nervøs i kveld

Hei fra Harstad! Jeg sitter i skrivende stund å venter på at tiden skal gå, ettersom jeg skal snakke på det eventet for unge jenter i kveld. Jeg er nervøs fordi det er for en så smal målgruppe (jenter 16-20 år) og i tillegg i en liten by, så jeg vet det kommer til å være veldig intimt. Det er mye vanskeligere å snakke for få personer enn for mange, synes jeg. For ett år siden hadde jeg samme manager som Marcus & Martinus og jeg målte meg opp mot tingene de gjorde hele tiden, til stor frustrasjon ? dvs, om jeg skulle på en boksignering fikk jeg høre «da tvillingene var her kom det 5000 mennesker» og så visste jeg jo at jeg ikke kunne måle meg mot det, i det hele tatt. Da sa manageren min «du må oppføre deg likt uansett om det er 5 eller 5000 som møter opp, de skal sitte igjen med samme opplevelse». Den tankegangen har jeg tatt med meg videre, selv om det ikke alltid er like lett.

Pluss i dag skal vi snakke om ting som er vanskelig. Et av spørsmålene jeg kommer til å få er om «me too» er overdrevent. Jeg har prøvd å komme på et godt svar der, for jeg synes hele diskusjonen er så forbanna kompleks. Får gruble litt videre på den.. Selve tanken bak Me Too er ikke overdrevet, nei. Men hvordan hele diskusjonen har spinnet videre synes jeg er litt meget.

Favoritt-klærne! Gammel fra nelly.

Her driter man i å gjøre maten “bloggevennlig”, haha. Vegansk! Slik jeg ser på dietten min nå er at jeg i bunnen er veganer, men kan spise ost i sosiale sammenhenger (om noen bestiller pizza for eksempel). Fisk har jeg kuttet helt ut, det er en nylig utvikling. 

Jeg så akkurat siste episode av Westworld og måtte anstrenge meg for å ikke gråte bort all mascaraen her jeg sitter. Den serien er på topp tre av alt jeg har sett! Jeg skal ikke spoile noe, men jeg elsker når slemme folk egentlig er snille <3 Når jeg er lei av mennesker ser jeg på Westworld og tenker «hvem vet egentlig hva som er virkelig». Haha, litt av en optimist må jeg si 😉 Men seriøst, verdens BESTE serie etter frustrerte fruer og black mirror.

8 kommentarer
    1. Dette klarer du Sophen!
      Om meetoo er overdrevet… Kanskje det kan bidra til at både menn og kvinner blir mer opptatt av hjertets signaler kontra sexens drivkraft? Kanskje vi ser flere lykkelige par fremover som et resultat?
      Det er lov å håpe.. !
      Ellers konge at du fronter veganisme såpass bra om dagen. Mange av dyrenes guder som er deg evig takknemlig akkurat nå hører jeg.

    2. Så flott at du går mer og mer over til et plantebasert kosthold Sophie Elise, jeg heier på deg!! <3

    3. Lykke til 🙂 jeg lever etter akkurat det samme som deg. Driver med stand up og uansett om det kommer 12 på show eller full sal så skla det gjøres likt, alle skal ha den samme opplevelsen 😊 nå har jeg prøvd å nå deg på DM på i sta og på PM på fb 😊

    4. Ja den nyeste episoden! Synes den var sykt bra, nesten trist at det bare er 2 (?) episoder igjen av sesongen. AHH

    5. Det er så sykt bra at du har gått mot et mer vegansk kosthold, det er forbildet sitt! 😃👊🏻 Man finner så mye god vegansk mat, det er best for helsen, best for dyra og best for kloden. Kan vel ikke bli bedre enn det 😊

    6. Er selv vegetar som spiser 90 prosent vegansk, som deg ♡ble litt skuffa når du skriver du ….nylig… sluttet å spise fisk, rett og slett for jeg trodde du hadde vært vegetar hele tiden og alle som sa du spiste fisk tok feil✾for da var du jo ikke det✾;det kan forvirre folk som spiser alt og kalle seg det,aner ikke hvor mange krangler jeg har hatt ang at jeg er vegetar og folk tror man da spiser fisk♡, men ja uansett bra du gjør jo masse♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg