den beste følelsen

Jeg tror noe av det viktigste i et forhold er å være støttende mot hverandre. Å ikke ønske partneren sin noe vondt. Jeg ser så ofte folk diskutere unødvendig fordi man leker med partnerens følelser, kun for å ha rett eller vinne en diskusjon.. Jeg ønsker kjæresten min alt godt i verden, for om jeg har det bra med meg selv, og han har det bra med seg selv – ja, da blir forholdet vårt mye enklere også. Det er mange som spør “åh hvordan kan han støtte deg i å legge ut lettkledde bilder av deg selv” osv. Det er så enkelt som at han forstår meg, jeg får leve livet som gjør meg glad og jeg fortsetter å vokse selv om vi er sammen. Det er ingen som er mer stolt av meg enn han, og jeg er samme tilbake. 

Nå har han holdt på med intens lesing til eksamen, da må jeg så klart stille opp å være ekstra snill. Jeg gjør det så enkelt som jeg kan i denne perioden for han, jeg ordner rydding og handlingen hjemme slik at han får fokusere. Han reiser helt til Tromsø for hver eksamen, noe som så klart er stressende nok i seg selv.. Så når han kommer hjem i kveld får han en liten overraskelse slik at han blir ekstra motivert for den siste ❤️ Jeg håper alle dere som er inne i eksamensperiode blir tatt godt vare på, for shit så intenst det er!

Et bilde som ble tatt av oss for noen uker siden. Det er så koselig å ha fysiske bilder å holde i, siden alt nå er digitalt. Dette er et sånt bilde vi kommer til å se tilbake på om noen tiår å tenke “så unge vi var da”. Det er min største drøm. 

17 kommentarer
    1. Åh, Sophie!! Det hadde vært sååå interessant om du hadde fått K til å skrive et gjesteinnlegg! Du deler så mye om forholdet deres, refleksjoner du har rundt set og hvor flott han er. Det hadde vært så gøy å lese hans perspektiv om hvordan han «ser» deg, om du skjønner! Det er forståelig om han ikke er noe interessert, men det hadde vært spennende om han var det! 😁

    2. Vet dette ikke har noe med innlegget å gjøre, men skulle så ønske vi kunne bli venner. Jeg bare vet at vi hadde klikket

    3. Åh, det der trengte jeg å høre (lese) nå! Jeg behandler kjæresten ganske dårlig i disse dager. Jeg har bipolar lidelse og paranoid personlighetsforstyrrelse (helt nylig diagnostisert), og han vet jo det og vi kommuniserer godt rundt det. Men jeg blir så selvsentrert, kontrollerende, likegyldig og avvisende iblant. Og han står alltid der, støtt som et fjell, passer på meg, behandler meg så innmari godt uansett hvordan jeg er mot ham. Da jeg leste innlegget ditt fikk jeg stort behov for å vise ham, og fortelle, hvor viktig han er for meg, til tross for at han sikkert ikke opplever at det er sånn nå når jeg er langt nede og en jævla bitch… Det føles som om jeg ble dratt litt ut av hele greia. Takk <3 Du er en fantastisk inspirasjon på så mange måter, btw!

    4. Åh! Så fint at noen tenker det samme som meg <3 Har selv en type som er i en stressende eksamensperiode, og jeg prøver å gjøre det enklere for han med det som du sier, handling og rydding, og lage middag! Det er godt for begge parter, og gjør ikke meg noe 🙂 Du er flott! Klem fra Tromsø<3

    5. Hva synes du om at bl.a du blir latterliggjort i den nye låta til Mads Hansen? Synes du det er en bra låt mtp å sette fokus på et stort problem i samfunnet?

    6. Åh, dere to! 😍
      Har du tips til en badedrakt som ikke koster så altfor mye, men likevel ser bra ut på?

    7. Mitt verste mareritt er faktisk å se gjennom gamle bilder av meg selv og tenke “så ung jeg var da”, haha. Høres så trist ut fra min side. Uansett, digger bloggen din!

    8. Hei jeg er en ung jente på 18 år og er nå i mitt aller første forhold aldri vært i før ikke tulle forhold heller. Typen min er 22 år og vært før i forhold som er en grei ting. Han er kjempe snill og tvinger meg ikke til noe og aldri vært utro og ja alt postivt med han. Problemet mitt er jeg har store problemer med å stole på folk og tror alle vil forlate meg samme hvor snill jeg er. Har slitt mye med mobbing og få venner osv. Problemet mitt er jeg pusher han og alle fra meg for jeg er redd for å bli såret og la noen komme inn på meg. Fordi viss de gjør og en dag skulle gå slutt så har jeg meg selv å takke med å lat noen komme inn på meg. Jeg vet du slit mye med stole på folk osv. Å det virker som du og kjæresten din stoler på hverandre og klarer å åpne opp. Har du noen tips til hvordan jeg kan stoppe å pushe alle fra meg spesielt kjæresten min og hvordan jeg kan la meg faktis elske han og ikke pushe vekk vær gang jeg føler jeg nærmer meg til å elske han. Jeg er nytt forhold ikke vart så lenge men ja , har du noen tips? Hilsen en jente som er redd

    9. Herregud så snill å søt du er! Unner deg et så fint forhold som dere har, du gir meg håp om at det finnes ekte kjærlighet der ute. Har selv ikke funnet det, og var i et psykisk voldelig forhold i noen år, mistet totalt troen på kjærlighet.. Men DU har gitt meg håpet tilbake. Du er fantastisk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg