dette kan bli bra!

Reklame | annonselenke: plt

Sist gang jeg bestilte fra Pretty Little Things tok det 5-6 uker før pakken ble levert, det synes jeg er leeeenge.. Man rekker liksom bli lei av plaggene allerede litt før man får dem! Men om du har god tid på å få klærne så lover jeg deg at du vil bli fornøyd. Klærne der er av dritgod kvalitet, det spiller ingen rolle om du kjøper en t-skjorte, en kjole eller et par sko. Jeg har aldri opplevd at noe har blitt ødelagt derfra, det til tross for et par runder på fylla og masse gjenbruk. 

 OBS! Jeg synes størrelsene der er litt små, spesielt over pupper / rumpe, så om du vingler mellom to størrelser synes jeg du skal gå en opp. Det jeg har bestilt nå kom på totalt 1030 som jeg synes er helt greit – noe som betyr at toll kommer i tillegg. Bestiller du for under 350 kr (mener jeg det er) så slipper du altså toll. De reglene gjelder for alle nettsider som ikke er norske, så vidt jeg vet. 

Kjole HER. // Solbriller HER //  Tights HER // Blazer HER 

Nå krysser jeg fingrene for at disse kommer kjapt, spesielt kjolen vil jeg ha med en gang! Den er så “meg”. 

8 kommentarer
    1. Hehe derfor elsker jeg å bo i England, får pakka dagen etterpå og betaler null for frakt. Men ja enig, pretty little thing er best

    2. Jeg mener tollgrensen er 350 kr ja, men det er MED frakt. Så hvis bestillingen inkl. frakt kommer over denne summen, så er det tollpliktig.

    3. Du har nevnt en del ganger nå at Kasper mediterer hver morgen og kveld, og det hadde vært veldig interessant å høre litt mer om det, som hvorfor og hvordan. Jeg studerer psykologi som han og vet at Mindfulness har blitt en nokså veldokumentert behandlingsform og anbefales også for generell velvære, men hadde vært gøy å høre hva hans motivasjon er 🙂

    4. You should watch Shadowhunters on Netflix, hulu or freeform! The show is so amazing with lots of lgbt rep and groundbreaking topics are discussed in a classy matter! i love this show so much, and i am sure you will love it to <3 the show is currently on it's 3rd season, go binge it! :)

    5. Jeg må dessverre si fortelle at min erfaring med PLT er helt motsatt fra din beskrivelse. Eneste vi har til felles er at frakten tar hundre år – de «mistet» til og med pakken min før den plutselig dukket opp likevel. Da kom den i to separate poser forskjellige dager og kvaliteten på klærne var helt grusomt. For mitt vedkommende gjelder virkelig «du får det du betaler for» på denne nettsiden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg