slik føler jeg meg pen

Reklame | annonselenker: na-kd

Jeg elsker virkelig de dagene hvor jeg tar meg tiden til å sminke meg ordentlig. Dette er tidenes verste dag å ta seg tid til noe sånt på, jeg står midt i flyttekaos og burde prioritere annet, men… Jeg klarte ikke å la være da Coverbrands kom med en pakke på døren til meg 😇  En ting jeg har drevet med siden jeg var veldig ung er å leke sminkevideo samtidig som jeg sminker meg – det vil si, jeg snakker inn til meg selv i speilet og forklarer hva jeg gjør samtidig som jeg gjør det. Jeg snakker mye til meg selv og synes det er utrolig beroligende og koselig, ofte snakker jeg på engelsk også.

Sminke er som dere vet en stor del av mitt liv og igjennom årene har jeg lært meg masse triks. Det beste er at jeg vet hvordan jeg hever øyelokkene, gjør øynene større og tettere sammen ved hjelp av skyggen. Den dagen jeg lærte det var revolusjonerende for meg, haha. 

Hettegenser: HER.
Bukse: HER.

I dag har jeg hatt med kamera på slep og kommer derfor til å poste “min dag i bilder” i løpet av kvelden. De innleggene synes jeg er så koselig å lage, og jeg har fått tilbakemelding om at flere av dere setter pris på de! Vi har blant annet vært i det nye huset hvor jeg tok noen bilder, jeg gleder meg sånn til å dele prosessen videre! 

12 kommentarer
    1. Du er super å toppers og kult innlegg å får meg i godt humør og glad jeg skal se på Beck i kveld gleder meg masse til det spesielt til GRANNEN til Beck ønsker deg en riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    2. Jeg gjør det samme, later som jeg har en sminke tutorial, har gjort det siden jeg var sånn 14😂 er 22 nå. Gjør det på engelsk som regel, gjør det om jeg har god tid.. har ikke hørt om noen andre som gjør det samme så dette var litt gøy

    3. Hjelp! Haha, ikke så vakkert når du redigerer øynene dine til zombie-øyer :-O
      Du som har så naturlig fine øyne Sophie <3

    4. Kan du lage en video hvor du viser hvordan du hever øyelokkene, gjør øynene større og tettere? Eventuelt andre triks 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg