Disse produktene må jeg ha i sommer!

Reklame | coverbrands

☀️SUMMER VIBES☀️

Som dere vet elsker jeg sminke og å teste ut nye produkter. Hver måned får jeg tilsendt masse fra Coverbrands som jeg deretter vurderer over en periode, og så poster jeg mine favoritter i et innlegg ? når jeg ønsker, og hvilke produkter jeg ønsker. Et så avslappende samarbeid uten noen «krav», annet enn at jeg kun blogger om det jeg virkelig elsker! PS: Med koden pride18 får du 20% på ordren din hos Coverbrands ut dagen. Kanskje du finner litt inspo under:

Dette solpudder er så digg! ☀️ Ikke bare lukter det fantastisk godt, som en mild blanding av kokos og vanilje uten at det blir for mye, men det føles også lett på huden og ser naturlig ut. Ikke noe oransje farge heller, noe som er et stort pluss! Jeg kan også nevne at det er 100% allergivennlig og tilfører fuktighet til huden, forstå det den som kan. Finnes HER. 

La oss snakke litt om merket Coola. En enestående favoritt når det kommer til solkrem! For det er så viktig å smøre seg, om så bare litt. Alt er bedre enn ingenting! Merket er eco-vennlig, alle solkremene lukter godt (også her kokos, men mildt) og tørker raskt inn i huden. Jeg forlater aldri huset uten minst solfaktor 30, og som regel blir det faktor 50, da er det viktig at kvaliteten er topp. Du blir ikke hvit og flekkete, det er bare å spraye på å løpe ut i vannet ? for så klart er den vannfast også. Jeg elsker at merket kun bruker økologiske ingredienser og har stort fokus på miljø i sine kampanjer og filosofi, uten at det påvirker kvaliteten. Hallo, hvor bra!? 😍

Batiste og deres tørrshampoer trenger vel knapt en introduksjon. Verdens beste, og en favoritt hos meg for alltid. Akkurat den jeg bruker, Floral, lukter logisk nok blomster og koster akkurat nå kun 63 kr. Det er en fantastisk pris med tanke på både kvaliteten, men også hvor lenge en boks holder. Det jeg liker best med Batiste er hvor mye volum håret får. Finnes HER

FAVORITT! En vannflakse som holder vannet kaldt i 24 timer. Enkelt og greit, men umulig å leve uten når man først har begynt. Denne blir med på stranden og etter flere timer er det likevel som å drikke isvann, jeg ble skikkelig populær blant gjengen på stranda på grunn av denne. Alle var så sjalu! Drikken holder seg faktisk kald hele dagen, det samme gjelder om du heller på varmt vann, kakao eller kaffe. I tillegg er flaskene så fine! KJØP DISSE, så gjør du deg selv en tjeneste på ferie. Finnes HER

Husk rabattkoden folkens! Dette innlegget er kun til inspirasjon, de har så masse annet flott på nettsiden.. For eksempel min favoritt-selvbruning Jetset Sun eller matte leppestifter fra Matte Mania. 

10 kommentarer

Siste innlegg