jeg lyver ikke

Reklame | SK / reklamelenke na-kd

Jeg takker for alle komplimentene om mine nye lepper! Jeg er 100% enig i at denne looken er mer estetisk riktig for mitt ansikt..Ikke uforventet kommer det noen med en lang pekefinger å sier «du har enda fillers og fett i leppene!» Rettelse: det har jeg aldri nektet for. Det er umulig å fjerne alt, det går gradvis og nå er det et par måneder siden jeg har gjort behandlingen og vet ikke hvordan det vil se ut til slutt. Jeg lyver ikke altså, hehe. Helt ærlig føler jeg de blir mindre og mindre etterhvert. Leppene mine er uansett så naturlige som de kan være, akkurat nå. And I love them! 😍 

Nok om akkurat det. Jeg og Joakim dro på Juicery i morges for å spise, pluss planlegge litt. Vi ønsker å starte opp med YouTube-kanalen igjen, men det krever så mye planlegging spesielt siden vi ønsker å ha en feelgod-kanal med høy kvalitet, og ikke bare masse provokasjon (som jeg føler mye av youtube er?). Vi begge tar mye stolthet i den jobben, men nå har vi satt av en dato for å filme litt igjen!

Kjolen min er helt basic, men veldig digg. Du finner den HER. Og nei, det er ikke toll hos na-kd og leveransen kommer kjapt! 
Solbrillene er gamle fra Bik Bok.

Jeg dro på en behandling hos SK. En av de få behandlingene jeg faktisk legger ut å skriver om, av flere grunner: det er bra for kroppen din, resultatene er gode, de som jobber der er fine og jeg trives skikkelig godt der. Ingen inngrep, og ordentlige resultater! Det er rett og slett bra for kroppen, så who cares liksom.  Med koden SK200 kan du booke behandling ut Juli for 200 kr, forresten. Jeg pleier alltid å kjøre lymfedrenasje med oppstramming (tror jeg, dere får spørre hehe). Det er altså under den ene rumpeballen jeg ønsker å stramme opp, ene siden henger og den andre siden er «perfekt». Resultatet elsker jeg! 

Til sist dro vi hjem til leiligheten min, som nå offisielt ikke er min lengre. De nye eierne har fått nøklene og hatt overtakelse, men før det måtte jeg bare si et siste farvel. Det var i denne leiligheten jeg prøvde å finne meg selv, å gå inn i mange roller: date jenter, dra masse på fylla, lære meg om religion, det spirituelle, eksperimentere, og til slutt lande litt som jeg holder på å gjøre nå. Neste fase, rekkehus.. Im ready! 

 

28 kommentarer
    1. Du har veldig stort mellomrom mellom rumpeballene. Er det noe alle som opererer rumpa får? Kan du slutte å promotere operasjoner?

    2. Du har veldig stort mellomrom mellom rumpeballene. Er det noe alle som opererer rumpa får? Kan du slutte å promotere operasjoner?

    3. Det er vondt å gi slipp på noe som har lenge vært et hjem.. Huset til mine foreldre, mitt barndomshjem, måtte jeg selge nå fordi de begge døde og jeg hadde ikke mulighet til å ta over. Bodde der til jeg var 20 år. Så det er 6 år siden bare at jeg flyttet. Men jeg har aldri følt meg mer hjemme noen andre steder enn der. Det var forferdelig vondt å vite at jeg aldri mer kunne sette nøkkelen min i døra eller at jeg aldri mer kan reise dit å bare gå inn i det som en gang var mine største trygghet.

    4. På en skala fra 1-10, hvor lei er du av å blogge? Virker ikke som du legger noe sjel i det lenger. Lang tid mellom innleggene, generelt korte innlegg og lite/dårlige/gamle bilder.. Du har alltid vært min favorittblogger, men nå virker du bare lite motivert. Virker som om du slenger ut ett innlegg i ny og ne fordi du føler at du må. Dette innlegget er vel forresten et av de bedre for tiden, greit med bilder og tekst, så er ikke dette jeg «klager på» men bloggen generelt!

    5. Virker som det har gått opp et lite lys for deg at det kanskje er det naturlige vi er født med som faktisk harmonerer best med vårt eget utseende, og nå skal du fronte og påpeke dette også. Men, det blir så bakvendt at du nå skal hylle det naturlige. For det påpeker bare at du fremdeles er ekstremt opptatt av utseende, trender, at du må ta flere inngrep for å prøve å gjenopprette det som en gang var. Fikk en bismak i munnen av det nyeste bildet ditt på insta. Du tukler faktisk med et begrep som indikerer at man gir F og lar kropp og utseende være i fred, og jeg ønsker for din del at du en dag skal få oppleve befrielsen med det også. Det hadde vært mye kulere om du lot leppene fade ut av seg selv, og faktisk ikke påpeke noe som er utseendefokusert på en stund. Først da hadde du beveget deg bittelitt nærmere begrepet naturlig, fordi det hadde rettet seg opp selv.

    6. Ehh.. Sophie, når du skriver “bra for kroppen” burde du kanskje spesifisere? HVA er det godt for liksom? Vin (i veldig små mengder) har jo også positiv virkning men det blir ikke helt riktig om man ikke sier mer… Hva skal friske personer med lymfedrenasje, kroppen gjør jo jobben fra før? 🙂

    7. Så stygge kommentarer! Håper at du ikke tar det personlig. Noen må bare alltid finne noe å pirke på.

    8. sap med dissan kommentaran? e så jævli unødvendig å skrive sånne ting. hves man faen ikke har nåkka fint å sei kan man like gjærne holde kjæft + tænkt dæ om før du kommentere.. Sophie e flott, nydelig å smart uansett ka det måtte være. Alle e førskjellig å alle lika førskjellige ting. Lev med det

    9. Jeg så et bilde av deg på vg i dag under tittelen “Sophie Elise fjernet
      fillers i leppene”. Jeg vet ikke om det er et gammelt bilde, eller om det er sånn du faktisk ser ut nå. Men der ser du utrolig bra ut! 🙂 Jeg liker ikke jenter som endrer på ansiktet, og hver gang noen fjerner noe så er det jo alltid artikler om at “wow, så bra hun/han ser ut” etter at de har fjernet det og det 🙂 Kjør “all natural” uten alt ekstra så tror jeg du kommer langt 🙂 Jeg heier på deg! Mvh Jonas

    10. Ville bare informere at jeg brukte hele tiden å bestille varer fra Na-kd, men så fikk jeg den store smellen med toll. Så tror ikke det er helt “toll-fritt”, om du ikke har fått annen informasjon fra selve nettjenesten 🙂

    11. Før året er omme vil det komme et forbud mot reklame for kosmetisk plastikkkirurgi. Dett forbudet gjelder også for bloggere. Det er ikke en dag forsent når man tenker på de tragiske konsekvenser det har. Økningen av psykisk lidelse hor tenåringsjenter har økt med 40% de siste 5 år. (Tall fra Folkehelseinstituttet) Dette skyldes i stor grad det vannvittige skjønnhetstyranniet i sosiale medier. Spesielt hos såkalte toppbloggere.

    12. Lykke til med rekkehus! Jeg er utrolig spent på bilder etter du er kommet deg til rette og hva slags interiør du tenker, du er så kreativ og flink 😊💕

    13. Hvordan kan du synes at å operere rumpa er fint? Det ser jo helt jævlig ut rett og slett. Fjern dritten, den så bedre ut før 🙂

    14. Kan ikke skjønne hvorfor noen menn tror de kan komme med seksuelle tilnærmelser til deg. Du legger jo ut bilder av den opererte rumpa “bare for deg selv” 🙂
      Du er være enn Isabell Sraad. Fordi du gjør akkurat det samme, men tror du er så mye bedre. Du tjener millionlønn mens du oppfordrer jenter til å operere seg, og bruker samtidig hver anledning til å spille offer.

    15. Prøvde lymfedrenasjen i dag fordi kroppen allerede er i detox-modus, og jeg har genfeil som gjør at jeg har treg lever og vanskelig for å rense ut slagstoffer generelt. Det var kjempedigg! jeg fikk mindre vondt i kroppen og mindre vondt i hodet allerede 20 minutter etter at behandlingen startet. Takk for kupongen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg