kjærlighetssorg

De siste dagene har vært emosjonelle på alle mulige måter. Det å skulle flytte ut fra min første leilighet ble verre enn jeg hadde sett for meg, faktisk kan det sammenlignes med kjærlighetssorg. I dag måtte jeg dra innom den en siste gang, kun for å ligge på gulvet, reflektere over alt som har vært å gråte litt. Alle de fine minnene.. Og en dag kommer bare leiligheten til å være noe fjernt som jeg en gang kommer til å kjøre forbi, peke å si « det var en gang». Men de siste fire årene har den vært rammen for mitt liv. Vel, spennende tider kommer!

Jeg har flyttet midlertidig inn hos tante og onkel, her har jeg vært mange ganger og det føles som et hjem, på en måte. Jeg er glad at overgangen ble nettopp hit. Jeg er her alene siden kjæresten er på en reise i ti dager, han har ikke mobil der heller, så nå er det virkelig bare meg. Jeg bruker tiden med familie, sammen med venner og på det strørste helvete av dem alle: flytting. Derfor har min opdatering på sosiale medier vært litt amputert. Å legge ut et bilde på instagram krever hverken særlig mye energi eller sjel, men når jeg skriver her ønsker jeg å melde noe først og fremst. Det er seriøst UMULIG oppe i flyttekaoset. Sånn seriøst, jeg er et vrak og så stressa men det MÅ bare være førsteprioritet slik at jeg blir ferdig..

På snakk om å bruke tid med venner, Joakim kom hit i dag. Vi har slappet av og spist et skikkelig norsk måltid, haha. Veldig koselig!

Vi dro på kino, jeg hadde den evige «skal jeg være sunn eller gi faen» diskusjonen med meg selv, og jeg ender alltid opp med å gi faen. Jeg spiste knekkebrød til frokost og ble da tydeligvis stolt av meg selv, og spiser godteri.

Anne-Sofie kom også! Filmen vi så heter Heritige og var seriøst den skumleste filmen jeg har sett i hele mitt liv. Jeg elsket den! Skikkelig sær, uforutsigbar og interessant. Jeg er faktisk skikkelig redd akkurat nå, og det har jeg ikke vært på leeeenge. Nei æsj, ikke se den filmen om du ikke vil bli redd. Men om du elsker gode filmer og litt skrekk anbefales den, se den i morgen!!

På snakk om i morgen. Jeg må stå opp tidlig som et lite helvete for å slippe inn de siste vaskefolkene i min gamle leilighet. Så venter psykolog og to møter. Tipper det blir en helt OK dag. 

12 kommentarer
    1. Den filmen er skikkelig creepy og ganske så sær 😅 mange uventa vendinger, men elska den!
      Vi flytter også snart så driver å pakker.. Noen flyttetips? 🙈
      Lykke til med din flytting 😊

    2. Du savner sikkert ikke minnene der med R… Så det blir vel sikkert litt godt på en måte, og komme inn i ny leilighet;)

    3. Værsåsnill, å sjekk ut bloggen min. Jeg skriver om psykisk helse og at vi alle ønsker å være psykisk perfekte! Hadde satt pris på det! For det meste om mine erfaringer og opplevelser. Og håper å nå folk og hjelpe dem 🙂

    4. Svevende kult innlegg og ønsker deg alt godt og håper du kommer til å trives i det nye hjem sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    5. Jeg har fulgt deg siden nesten starten av din bloggkarriere. Jeg har merket i det siste en mer «moden» stil på deg, både sminket og klesmessig, og elsker det! Vi er ca samme alder, så det har vært fantastisk å følge deg. Fortsett slik som du gjør, med å challenge samfunnets normer og tanker, lev livet på den beste måten for deg og nyt det! Heier på deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg