min dag i bilder

Dagen startet med at jeg følte meg zombie. Sånn virkelig, helt død. Jeg fikk ikke sove i natt og endte opp med å ta en sovepille. Den tok jeg tydeligvis for sent, for da jeg våknet i morges var den i full effekt fortsatt og det var fysisk umulig å bevege meg rundt uten å virke som en full sjømann. Det tok en liten stund før det gikk over, kan man si.

Etter en stund kom jeg meg på beina og gikk ut. Der var det varmt. For varmt. Gradestokken viste 28, men jeg kan tippe det var rundt 30 eller i det minste føltes sånn. Og hva gjør man da?

Tar solarium så klart! Eneste stedet i Oslo-by med grei temperatur. Men samtidig som jeg står å tar selfies i speilet hører jeg at solsengen i naborommet slår seg på.. Så jeg hadde altså gått inn på feil rom. Jeg tok en sjanse å løp i trusa fra det ene rommet til det andre.

Oh no!!! Her kunne jeg ikke miste et minutt (annet enn til å ta dette bildet), panikken er ekte når man går glipp av verdifull soletid. Her ble jeg liggende i femten minutter.

Etterhvert kom jeg hjem og satt meg ved glassbordet for å jobbe. Dette bordet er jeg forresten så jævlig lei av, umulig å ta fine bilder eller holde det rent. Som dere også kan se i bakgrunnen har jeg (så klart) enda ikke pakket opp kofferten fra reisen heller. Jeg betalte regninger, skrev litt bok, skrev mailer og prøver å sette i gang et nytt prosjekt. Spurte på instagram om noen har erfaring med å starte egen business og fikk mange mailer, men om det skulle være fristende for noen å ha en spennende, uforpliktende samtale med meg: [email protected]! Besvarer kun seriøse henvendelser. Tenk å kunne starte en business med en følger? 

Jeg manglet motivasjon fordi jeg var så ufresh. Seriøst, jeg jobber dårlig når jeg er stygg og botoxen min kan reise til helvete.

Tok bilder av strekkmerkene også. De er fine, på sin måte. Men jeg hadde så klart foretrukket å ikke ha dem. De blekner når jeg bruker Bio-Oil, men da må jeg smøre hver kveld og det slutta jeg å orke for lenge siden. Kanskje jeg begynner igjen.

Etter fire timer ved pcen la jeg meg på gulvet for å tøye litt. Da brukte jeg guiden over. Jeg er en pinterest-hore av dimensjoner og sitter på den appen sikkert en time for dagen.

Sminket meg endelig og følte meg klar for å gripe dagen! Klokken 17:00, haha..

Kasper kom hjem med en smoothie fra Juicery! Jeg drakk litt, før jeg dro på tur med Linnea som allerede er dokumentert her på bloggen.

Nå har jeg fått i oppdrag å fikse kveldsmat til oss, som blir det samme som alltid: chop suey til meg, og pad thai til han. En normal søndag i mitt liv! 

9 kommentarer
    1. Kanskje ikke så veldig relevant sånn egentlig, men den siste linjen om mat fikk meg til å huske at jeg MÅ tipse deg om Dal suppen de selger på WhatSoup (ligger på Steen og strøm og i Nydalen). Den er så INSANE god!!! Vegetarisk, men inneholder melk. Kanskje man kan spørre om de kan droppe melken, im not sure. Hilsen dagens middagstips<3<3 PS! Blir aldri lei av å lese bloggen din. Love u<3<3

    2. Håper du kan gjøre et slikt innlegg en dag hvor du faktisk gjør noe interessant. Dårlige mobilbilder og du ligger inne hele dagen er ikke veldig gøy..

    3. Bio Oil er en av produkter som nekter å svare om de er testet på dyr. Står også på Nei listen… Var ikke du opptatt av dyr? Har du glemt det eller !?

    4. Hei! Sikkert litt rar ting å spørre om, men jeg lurer på hvor du kjøpte chop suey vegetarisk? Eller lagde dere selv? 🙂 blir mye stekte nudler med grønnsaker på meg når jeg skal ha take away😅

    5. sååååå når du tidligere har skrevet at strekkmerkene dine forsvant ved bruk av BioOil så løy du? Bakdelen med blogg er at man kan sjekke ut hva du har skrevet tidligere… Kanskje DU burde sjekket ditt eget arkiv før du poster innleggene dine

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg