Disse resultatene er syke!

Reklame | annonse

Her om dagen skrubbet jeg av meg all selvbruningen, en prosess som kan være litt skummel i seg selv. Altså jeg er nesten litt flaut opptatt av å være brun, men jeg føler meg så mye bedre da. Freshere, det er enklere å sminke seg (eller bare droppe sminken), og jeg er gjerne brun året rundt. Men som sagt, jeg skrubbet av meg selvbruningen og til min store glede er jeg brun likevel! Bare se på bildet undr, den dype og fine fargen: 

Jeg er en sånn person som egentlig ikke blir brun og må legge inn en innsats for å få svak farge. Jeg har gått på betakaroten av og på i flere år, første gang jeg testet var jeg vel kanskje.. 13? Men jeg har brukt det hyppigere de siste årene, ikke bare for fargen sin del men også for å slippe unna soleksem. Fordelene ved å bruke betakaroten er mange, og dere kan de nok garantert fra før av – produktet er jo så kjent. Men akkurat nå går jeg faktisk på den originale betakaroten, som er eksternt analysert og faktisk kan garantere gode resultater. 

🌴 Den er vegansk 
🌴 http://bit.ly/2KLKCqs har maksimal opptaksevne i kroppen
🌴 Du trenger kun å ta en tablett om dagen og resultat kommer etter cirka en måned.
🌴Av de ulike typer betakaroten jeg har testet er det denne som gir raskest resultater. 

Dette er den eneste betakaroten som lover å ikke gi orange eller gul bivirkningsfarge, og det kan jeg skrive under på. Likevel mener jeg det største skillet til andre typer betakaroten er hvor fort man merker effekt – her har de nemlig tilsatt høy dosering av betakaroten, og det merkes. Her slipper jeg å påpeke at man må starte flere måneder i forveien slik som tidligere, men det holder faktisk å bestille nå om du vil rekke å få farge i sommer. Du får 50% ved å bestille HER

Jeg har reklamert for ulike typer betakaroten før, og for å være helt ærlig: betakaroten er stort sett betakaroten, de inneholder det samme. MEN det som gjør denne så bra er den høye doseringen, de har vært lengst på markedet og har derfor brukt lengst tid på å få den beste kombinasjonen. Som sagt – her slipper du å vente så lenge på fargen, og sluttresultatet blir det samme. Jeg har aldri blitt spesielt oransje av betakaroten (tror jeg), men jeg vet at noen sliter med det. Her slipper du å tenke på akkurat det!

Noe annet som gir denne betakaroten en tommel opp er de små tablettene. Det pleier å være relativt store og “avlange” piller, ofte må man ta to om gangen. Men her holder det med en liten, hurra! Så slipper man å bli kvalm etterpå. 

Her kan du bestille for å få 50% rabatt! Kun via linken HER 🌴 

42 kommentarer
    1. Linken du legger ved til å bestille betakaroten går inn til en storytel side?? Skjønner nada… klem

    2. Det første bildet var helt elendig redigert😂 Ser at du har prøvd å gjøre huden mer «smooth» i ansiktet, på rumpa og litt på låret, men når du gjør det bare på enkelte steder ser man det utrolig godt. Du har forsåvidt airbrushet gresset litt i bakgrunnen også.. Og troverdigheten din har du mistet for lengst. Du reklamerer for så mye dritt som du senere har vist at overhodet ikke funker (bio oil blant annet) og for ting som du later som funker, mens du har gjort now helt annet for å få de resultatene som du sier produktet har gitt deg. Du glemmer hva du har reklamert for og snakker deg bort😂 Håper seriøst ingen hører på de anbefalingene du kommer med lenger.

    3. Anbefaler alle å se bildet av henne på innlegget «drama hjemme»se hvor likblek hun er der. Betakaroten , bio oil, Its all just bullshit, og jeg håper ungdommene som er lettpåvirkelige ikke faller for dette! Vær så snill å få opp øynene! Sofie Er god på å selge, og det er dessverre jobben hennes, å lure folk.

    4. Sofie, jeg vil bare si til deg at du har mange gode verdier iforhold til feks Isabel. Hun har igså stor blogg som deg men bruker ikke den makten hun har på en bra måte. du har gjort det nesten trendy å være vegetarianer, være miljøbevisst, osv.: du gjør utrolig mye med denne bloggen og du har heller ikke så stor behov for å vise alle hvor rik du er. MEN vær så snill og tenk litt over hvilken målgruppe du har på bloggen din,hvor unødvendig det er å proppe i seg tabletter som haircare, skincare, betakaroten osv. Jeg sier ikke at disse tablettene ikke inneholder de riktige ingrediensene for å forbedre hår, og hud, men det er dyre tabletter som er total unødvendig fordi med riktig kosthold og billigere tabletter man får kjøpt på apoteket, life, osv er det samme! Og hvis du skal leve videre av å være unfluencer, så burde du jobbe beinhardt for å bygge tillit til dine lesere, og være en av de bloggere folk kan stole på, og troverdigheten din. Jeg er nesten sjokket over hvor dum du er, eller hvor dum du tror dine lesere er når du feks publiseres bilder av likblek kropp bare noen dager i forveien også publisere redigert versjon igså skriver du at betakaroten har gjort deg SÅ brun!! Det blir for dumt! Enten er det DU som er så dum at du har glemt hva du har lagt ut tidligere, dårlig på å redigere bildene ordentlig, ellers så tror du at leserne som er ca 9-14 år er så dumme at de legger ikke merke til detaljer.. skjerp deg Sofie! Vær en troverdig menneske! Penger er ikke alt her i verden, og ikke gjør hva sim helst foe penger.

    5. Jessy: helt enig. Går dessverre ikke an å ha noe tiltro til noe av det Sophie sier lenger, både når det gjelder reklame, men også det meste annet. Man slutter jo å tro på folk til slutt når de gang på gang blir tatt for å lyve og også reklamere for ting som ikke har funket for henne selv engang. Synd at hun har totalt mistet tillitten til mange lesere etter sånn som hun holder på..

    6. Håper alle blar 2 innlegg (hvor dum går det an å bli?) ned og ser hvor blek hun virkelig er. Eller ser på siste bildet på Instagram som er tatt i dag. Hun er overhodet ikke brun og prøver å lure dere. Hun er forsåvidt ikke så brun på bildene i dette innlegget heller, men prøver å få det til å se sånn ut.. Bare å bla litt i bloggen fra den siste uka/ukene og se på bildene så ser man at Sophie ikke er til å stole på 🙂 Sophie: velg hva du reklamerer for med omhu. Når du gang på gang reklamerer for drittprodukter som ikke funker, så mister du tillitten. Er ikke verdt det, du har jo nok penger, trenger ikke å reklamere for alt mulig dritt og miste troverdigheten helt.

    7. Også vil jeg si til dere alle lesere som velger å trykke på linker hun legger ut og lar seg bli påvirket og bestiller produktene hun reklamerer for: USE YOUR FUCKING BRAIN!! Dere fortjener kanskje å bruke masse penger på dritt og bli lurt hvis dere fortsatt etter mange advarsler, avsløringer (les feks bloggomtoppbloggere alle løgnene Sophia er tatt for, alle bevisene). Jeg håper dere tenker litt, feks bare se på håret til side, hun har reklamert i mange mange år for haircare tabletter. Jeg var en av de som var så dum som et brød at jeg bestilte meg de tablettene fordi jeg hadde en gang før faktisk tillit til henne. De tablettene funker ikke i det hele tatt, hvis håret har vokst så er det fordi håret vokser uansett iløpet av 6 mnd som de anbefAler å bruke. Men er ikke det litt rart st en som bruker keratinfester i håret, parykk, og har brukt løshår hele livet sitt reklamerer og går god for haircare?TENK folkens!! Bruk heller de pengene på noe annet bra og gøy! Også se på strekkmerkene henne som hun tidligere har reklamert for bio oil og skrytet av bio oil og sagt «slik blir du KVITT strekkmerker» også airbrushed bildene og nå er de plutselig tilbake 😂Halo dagens ungdommer og barn burde være smartere enn henne til å forstå at dere ikke skal bli lurt av dette! Også var det hudproblemer da, hun reklamerte for skin Care. Se på huden hennes.. trenger ikke si noe mer. TAkk for meg

    8. forstår deg men for min del så er det å ha Lys hud både på i ansiktet og på kroppen jeg føler at det passer til min personlighet så jeg bruker sun block med faktor 50+til ansiktet og sun block med faktor 50 til kroppen og tar jeg skygge pause og er inne akkurat klokka 12.00 for det er i mellom 12.00 og 15.00 er sola sterkest og smør med annenvertime å bruker sol hatt sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️🙏🧘‍♂️🦋

    9. Det finns 1000 vis av produkter du kan tjene penger på, så velger du å fronte disse produktene? Dette begynner å bli for teit.. Skin repair “som er det eneste” som har hjulpet deg mot acne, senere var det riktig behandling og riktigte produkter som hjalp deg, men til en helt annen pris. Gang på gang hyller du hairrepair, mens ditt eget hår stay the same. Så du også reklamerte for lip plump smh..og du takker betakaroten for brunfargen din..ikke det at du ligger flere ganger ukentlig i solarium og self tan. Du ønsker å være autentisk, soo keep it real woman! Detta er bare juks og fanteri!

    10. Folkens; husk at om dere ikke vil abonnere på dette (koster 149kr annenhver måned og 298kr annenhver måned) må dere selv avslutte abonnementet innen 14 dager! Virker sikkert som et kupp når du leser dette, men det kan fort bli dyrt om du glemmer og avbestille:)

    11. Kjære Sophie Elise. Du begynte å bli voksen. Så ble du opptatt av å “redde verden”, som egentlig vil si å redde dyra. Ingen av oss har vondt av å redusere kjøttinntaket, men om alle blir veganere blir verden et enda verre sted. Les litt om arbeidsforholdene til de som lager all soyaen du spiser. Og ikke minst hva det gjør for miljøet.
      Og om du virkelig er opptatt av miljø;slutt med alle de unødvendige produktene som er full av kjemikalier som går rett i vannet, og som er pakket i plast og aluminium og annen dritt. Ingen trenger solpiller og selvbruningskrem, løsvipper og lag på lag med sminke.
      Ikke minst skuffer det meg at du stadig reklamerer for billige kjeder som BikBok, som selger klær i dårlig kvalitet laget under forferdelige arbeidsforhold. Skulle ønske du gikk tilbake til å fronte viktige ting, du taper ingenting på å bytte ut betakaroten med fair trade.

    12. Hvordan er disse kontra tancare som du også samarbeider med?
      Du er foresten veldig fin med pannelugg! 😍

    13. At du publiserer kommentarene her, det står det respekt av.
      Dessverre har leserne rett i mange av påstandene. Du tok Solarium sist igår🧐, du har en stygg hud dessverre( det kan du ikke for). Men absolutt alt du reklamerer for er ikke brukbart. Haircare? Du bruker parykk😃! Når det blir så uendelig Sophie, så mister du tillit. Alt ved deg er operert, og enda har du ikke instakroppen. Jeg synes oppriktig synd på deg. Skjønner meg ikke på deg. Livet ditt består i å vise deg frem, og du når ikke en femmer på lista en gang. Jeg tror og håper at du vokser deg av dette krapeaktive utseendefokuset. Og blir mer moden med årene. Jeg skjønner mange blir provosert av deg, heldigvis er jeg like rolig og lar meg ikke hisse opp. Det finnes ingen forskjell mellom deg og Raad, sett bort ifra at du later som du leser bøker for å fremstå litt mer intellektuell enn du er.

    14. Jeg synes virkelig synd på deg Sophie. Jeg synes de fleste toppbloggere sliter med noe.. jeg forstår at du sparer penger, du prøver å tjene penger, investere og du har kanskje en angst for at alt dette skal ta slutt endag og du sitter igjen med ingenting eller ikke er like aktuell og uten utdanning. det går an å tjene fett uten utdanning med talent, og gjøre noe man brenner for. Du er god på noe tror jeg, feks synging ? Jeg har ikke hørt deg direkte uten autotune men jeg tror du kan lykkes langt med det. Når man ser på alt du har prøvd så skjønner alle at du prøver å finne noe som er deg. Blogger, Dj, sanger, danser, egen løshår kolleksjon, egen TV serie hvor alt er staged. Men uansett, det tristeste er faktisk at du har brukt jævlig mye penger på å fikse deg fra topp til tå, lepper, rumpa, pupper, haka, kjeven, nesa to ganger, løshår, parykk, falske vipper, men likevel ser du herja og ustelt ut. Du har vært uheldig med genene, men du trenger ikke å bli så desperat at du prøver å påvirke unge lesere til å bli like utseendefokusert som deg! Vær så snill å stopp med det så skal du se du får mange ekte fans som støtter deg. Og at du prøver å skape et image hvor du leser bøker, liker kunst, og interiør, virker også for falskt. For du har ikke peiling og du prøver å legge under teppe det med at duhadde papirfobi som du aldri forklarte hvordan du plutselig ble kvitt og eier alle bøker i alle form.. kanskje du har bøkene for pynt og image?

    15. Sophie; før leste jeg bloggen din fordi du provoserte meg til de grader. Det frustrerte meg at så mange så seg blinde på alt det du sa når det for meg (og sikkert flere andre) var så åpenlyst at du var kynisk og at penger var hovedmotivet for de fleste innleggene dine. Det siste året har det skjedd en endring; flere har åpnet øynene og du er rett og slett ikke troverdig for selv de mest hardbarka fansa dine.
      Jeg synes rett og slett synd på deg som må leve med denne fasaden. Hadde du i det minste kunne ledd hele veien til banken så hadde jeg i det minste forstått hvorfor du fortsetter å blogge. Men du virker jo ikke lykkelig ut?
      Du har gjerne provosert meg tidligere; men jeg ønsker deg alikevel alt godt. Håper du en gang tar et oppgjør med denne fasaden og blogger oppriktig og ikke minst selv kan kjenne at det du sier betyr noe. Vær ekte. Bryr du deg om miljøet? Javel bevis det da! Kutt ut billige reklamepenger på klær fra Nelly og Bikbok; dropp å bruk inngrep som er testet på dyr. Slutt å prakk unødvendige produkter på mindreårige som forsøpler vår allerede ødelagte planet. Reis mindre. Ikke bare si at ja men jeg gjør jo mitt for miljøet når du oppfordrer flere tusen til å ødelegge planeten vår. Innerst inne vet du jo at det du holder på med er feil..

    16. Ta i det minste photoshop kurs hvis restylan, botox, syke filers, nese jobb, kjeveoperasjon, silikon og rumpe tull ikke holder.
      Sykt.

    17. Fyy faen for et kommentarfelt! La jenta være. Om hu ikke er troverdig – slutt å klikk deg inn. Soph er nydelig, tenk å si slike ord til et levende menneske. Til ei ung jente som ikke har fylt 25 år en gang. Dette fortjener ingen.. å fordi hu reklamerer for betakaroten? Plis.

    18. Fy søren her var det mange ekle nettroll! Dere kamuflerer drittslenging med “konstruktiv” kritikk. Hva er poenget med å slenge inn at hun er stygg, ustelt og “ikke akkurat har Instagramkroppen”? Hva har det med om hun er et godt forbilde å gjøre? For det andre stemmer det ikke heller, Sophie ser flott ut! Og at hun bruker produkter som ikke er miljøvennlig, javel så si det på en ordentlig måte som et tips da vel? Enn å spy ut at seg masse usaklig dritt. Så lenge man gjør sitt beste ut i fra det man vet der og da er det vel bra nok. Veldig spent på alt det fine du selv gjør for miljøet siden det tydeligvis er noe du mener du kan mer om enn Sophie Elise. Blir oppriktig lei meg av å se hvor mye stygge ting mennesker kan si til hverandre. Det her var trist å lese.

    19. Enig i at man ikke skal gå til personangrep på Sophie! Men mange kommentarer her som kun er kritiske til det hun holder på med, hun har selv lagt opp til det. Hun kan fortsette å gjøre som hun vil, og det ver jeg hun også vil gjøre fordi hun sjelden hører på konstruktiv kritikk, men hun mister tilliten til flere og flere sånn som hun holder på. Såpass må det være lov til å si uten og bli stemplet som «nettroll»!

    20. Hei, Sophie. Jeg får skikkelig klump i magen når jeg leser gjennom kommentarfeltet her. At vi mennesker kan være så fæle med hverandre er noe jeg aldri kommer til å forstå meg på. Du har kanskje tatt feil valg i livet, men fra her jeg står, er alt det fantastiske du har oppnådd på en alder av 23 så mye mer tungtveiende. Det er kanskje ikke lett, men jeg sier det likevel; hev hodet, Sophie og fortsett å se framover. Du er sterk, du er fin og du er FANTASTISK som du er. Jeg heier på deg og ønsker deg all lykke i verden Sophie <3

    21. En ting er konstruktiv kritikk mtp virksomheten, men dropp utseende-kommentarer! Helt enig med flere her på hvordan hun holder på ang reklame, det er mye shady greier, men dropp å si noe om utseende.

    22. HerreGUD så kjedelig bloggen din har blitt. Ett kort innlegg om dagen om bare gørrkjedelig svada, nesten ingen bilder, er det to innlegg så er det andre innlegget noe reklame.. Uff, savner tiden hvor det var spennende å lese bloggen din!

    23. Hei!
      Var det ikke du som skrev et innlegg om acne der du anbefalte å ikke gå på betakaroten, fordi det ga mye kviser? Eller har du ikke slike opplevelser lengre?

    24. Det er mye jeg er enig i i kommentarfeltet, hvor jeg tenker det er lurt av Sophie å lese. Ikke mist “ekteheten” din!
      MEN!!! Jeg er ikke fornøyd med at det skrives setninger som “du har stygg hud(men du kan jo ikke noe for det)” og “du er uheldig med genene dine”. Hva i alle dager? Her kommer dere med gode poeng og mener Sophie har vært for hard på plastisk kirurgi og so on, men i samme kommentar presterer dere å rakke ned på hvordan hun så ut før. Dobbeltmoral snakker vi? Skal vi ikke omfavne alle typer, former og fasonger og kalle det skjønnhet å være den man genetisk sett er med alle skavanker som følger med? Er det ikke det vi kjemper for idag? Det ser ut som det er det dere prøver på- uten hell. Tenk de jentene på 12,13,14,15år som dere nevner, som er “uheldig med genene”, med akne, appelsinhud, tørr hud/eksem osv av genetisk opprinnelse, sitter å leser det dere skriver? Kan man ikke være vakker selv med akne? Jeg har en nydelig kjæreste med eksem på hele kroppen, jeg synes han er verdens kjekkeste mann! Sophie var ei nydelig jente med det utseende hun var gitt! Måten dere skriver på får jo folk til å ville endre sin genetikk, er det rart man fyller på her og der!! Nå må vi godta utgavene andre mennesker kommer i, og klarer man ikke det så holder man kjeft! Skjerp dere! Faen heller…

    25. Betakaroten i pilleform er påvist å være kreftfremkallende…Man blir da heller ikke brun av å bruke det, man blir guloransje.

    26. Ærlig talt. Det er fint med innspill og konstruktiv kritikk, MEN ingen fortjener slik drittslengning som det er i dette kommentarfeltet. Å gå på personangrep kun fordi hun reklamerer for betakaroten. Virkelig?!?
      Hva tror dere slike kommentarer gjør med en person som har vært åpen om depresjon, selvskading og angst og som har slitt med selvbildet siden tenårene?
      Liker dere ikke det hun skriver om så får dere lese noe annet. Det er DERE som frivillig klikker dere inn og leser.
      Jeg ser at flere har gode poeng om Sophies måte å reklamere, men dette er faktisk jobben hennes. Så skroll over reklamen hvis dere ikke vil se det.

    27. Sophie man ser at bildene dine er retusjerte.. spesielt det første der du har retusjert bort kvisene dine. Det er ditt valg, men denne reklamene for dette produktet tror jeg ingenting på. Før så reklamerte du for betakaroten det man måtte ta to tabeletter du sa aldri noe om en kvalme da?.. veldig lite troverdige annonser du har.

    28. Betakaroten er farlig for dem som røyker
      Bare lite tips -ellers er det bra mot soleksem og dem som sliter med å få farge
      ha en super dag 🙂

    29. Du er råflink til å skrive bok og å lese inn bok! Gleder meg til neste bok kommer! Du skriver så levende, ekte å bra!

    30. Til Caroline:
      Jeg er enig i at ingen fortjener drittslenging! Og du er jo selv enig i mye av det som blir skrevet om måten det reklameres på. Jeg synes likevel sophie fortjener å høre at leserne er ikke så dumme som hun tror og at med disse tilbakemeldingene kan hun også tenke over hvor stor makt hun Har og hvordan hun påvirker yngre lesere med dårlig selvtillit til å bli lurt slik. Hun VET selv veldig godt at verken bio oil, betakaroten, haircare, skincare og alle tablettene hun har reklamert for ikke gir de resultatene hun selv påstår at hun fikk. For ellers hadde hun ikke sett slik ut, men likevel gjør hun dette for at hun skal tjene penger og gjøre slik at unge folk kaster bort pengene på tull! Det er lett for oss litt eldre lesere å være kritisk, å scrolle over men vi har også lov å si ifra og advare slik at andre yngre og litt mer naive lesere skal få med seg at dette er tull ! Hvis hun vil ta jobben sim seriøst og bli oppfattet som proff som hun selv ville ifølge noen innlegg tilbake så anbefaler jeg henne å bli mer ærlig og ekte! Velge hvilken produkter hun reklamerer for, ikke ta hva som helst fordi det er gode og lettjente penger. Hun bør ikke bare bli oppfattet som proff og møte opp til møter i riktig tid, holde avtaler med samarbeidspartnere (kollegaer/sjef) men hun burde også tenke på hvordan hun er mot leserne (kunder). Tillit er nøkkelen! Vær en fuckings troverdig influencee så skal du faen meg se folk stoler på alt du legger ut og dermed vil de produktene hun anbefaler bli veldig populært og de ighen vil tjene penger. Nå så ser jeg på haircare, betakaroten og alle de selskapene som står bak dwt sophie reklamerer for på som Useriøse bedrifter som bruker bloggere som gjerne lyver for å tjene penger og få flere abonnenter gjennom den unge og naive målgruppen til sophie. Folk må ofså lese litt om kundeservicen til betakaroten . De er useroøse og det er umulig å melde av før du har betalt masse hver mnd.

    31. Det har jo blitt slik, at av erfaring tror man ikke lenger på det bloggere får betalt for å fronte. Du er ikke den eneste, det gjelder de aller fleste, men du tør å motta kommentarer. Til og med usensurerte. Kudos for det! 👍

    32. Til Jessy
      Jeg skal ikke argumentere mot deg på det. Vi er helt enige på den fronten. Og det er helt greit at lesere sier i fra. Problemet er bare de som ordlegger seg dårlig, og som påpeker ting ved Sophie som ikke har relevans til innlegget en gang. Og dette gjør de kun for å være nedlatende. Det burde de sett seg for gode for, og holde for seg selv.

    33. Her var det en del “smudge” aka photoshop på lårene og rumpa. Trodde ikke du brydde deg om strekkmerkene?

    34. Kanskje du skulle kontakte seriøse firmaer, om de vil samarbeide med deg? Noen som produserer vegetarmat eller lignende? Noe seriøst på en eller annen måte? Er det ikke litt kjedelig å fronte piller som både du og alle andre voksne vet ikke virker og er bare tull? Og som forleder unge lesere som tror de blir som deg ved å ta noen piller? Du er voksen nå og har forhåpentligvis noen tanker rundt dette selv. Snart kommer du på TV i beste sendetid hver helg, er spent på hvordan du vil gjøre det der. Ikke minst om du tåler konstruktiv kritikk og press ♥️

    35. Så kjedelig bloggen din har blitt i det siste 🙁 Skulle ønske du blogget litt oftere og hadde mer bilder, spesielt nye.. Synes ofte du bruker gamle bilder eller veldig få bilder fra dagen din. Også kjedelig med stort sett ett innlegg om dagen 🙁 Skjønner at du har mye å gjøre da.. Men bloggen din var alltid en favoritt før, nå legger du veldig lite i den og det merkes. Du hadde også mer interressante innlegg før.

    36. Ble litt skuffet av dette innlegget, du går imot raad samtidlig som du gjør akkurat det samme som henne!
      Ja du har rett når du sier at du helle vil være dobbeltmoralsk enn å ikke ha noe moral.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg