KRAGERØ

Reklame | sk-norge

Natt til i dag var første gang jeg sov godt. På lenge. Det var så behøvelig for jeg våknet opp uten smerter i kroppen som jeg har hatt i det siste, sikkert på grunn av stress. Kroppen sier ifra på de merkeligste måter, nå har det vært vondt på rumpeballen og jeg var så klart livredd for at det har kommet komplikasjoner etter operasjonen. Ingen skade skjedd, rumpa er fortsatt på plass og jeg er utvhilt! Uansett så har vi endelig kommet oss avsted til nydelige Kragerø! Her skal vi bo en natt i en fantastisk suite før vi drar på mikrohytter i morgen. Sikkert litt kontraster, men det liker jeg.

Kjolen min er dessverre utsolgt. Men så fin! 

Her kan jeg sitte på verandaen, se utover fjorden å puste inn den friske luften. Man får ikke bedre inspirasjon enn som så. I tillegg har vi fått en ny hobby som kjærestepar, nemlig å høre på kriminal-podcaster. Dere må høre svenske «en mørk historie», jeg har tipset om den før men shit så bra den er! Underholdt oss hele bilturen hit og vi turte knapt si et ord fra hverandre i frykt for å gå glipp av noe, haha.

I morges før vi reiste var jeg på en behandling hos SK-Norge. Jeg elsker den klinikken og idag sto «lymfedrenasje» for tur (dere kan sjekke ut mer på min insta-story). Det er skikkelig hett innenfor skjønnhet og helse akkurat nå, og bare et tidspørsmål før Norge også blir hekta, tror jeg. Det er så deilig å kjenne hvordan kroppen kvitter seg med overflødig vann og rett og slett giftstoffer. Det hjelper også mot mensensmerter, cellulitter osv.. Det er virkelig så bra! Til de som spør om behandlingen gjør vondt – nei, det gjør den ikke. Men likevel er det gode resultater. Alle nye kunder får første behandling for 200 kr med koden SK200, gjelder alle behandlinger utenom microneedling. For å presisere, du kan altså booke EN time for 200 kr. Det er en sååå bra pris! 

Nå skal vi ut å spise! Fikk masse tips om restauranter her, men jeg tror ikke vi rekker noen før de stenger. Det er så leit at de fleste spisesteder bare sier “nope” etter klokken 20 på søndager! Det er jo den aller beste dagen å spise ute på. 

9 kommentarer
    1. I Kragerø er riktig, haha 🌸
      Håper at sola skinner mens du er her, da er Kragerø på sitt beste! Anbefaler også å reise til Skåtøy! Spis på kafeen der 🌸 Ellers som sagt tidligere, reis på Stoppen?halv! Eller Jensemann & Kona! Dere måå også ta turen til Jomfruland om sola kommer fram! Da sjekker dere ferjerutene på Fjordbat.no !

    2. Koselig innlegg synes jeg og jeg har lett for å stresse å da føler jeg at jeg dirrer håper du har det toppers og du er kjempe kul synes jeg hilsen Kristian Magnus sophie Elise 🙂♥️

    3. Kos deg i Kragerød 🙂 men “kvitte seg med giftstoffer”? Puh! Kroppen har indre organer til å gjøre den jobben og det funker supert! Høres veldig unødvendig ut med lymfedrenasje på friske mennesker med fungerende lymfesystem.

    4. Altså seriøst? Du anbefaler folk å bruke penger på noe som er heeeelt uten rot i virkeligheten? Merkelig at kjæresten din som virker som en smart kar ikke reagerer på at du oppfordrer andre mennesker til å bruke pengene sine på svindel. Alle som kan lese kan Google «lymfedrenasje» og forstå det er reinspikka tull. Anbefaler deg forøvrig boken «placebodefekten», tror den kan være nyttig for deg.

    5. du burde skjekke ut øyen som heter fedje. ligger 2 timer unna bergen, er ett veldig fint sted om sommeren.

    6. Hei til dere som tenker at dere nå skal ta lymfedrenasje. I Norge er det mange som lider av den kroniske sykdommen lymfødem, ofte forårsaket etter fjerning av lymfeknuter og etter strålebehandling (grunnet kreftbehandling). Det gjør vondt og setter demper på «et normalt liv». Veldig mange står i kø for å få hjelp (både offentlig og privat), så vurder gjerne om du faktisk ønsker å være med på å kommersialisere dette. Hilsen datter av kreftpasient (nå lymfødempasient)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg