Her får du boken min gratis!

Reklame | annonse egenreklame

Vil du få boken min gratis? 

Endelig har boken min Forbilde blitt sluppet på Storytel! Og en liten SURPRISE: det er jeg som har lest den inn! Så om du vil høre meg, lese min egen bok rått og personlig har du mulighet nå.. for jeg gir ut gratis Storytel til alle mine følgere! Alt du må gjøre er å følge linken HER. (ble usikker på om jeg skal skrive inn koden her også? for da gjør jeg så klart det). 

Forbilde er en bok om å vokse opp i ensomheten og samtidig skulle finne seg selv i et kaos av depresjon, selvskading og på Internett med sminke, silikonpupper og løshår. Kort fortalt. Men nå kan dere tross alt høre gratis å gjøre opp egen mening. Daglig får jeg meldinger fra følgere som har lest og kjenner seg igjen, det betyr mye for meg! 

I tillegg til forbilde finner du over 100 000 lydbøker og e-bøker hos Storytel på norsk, svensk og engelsk. Blant mine favoritter kan jeg nevne Muleum (som fikk meg til å skrive bok), Sapiens som alle burde lese og bestselgere som Jojo Moyes. Du kan laste ned så mange bøker du vil på offline. PERFEKT på stranden! Jeg personlig er allerede flittig bruker av appen, nettopp fordi det ikke alltid passer seg å lese bok – som når man sitter på trikken, går en tur på sommeren, vasker eller bare ikke gidder å lese. 

Legg gjerne igjen en kommentar om du har lest Forbilde eller om du har flere boktips. Så kan vi alle kose oss med bøker i ferien, og nå gratis! Klikk HER for det unike tilbudet! 

16 kommentarer
    1. Klart jeg har lest Forbilde! 😃
      Jeg forhåndsbestilte slik at den lå i postkassa den dagen den kom ut. Det er en sterk bok som rører deg langt inn i hjerterota, og ihvertfall jeg, kjente meg mye igjen. Jeg gleder meg til neste bok.
      Jeg er nok ikke den største lesehesten, men jeg elsker bøkene til Marian Keyes, og kan anbefale de på det varmeste.. 😊

    2. Litt dumt å skrive at du gir storytel til alle dine lesere når de som har hatt storytel ikke får utnytte tilbudet.. Hadde veldig lyst til å lese boken 😔

    3. Tilbudet fungerer ikke?
      Får bare normal prøvetid på 30 dager, og det får man ikke om man har hatt storytel før. Jeg som ville høre boken 🙄

    4. Til info: Etter 30 dager går prøveperioden automatisk over i et abonnement til 199 kr./mnd for ubegrenset lytting og lesing.
      (Ikke kritikk bare påminnelse)
      Kanskje lurt å informere de unge leserne dine om dette 🙂

    5. Japp, har lest boken. 😀
      Har også registrert meg bare for å høre deg lese.. 😀 Men etter 30 dager må jeg dessverre avslutte abonnementet. Har ikke råd til å betale 199kr i måneden i tillegg til regningene jeg betaler fra før av. (og andre ting.) Blir for mye. Synd, for jeg liker ikke å lese egentlig, men jeg klarte faktisk å lese boken din. Men nå kan jeg ikke, så hadde vært fint om jeg kunne bruke dette..

    6. Hei, jeg ville bare si, nå som jeg nesten har lest ferdig boka di, at det er den beste boka jeg noen gang har lest! Den er helt fantastisk, og fra meg som ikke akkurat er så fan av bøker så kjedet jeg meg ikke ett sekund. Likte også det å kunne kjenne seg igjen i veldig mye.

    7. Elsker å høre på boken din, trist og rørende. Du er så veldig sterk og flink til å skrive! Love u

    8. Takk for boken! For de som er eldre er det en slags gave til egen «inner child» 🙂 skjønte heller ikke dette med rabattkode eller abonnement.. men får høre bøker gratis i første 30 -dagers perioden. Kan man beholde det man har lastet ned gratis etter at 30-dagers perioden er ferdig?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg