JEG HAR FÅTT BIL!

Reklame | annonselenke na-kd

Som noen av dere kanskje så på insta-story, jeg har fått bil! Eller, på en måte da. Jeg venter på modellen jeg faktisk skal ha (mini hybrid) og da ble det leiebil fra samme merket i mellomtiden. (Det er ikke spons, om noen skulle tenke seg det).  Nå flytter vi litt ut fra byen uten de beste tilgangene på kommunal transport, og da jeg kjøpte rekkehuset var bil et krav for meg slik at hverdagen skal gå opp i opp. Ofte kan jeg bruke en time på å ta meg fra A til B med buss og trikk om møtene er på ulik kant av byen, det går fint nå som jeg bor i sentrum og jeg elsker å sitte på trikken, men det hadde ikke vært mulig når jeg flytter 25 minutter unna sentrum.

Til tross har vi begge kun tatt kollektiv transport i dag, og i går brukte vi bilen kun en gang. Regelen er enda å ta kollektiv transport så langt det går, men det har jo blitt en og annen taxitur som nå heller kan byttes ut med nettopp en hybrid bil. Det føles bedre! I tillegg drikker ikke Kasper så han kan være sjåfør 4ever. Mini er et merke jeg har sett på lenge men jeg ville vente til de laget modeller som passet meg, er bedre for miljøet (haha, jeg skrev humøret først) og i en god prisklasse. Jeg gleder meg til å få bilen jeg faktisk skal ha om et par uker!

Kjolen min finner du HER, og den er på salg nå. 

Som jeg fortalte dere var et mål for meg da jeg begynte hos coach å 1. kjøpe større bolig og 2. skaffe bil. Jeg turte ingen av delene, fordi jeg er så bekymret for alle mulige slags utfall.. Av kritikk, økonomiske årsaker etc. Men nå er er det både bil og rekkehus likevel, og jeg er glad for avgjørelsen. 

Jeg har lest alle kommentarene deres den siste tiden, men.. Jeg har holdt meg litt unna å være aktiv fordi det er mange kommentarer som er sårende. Enkelte har jeg måttet slette fordi det går så inn på folk i min nærhet å lese såpass drøye ting om meg. Så vet dere, men jeg reiser til Harstad i morgen og har da mer tid for meg selv slik at det er enklere å fordøye, være litt trist og så komme over det. Jeg og Kasper har akkurat vært på butikken (handlet kun vegansk i dag og fikk likevel mat for hele neste uke, fantastisk!) og så skal vi kose oss sammen i kveld. Snart drar vi fra hverandre igjen, men heldigvis har vi store deler av Juli sammen. 

18 kommentarer
    1. Hei,
      Jeg lurer bare på 1 ting. Hva syntes egentlig typen din om at rompa de er plastikk og så falsk?
      Ikke noe negativt jeg er bare nysgjerrig på hva han mener om at dama hans er så operert. For jeg vil tro han har en formening om dette slik som alle andre?
      Kan hende jeg tar feil..

    2. Grattis med verdens kuleste bil og velkommen i klubben! Du får melde deg inn Facebook gruppen Mini Owners Club Norway!!

    3. Gratulerer med både bil og hus! Kan jeg spørre hvorfor rekkehus og ikke enmannsbolig? 🙂 haha jeg er som deg, fra bygda med eget hus og hage uten så mye naboer og kunne aaaldri tenkt meg å bo vegg i vegg med noen. Kanskje du ikke likte “ensomheten” når du vokste opp? Jeg må hvertfall ha privatliv når der kommer til eget hus 😅 kunne gå i hagen uten at naboen glor rett på meg eller klager på høy musikk. takler ikke boligfelt en gang! Mulig jeg er spesiell men

    4. Så spennende å høre! Jeg flytter inn i min første leilighet i begynnelsen av Juli, men kjører fortsatt rundt i min mors bil da. Men spennende å høre at du er i en lignende situasjon. Jeg håper jeg også får råd til en hybrid-/elbil en dag.

    5. Jeg synes det er SÅ koselig at du og Kasper har kjøpt rekkehus (og bil) sammen. Dere passer så utrolig godt sammen, og jeg tror dere to klarer dere meget fint mellom alt som skulle komme – av både godt og vondt.
      Sårende kommentarer er vel også noe av det verste en person kan få slengt etter seg, men bare husk på det at de mest sannsynlig tørr å gå under ekte navn, og at de personene de kommentarene kommer fra – er anonyme. DE er så feige, for de tørr ikke stå opp for hva de sier/gjør på internett, og dét syns jeg er ganske trist, da.
      Du har oppnådd så mye bra, du har så mye bra i livet ditt – Kasper, Fetisha, Joakim, foreldrene dine, søsteren din. Bruk disse i triste og tunge perioder!
      Håper helgen din ender opp med å bli veldig fin! Stor, god, varm klem til deg :*

    6. Kan du ansette moderatorer på bloggen din som kan slette upassende og stygge kommentarer? Det kunne hjulpet. Ingen trenger så mye negativitet.

    7. Gleder meg sååå masse til å se mer interiør på bloggen din (håper jeg🙊) når innflyttingsperioden begynner. Leiligheten din nå er så utrolig smakfull og stilren! Grattis med bilkjøp 👍🏼

    8. Kjære Sophie!
      Først vil eg gratulere deg med både hus og bil, og synes at valget av merke på bilen var ett klokt valg! (Hybrid biler bruker mer disel når den bruker diesel så vinningen går litt opp i spinningen!)
      Men kjære søte du! Du kan ikkje la haterene gå inn på deg! Synes det er topp med kommentarfelt, men eg forstod godt hvorfor du hadde da stengt lenge! Og psyken din skal gå i do pga stygge ekkle netttroll som sitter bak PC/mobil – skjermen og piller seg i nesen å ikke klarer å lire av seg annet enn ufinheter – så synes jeg heller at du burde stenge kommentarfeltet igjen!
      For selv om du er en offentlig person, så fortjener du å ha der bra! <3
      Du fortjener å ha en hverdag fylt med glede <3
      Og du fortjener og føle deg bra! <3
      Er ikke ofte jeg kommenter noen som helst blogger, men innimellom MÅ jeg bare, for jeg HATER at nett troll skal ødelegge for folk!
      Lykke til med hus, bil og kjærlighet!
      Klem fra meg!

    9. Åh deilig å se at du faktisk går uten for din komforsone og unner deg noe du faktisk trenger. Kjør på, du er din værste fiende men vis at du er bedre en som så fordi du klarer det til slutt❤ jeg er så beundret av alt du gjør å får til😍 du er så sterk! Sterkere en du tror!

    10. Kommunal transport? Visste ikke at du var avhengig av tilrettelagt transport fra kommunen? Kan du skrive litt mer om det? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg