min siste

Måltidet du spiste: brødskive med vegansk leverpostei (kjøper på meny) og vegansk sjokomelk. Jeg føler meg forresten som en idiot når jeg påpeker at “det er vegansk”, men jeg må jo det – om ikke spør noen hva slags grusomt menneske jeg er som kaster alle mine moralske standpunkt ut vinduet.  La oss bare ta utgangspunkt herfra om at jeg spiser mest plantebasert. Og den leverposteien? Håper jeg aldri blir lei i hele mitt liv. Nam!

Kjøpet jeg gjorde: Litt kjedelig, men jeg kjøpte kontaktlinser (90-pakk). På veien ned til optikeren så jeg nesten ingenting, føltes det som. Rart hvor fort man blir vandt! Før gikk jeg jo uten linser hele tiden.

Filmen du så: “the client list” på flyet. Egentlig syntes jeg den var bra, men så sjekket jeg IMDB og der hadde den bare 5,7 i score. Hva faen, det kan jeg ikke stå inne for, så nå synes jeg plutselig den er dårlig.. Kanskje. Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg synes. Åpenbart har jeg ingen egne meninger.

Personen du begynte å følge på instagram: Theluxegoals, haha. Aner ikke hvorfor jeg synes det er så tilfredstillende å se på bilder av rike folk som gjør kjedelige poseringer. Om jeg var dødsrik hadde jeg hatt en mye fetere insta-konto enn å posere rundt masse shoppeposer, men jeg liker å se på det. 

Gangen jeg lo: da jeg våknet i morges skulle jeg forklare Kasper at det første jeg tenkte var at jeg selv var stygg, men jeg formulerte meg feil og sa “det første jeg tenker når jeg våkner er, fy faen så stygg og ekkel du er”, så virket det som om jeg mente at HAN er stygg og ekkel, at det er min første tanke. Ganske funny. Og egentlig veldig tragisk. 

Gråt: tidligere i dag:((( Men det ordnet seg.

Appen du lastet ned: Kim Kardashian sin app. Jeg laster sjeldent ned apper, så det var altså den siste. Anbefales forresten IKKE. Det er ganske åpenbart at hun ikke skriver noe av innholdet der selv. Trist.

Siste emojien du brukte: Regnbuen. Har blitt mye av den i anledning pride, selv om jeg står over selve feiringen i år.

Boken du leste: Begynner å bli en stund siden, men boken var altså “mor om natten”. Sett bort fra at jeg leste igjennom hele min egen bok så klart.

Siste gang på fylla: Da jeg var i Harstad helgen som var. Under kommer et herlig bilde.. Jeg var seriøst så full at jeg blir kvalm av å tenke på det nå. Og flau. Her snakker vi at jeg tvang et utested til å la meg være DJ, før jeg dro på en brun bar og nesten havnet i slosskamp. Med en 50 år gammel dame (hun var gal og kalte meg hore, helt ut av det blå). 

Notat på telefonen: Shit, nå føler jeg meg så naken. Men forstå dette, den som kan. For meg gir dette veldig god mening (og en del stress), men det er altså folk jeg må kontakte angående jobb.

min

Reisen du var på: til utlandet er det faktisk Bali for tre måneder siden allerede. Drar til Mallorca (for jobb) i neste uke.

Målet du nådde: EEEHMMM… Kill me now, for kan faktisk ikke huske sist gang det skjedde. Da jeg var i Harstad sist flydde jeg helikopter, det har aldri skjedd før. Ikke akkurat et mål, men! Det er da noe. 

 

8 kommentarer
    1. Kult Innlegg Sophie!. Ønsker deg en fin Ettermiddag og kveld 😀 <3
      Gjerne kom innom min blogg og ta en titt på min nye video dagbok ( Handler om Trening og motivasjon 😉

    2. Dame på 50 kaller deg hore? Jesus christ, er sjokkert. Det er egentlig litt trist, for hennes del. Man blir ikke lykkelig med hat i sin sjel.

    3. Vegansk LEVERpostei faktisk. Da må jeg spørre; hvilken veganer hadde de røkka den levra ut av? For du vet vel at LEVER er noe som finnes i diverse dyre- og fiskearter, ja og så mennesker da….
      Hun dama som kalte deg hore, snakk om å ikke være voksen. Du skulle bare svart at på seg slv kjenner man andre…. Selv om jeg nok er på alder med dama og er særdeles lite voldelig normalt, så hadde jeg ikke klart å styre meg, hadde smekka ho over auan…

    4. Det er veldig trist at du har så dårlig selvbilde. Det er synd i deg som våkner og det første du tenker er at du er stygg og ekkel. Kom til å tenke på denne historien, og at du kanskje kan få et annet perspektiv på deg selv:
      An old Cherokee is teaching his grandson about life:
      ?A fight is going on inside me,? he said to the boy.
      ?It is a terrible fight and it is between two wolves. One is evil?he is anger, envy, sorrow, regret, greed, arrogance, self-pity, guilt, resentment, inferiority, lies, false pride, superiority, and ego.?
      He continued, ?The other is good ? he is joy, peace, love, hope, serenity, humility, kindness, benevolence, empathy, generosity, truth, compassion, and faith. The same fight is going on inside you?and inside every other person, too.?
      The grandson thought about it for a minute and then asked his grandfather: ?Which wolf will win??
      The old Cherokee simply replied, ?The one you feed.?

    5. Det hete så klart ikke vegansk «lever»postei, men bare vegansk postei (eventuelt linse-/bønnepostei)
      Siden lever e kjøtt. På samme måte som det ikke hete vegetar-hamburger, men bar vegetarburger (ham=kjøtt)

    6. Se heller serien The Client list! Samme skuespiller, men mye mer spennende enn filmen 🙂 bare synd de aldri gjorde ferdig serien på grunn av dårlig seertall..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg