettergått innleggene dine og sett på hva du som bedrift promoterer/selger

    18. Ok, jeg ser at jeg kunne har formulert meg bedre, men helt ærlig ble jeg skrekkelig provosert av å bli kalt “dum” fordi jeg stiller spørsmål og er kritisk. Jeg skal forsøke å være mer konkret. Jeg har ALDRI kritisert deg for utseende (som jeg dessverre ser at mange gjør, og som jeg mener er helt unødvendig og ufint). Det jeg derimot har kritisert er det jeg opplever som feil markedsføring fra din side. Feks i dette innlegget hvor du reklamerer for vipper fra Ardell. Ja, jeg vet at disse vippene er veldig bra, men når du sier at “De siste månedene har det vært 120 DEMI Løsvipper Deluxe Pack fra Ardell!”, men den 23.mars reklamerte du for at du bruker/brukte vippeserum som man kan få kjøpt fra Nelly. Kanskje bruker du begge deler, men når du kun nevner det ene så oppleves det som om du 1) forsøker å skjule noe 2) selger noe på feil grunnlag 3) lyver. Hva med å feks i en bisetning nevne at i tillegg bruker du serum, bare for å ikke utelate en del av narrativet? På denne måten lurer du ikke leserne dine til å kjøpe et produkt som ikke holder det du lover.
      Nå var dette bare ett eksempel av svært mange, men jeg håper du skjønner hva jeg mener?

    19. Ett tips fra meg om bjørnene: bare kjøp ølgjær på helsekosten neste gang, funker like bra og er mye billigere😙 Jeg prøvde ut hairburst i 3 måneder frem til mamma kjeftet på meg siden det var mye billigere med ølgjær.. Men, funket like bra og alle har spurt hvordan jeg har fått så langt hår😁

    20. Hvorfor bruker du ikke bare haircare da, hvis du ønsker at håret skal bli bedre???? Har ikke det vært din go to?

    21. Et lite tips angående batiste tørrsjampo:
      IKKE bruk den før frisørbesøk som involverer kjemisk behandling. Det har flere ganger skjedd en kjemisk reaksjon mellom batiste og bleking, der håret koker og knekker. Det kan forsåvidt skje med mange andre tørrshampoer også, men dette er den vi i bransjen hører mest om 😅
      Vet mange er fornøyd med effekten, da😊
      Hilsen frisør 😊

    22. Jeg leser fra en Android. Fungerte ikke på vanlig nettleser, men gikk fint da jeg åpnet i inkognitofane 😊

    23. Anonym: Jeg bruker begge deler. Mine naturlige vipper er lange og sterke, så jeg “trenger” ikke løsvipper men jeg liker å bruke det. Serum bruker jeg likevel hver dag. 🙂

    24. Ro ned på lightroom. Sminken kan jo ikke vurderes når du gjør sånn. Når du nå uansett skal ta piller for dette håret ditt, hvorfor gidder du ikke ta SkinRepair? Er du ikke sponset lengre?

    25. Hanne: Hei! Jeg synes det er fint å lysne opp bildene / redigere, og morsomt å holde på med. Men takk for tilbakemelding, jeg tar det til meg! Kanskje du liker det neste innlegget bedre 🙂

      Egentlig fordi jeg ikke ville være “avhengig” av piller for huden, for så snart jeg sluttet med pillene kom jo urenhetene tilbake (etter en liten stund). Da ville jeg heller gjøre en skikkelig innsats med kosthold og produkter, slik jeg gjør nå. Og nei, jeg er ikke sponset lengre, men har flere piller igjen hjemme. 🙂

    26. Hva har du gjort for å få så fin hud? Jeg har også slitt med mye kviser det siste året og det sliter på selvfølelsen 🙁

    27. Mia: Jeg begynte på noen produkter som jeg syntes var veldig bra, men er på leting etter nye nå siden de tester på dyr.. Fikk veiledning av hudpleier etter hva som kunne passe og spurte etter de sterkeste produktene. Kuttet ut meieriprodukter fra kostholdet 🙂

    28. Hei jeg syns Maybelline Total Temptation mascara er best.
      Den gir lange fine vipper som kjennes ut som man ikke har på mascara nesten.
      Og den holder til den er tom, og tørker ikke ut så fort som andre gjør. ☺️

    29. Jeg elsker Grandiôse Extreme Mascara fra Lancome! Den har litt rar kost, men man blir vandt til det! Syns den gjør vippene fyldige og lange, pluss at den holder ganske lenge. Anbefales

    30. Uten et godt grunnlag et det ingen vits å bruke sminke. Solskadet og tørr hud er ikke et bra grunnlag. Når du ødelegger huden med solarium og får masse kviser av det som du igjen prøver å dekke over med tjukk foundation blir ikke resultatet bra. Ta vare på huden og deg selv, man ser veldig godt når du ikke har det bra på innsiden. Det reflekteres på bilder når du ikke smiler med øynene.

    31. No7 serien fra Boots Apotek (merkelig nok) har dritgode mascaraer, som i tillegg er hypoallergene! De separerer vippene heeeelt magisk.
      De to jeg har prøvd heter «last impact» og «extreme length» og er begge supergode!

    32. Alle mascaraene fra BareMinerals er elsk <3 holder hele dagen og drysser aldri! Youngblood og Smashbox har også bra volum og lengte mascara!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg