la oss ta en ærlig prat

Hei fine folk. Jeg har litt lyst til å snakke med dere. Nå skal jeg være helt ærlig, så håper jeg dere kan være like ærlige tilbake. Jeg har fått en del tilbakemeldinger i kommentarfeltet de siste dagene som jeg tenker mye på. Noen formulerer seg snilt, andre er litt mer harde. Men stort sett er tilbakemeldingene slik:

1) Jeg blogger for lite
2) Jeg har bare reklame
3) Jeg er kjedelig

❤️ Vi kan ta punkt 1 aller først: det er egentlig fint å høre at noen ønsker mer av meg, så jeg får vel si takk. Men jeg er ikke helt enig. Jeg prøver å blogge to innlegg i hverdagene, og når det er helg er det minst ett. Jeg prøver i tillegg å ha lengre innlegg i motsetning til hva jeg pleide å ha. Men det er kanskje bedre med flere innlegg som er litt kortere? Jeg får tenke på saken, og her må dere gjerne komme med tilbakemelding. En ting som er litt interessant er at jeg fikk høre fra United Influencers at jeg blogger for mye. Jeg har mange lesere, men det er få som “rekker” å lese alle innleggene. Etter at jeg fikk den tilbakemeldingen ble jeg stressa og begynte å blogge mindre. Egentlig driter jeg litt i det tekniske og statistikken, for jeg synes det er morsomt å produsere innlegg om så kun tre personer ser det, men så klart blir man påvirket av hva “sjefene” sier. Så, hva synes dere jeg burde gjøre?

❤️ Punkt nummer to: Denne er feil. Jeg bruker en del reklamelenker, og jeg merker postene tydelig så derfor virker det kanskje som konstant reklame. Jeg er kanskje kynisk her, men når jeg når ut til mange tusen mennesker og kjøper klærne mine selv på NA-KD, Nelly og hva enn det måtte være, og de tilbyr affiliate-program.. Ja, da benytter jeg meg av det og synes det er rett og rimelig at jeg får betalt for “jobben” jeg gjør for dem siden de får masse markedsføring tilbake. Rene reklameinnlegg har jeg kanskje 3-4 av per måned, det vil si innlegg som er kjøpt av en annonsør. Jeg synes ikke det er for mye, med tanke på at det da kommer ut cirka 58 innlegg som ikke er reklame i løpet av en måned, men fire er det. 

❤️ Punkt nummer tre: Jeg er enig! Faktisk 100000% enig. Jeg tenker på det ofte og kan ikke forstå hva jeg har å bidra med i “kjendisverdenen”, hvorfor noen i det hele tatt gidder å bry seg om hva jeg gjør. Det finnes så mange influencere som provoserer, gjør morsomme ting, er helt gale, reiser konstant og deler de mest intime detaljer. Men jeg er bare så…kjedelig? Det er kanskje min greie at jeg er en normal, nord-norsk jente som sliter med mine ting og ellers prøver å leve et udramatisk liv med kjæreste og venner, at folk kan kjenne seg igjen? 

Jeg synes ikke jeg gjør en direkte dårlig jobb med bloggen, og jeg synes ikke dette er kjedelig å holde på med, men jeg mangler kanskje litt av det “ekstreme” mange andre influencere har. Det kan jeg ikke annet enn å beklage for, samtidig som man aldri skal endre seg for å tilfredstille folk. Det viktigste for meg kommer alltid til å være å ta vare på hjertet og sjelen min, og nå som jeg går igjennom en tung periode (eller så er det bare sånn jeg er) så trenger jeg å trekke meg tilbake for å leges. Jeg vet jeg har sagt dette i hundre år, men det tar tid å komme seg opp fra bunnen. Jeg har tatt tak i meg selv, mye takket være dere som har pushet meg i riktig retning og mot den hjelpen jeg trenger. For det er jeg evig takknemlig! 

Jeg kan ikke tvinge frem noe som ikke eksisterer. Jeg vil fortsette å skrive om det jeg føler og det jeg synes er morsomt uten å vende ut sjelen min eller lage drama for å virke interessant. Det føles ikke bra for meg, og jeg håper det er okei. Men om det er for kjedelig så kan jeg ikke annet enn å akseptere det, for jeg vil ikke endre meg nå som jeg endelig begynner å få det bedre. 

Så, dette ble alle mine tanker om bloggen da. Om dere har tanker, innspill, ris eller ros så snakk nå eller aldri, hehe. Neida. Joda. 

74 kommentarer
    1. Du er absolutt ikke kjedelig! Du har vært min favoritt i mange år nå, og det er nettopp fordi jeg føler at jeg kan relatere meg til deg. Jeg føler vi er så like på veldig mye, og det kan jeg ikke si om så mange av de andre bloggerene på topplista. Jeg synes enkelte (uten å nevne navn) blir for ekstreme med fronting av penger, reiser, ekstrem shopping, ja you name it. Jeg vet jo at du også har penger, men du viser rett slett den siden av deg selv som jeg tror de aller fleste kjenner seg igjen i! Den med venner, familie, tunge perioder osv. Du er jo så ærlig! Jeg synes du gjør en vanvittig god jobb med bloggen din! Kommer aldri til å slutte å lese den, hehe<3 (Skjønner helt ærlig ikke hvorfor du ikke er på første plass, for bloggen din er kvalitet, IKKE kvantitet , ehehhe:):))

    2. Uenig i at du nesten alltid blogger 2 innlegg, det er sjeldnere du har dager hvor du gjør det, enn dager hvor du blogger ett innlegg eller ikke i det hele tatt. Jeg foretrekker personlig heller flere kortere innlegg, da det er kjedelig å klikke seg inn på en blogg hvor man må vente 24+ timer mellom hvert innlegg. Men det er kanskje bare meg… Føler også du har mistet litt av «sånn du var før», du brukte å provosere, ta kule bilder, spille litt på kropp.. Men nå er det mer fotballfrue-stil over hele bloggen, alt skal liksom være «perfekt», i hvertfall bildene. Det blir litt kjedelig. Men det har kanskje noe med at du rett og slett har blitt mer voksen, så det får vel kanskje bare være. De som sier du har mye reklameinnlegg er jeg helt uenig med, før hadde du mange i uken, nå kan jeg ikke huske sist gang jeg så ett. Det er en av endringene som har vært bra med bloggen din da 🙂

    3. Jeg elsker bloggen din, og synes absolutt ikke det er mye reklame. Å merke innleggene sine med linker til klærne er jo kjempeflott!! (Om du ikke gjør det så er der jo bare 500 kommentarer om «hvor har du kjøpt dette?»)
      Synes du blogger akkurat passe. Ikke så mye at man må lese gjennom 4-5 innlegg hver gang man er innom, men nok til at man føler man er up to date og vet at det kommer noe nytt i hvertfall en gang om dagen.
      Angående å være kjedelig.. Altså, tror folk at alle bloggere/offentlige personer har et sykt liv hvor ting skjer hele tiden?? Har dere lesere noe å gjøre HVER eneste dag? Sophie er jo en vanlig person hun også. Hvis hun skulle ha noe spennende i hvert innlegg så hadde hun jo ikke hatt tid til å gjøre noe annet enn å passe på at alt er interessant.
      Jeg liker måten du skriver innleggene på, at vi får høre mer om ditt liv og ikke bare tingene du gjør. For min del er jeg nesten litt lei av alle som presser seg selv til å gjøre nye ting hele tiden, føler det blit litt tvunget å lese om «i dag hoppet jeg i fallskjerm og i morgen skal jeg svømme i Antarktis!!» 😅
      U go Sophie, gjør det som føles rett ut for din del! Liker bedre å høre om at du har bingewatchet Netflix hele helga (og kanskje få høre HVA du ser på?) enn at du skriver poetiske innlegg som ikke gir oss noe å relatere til 👏👏

    4. Du er nok en av favorittbloggerne mine pga av de lange innleggene dine. Mange bloggere bare skriver en kort tekst og slenger ut et bilde som tar 2 sekunder å lese, mens du legger arbeid i teksten din som jeg hvertfall setter stor pris på. Klem😄

    5. Angående det første punktet så synes jeg at du burde variere litt mer i lengden på innleggene. Jeg liker utrolig godt utfyllende og lange innlegg, men noen ganger er det også greit å lese noe som er kort og konsist. To innlegg i hverdagene er også mer enn nok, og for å være helt ærlig så aner jeg ikke hvordan du har tid til det oppi alt du gjør!
      Til punkt nummer to har jeg ikke annet å si enn at, ja selvsagt blir det mye reklame, men det er fordi dette er jobben din og som du sier så vil du gjerne ha litt tilbake for jobben du gjør. Dessuten så påvirker sikkert innstrammingen rundt merking av innlegg en god del også?
      Til slutt vil jeg si at du er overhode ikke kjedelig, du virker bare å ha blitt mer “down to earth” den siste tiden, og jeg ser på det som en positiv ting , selv om noen sikkert kan oppfatte det som kjedelig..

    6. Nå hadde jeg nettop skrevet en milelang kommentar, også ble den borte. Arg.
      Kort oppsummering: ja, du blogger lite (leser fler blogger hver dag, og det er maaange som ikke har innlegg på 1-3 dager. Inkludert din. Dritkjedelig..) men har sett forståelse for at det er vanskelig å blogge når man er litt nede. :-/
      Nei, bloggen er ikke kjedelig!!, post så mye reklame som du bare orker, de som kan tjene såpass mye cash burde kjøre på, det hadde jeg selv gjort!).
      Stå på, elsker ALLE innleggene dine, håper virkelig du snart begynner å blogge oftere<3

    7. Syns helt ærlig at du har lange og reflekterte tekster, der du åpner deg for leserne dine på godt og vondt <3 du er heller ikke en blogger som har mest reklame, tross at dette er levebrødet ditt. Hadde du vært kjedelig hadde du ikke budt så mye på deg selv som du gjør ;)) Stå på videre fine du!!! Klem fra Stavanger

    8. Sophie, du er IKKE kjedelig! Du er rett og slett blitt mer voksen og mer down-to-earth – og det er litt forfriskende å lese om. Jeg personlig liker det litt mer «ekte» av et liv, istedenfor å få høre om hvor mange 10000kr som blir brukt på vesker, ferier og masse annet unødvendig dritt.
      Det er deilig å få lese at man ikke er alene om å ha kjipe periode og dager hvor man føler seg «ekkel». Det blir dessverre for lett for mange å putte et filter over de dagene og late som at de ikke eksisterer!
      Når det kommer til antall innlegg osv., så syns jeg godt du kan lage litt flere, kanskje kortere innlegg. Selvom jeg egentlig ikke syns at du blogger lite, så savner jeg de litt små,artige innleggene her og der. -Må bare si at jeg elsker de litt dype og lange innleggene masse, da!
      Og når det kommer til reklamering, så er det tull at du reklamerer for ofte. Det er lenge siden jeg så et innlegg som direkte var reklame, og om du velger å merke innleggene dine med reklamelenker (noe du uansett MÅ gjøre), så hvorfor ikke tjene litt cash på det i samme slengen? Ser ingen problem med det.
      Du er et av forbildene mine, og det har du vært i mangemange år. Elsker alt du skriver og hvordan du klarer å bruke plattformen din på riktig måte! You go girl❤️

    9. Jeg liker innleggene dine veldig godt, og synes du er en av få som gjør såkalte «hverdagslige» innlegg morsomt å lese! Jeg hadde likt om det kunne kommet flere innlegg da jeg synes det kan bli litt få noen ganger, men det kan også være fordi jeg liker bloggen din veldig godt og blir sikkert da aldri fornøyd uansett, haha…❤️
      Du er veldig flink til å skrive og å ta bilder, så jeg synes du skal fortsette med det du gjør, selv om jeg hadde likt flere innlegg om dagen <3 klem

    10. Jeg ELSKER bloggen din. Fulgt deg fra jenterommet i Harstad, før du var på topplisten. Jeg synes bloggen din bare har blitt bedre og bedre med årene. Du er virkelig mitt forbilde, liker at du deler det vanlige livet ditt på både godt og vondt. Det er så sykt for når du har en dårlig periode har jeg også det (soulmates???). Fortsett slik du gjør du, og ikke bry deg og at folk mener ditt eller datt. Du gjør en kjempejobb og du er mer enn bra nok❤️

    11. Sophie, takk for at du er kjedelig. Takk for at du viser dine lesere at livet ikke består av sus og dus hver eneste dag, takk for at du viser dine lesere at livet ikke er en evig dans. Jeg er lei av bloggere som alltid skal romantisere hva enn de gjør, om alt de gjør, hele tiden. Takk for at du gjør det mulig å holde tritt med deg. Det er så deilig å se at livet stort sett er det samme for oss alle, bare med mange hundre tusen nyanser. Takk <3

    12. Hei, Sophie!
      Jeg synes du er flink, jeg. Ønsker å komme med en liten kommentar til de som sier det er et mer fotballfrue-preg over bloggen i det siste (noe som ikke er negativt, nødvendigvis).
      Jeg har også tenkt at det mer positivitet her samt mer dagligdagse ting. Dette tror jeg har mye med at du kanskje har det bedre med deg selv? Det håper jeg virkelig er tilfelle. Rock videre, gjør det du vil med din egen blogg 🙂

    13. Fortsett som før du. Du er deg selv. Tør å være deg selv og sier ifra når du trenger og føler for det. Du kunne så absolutt vært datteren min aldersmessig, men likevel følger jeg bloggen din nettopp for din ærlighet og fordi jeg med det blotte øyet kan se hvordan du har utviklet deg – Du har blitt en fin voksen med mange gode kvaliteter. Ta vare på hver og en av dem 😊❤️

    14. Hei!
      Først vil jeg bare si at jeg overhode ikke syns at du er kjedelig. Du skriver om mange av de viktige temaene.
      Du setter ord på ting som mange av oss kan kjenne oss igjen i.
      Dette er ting som mange andre bloggere ikke nødvendigvis klarer å sette rette ord på. Mange har prøvd, men jeg syns du har en helt spesiell måte å formulere deg på. En helt spesiell måte å «nå» oss blogglesere på.
      Jeg syns også at du blogger ofte og bra. Jeg liker at en blogg inneholder en blanding av blogginnlegg. Noen litt lengre, noen litt kortere. Jeg liker også godt innlegg med bare bilder. Gjerne bilder fra telefon som ikke er vist på sosiale media før, lagrede bilder fra snapchat, bilder som ikke nødvendigvis er oppstilte og tatt fordi man trenger bilder til et blogginnlegg. Dette er noe jeg kunne tenkt meg å se litt mer av her inne. Hvis det er noe du liker å poste så klart 🙂
      Jeg syns ikke det bestandig trenger å være lange innlegg med mye tekst, fordi jeg syns du klarer å levere personlig selv bare ved bruk av få ord og bilder.
      Hadde også vært gøy om du kunne hatt innlegg som «bildene som aldri kom på bloggen» for eksempel.

    15. Folk må ta seg en bolle… kjære vene, reklame og reklame, jeg og alle andre som leser bloggen din forstår jo at du må ha inntekt for å drive med bloggen, så en eller ti lenker kontra en til hundre spm om hvor klærne dine er fra er å fortrekke. Lenker, kom med dem!
      Ellers så må resten av leserne dine snart forstå at dersom du har fått rabatt, eller spons på en bitteliten detalj på ett av bildene du legger ut, om det er en sko eller et plagg, eller kanskje en ramme på veggen, så skal innlegget merkes som reklame, dersom tingen vises på bilder – i evig tid frem over. Sponsen, rabatten går liksom ikke ut på dato.
      Sånn som jeg, jeg fikk rabatt på noen barneklær, så dersom guttene mine avbildes med klærne på eller at klærne henger i bakgrunnen på et bilde, skal jeg markeee bildet i sosiale medier og på en ev. Blogg med «annonse» selv om jeg ikke skriver den sjit om klærne. Så at du er en vandrende annonse, det skal jeg greie å leve med. Jeg synst det er avansert å huske på det lille jeg har fått… 😂🙊

    16. Hei, Sophie!
      Jeg ble litt lei meg da jeg leste dette, for synes oppriktig du gjør en fantastisk god jobb med bloggen??
      Mengden med innlegg er akkurat passe i mine øyne, og jeg synes kvaliteten på de er veldig god. Merker bildene dine er bedre og godt redigert, og teksten er underholdene og passe lang. Liker hvordan du tar opp ting som er viktige, selvom du «bare» skriver om dagen din. Innleggene hvor du deler dypere tanker og følelser er veldig reflekterte og fine, og jeg får alltid noe nytt å tenke over og føler meg inspirert.
      Jeg kan faktisk se at «sjefene» mener du blogger for mye, for noen dager får jeg ikke med meg alle innlegg, og ser et par dager etter «oi, dette har ikke jeg fått med meg.» Andre dager synes jeg det som sagt er helt passe mange, og jeg får med meg alt. Synes du bør fortsette som du gjør med mengde. For meg som leser er 2 innlegg om dagen er akkurat passe gjevt over.
      Når det kommer til det med reklame er det forståelig at det må merkes godt alltid, og det er flott at du følger rettingslinjene! Fint du klarer opp i dette, slik at lesere som ikke er så informert om reglene på markeringen blir informert.
      Når det kommer til at du «er kjedelig» kan jeg se hva folk mener, da du ikke har så mye overskrifter som «30 000$ Gucci Haul» eller «Jeg holdt på å kjøre ned en femåring?!😱», men jeg liker at du ikke har så mye av dette, og viser en normal persons liv. Jeg får mer ut av at du skriver om vanskelige perioder og store tanker, enn å høre en historie om at du nesten kjørte ned et barn i en drøm du hadde for to år siden.
      Fortsett å være deg og ikke føl at du må forandre
      verken mengde innlegg, reklamemerking eller hvordan du lever livet ditt for å «please» en viss prosent av leserens dine. Jeg tror du kommer langt ved å følge magefølelsen din, stå på ditt og fortsette det gode arbeidet du gjør med blogg og karriere, for det er noen, inkludert meg, som liker innholdet du publiseres for tiden veldig godt. Lykke til videre!

    17. Jeg elsker deg og bloggen din Sophie! Ikke forander deg eller tro på at du er kjedelig! Du er ikke det. Ah, jeg har ikke kommentert her på lenge, og lover jeg skal bli flinkere! 😢❤️

    18. Jeg elsker at du har lengre og litt dypere innlegg, og jeg syns overhode ikke at man må spy ut en haug med innlegg hver dag. Når det kommer til reklame, må jeg nesten le litt. De som klager på mye reklame, leser de andre blogger? Jeg syns du har lite reklame, og det er tipp topp. Syns bloggen din er ærlig og fin 🙂 Ha en fin sommer!

    19. Jeg synes ikke du er kjedelig!! Snarere tvert imot. Og jeg liker bloggen din kjempe godt, kanskje spesielt i løpet av det siste året ettersom jeg føler du har åpnet deg mer og på en annen måte enn hva du gjorde tidligere. I tillegg så har jeg fått mye ‘trøst’ av deg når jeg har lest om hvor tungt du har hatt det – ettersom jeg tidvis sliter med det samme selv. Samtidig så kan jeg skjønne at andre lesere mener det er for ‘kjedelig’, men da tenker jeg bare at det handler mer om at de har vokst ut av målgruppen din og eventuelt bare har andre interesser. Og det er også helt ok! Men jeg vil virkelig gi en stooor skryt, for jeg synes du har vært kjempe flink med bloggen i det siste. Stor klem!!<3

    20. Enig med dette fra en av kommentarene over:
      «Jeg liker også godt innlegg med bare bilder. Gjerne bilder fra telefon som ikke er vist på sosiale media før, lagrede bilder fra snapchat, bilder som ikke nødvendigvis er oppstilte og tatt fordi man trenger bilder til et blogginnlegg. Dette er noe jeg kunne tenkt meg å se litt mer av her inne. Hvis det er noe du liker å poste så klart :)»

    21. Hei! Jeg tror «problemet» med at innleggene ikke blir sett av mange er fordi du legger dem ut rett etter hverandre i mange tilfeller. Tror det er bedre om de er spredt utover 🙂 Ellers syns jeg alltid at du leverer god kvalitet. Det er som noen andre påpeker her flere perioder hvor det kan gå 1-3 dager uten oppdatering, og forstår at dette er på grunn av dårligere perioder. Tror de fleste har forståelse for det siden du er så åpen om det!

    22. Med tanke på hva annet du kan blogge om, hvorfor ikke “30 days challenge”? Du kan også forkorte det til 20 dager eller 15 dager. Du har gjort det før, mener jeg. Lag din egen challenge. Inne eller ute challenge. =)
      Og det å skrive to innlegger hver dag, er egentlig ganske greit. Ikke for mye, ikke for lite.
      Jeg synes ikke du er kjedelig. Uansett hva det er, så er det interessant det du skriver om.
      Så, alt i alt, er du snill og flink blogger. =)

    23. Hei, synes det er passe mange innlegg, det er ikke hver dag jeg er innom, og noen ganger kan det går en uke. Når du produserte 3 om dagen fikk jeg kanskje med meg halvparten. Hva angår reklamemerling har jeg ofte inntrykk av at innlegget inneholder en «tilfeldig» lenke til en kjole, og innholdet i selve innlegget er noe mer enn bare reklame for å få inn lønna. Det anser jeg mer som at du er nøye med merking og har det på stell hvis du får kontroll av reklamemerkingspatrulien. Til det siste punkte må jeg bare fnyse. Hvis folk synes du er kjedelig for at du ikke har en gal kjæreste som lager mye drama rundt deg får de finne seg annen underholdning i hverdagen. Hvor spennende er deres liv må jeg spørre… du gjør en god nok jobb. Livet svinger og arbeidsinnsatsen vil og variere.

    24. Synes ikke du blogger for lite. To innlegg om dagen er perfekt i mine øyne, da jeg leser flere blogger, er innom en gang om dagen og leser. Blir det flere enn to innlegg, ender jeg som regel opp med å droppe å lese hva som står.
      Det med at du bare har reklame er ren bullshit. En av grunnene til at jeg nettopp liker din blogg best av alle, er at du ikke pøser på med reklame. Men litt innimellom, noe som er helt innafor. Jeg vet at du velger reklameinnleggene dine med omhu, og stoler på at du velger å reklamere for noe du virkelig kan stå for.
      Når det kommer til den kjedelige delen, vil jeg igrunn ikke si meg helt enig. Greit nok, du reiser ikke i hytt og pine (eks andrea badendyck, som jeg forøvrig sluttet for lenge siden å lese bloggen til), og det synes jeg gjør bloggen din mer hverdagslig og normal. Som er nettopp det jeg vil lese om. Jeg liker innlegg med innhold, noe du har. Det gir meg noe, på ett vis. Jeg synes ikke du trenger å kutte ned på lengden på innleggene dine. Du skriver så bra og har godt innhold.
      Synes du gjør en mer enn god nok jobb, og fortsetter du slik som du har gjort til nå er det vel og bra. Du er flink!

    25. Nei, du deler ikke drama innlegg med deg og kjæresten. Nei, du skryter ikke av hvor mye penger du får inn hver måned. Nei, du reiser ikke til Rhodos hvert år for å lage drama innlegg om deg på lokal pubben. Nei, du kaster deg ikke etter andre bloggere med “stakkars meg” innlegg. Nei, du skryter ikke av deg selv i hvert innlegg.
      Og vet du hva; det er nettopp det som gjør deg til en bra blogger. Du er en “vanlig” jente med små spennende oppfatninger av verden og du står for gode saker. OG du skriver faktisk svært godt norsk sammenlignet med halvparten av de andre bloggerne (særlig ph menneskene)! Tusen takk for god daglig underholdning;-) u go gurl

    26. For min del er din blogg den eneste jeg fremdeles leser, fordi alle andre har med tiden blitt kjedelig og ensformig. Du klarer å fremstå som et fullstensig menneske på bloggen. Jeg elsker at du ikke bare skriver hva du gjør og har på deg, men også rare tanker og opplevelser i hverdagen. Man kan ikke forvente kvaliteten til en roman for hvert innlegg, men du kan å formulere deg på en relaterbar måte. Kanskje et par slike eassay aktige “think piece” hadde vært noe. Nå krever det kanskje litt mye arbeid når man også jobber med en bok. Man blir vell tatt litt på senga når man åpner kommentarfeltet igjen etter så lang tid 🤔

    27. Jeg er veldig enig med det United influencers sa. Jeg liker innleggene dine godt, men ble rett og slett litt overdose en periode 😅 syns det er mye bedre nå!

    28. Hei!
      Jeg vil bare si at:
      1) Jeg synes du blogger ofte, jeg! Og jeg synes det er en bra ting. Jeg leser bloggen din igjennom Bloglovin, og liker at det ligger mange innlegg fra deg der i løpet av en uke. 1-2 innlegg om dagen er i min verden mer enn bra nok, i massevis.
      2) Jeg synes reklameinnlegg fra deg ikke er å se så mye lengre, og det er veldig befriende. For meg er et reklameinnlegg og et innlegg som inneholder annonselenker noe helt forskjellig, og jeg synes det er helt innenfor med annonselenker og også reklameinnlegg i ny og ne. Så lenge alt er merket godt, så klart.
      3) Ordet kjedelig er relativt. Så for noen vil du kanskje alltid være kjedelig? Men jeg synes ikke du er kjedelig i det hele tatt, om det hjelper <3 Jeg kan jo slenge med at det jeg liker aller best å lese er innlegg der jeg faktisk kan lære noe (gjerne dyrevelferd, veganisme, miljøvern, antirasisme og generelt samfunnsengasjement). Jeg elsker når toppbloggere bruker posisjonen sin til å opplyse og å bidra til noe bra. Også liker jeg også veldig godt tips om dokumentarer, bøker, serier, filmer og spisesteder. Dessuten er det fint å lese personlige innlegg og "dagbokinnlegg".
      Stå på!

    29. både punkt 1 og 2 er helt greit syns jeg 🙂
      Når det kommer til punkt 3 så er du vel ikke egentlig kjedelig. Det eneste som kan bli kjedelig er at jeg føler det kanskje blir mye gjentagende. Føler at jeg leser mye om at du har ligget i senga og sovet eller at du har ligget i senga og grått. Føler jeg leser mye om senga, søvn og tårer. Jeg forstår jo det at det er en stor del av hverdagen din de siste månendene, men det bare blir veldig gjentagende :/

    30. Hei du!
      Jeg er ganske uenig i den kritikken du tydeligvis har fått i det siste. Jeg synes at den måten du er ærlig og sårbar på, uten clickbait er helt super. Vi ser nå mye mer av deg. Personen bak navnet, personen som lever i godt og vondt som oss andre. Men! Helt ærlig, som du ba oss om å være, vi trenger ikke se rompa di i hver en sammenheng. Det blir så…platt. Så poengløst. Som om du sier “jeg har noe å si, men tilfelle dere ikke gidder høre så tar jeg av meg klærne”. Ja, kropp er fint og naturlig og no shame. Men når du ber om konstruktiv kommunikasjon og ønsker å formidle deg selv som person, så er ikke kroppsdelene dine det man skal få fokus på. Snakk med den stemmen du har jenta mi! Den fine, sterke, kloke stemmen som hører til den imponerende unge kvinnen du har blitt. Du er. Vi vet da det uten å skulle vite hver detalj om kroppen din. Legg et lokk på den greia. Nok nå. Det tar så fokus bort fra det jeg synes å se som en veldig interessant og dimensjonell person. Du er så jævla god nok uten.

    31. Syntes du er perfekt jeg, syntes måten du skriver på er helt utrolig, leser nå boken din for 5 gang, og er fortsatt like betatt

    32. Kjære Elise Sofie, jeg er svært bekymret for din influens på mine barnebarn, TENKER du ikke på dem ? De unge leserne ? Jeg synes at du er en simpel jente. dårlig forbilde for unge jenter. Så trist for dine foreldre å ha en slik datter.

    33. Hei Sophie. Jeg digger deg!
      Hørte på “sånn er du” podcasten, og jeg tror vi er veldig lik personlighet!
      Jeg er også sykt spenningssøkende, åpen for nye ideer og høy på depresjon i følge testen jeg tok.
      Hadde vært gøy om du kunne lagt ut resultatet ditt på personlighetstesten på https://bigfive-test.com
      sånn at jeg kan sammenligne oss!

    34. Jeg er uenig med alle punktene.
      Jeg er en av dem som gjerne oppdaterer bloggen din et par ganger om dagen for å se om det er noe nytt, og mange ganger er det ikke det. Men det betyr ikke at du blogger for sjeldent heller. Jeg synes det viktigste er at du føler det du legger ut er av verdi for deg selv, og så kan vi andre kose oss med å være med på reisen din i livet.
      Ellers så tenker jeg at de som synes du er kjedelig, ikke trenger å sitte å lese her da vel! Man faller for ulike stemmer, og det må være greit. Man kan ikke prøve å tvinge andre til å være mer “spennende” eller ligne mer på andre. Din stemme er unik, og jeg oppfatter deg som både klok og interessant. En av grunnene til at jeg leser bloggen din er nettopp at det setter i gang reflekterende tanker hos meg, uavhengig av om jeg er enig eller uenig med det du sier. Jeg er takknemlig for at du ikke prøver å være dramatisk eller deler alt for intime ting om deg selv. Det er jo nettopp deg som person man kommer hit for å lese om. Jeg synes du skal fortsette slik som du har gjort, og jeg vil gjerne se flere innlegg om følelser eller filosofiske temaer.
      PS. Bestemoren min synes du er dritkul, og hun er stolt over at du er nordlending!

    35. Synes du har en bra blogg jeg. Som de andre skriver her, er 1-2 innlegg om dagen kjempeflott, og du har ikke for mye reklame. Liker at når du først har rene annonse innlegg, så føles det mer ut som et godt råd fra ei venninne, enn at noen skal prøve å selge meg noe. Liker også at du ikke har typiske “click-bait” overskrifter. Keep it real liksom. 🙂
      Utover dette synes jeg det er fint med en god blanding av lange og korte innlegg, innlegg om dagen din og viktige tema du brenner for, tips om bøker/serier/ol og sånne “liste innlegg” – 10 ting du ikke viste om meg osv. 🙂
      Fremover kunne jeg kanskje ønsket med innlegg om;
      spørsmål/svar fra lesere. om du ikke hadde blogget, hva ville du studert/ blitt da? (gitt at du ikke hadde startet å blogge feks). steder du ønsker å reise. en bildeserie av oppveksten og familien din. hvis du var president for en dag, hva ville du endret i verden?. hvis du var tilbake som tenåring, før du begynte med hår/negler/vipper og før du opererte deg (no judgement altså), hvis du bare kunne gjøre en av disse tingene – hva hadde du valgt da?. hvis du kun fikk si en ting til dine fremtidige barnebarn – hva hadde du sagt/ gitt som råd da?. hva er de beste minnene du har fra du var liten?. hvordan ser du for deg livet ditt som pensjonist?. hvilket blogginnlegg er du mest glad for at du har postet?. hvilket blogginnlegg er du minst glad for at du postet?. Et innlegg om dilemmaer, type “ville du aldri kunne vaske håret igjen, eller aldri kunne dusje kroppen igjen?” – finner sikkert mange slike på nett. 🙂
      Dette er bare tips fra en ivrig leser, over ting som kunne vært gøy å lese. Håper du har en fin kveld videre. 🙂

    36. La oss være ærlige.
      1) Ta på deg mer klær når du legger ut bilder,halvnakne bilder er upassende
      2)Du tok tatoveringer før fylte 28 og hyllet dette,råttent forbilde
      3)Silikon,botox osv som du reklamerer for og med det er ett råttent forbilde for din målgruppe som er jenter mellom 12 og 17
      4)Du tåler ikke at noen er uenige med deg og kaster deg inn i offerrollen med en gang noen er imot deg,viser at du er en fjortis som ikke tåler andre har en annen mening enn deg.
      5)Du kan ikke synge men stemmen din kan du ikke gjøre noe med.
      6)Lurer på om du hadde blitt en såkalt kjendis om du ikke fikk hjelp av ett PR apparat rundt deg som mener all pr er god pr….Tviler
      7)Takk gud for at mine døtre ikke bryr seg om deg i det hele tatt og skulle dem brydde seg så hadde jeg satt foten ned for jeg står inne for at du er Norges dårligste forbilde og rollemodell.
      8)Føler du at jeg er tøfff nå så var det du som la opp til en ærlig prat og da forventer jeg at du tåler dette..

    37. Har ikke mye å klage på 🙂 syns bare at du kanskje kunne kutte ned på dette med å dytte nakenhet på leserene dine. Kropp er naturlig og fint og man skal ikke bodyshame. Altså, du har en fin kropp og du er pen, men jeg klarer ikke ta tekstene dine så alvorlig når jeg får et bilde av deg i undertøy eller rompa de rett i ansiktet når jeg leser

    38. Jeg syns ikke du reklamerer for mye, det er dette du «lever» av blandt annet og det er ingenting galt med å reklamere for ting du virkelig liker.
      Kjedelig? Jeg tenkte faktisk på det her om dagen og jeg syns du kanskje har blitt litt opphengt i å «forklare deg selv som menneske» den siste tiden. Jeg som har fulgt deg siden starten kan synes dette er litt kjedelig fordi jeg føler jeg forstår meg på deg på min måte. Jeg føler du forklarer og diskuterer mye med deg selv om ting som var en selvfølge før, jeg liker å lese om meningene dine uten å få en full forklaring eller unskyldninger på hvorfor du mener som du mener hvis du forstår.. klarer ikke forklare. jeg liker de små hverdagstingene, små historier fra dagen. Hva snakket du og venninen din om på lunsj? Flauser eller nedturer. Litt sånn dag for dag innlegg.
      Du er kjempe bra og du bryr deg virkelig om oss som tørr å spørre om dette. Derfor må jeg være ærlig! Klem <3

    39. Jeg syntes ikke du er kjedelig. Men jeg merker at de bloggene jeg gleder meg mest til å gå inn på, er de hvor innleggene kommer litt sjeldnere. Syntes Kristine Ullebø har en fin balanse her. Da gleder jeg meg litt mer til å gå inn på bloggen for å se om det er noe nytt. Du poster slik at jeg ikke får helt samme «spenningen» av å gå inn på bloggen… om du skjønner? Dårlig formulert menmen!

    40. 1) Du blogger faktisk oftere 1 eller ingen innlegg enn 2 om dagen. Mye bedre å lese en blogg hvor det kommer litt hyppigere innlegg etter min mening, kjedelig og ofte måtte vente et døgn eller mer på ett nytt innlegg. Men dette kommer vel av at jeg liker bloggen din så godt. Selvom jeg gjerne ville hatt 3 innlegg om dagen skjønner jeg kanskje at det kan bli mye for både deg og andre blogglesere, men du burde blogge minst 2 ganger om dagen. Alle innlegg trenger ikke å være så lange, kan gjerne være innlegg med lite tekst og mangt bilder også for min del 🙂

    41. Synes ikke du er kjedelig, fordi du er ekte og du forteller ærlig fra ditt eget ståsted. Det er ikke så viktig hvorvidt man er enig eller ikke. Derfor er din blogg blant de få jeg gidder å lese.

    42. Synes ikke du blogger for lite, liker at innleggene dine er lange og synes ikke fu er direkte kjedelig 😛
      Men, det er helt OK å sjekke inn med et bilde eller to og en kort tekst innimellom.
      Som sagt, jeg synes ikke du er direkte kjedelig – men innimellom blir det litt mye svada. Men det er jo en del av bloggen din det også 😀
      Jeg mener bloggen din er best når du får frem at du er ei oppegående og engasjert jente, som faktisk vet hva som foregår her i verden. Kan tenke meg at det er litt slitsomt med mye av de innleggene, siden det alltid blir mye styr rundt deg da.. men at du står sånn i stormen for det du brenner for er jo grunnen til at jeg beundrer deg 😀

    43. Hei😊 Jeg syns overhode ikke at du er kjedelig, men det jeg derimot skulle ønske var at du la ut mer bilder.. bilder av leiligheten din f.eks. Du legger ofte ut typ selfies, men savner litt andre bilder, som forteller mer av din hverdag😊

    44. Spør du 100 stykker må du regne med å få mange tomler som peker nedover.
      Dette er din blogg. Du har startet den , skaffet deg et navn og har vel vist deg selv og andre at du kan som skal til for å fortsette på din måte.
      Lytt på innspill men ta avgjørelsen selv. Kanskje du kan finne på noe nytt som skaper interesse. Vi er litt lei av hud, lepper, romper, sminke osv. Du er begynt å bli en voksen kvinne så kast deg inn i voksentilværelsen og klin til med å overraske hele gjengen. For flink er du-det er det ingen tvil om. Vi vet at plantene leser våre tanker,- men siden du er omgitt med mennesker som ikke rekker blomstene til ankelen kan du jo kaste deg uti naturen og la oss få noen spreke naturopplevelser med nye flotte bilder med norsk natur som bakgrunn. Ja da får du kanksje resten av verden med deg også. Og det er lov å skrive på engelsk. I am a lady from Harstad and i hate fucking åmål plastic, oppdretsanlegg . Dont destroy my fantastic country.

    45. Hei. Ser ut som du har begynt på isotretinoin igjen. Tenker da på at huden din er bedre igjen, pluss at du klaget på munnsår/tørrhet her om dagen.
      Kan du si litt om det og hvordan det går denne gangen?

    46. Jeg synes du er såå flink til å gjøre bloggen din relaterbar for hvem som helst. Jeg skulle jo ønske det var flere innlegg noen ganger, men forstår jo at du bare er et menneske og at du må leve litt noen ganger. Dessuten hadde sikkert ikke innleggene vært noe bra om du skulle postet 3-4 innlegg om dagen. Samtidig føler jeg noen ganger at jeg misser noen innlegg om det har kommet mange siden sist jeg sjekket, så jeg synes det er helt passe! Jeg føler du byr såpass mye på deg selv at folk kan kjenne seg igjen, men at du klarer å holde visse ting for deg selv siden du ikke bretter ut om absolutt alt som foregår i livet ditt slik som andre bloggere, noe jeg synes er veldig behagelig haha.
      Uansett, fortsett med den fantastiske jobben du gjør. Selv i vanskelige tider får du det virkelig til.

    47. Jøss var to veldig *sinte* kommentarer innimellom her og da måtte eg le….hun ene skrev feil navn så kanskje hun ikkje engang mente deg?
      Hun andre brukte mer tid på å skrive punktvis og poengterte at hennes barn driter i deg……javel,men mamma gjr ikkje, ellers hadde hun neppe tatt tiden til å skrive kommentar…..just saying….
      Er du kjedelig?
      Ja….noen ganger,men det er eg og..og de aller fleste…det er mennskelig…..blogger du for mye eller for lite….eg vet ikkje……du blogger vel kanskje passe siden eg ikkje tenker veldig over det ?
      For mye reklame? I forhold til andre blogger? nei…..og som en sa dine reklameinnlegg er ikkje masete….
      Linker til ting som er i inlegget må med….for selvom man gjør sånn spør jo folk hvor ting er fra..
      Eg er glad du føles litt lettere….selvom eg ikkje vet om du har det bedre,men du føles sånn…..du er heldig som har Kasper…og han deg <3

    48. Hei LIN
      Hun andre brukte mer tid på å skrive punktvis og poengterte at hennes barn driter i deg……javel,men mamma gjr ikkje, ellers hadde hun neppe tatt tiden til å skrive kommentar…..just saying….
      Jeg er en mann for det første.
      For det andre så syne jeg det er innafor og faktisk komme med kritikk der kritt er nødvendig,og fikser ikke du eller forbildet ditt det så er ikke det mitt problem.. Livet er ikke en dans på roser ei heller er det naturlig og ødelegge kroppen sin og reklamere for det.. Hun ville være ærlig så da får hun ærlige svar tilbake..
      Vet ikke alderen din men tipper du er i målgruppen,trist om dine foreldre synes denne blogger er ok og ha som forbilde…
      Men typisk at noen ikke tåler at det kommer negative kommentarer om ens forbilde,da går dem gjerne i fistel og skal forsvare heltinnen sin,noe du gjør her,ganske søtt da..
      Men ungene mine har gudskjelov bena godt planta på jorda og bryr seg ikke en døyt om denne blogger…

    49. Hei!
      1) Jeg personlig liker en god blanding av korte og lange innlegg. Uansett, om jeg ikke rekker å lese de lange innleggene akkurat på et tidspunkt, så leser jeg de bare senere likevel, så ser ikke helt problemet med akkurat det, hehe.
      2) Jeg tenker ikke over at du har spesielt mye reklame på bloggen, og dette er det tommel opp for!
      3) Du er ikke kjedelig! Synes de innleggene du kommer med er verdt å lese (uansett om det handler om angst, Kasper eller mat), og bildene dine er nyyydelige, så bare dét alene fortjener klikk på bloggen.
      Stå på Sophie Elise, du gjør en veldig god jobb! 🙂

    50. Hei, jeg synes ikke de punktene stemmer, litt mye reklame er det eneste. Jeg leser din blogg sjeldnere og sjeldnere da jeg synes du skriver imot deg selv hele tiden og ofte lyver i innleggene. Det er også altfor mye bilder av opererte kroppsdeler. Jeg forstår at du fisker etter komplimenter, men får du ikke nok hjemme? Ønsker du at pappaen til kjæresten din og bestefaren til venninna de skal sitte og runke til deg? (Beklager, hørtes litt ekkelt ut). Jeg hadde aldri villet det. Det er ikke å være en feminist og fordumme kvinner på den måten. Jeg forstår at du har dårlig selvbilde og alt det der, men ha nå litt respekt for kroppen din så skal jeg love deg at du blir mye tryggere på deg selv. Du virker som en snill jente, men nå er du voksen og du har et veldig stort ansvar

    51. Hei hei 😊
      Jeg kan absolutt ikke si at du blogger for lite, jeg skjønner eller ikke at noen kan si det. Syns du legger ut innlegg hele tiden og er kjempe flink og står på, så der er det noen som absolutt ikke følger med ass.
      Punkt to: reklame er drit gøy, jeg elsker å lese om alle produktene du liker, klærne du kjøper og restaurantene/kafeene du spiser på for da vet jeg at dette er et bra sted. Hvertfall med hvor og hva du kjøper, for jeg vet hvor gode verdier du har og hvor opptatt av miljø og dyrevelferd du er, så da er det på en måte safe, skjønner du?
      Og på punkt tre så er jeg også uenig, du er ikke kjedelig. Du er flink til å skrive og når du skriver om ting du virkelig bryr deg om så er det inspirerende å lese 👏🏼❤️

    52. Hei Sophie!
      Jeg genuint glad i bloggen din, sånn helt på ekte. Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er, men du skiller deg ut fra alle andre.
      Når det kommer til punkt 1 så føler jeg det handler litt om hva folk er ute etter å lese. For min del digger jeg måten du skriver på nå, med lengre innlegg med noe dypt, men med innslag fra hverdagen, det er jo sånn livet ofte er. Og skjønner ikke helt det der med at for mange innlegg fører til at færre får dem med seg? Personlig elsker jeg gå inn på bloggen og se at jeg har flere innlegg jeg ikke har fått lest ennå.
      Punkt 2 tror jeg bare er fordi de har blitt enda strenger på å håndheve disse forbrukerreglene, sånn det aller meste må merkes etter flere år med spons. Men med en gang man finner reklame på toppen av innlegget, så er det det man tror det handler om, noe jeg forsåvidt skjønner
      Er forøvrig ikke enig med punkt 3, tror folk bare antar det når du skriver om vanlig hverdager, slik som vi andre har. Men jeg synes du skriver bra om det
      Fortsett som du gjør synes jeg, du er gull!

    53. Hei fine du.
      Jeg syns ikke du er kjedelig, pådriver for plastisk operasjon eller at du blogger lite. Jeg er ikke innom her hver dag, men noen ganger i måneden, og jeg syns du har et «naturlig» innhold ift mange andre bloggere der ute. Du deler jo bare din hverdag! Også syns jeg at du blir mer og mer lik din pappa 🙂
      Jeg er også født i nord, men bor sør i Norge. Jeg har tenkt på om jeg noensinne kommer til å føle meg «hjemme» eller som en «innfødt» noen av stedene – gjør du?
      Du virker som ei dyp og reflektert jente som verken har mye påtrengende reklame eller «ulv, ulv!» overskrifter (verste jeg vet er bloggerene som skriver ekstreme overskrifter for å fortelle om lunsjen de spiste i går – seriøst, drep meg). Fortsett å være du, fortsett med å skrive de reflekterte innleggene som får frem din tolkning av verden. Ingen kan ta fra deg dine følelser, uavhengig av fakta – de er dine uansett hva. Du startet jo med bloggingen fordi livet var tøft og skriving ble terapi, sant?
      Det hadde vært gøy om du dro en sånn, hvordan har jeg, mine tanker, verdier og refleksjoner forandret seg de siste 5 årene? Ikke bare hvordan du har forandret deg utseendemessig, kanskje det vil være noen sammenheng?
      Ha en fin uke! 🌞

    54. Hei
      Jeg synes du blogger akkurat i passe mengde. Ikke for mye til at jeg som er student og jobber ikke har tid til å få det med meg og heller ikke for lite slik at jeg må gå å vente!
      Du er veldig klar for tydelig for hva hvert innlegg handler om, i tillegg til om det inneholder reklame. Dette er noe som er fantastisk, og som jeg savner hos andre bloggere!
      Når jeg leser bloggen din bruker jeg det som et avbrekk.. En tid vekk fra hverdagen der jeg sitter i en annen verden og hører hvordan et annet menneske har det. Du legger tydelig frem dine meninger om ting dersom det er noe du brenner for og tar for deg en del refleksjon, noe som igjen skaper både refleksjon og tanker hos meg! Så jeg vil ihvertfall ikke definere det du skriver som kjedelig

    55. Hei! <3
      - Du er ikke kjedelig. Bloggen din er blitt mer voksen og «roligere» sammenlignet med for mange år siden. Før provoserte du med innlegg/videoer, spilte på kropp osv. Jeg elsket bloggen din da. Jeg elsker bloggen din nå. Du har blitt mer voksen nå, og det er fint.
      - Jeg elsker at du ikke driver med clickbait.
      - Du har ikke for mye reklame, og de få reklameinnleggene du har så forteller du også om deg selv på en annen måte enn andre bloggere gjør. Ikke bare «hei kjøp dette produktet, det er såååå bra».
      - Jeg elsker at du av og til har «rotete» innlegg der du skriver om alt fra en filmanbefaling, outfit til hva du har gjort i dag. Det er også bra du varierer med proffe bilder og mobilbilder/webcambilder.
      - Synes også du har god kontroll på hvor ofte du skal publisere innlegg. Noen ganger har du mange innlegg på kort tid, og da tenker jeg jess!! Når du har få innlegg ila en helg f.eks så går det greit, da gleder jeg meg bare til du er back on track med mange innlegg igjen.
      Du har alltid vært min favorittblogger. Har også lest i flere kommentarfelt på andre blogger der de spør om tips til hva de skal skrive innlegg om osv, at flere kommenterer at de må hente inspirasjon fra din blogg og dine innlegg, og det er for en grunn 🙂

    56. Blæh. Jeg er nok ikke i målgruppen din, men jeg får fnatt av at alt dere bloggere skriver om er variasjoner over tema ‘kropp’ og ‘sex’. Riktig nok viktige ting i mange menneskers liv, men jøje meg så begrensende. Jeg forstår at man ikke er autoriteter på alle felt, men hva med å mene noe om noe annet enn hva man skal ha på seg på fest og fordeler/ulemper med sex på første date? Gud bedre så forfriskende det ville vært om man hadde forsøkt seg på å formidle tanker om litt mindre overfladiske ting, som politikk og religion. Men – da ville man kanskje samtidig støtt fra seg 80% av sin trofaste tilhengerskare som tilhører Kardashian-generasjonen. For ikke å snakke om at du måtte ta nye bilder av deg selv siden troverdigheten forsvinner ut vinduet med slike trusebilder du bruker f.eks. i dette blogginnlegget. Så jeg forstår hvorfor du fortsetter i denne tralten, men med fare for å fremstå som grumpy, du får verken min sympati eller min interesse. Min kommentar her var en engangsforeteelse. 🙂

    57. Hei. Jeg valgte å følge deg da jeg så at du engasjerte deg for dyr, miljø og menneskerettigheter. Det har jeg dessverre sett litt lite av det siste året. Og de gangene jeg har sett det, har det vært i en bisetning som jeg har måttet lete nøye etter i et hav av handleturer og mye annet.

    58. Heihei!
      Ville bare si at jeg er sånn som går inn på blogg.no og finner fort ut at din blogg er den eneste jeg gidder å gå inn på.
      Ja, kanskje det har blitt ” kjedeligere” her opp gjennom årene. Mindre drama osv. Men du har vokst opp, kanskje det er akkurat det jeg har gjort også..
      I hvert fall: jeg går inn fordi uansett hvor uinteressant dagen din har vært, så deler du alltid noen spennende dypere tanker som får meg til å tenke over ?livet? på en måte. Du setter liksom ord på rare følelser og tanker, haha vanskelig å forklare merker jeg.
      Men som sagt, du vokser opp og det er ikke før de siste årene jeg har begynt å lese alt du skriver(igjen fordi jeg har blitt eldre og ser etter mer enn store fine bilder eller sjokkerende overskrifter).
      Kanskje det blir kjedelig for de helt yngste? Som kanskje ikke ser verdien i teksten enda, men det er vel greit? Slik jeg ser på deg og din blogg fortjener du et eldre publikum, som ser verdien i alle følelsene og tankene du deler. Men det tror jeg du får også. Du blir liksom tatt på alvor, jeg sitter i alle fall med det inntrykket.
      For meg er dette en blogg jeg klikker meg inn på hvis jeg vil ha ” noe mer”, hvis det gir mening. Og det tenker jeg du kan være stolt av. Ikke at jeg tror det er nedtur for deg å bli kalt kjedelig, det må jo nesten være litt deilig(?) eller tar jeg feil?
      Takk for alt du deler foresten!

    59. Du er så absolutt ikke kjedelig! Ikke blogger du for lite heller, syns jeg, og ikke er det bare reklame.
      Jeg tror nok de aller fleste som leser blogg er ute etter … tja, sladder. Clickbaits og drama ER jo to vinnere i bloggverden, det er ikke til å stikke under en stol. Dessverre. Jeg syns du hever deg over alt det der tøvet, og bloggen din er vakker, både estetisk og innholdsmessig. Du tar utrolig fine bilder (du blir bare flinkere og flinkere), og du skriver godt. Det er ikke altfor mange bloggere jeg gidder å følge lenger, men din er jeg innom jevnlig. Og det skal jeg fortsette med! Ønsker deg alt godt. Klem! 🙂

    60. Kvalitet må da være å foretrekke forran kvalitet! Jeg syntes rett & slett du skal legge tilside alle tanker på at du MÅ levere så & så mange innlegg pr dag, uke el whatever, og KUN fokusere på at de du legger ut skal holde en høyest mulig kvalitet.
      Du var en av de første til å skaffe deg et navn gjennom bloggingen, og en av ytterst få som har holdt dette gående hele tiden. Desverre har det blitt slik at en topplassering på blogglisten ikke indikerer noe om kvaliteten, men ut i fra det jeg har sett, har du bestandig holdt høy kvalitet på det du har gitt ut; Godt språk med korrekt gramatikk og profesjonelt utseende bilder. Fortsett slik, så tror jeg du vil drive dette med success langt inn i fremtiden 🙂

    61. hei LA OSS VÆRE ÆRLIG
      Der kan du se, lett å ta feil, eg visste ikkje at voksne menn leste bloggen til Sophie Elise , my bad, beklager – og du visste ikkje at eg hverken har henne som forbilde, er i målgruppen eller har foreldre-tenk det, da har vi begge lært noe i dag 😉 ha en super dag 😉

    62. Hei 🙂
      Jeg har lest bloggen din siden du startet på denne adressen og har lest den omtrent hver dag siden da! Synes aldri du har vært kjedelig eller har for mye reklame.. Det er nok bare veldig mange som ikke har fått med seg lovverket om hvordan man skal merke (omtrent) alt med annonse. Det er en ting jeg ser mange for ris for, da det blir mye annonse-merking. Men jeg tenker det er viktig å være ærlig å faktisk merke alt og samtidig vise at man er ærlig med meningene sine og det syns jeg absolutt du er!!
      Du skriver fra hjertet og viser følgerne dine hvordan det faktiske livet virkelig er, og du viser oss hvordan det er å ha det vondt men samtidig utrolig godt! Du skriver om dype emosjonelle ting samtidig som overfladiske ting som sminke og hår og JEG ELSKER DET!! Har aldri vært flink til å skrive kommentarer så jobber med å bli flinkere på det, og ved slike innlegg må jeg bare si ifra om hva jeg mener 🙂
      Det som er så bra med din blogg og deg er ærligheten, garantert.
      Du er fantastisk!! <3 Håper du fortsetter som du pleier <3

    63. June: Denne kommentaren ble jeg skikkelig glad for, June. Så hyggelig at du har hengt med fra start og at du setter pris på hva jeg skriver. Tusen takk for at du “ser” meg for den jeg er, eller ønsker å være. Det setter jeg stor pris på. TAKK! Håper vi møtes en dag! <3

    64. Du, kjedelig? Da er jeg en potet hahaha. Nei du er ikke kjedelig, du blogger ikke for mye og du har ikke for mye reklame. Helt perfekt akkurat som du er. <3

    65. Hei! Jeg leser kun én blogg, og det er din. Har lest andre blogger tidligere, men kuttet ut fordi det er alt for mye drama og det er så tydelig at alt de gjør gjør de for bloggen. Jeg virkelig elsker at bloggen din er det andre vil beskrive som kjedelig. For jeg syns absolutt ikke det er kjedelig, det virker i stedet genuint og ekte. Jeg har ingen behov for å lese bloggene til dem som tydelig skriver for å skaffe seg lesere og klikk, slik veldig mange gjør. Det gir ingenting å lese en blogg som er basert på noe som ikke er ekte. Jeg elsker at du er deg selv og at du skriver som deg selv, og vet du – det er MER enn godt nok.
      Stå på!

    66. Altså visst du skal blogge mer enn 2 innlegg for dagen, og du er så stressa/fullbooket i hverdagen som du var i episodene fra bloggerne, så kommer ikke du til å overleve dagene. Jeg syns du skal blogge etter dine ønsker og behov selv om du er på topplista!<3 jeg elsker bloggen din å jeg elsker å se at du smiler på alle bildene du legger ut selv om det kan være helt dramatisk kaos rundt deg! Du er ei jenta som eg sett veldig pris på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg