en mørk historie

 

Det er hyggelig å være noen mil unna hjemme, fordi med en gang jeg begynner å tenke på livet i hovedstaden blir jeg kvalm. Ikke fordi jeg hater livet mitt der, tvert imot, men jeg er så nervøs siden jeg skal selge min første leilighet. Bare tanken gjør meg – som sagt – kvalm. Det er spennende, jævlig, gøy og alt på en gang. Før vi dro hit holdte jeg på å klikke helt, jeg var så lei meg og følte jeg hadde tatt totalt vann over hodet med alt som er på gang. Så da er det fint å rømme til sørlandet hvor følgende aktiviterer skjer:

-Spise masse og lenge.

-Ligge i sofaen.

-Ligge i sengen.

-Se på Westworld. Jeg har sagt det en million ganger men dere som ikke ser den serien går glipp av noe i livet. Jeg hadde en pause fra serier lenge fordi jeg føler aldri man har lært noe av en serie (med mindre det er dokumentar), jeg har aldri møtt noen og tenkt «shit, hun er smartere enn meg fordi hun har sett mye på serier» men Westworld er ikke bare spennende, man blir også tvunget til å tenke på store spørsmål som er VIKTIGE. Se serien!!!

-Hørt ferdig «en mørk historia» podcasten om Arbogakvinnan. Vi har kjørt tur kun for å høre den ferdig. Om du kan svensk, hør den.

-Spist enda litt mer. Og booket en ny time hos SK som konsekvens av det.. Hallo vann i kroppen! 

-Jeg har vært irritert fordi jeg har pakket som en idiot, slik jeg alltid gjør. Løper rundt i kjoler og Kasper i praktiske klær fordi han er en sånn perfekt person.

-Sover.

I morgen må vi sjekke ut herfra klokken 12, så er det to timers biltur mot hovedstaden.

15 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Jeg bladde litt nedover bloggen og leste innlegget fra Kragerø, der du sa du spiste egg fra hønene som bodde der! Så utrolig flott at dere hadde mulighet til det – for som du sier er det jo slik det skal være! Men jeg kom på at du skulle besøke en kyllingfarm, og lurte på hvordan det gikk? Eller har du skrevet et innlegg jeg ikke har fått med meg? Er veldig interessert i din opplevelse av dette!
      Mvh Stine

    2. Gled dere til utsjekk og han skal gå sammen med dere på hvert eneste rom og kikke i alle krinker og kroker for å se om det er rent.. Nede på det kjøkkenet og alt. Han er helt nazi på det, lol. Første gang vi var der sov vi i den minste hytta og hadde det koselig, men så når vi skulle dra og han skulle se om vi hadde ryddet nøye nok ble han sur for at jeg hadde gått inn på UTEDOEN med utesko…. Utedoen som lå ute, ned en trapp og 5 meter bort. Det hadde pøse regnet. Man kan jo ikke forvente at jeg må ta av meg skoene for å gå inn på en utedo. Tydeligvis, for den måtte jeg pent vaske før vi kunne dra 😛

    3. Synes dette innlegget synes jeg er litt annerledes men kult kos deg masse sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🙂♥️

    4. Stina: hva er galt med å se over hytta før dere drar? vi har vært på Mikrohyttene og de er delikate og flotte. Utedoen som du sikter til har teppe på gulvet. Tråkket du inn med skitne støvler på teppet?? Måtte se i alle rom?? det er bare ett rom? er du helt på jordet heller.. godt du måtte vaske etter deg så gjestene som kom etter deg ikke måtte tråkke i søla di – for dem tenkte du ikke på??

    5. Syns du ser så fin ut med panneluggen! Selvfølgelig uten også, men syns virkelig du kledde det. 🙂 Ikke hør på hva idioter prøver å si for å trekke seg selv opp. Du er bra nok, uansett!

    6. TAKK for tips til podcast!!!! Las dette innlegget i dag tidlig og nå har jeg hørt alle episodene om arbogakvinnan. Obsessed!!!!!!! Yessss. Flere podcast-tips pliiiiis <3

    7. Siden du liker true crime: Om du ikke har hørt den allerede anbefaler jeg podcasten «Missing Maura Murray» (er på engelsk). Er også en dokumentar om henne på hayu. Handler om en ung sykepleierstudent i USA som forsvinner sporløst.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg