håper du ikke har det bra

Genseren: lånt fra lillesøster uten lov, dårlig samvittighet for det nå fordi jeg klikker når det er andre veien rundt. Men sånn er det å være søsken.
Bukse: Cheap Monday. Dette er altså min “faste” bukse som jeg elsker! Den er normal i størrelsen og best av alt, passer meg som er kort i beina. Stretchy og fin! 
Sko: SHEIN.
Rumpe: Istanbul. Men kunne like gjerne vært en bleie, ser litt sånn ut her. 

Bildene i innlegget er fra sist gang jeg var hjemme i nord. I morgen reiser jeg tilbake igjen! Denne høsten kommer jeg til å bruke på noe veldig krevende som jeg gleder meg så mye til, noen av dere vet kanskje allerede hva det gjelder men jeg har ikke lov å bekrefte det enda – uansett, da må jeg være i Oslo hele tiden og kan ikke besøke familien min. Derfor benytter jeg sjansen nå, i tillegg trenger jeg litt mamma og pappa-kjærlighet. Som sagt er Kasper på såkalt “stillecamp” og jeg synes det er ganske vanskelig å ikke kunne ha noe som helst kontakt, selv om jeg bruker tiden å meg selv å har det gøy. Tidligere i dag savnet jeg han så mye at det fysisk var ubehagelig i kroppen, det gjorde vondt liksom. Ah.. Kjærlighet er så fint og så irriterende på samme tid. 😩

Først og fremst er det trist å lese i kommentarfeltet om hvor mange av dere som opplever nesten daglig seksuell trakassering. Det er vanskelig å føle at man ikke har noen vei ut av det.. Men enda tristere er det å lese alle de rasistiske kommentarene (jeg har slettet de verste). Hvorfor går man ofte utifra at det er noen av utenlandsk opprinnelse som trakasserte meg da jeg var ute å spiste? For ordens skyld, og dette føles så forbanna unødvendig og nørd for meg å påpeke: det var en norsk mann, etnisk norsk, som var både velkledd og “normal”. So there. Skamme seg til folk som drar konklusjoner ut av ræva og lager sin egen sannhet. Håper du / dere ikke har det bra, det er den eneste tenkelige unnskyldningen jeg kommer på.  

Ellers har jeg, som dere kanskje kan se, fått nytt design! Funker det normalt hos dere? Jeg har hørt fra noen som har Android at det ser rart ut, men på min iPhone og mac ser det normalt ut. Gi meg beskjed om det er noe som skal endres.

Håper alle har det fint, bortsett fra rasistene og homofober og dyreplagere og de som benekter at global oppvarming er ekte. Dere andre får en klem 😘

 

39 kommentarer
    1. Woooow fin bilde. Så kult at du byttet bilde på bloggen. Skikkelig fin bilde. Det var på tide. All new and Nice 😍

    2. Jeg er så stolt av å ha deg som en del av min generasjon. Du bryr deg om viktige ting og jeg er så glad du valgte å sette deg ned ved det tastaturet til tross for at årene som fulgte ikke har vært av de enkleste du kunne ha valgt. Du er en stor inspirasjon for meg, og det til tross for at jeg er eldre enn deg. Takk for at du finnes og for at du kjemper for en bedre verden for oss alle.

    3. Veldig fint design! Liker bilde utrolig godt. Eneste jeg la meg merke til er at fonten på teksten din er litt vanskeligere å lese enn den du hadde før. Litt som at bokstavene sklir for mye inn i hverandre. Hvis flere reagerer på det kan du jo vurdere å endre den til en som er litt lettere å lese på skjerm 🙂

    4. Hvor er han på stillecamp? Er ikke en psyko stalker som skal oppspore ham altså, men kunne tenkt meg å gjøre noe lignende selv! Er det i Norge?

    5. “Rumpe: Istanbul. Men kunne like gjerne vært en bleie, ser litt sånn ut her.” HAHAH du er så forbanna fantastisk! Elsker når du kommenterer utseendet ditt på denne måten, det er noe med å ikke ta seg selv så forbanna høytidelig! Og designet ser fantastisk ut hos min Android, u go queen!

    6. Bruker Android og designet funker dårlig. Bildene tilpasser seg ikke og må sette på “side for datamaskiner” for at bildene skal synes. Da blir teksten så liten at man ikke får lest :p

    7. Bruker mac, og hos meg kommer reklamen på høyre siden oppå teksten slik at jeg ikke får til å lese.. Ellers ser det veldig fint ut!

    8. Fint design! På tide! 😀
      Så idiotisk at folk tror de vet noe, men så er det ikke helt rett likevel. Jeg kan ikke rekne ut hvor mange ganger jeg har hørt “Sikkert en utlending som gjorde det.”. Det er så forferdelig!! Blir så forbanna!!

    9. Elsker det nye designet, funker helt fint på min iPhone 👌🏼🤗 Og det nye front bilde av deg er kjempe vakkert 💝 Vakkert bilde av vakker jente 😊

    10. Bra du ser selv at rumpa set ut som en bleie 🙂 Skulle gått til en bedre klinikk, eller enda bedre; ha trent. Men men! Du som blir stuck med den hengende rumpa der heldigvis.. Kommer sjeldent noe positivt ut av å ta snarveier. Fint design, da! Men fortsatt elendig oppdatering her om dagen… Få innlegg, gamle bilder.

    11. Hei! Designet er helt perfect. Nydelig!
      Så mye skjult bitching folk driver med i kommentarfeltet… Bitching etterfulgt av et lite kompliment er fremdeles bitching…

    12. Og alle vet det er Skal vi danse du skal være med på forresten.. Endelig din tur i 12. sesong eller hva det er, etter alle D-list kjendisene haha. Kleint!

    13. Svar til kommentarer ovenfor:
      -Ja fryktelig “kleint” å være med i skal vi danse(om det er det hun skal) etter alle “D-list kjendisene” når skal du være med? I sesongen for sjalue nettroll med for mye fritid og for lite å gjøre? Bra for deg at det ikke er noe tvang å se på da, men siden du er innom bloggen hennes kommer du nok garantert til å se på også 😂 (Og om du synes hele kommentaren min er passiv aggressiv er det fordi folk som deg uten et snev av selvinnsikt fortjener en umoden kommentar rett tilbake i fleisen. )
      Og en annen kommentar ovenfor her om *hengerompa” til Sophie Elise. Det er bare for komisk til å komme med noe svar. Om den rompa henger så lurer jeg på hvordan en stram og fast rompe ser ut? Og btw: kanskje du skulle trent selv? Trent på folkeskikk og nettvett? Det kommer dessverre ikke av seg selv for alle tydeligvis.
      Elsket nye headeren 😍 og skjønner godt du savner kjæresten din! Men husk på, det kunne vært verre. Du kunne hatt så store problemer at du brukte tiden din på å netthetse unge jenter 😂

    14. Fint design👌🏼 Lurte på om du snart kunne ha en Q&A. Lurer på en ting😁
      Du har tidligere oppfordret til å slutte å følge personer på sosiale medier som gjør at du blir negativt påvirket ift. selvbilde. Hvordan hadde du taklet dette hvis dette var en venn/bekjent du ikke følte du kunne gjøre dette med? Eller noen som du har et pågående samarbeid med? Er bare nysjerrig på refleksjonene dine, de pleier å være så sinnsykt bra🙊
      og ikke minst, hvordan går det i det nye huset? Har dere begynt å komme på plass?😁

    15. Fint design, og fint du kan le av bleierumpen.😂 Nå har du tatt den operasjonen en gang for alle, og da er det bare å deale med den. Du la ut et bilde av den hvor du fikk oppstramming. Jeg må virkelig si jeg fikk sjokk! Det så ikke bra ut! På klinikken jeg jobber på, utfører vi slike inngrep ca 1 g PR dag. Resultatene er kjempefine, du så helt vill ut. Jeg kunne ønske du hadde gått til oss, jeg har gjort det selv, ser veldig naturlig ut. Jeg la inn permanent fillers i leppene for maaange år siden, Gud hvor jeg angrer. Men har vi bommet får vi leve med det. Kunne bare ønske at du ikke går til behandlinvfor å få den større. Tenk litt på det.

    16. Åhh, jeg digger deg! Det er så trist at utlendinger alltid skal bli nevnt i slike sammenhenger. Det er så viktig at du tar det opp og sier at det ikke er greit. Du er virkelig et forbilde

    17. Jeg får ikke lest innlegg hvis jeg er på Chrome på Samsungen min, så jeg må gå innom fb siden din for å trykke meg inn på innleggene dine i stede.

    18. Bruker ikke å lese blogg, men hadde litt dø tid så stakk innom her for å lese litt. Fikk meg i meget godt humør. Må si jeg elsker kommentaren rumpen: Istanbul, den var gull. Og takk for klemmen, jeg sier hurra for mangfold!

    19. Ine: Haha hva mener du med at jeg så helt vill ut, man kunne jo ikke engang SE rumpa mi eller området jeg har “strammet” opp? 🙂 Og den gjør ikke rumpa større heller.

    20. Anonym: Jeg skjønner hva du mener.. Det må være vanskelig! Men herregud, DU kommer først. Slutt å følg. Jeg er selv skyldig i å ikke lengre følge bekjente, faktisk. Fordi jeg ikke føler meg bra av å se på dem og feeden. Det er jo uansett hva jeg som må jobbe med meg selv, men det er et lite skritt på veien å bare få det bort, samtidig som man prøver.

      Vi har ikke kommet på plass i det hele tatt! Enda helt kaos der, men noen av veggene er revet osv, så vi er i alle fall litt på vei 🙂

    21. Anonym: Jeg har blitt spurt om skal vi danse fem ganger, fra jeg ble “kjendis” og har takket nei hver eneste gang fordi jeg ikke har turt, din bitre jævel 😀

    22. Elsker det nye designet og det nye bildet. Det ser fint ut på min mobil og jeg bruker Samsung Galaxy S7 i en Google Chrome browser 🙂
      Ble forresten akkurat ferdig med boken din. Det er den første boken jeg har lest siden jeg var rundt 12 år gammel. Må si jeg er ganske stolt av meg selv haha. Men den fantastiske og inspirerende boken din ga meg virkelig leseglede tilbake så nå sitter jeg allerede og leser neste. Tusen takk for det!

    23. Lina: Tusen tusen takk skal du ha!!! Både for ord om designet men ikke minst om boken. Det er helt fantastisk for meg å høre! Leseglede er fantastisk. <3

    24. Hei, hva heter den “stillecampen” Kasper er på og hvor er den? Jeg synes det virker sykt spennende.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg