smiler fordi jeg kan

Smiler fordi jeg har det bra og er så spent på fremtiden! Og fordi dere gir meg så fine komplimenter på hårfargen. 

Jeg skammer meg nesten litt over hvor mange fordommer jeg hadde mot Mallorca. Jeg så for meg fyll, fanteri og harry folk som kjefter på servitører, men det er nydelig natur, historie, fine bygninger, eksklusive restauranter og bra shopping. Hvilke andre steder kan jeg ha gått glipp av fordi jeg har vært dømmende? Gran Canaria, Rhodos og Sunny Beach er kanskje fantastiske perler som jeg har nektet å reise til – fordi jeg har tenkt det er charterfeber der? 

Livet er så himla fint akkurat nå! Jeg prøver å se på disse dagene som en investering i meg selv, jeg elsker å oppleve nye steder. Vi spiser god mat, har vært på en privat båttur i solnedgangen og slappet av på beach club. Jeg er så rastløs til vanlig, det er vanskelig å dra på kino eller bare slappe av i en park, for eksempel. Slike ting man koser seg med. Men her kan jeg bare ligge rakt ut uten noen store problem.  

Dette er siste kvelden så vi skal ut å spise! Jeg har brukt DENNE guiden til å finne spisesteder, og det har vært full pott hver gang. Det beste spisestedet så langt er Amaya, shit så bra det var! 

46 kommentarer
    1. Fiint smil du har Sophie! Og fine bilder 😀
      Jeg har lagt ut en ny vlog fra i dag. Håper du har lyst og se på den da blir jeg kjempeglad 😀 <3

    2. Var i Rhodos en uke nå. Dra en tur!!! Mye å se. Nydelig natur og sykt bra shopping i (nye) rhodos by. Utrolig fint i Lindos og i gamlebyen

    3. Registrerte her en dag at du slett ikke syns at du va fin med lugg. Jeg synes du er mye finere med lugg. du blir å litt mere voksen. Du e kjempe fin med lugg. Ikke snakk deg selv ned. Min datter klipte endelig lugg , å hun ble enda mere typete. nå er hun da bare 14,men fikk en egen stil med lugg 🙂

    4. Vil bare si at du er så nydelig når du smiler. Helt bedårende vakker. Tips til ferie; den greske øya Kos, det var i allefall et paradis for 10-15 år siden, men da hadde turistene oppdaget perlen og det begynte å bli litt mange hoteller, i allefall for min smak. Oppdaga øya helt tilfeldig, for snart tretti år siden, da det nesten ikke var turister der, vi interrailere kunne trygt ligge i telt på stranda. Koselige fastboende og nydelig mat.

    5. wow, er ikke inne på bloggen din ofte (eller andre blogger) må bare si at den nye hårsveisen er drit kul! den kledde du skikkelig godt.

    6. wooow som du stråler😍 du ser virkelig fantastisk ut, med et nydelig smil og en hårfarge som virkelig kler deg! Stå på med all jobbingen, flinke deg.

    7. Skikkelig kjempe koselig innlegge og kos deg masse sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️

    8. Hei. Om du liker historie ville jeg valgt og dra en tur til gamle byen i nessebar(rett ved sunny beach) i bulgarlia. De har en av europas eldste byer.

    9. Hadde du ikke fucket opp haka di så hadde du virkelig vært på ditt peneste ever nå! Den naturlige haka uten fillers eller hva det er i var mye finere, nå ser du litt ut som en mann..

    10. Hva har du gjort for å få så fin hud igjen? Jeg trenger sårt tips! Medisiner eller bare produkter/hudpleie? Hva slags produkter og hudpleie i såfall? Jeg elsker forresten mallorca, vært der 15 ganger. Helt nydelig øy!

    11. Komenterer aldri på blogger (og syns selv det er litt teit at jeg måtte påpeke dette) men WOW!!! Du stråler virkelig, ikke bare håret ditt, men det utrolig nydelige smilet ditt😍 mer av dette takk!!
      Og tusen takk for alt du deler og ikke mist hvor mye du opplyser folk om, i hvertfall meg! Har engasjert meg så utrolig mye mer i ulike saker etter jeg har lest din blogg, og blitt opplyst om ting jeg kanskje enda ikke hadde visst om, hadde det ikke vært for DEG! Digger deg virkelig, keep up the good wørk gurl😄👍🏼

    12. Gran canaria er en ganske så typisk harry/charter-plass om man bor på de typiske plassene puerto rico og arguinegin osv! Men om du vil bo i fine leiligheter har Tauro dalen absolutt de fineste villaene! Om du vil heller bo på finere hotell vekk fra de typiske charter folkene, er meloneras en fin plass med litt mer eksklusive butikker. Tauro dalen ligger mer for seg selv og man burde ha leiebil for å dra noen plass. Det er også veldig mye kultur om man drar lenger inn i landet og opp i høyden. Absolutt og anbefale!

    13. Øverste bilde var kjempenydelig bruk det som header 🤗 aldri tvil på pannelugg .håper det er god vegetarmat i Mallorca skal også dit og tips gjerne om øde strender…

    14. Kanskje litt rar ting å si egentlig, men du er veldig naturlig pen på disse bildene! Du ser veldig sunn og frisk ut, selv om du har på sminke. Klem!

    15. Bruker vanligvis ikke å kommentere noen som helst innlegg, ikke bare til deg men til alle blogger. Men nå må jeg bare kommentere! Du stråler sikkelig for tiden😍 håret ditt, sminken din, klærne dine, brunfargen din! Alt med deg ser så utrolig bra ut! Håper også du har det like fint på innsiden også😍 du ser helt amazing ut, å det fortjener du virkelig å høre! Hvertfall når folk har så lett å kunn kommentere den ene negative tingen, istedenfor de 100 positive.

    16. Til Anonym klokken 23:47: Du burde skjemmes. Makan til frekk. Hun opererte kjeven av medisinske årsaker. Det har gjort at haken og kjeven er mer tydelig. Du går kanskje rundt å sier til folk som har amputert benet at det var dumt gjort, de var jo tross alt penere med to ben? Ikke? Nei da er det kanskje håp for deg også.

    17. vel, jeg har vært på mallorca – fantastisk sted. Har også vært på Sunny Beach, og vel, det er ikke å anbefale. Det er mest fyll og fanteri, ingen ordentlige butikker, alt er bare fake over alt man snur seg :/ Fikk ikke kjøpt en ekte parfyme engang.

    18. Det gjør meg så glad å se deg lykkelig! Har fulgt bloggen din siden du var 16, og du har virkelig vokst opp og vokst inn i rollen som deg! Og elsker den nye klesstilen din!! Stå på 👏

    19. Åååå, så utrolig nydelig og vakker du er på disse bildene! <3 (Til vanlig også ,men spesielt her!) Modellvakker! Kos deg/dere videre <3
      Stor klem fra en som har fulgt deg i noen år nå 🙂 <3

    20. Å Sophie, du eeeeer så pen nå! Det har du alltid vært, men du virker så voksen nå. Luggen bare gjorde deg magisk og avslappa. Virker for at mye går din vei nå. Og – dette er på ingen måte ment stygt, men leppene dine er perfekt nå! Ikke for mye, men som passer deg veldig godt! Du ser naturlig ut med alt du gjør, som om du er deg selv helt ut nå..

    21. Jeg skal til Sunny Beach på fredag, jeg kan fortelle deg om det er perle som er verdt reisen eller om det var totalt fiasko.
      Det er bra du har hatt en fin ferie. Fine bilder!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg