det perfekte finnes ikke

Reklame | annonselenke Nelly

På Mallorca er jeg i feriemodus og har derfor fått innviet min nye badedrakt! Jeg er absolutt en badedrakt-jente, men den perfekte badedrakt har jeg enda ikke funnet. Enten er den for trang eller for varm eller for kort eller..ja, dere skjønner tegninga. Denne var for varm, stoffet puster ikke, men den passer sikkert perfekt i Norge hvor temperaturen er lavere. Jeg liker den uansett! Kjøpt HER 😊

Jeg måtte kutte bildet selv om beina mine for en gangs skyld så lange og elegante ut.. Grunnen? Fordi jeg ikke har vokset bikinilinjen på snart en måned. Haha, dere kan jo tenke hvordan det så ut, og hvordan det føltes å oppdage at man tydeligvis har kunnet se noen små hårstrå stikke frem hele dagen. Flaks at jeg er så søt ellers.

Boken som har vært reisens store snakkis! 

Det har vært herlig med et lite avbrekk selv om vi har filmet! Intervjuet gikk så bra, stolt over kjæresten min og alt han stiller opp på for min del. Hjemme i Norge venter masse jobb og det gleder jeg meg til. I tillegg kommer det nytt design på bloggen, ah som jeg trenger det! Mye for motivasjonen sin del også. 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg