Hjemme igjen

Reklame | annonselenke Nelly

Jeg er hjemme i Harstad for et par dager i anledning at jeg skal snakke på et arrangement for jenter mellom 16-20 år. Det er ikke sjeldent jeg oppdrag som dette, men denne gangen er det ekstra spesielt siden jeg har vokst opp på samme sted som jentene jeg får møte. Etterpå skal jeg hjelpe dem i en workshop og da får vi tid til å bli litt kjent. Det blir spennende å møte dem alle å lære om dem også 🙂 Jeg er usikker på om det er ledige plasser igjen, men om du vil kan du sjekke HER. Eventuelt tips noen det kunne ha passet for! 

Kjole fra nelly HER – den er på 30% rabatt. 💗

Som vanlig er det godt å være hjemme! Men herregud, så kaldt det er.. Planen min var egentlig å bli her til den 14, men jeg booker om billetten min og reiser to dager tidligere. For det første på grunn av kulden, men for det andre trenger jeg egentlig å være hjemme siden vi holder på å flytte. Og så savner jeg Kasper. Og så savner jeg vennene mine. I mellomtiden slapper jeg av med familien og Charlie, men det holder med et par dager, haha.. 

 

7 kommentarer
    1. Forslag til innlegg:
      – et nytt «private bilder fra telefonen min»
      – selfier du har tatt men aldri postet noe sted før
      – bilder du har postet på din private instagram

    2. Ha en Fin Lørdagskveld Sophie 🙂 Gjerne ta en titt på nye videon min om DU har tid og lyst 🙂 🙂

    3. Ville bare minne deg på at du er en så stor inspirasjon for mange, meg inkludert! Elsker at du er en blogger som er så reflektert og intelligent, som tar opp viktige temaer som dyrevern, miljø og psykisk helse, samtidig som jeg elsker å lese dine innlegg om sminke og klær! En veldig fin balanse <3 Digger deg

    4. Skjønner ikke hvorfor du klager sånn på å være hjemme i Harstad. Full forståelse for det med været og at du savner Kasper, men hver gang du er i Harstad legger du det jo fram som om at du bare sitter hjemme med familien din her på bloggen, mens du ofte poster på instastory (eller snap i «gamle dager») at du er ute med venner..

    5. Anonym: Er det virkelig mulig? Folk skal virkelig plukke på hver minste lille ting. Du må ha en forferdelig lite innholdsrik dag som faktisk reagerer på det her.. Stakkars

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg