what the fuck

Jeg hadde ikke trengt å være nervøs tidligere i dag, eventet gikk bra! Mer av sånt, jeg liker jo egentlig å være ute å ha foredrag og lignende. Det ble en givende opplevelse og jeg satte pris på at alle jentene delte så mye.

Harstad har bydd på regn i hele dag, så det var jo virkelig en bra prioritering at jeg dro til frisøren i morges å brukte penger på å få håret stylet. Not. Jeg og Stine Mari har kjørt rundt, danset i regnet og gjort sånt som venner gjør.

På snakk om hår. Jeg er i kjent stil lei av det blonde og har så lyst til å farge det.. beige? Det er en farge jeg aldri har hatt før. Sånn litt karamell-brunt-beige-kaldt, slik som Kim Kardashian var akkurat her:

Hennes fineste look noen sinne synes jeg! Men så glemmer jeg jo av at jeg ikke er Kim, og jeg kommer heller ikke til å se ut som Kim bare fordi jeg farger håret. Jeg lyver til meg selv å sier «men da skal jeg sminke meg finere, være brun, trene mer» men så ender jeg jo opp med dott på hodet og kviser i trynet, bare med ny hårfarge. Jeg får fundere på saken.

Og på snakk om å ikke se ut som Kim Kardashian.. TV2 viste repiser av Bloggerne i dag, altså sesonger som jeg var med i for et par år siden. Hallo fremmede:

WHAT THE FUCK. 

Wow.. Nå skal jeg sove. Gleder meg til i morgen for da får jeg kysse kjæresten min igjen. Vi har ikke vært borte fra hverandre sååå lenge, men avstanden gjør at man savner litt ekstra. Det er bra å være borte fra hverandre for da kjenner man virkelig på sommerfuglene i magen. 

11 kommentarer
    1. Synd det var aldersrestriksjon på max 20 år, det hadde vært så kult å dra på… Det var skikkelig kjipt. 😣

    2. Heisann 😊 kan jeg spørre hva orden det gikk med siste bryst operasjon? Har du fått tilbake kapsling eller er der blitt bedre?

    3. Hei Sophie!Hvor ofte bytter du profil bilde ditt på bloggen. Bilde du har nå er veldig fin men du har mange finere bilder hvor du ser sååååå søt ut. det var bare et forslag. Bilde du har nå er også fin 🙂

    4. Det var SÅ gøy å være med på eventet! Synes du var overraskende åpen og jordnær, noe som gjorde det hele til en skikkelig fin opplevelse<3 Du virket heller ikke nervøs i det hele tatt!
      (Da du nevnte at du synes ei jente du kjenner er så fin at du nesten hater henne for det, fikk jeg lyst å si én ting: Tenk så mange DU er den jenta for!)

    5. Det at du kommenterer “hallo fremmede, WHAT THE FUCK” til en yngre, mindre operert versjon av deg selv – DET er what the fuck.
      Sammen med dette “Jeg lyver til meg selv å sier «men da skal jeg sminke meg finere, være brun, trene mer» men så ender jeg jo opp med dott på hodet og kviser i trynet, bare med ny hårfarge. Jeg får fundere på saken.”
      Du føler selv du er morsom og lite selvhøytidelig når du skriver dette, men eneste jeg leser mellom linjene er hvor enormt usikker du er på deg selv. En dag er det “jeg elsker dette med meg selv blabla” mens andre dager er det “deprimert, angst, vil endre meg selv, ta spraytan/solarium, frisøren, hudpleieren, trene hver dag”. Føler vi sitter og ser på Sophie Elise som flere ganger har sagt at “operasjonen gjorde meg ikke lykkelig”, er i havnet i den samme onde spiralen igjen. Jeg sier det ikke for å være slem, men fordi jeg kjenner meg så syykt igjen. Og det er så vondt å ha det slikt! Du setter alle disse diagnosene, operasjonene, kremene, pillene, listen er lang, og det funker – for en kort stund – så er det samme regla om igjen og om igjen. Kan råde deg til å (først legge fra deg alle fordommer, slik jeg har gjort, for å så) lese på https://www.psykologforeningen.no/publikum/videoer/videoer-om-psykiske-lidelser/hva-er-personlighetsforstyrrelser
      Og det er verken ment som hån, slemt, fornærmende eller nedverdigende. Jeg mener alt vel, det er en grunn til at jeg sier jeg kjenner meg så sykt igjen. Jeg håper du finner det du leter etter, virkelig!

    6. Sånn farge på håret har jeg skikkelig lyst på også! Hadde bært kult om du hadde prøvd det ut:D Tror det blir veldig fint!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg