jeg har forandret meg så mye – før / etter

2009 / 2018 

Jeg får ofte høre at jeg har forandret meg så sykt mye de siste årene, og jeg er egentlig aldri helt enig selv.. Før jeg leter frem gamle bilder og kan sammenligne som over. Jeg kunne kanskje trodd på at personene over er i slekt, tremenninger eller noe, men at det faktisk er samme person er sykt! Nå skiller nesten 10 år bildene over, så naturligvis har det skjedd noen forandringer, selv om mine kanskje har vært større enn hos de fleste. 

Selv om jeg er mye yngre på bildet til venstre føler jeg meg mye freshere i dag. Og hva skjer med brynene? Helt merkelig at jeg faktisk tillot meg selv å ha slike bryn uten å se at det var grusomt. Men de fleste har vel (forhåpentligvis) gått igjennom en fase med stygge bryn 😅

Hva synes dere om bildene over? 

180 kommentarer
    1. Helt sykt er det jo ikke akkurat. Du har tatt to neseoperasjoner, restylane og fett i leppene, fillers/botox både her og der, blant annet i haka, og kjeveoperasjon. Skulle bare mangle at du ser annerledes ut, du har jo endret på absolutt alt det går an og endre på i et ansikt og mistet dine unike trekk helt. Brynene er ikke den største forskjellen her akkurat…

      1. Sophie Elise er dritt FIN og hun bestemmer over kroppen sin selv.
        Det skal alle gjøre. Så Sophie fortjener ikke HATERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        BASTA BOMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

      2. En kvinnelig Michael Jackson. Legg ut bilder av deg selv da du var helt naturlig..som naturen skapte deg..:)

    2. Stygge bryn sa du? Herregud, ja!!! Tror alle jentene har gått gjennom den perioden kjære <3 blir så flau av å se gamle bilder at det ikke går an!

    3. Så stram du er i maska nå, hva skjer med øyelokkene liksom? Du klarer jo ikke og åpne øynene ordentlig lenger 😭 Trist å se hva botox gjør med ansiktet til folk

    4. Edel: Haha! Jeg pleide å rake mine bryn tvers av med en sånn “kniv” man fikk kjøpt på h&m, blant annet.. Så tegnet jeg de på slik som vist over. Ganske spesielt men jeg var langt ifra den eneste som løp rundt uten bryn 🙂

    5. Men det er noe rart med øyelokkene dine? De ser veldig «stramme» ut, og de var jo ikke sånn før?! Det gjør at det ser ut som om du ikke klarer og åpne øynene ordentlig..

      1. Vi vet jo at du har tatt øyenbrynsløft. Arrene dine var helt synlige i Sophie Elise tester Norge. Dumt å lyge til leserene dine.

    6. Synes du ser freshere ut nå ja! Helt sykt forskjell fra da til nå, men er jo litt gøy å se hvor mye man har forandret seg gjennom årene. Øyebryn katastrofetid vil jeg tro alle vil og har hatt 😅 ups. Men det er så mye man ikke ser på de tidene og føler seg pene på en måte, og når man ser tilbake så skjønner man ikke hva man holdt på med fordi det så liksom ikke ut 😂
      But still, you look amazing guuurl ✨

    7. Gunni: Haha, tusen takk skal du ha ? Og jeg kjenner meg så godt igjen i hva du skriver.. Lurer på hva man kommer til å tenke om noen år når man ser på bilder fra denne tiden. Forhåpentligvis blir det bare bedre, haha.

    8. Det at folk legger til «du har forandret på alt, så ikke rart»
      Unnskyld meg, jeg har aldri endret på noe. Å er et år yngre enn deg, og når jeg ser bilder av meg for 10 Årsida, så er det veldig lite likt 🙈🙈 man vokser og får et mer voksent fjes, med eller uten forandringer 😀 hadde også sånn nydelige bryn før

    9. Elise: Jeg skjønte at slike kommentarer ville komme, er jo så åpenbart. Er jo for å være spydige, som om jeg har blitt “tvunget” på å fikse utseendet mitt. Jeg er jo happy med det, så kan ikke såre meg der. :p

      Men JA, de aller fleste endrer seg maaaasse på 10 år. Og sminke, i alle fall BRYN gjør en god del!

    10. Elise: det er klart alle endrer seg mye, men si om hun bare hadde hatt samme nese og hake som før hadde jo fort likhetene vært litt større selvom hun har fått ett mer voksent fjes.

    11. Siktet mer til øyenbrynsløft med botox, som det ser ut som om at du har tatt. Må ikke langt tilbake på instafeeden din engang for å se at øynene/øyelokkene så helt annerledes og mindre stramme ut, men men. Du innrømmer vel dette om noen måneder/år som med alt annet :p

    12. Botox kan nok gjøre noe med øyelokkene dine selv om du ikke har tatt det direkte i øyelokkene. Jeg har fått botox sprøytet inn i øyemusklene mine av medisinske årsaker, og det har gjort at øyelokkene mine til tider har hengt litt tyngre enn vanlig. Vil tro det er mulig å få samme “bivirkning” om man tar botox i panna for eksempel.

    13. Som om det finnes ett eneste kirurgisk inngrep du ikke vet om. Tipper du har undersøkt alt som kan utføres.

    14. Skjønner ikke helt greia med dette innlegget. Du har jo ikke forandret deg, du har operert deg. Jeg tipper du hadde sett ut ca som din mor og søster, om du ikke hadde fikset på noe, og dermed “forandret” deg på en normal måte som alle andre gjør når de blir eldre.

    15. At dere orker å bruke tiden deres til å skrive negative kommentarer hos andre. Synd at dere ikke har andre ting å finne på, hold det for dere selv 🙂
      Jeg ser på gamle bilder at det er meg, men har fått litt voksnere fjes og endra meg en del + finere øyenbryn. Hehe
      Syns du er fin uansett jeg!

    16. Liker å være meg selv jeg , de som ikke tåler mitt utsene eller andre ting da kan de gå sin vei. Likte bilde av deg før 😉

    17. Er ikke negative kommentarer og si at hun ser såpass mye annerledes ut pga operasjoner da.. Det er jo bare et faktum. Ingen som sier at hun er stygg

    18. Har man operert/tatt andre kosmetiske inngrep som forandrer en til det ugjenkjennelige må man tåle kommentarer som dette på et slikt innlegg. Blir for dumt å skrive ett sånn innlegg i det hele tatt når ingen ting i ansiktet lenger er naturlig, haha…

    19. Hahaha I feel u!! Altså kjæresten hadde vært med på besøk til foreldrene mine flere ganger da vi hadde vært sammen et halvt års tid før han plutselig spurte «du…? Hvorfor har ikke foreldrene dine noen konfirmasjonsbilder av deg hengende oppe når de har så mange av søsknene dine?». ..???? Det henger MASSEVIS av meg, men jeg er fullsteeendig ugjenkjennelig. Til info så er det også 13 år siden bildene ble tatt, men jeg har også forandret meg TOTALT på tross av at jeg ikke har endret på noe kosmetisk. Såå til dere som er spydige her; people change. haha

    20. Ler av dere som i deres egen logikkboble har fått det for dere at forandring ikke gjelder når man har operert. Ordbok er bare et googlesøk unna 🙂

    21. Sier seg vel selv at du ser totalt forandret ut når du har operert alt i ansiktet ditt og tatt fillers og botox på resten… Big time lol du!

    22. Jeg tror hvis du hadde fjernet sminken, spraytanen og den falske hårfargen ville du sett mye freshere ut i 2009 enn idag imo, men flott er du uansett! Jeg håper bare folk klarer å se på disse bildene og tenke hvor vakker du var i 2009 og at du ABSOLUTT ikke hadde trengt å fikse på noe, på samme måte som de selv ikke trenger å fikse på noe. Still, du virker som en flott person og jeg heier på deg!

    23. Huff ja de bryna har heldigvis bedret seg her også. Nydelig er du uansett hva andre sier å mener.
      Stå på! jeg heier på deg.

    24. Det er jo ikke rart det er forandring, med neseoperasjoner, kjeveoperasjon, hakeimplantat, browlift, botox her og der, fillers i leppene og falske vipper? + øyelokksoperasjon(?)

    25. Altså helt ærlig ser du sykt stiv og operert ut nå… Hva har du egentlig gjort det siste året??. Ikke litt naturlig eller pent. Klarer du å åpne øynene engang? Den katt i motvind kommentaren til Joakim gjelder….

    26. Celina: Hakeimplant og browlift har jeg ikke, heller ikke øyelokksoperasjon. Jeg er ikke sjokkert over forandringen og benekter heller ikke i innlegget at det har noe med kosmetiske inngrep å gjøre?:p Jeg er jo ikke helt idiot. Hadde jeg ikke ønsket en endring så ville jeg heller ikke operert meg, ingen har tvunget det på meg. Så det er liksom rart å bruke det som en fornærmelse.

    27. Kan du helt ærlig si at du er fornøyd med hvordan du ser ut når du ser på bildet over? Jeg kan skjønne at du ville ha fillers i leppene og operere nesa faktisk, og kjeveoperasjonen var jo ikke nødvendigvis for utseendets del, men alt det ekstra… Botox og fillers i ansiktet i en alder av 23 år? Du hadde faktisk vært utrolig mye penere uten det. Du har ikke mimikk igjen i ansiktet, det ser man på Sophie Elises Verden. Det er ikke normalt for en på din alder.

    28. Hahahha, er nesten helt sikker på at du hadde sett ganske lik ut om du ikke hadde operert deg ihjel. Og du trenger ikke prøve å nekte for at du har gjort noe med øynene, du har jo fått de rareste rynkene der.. Du ser så sykt unaturlig ut, katt i vinden 😉

    29. Jeg synes du er kjempepen på bilder forresten, men på TV ser man jo hvor lite mimikk du faktisk har, du ser bare fin ut når du poserer på en viss måte.

    30. Jeg har fulgt deg omtrent siden du startet, og jeg husker deg godt fra den tiden! Synes du ser helt nydelig ut nå. Selvfølgelig er det ikke alle som ville tatt absolutt alle valg du har tatt, men hva så? Hvilken rett har folk til å rakke ned på andres utseende. Du la ikke akkurat ut et innlegg hvor du skrev «se hvor mye jeg har forandret meg HELT NATURLIG. Sjokk!!»
      Skulle ønske jeg kunne gått bort til hver og en av disse trollene og sagt til dem «du er stygg» :))))

    31. Birgitte: Haha, ja det hadde vært noe. Jeg tar meg heldigvis ikke nær av det, jeg er fornøyd med valgene jeg har tatt. Det er rart hvordan man, helt uten kritikk, kan rakke ned på noen som har fikset på utseendet. Det er liksom helt greit.. Og takk skal du ha! <3

    32. Du nekter på at du har gjort noe med både haken (før kjeveoperasjonen) og øyelokkene? Den haka forandret seg jo nærmest over natten, til rene “the mask”- haka. Om du ikke har lagt inn implantat har du i hvertfall lagt inn fett eller fillers. Siden dette skjedde rett før kjeveoperasjonen kan jeg tenke meg du gjorde det for at ikke forskjellen fra ditt vanlige deg med overbitt til resultatet av kjeveoperasjonen skulle bli så stor, da du sikkert er redd for at “ditt egentlige deg” ikke skal bli sett på som så naturlig pen.
      Når det kommer til øyelokkene fulgte du ditt vante mønster med å først i en periode snakka masse og varmt om dine hengende øyelokk og din aksept for disse. Plutselig var ikke øyelokkene droopy lengre, men erstattet av en dratt hudfold som følge av et sannsynlig øyenbrynsløft. Om du gjorde dette for å løfte øyenbrynene eller for å slanke øyelokkene vet jeg ikke, men det er ingen tvil om at det er gjort. Det blir som å farge håret fra rødt til svart og så nekte på at det er gjort. Det er åpenbart, og du ser bare teit ut når du nekter. Når det er sagt skjønner jeg jo frykten din for å ikke bli sett på som pen, se annerledes ut enn på bilder osv., og jeg skjønner at det nok er en motivasjon for å pynte på sannheten. Men husk at for deg kommer endringene mere gradvis enn for oss, i tillegg til at en ser seg selv på en annen måte enn andre (for ikke å snakke om at en ser seg selv speilvendt på både selfier og i speil – noe som forandrer ansiktet veeldig), så for oss blir endringene veldig åpenbare. Jeg synes det er trist at du ser på kroppen din som et opppussingsobjekt. Du har alltid vært god nok som du er. Nå også

    33. Ikke så rart at du har tatt botox Ipanema hvertfall, du var ganske så rynkete når du var 14 år. Haha😀

    34. Jeg syns du er kjempesøt på begge bilder, men jeg syns også at det er veldig trist. Syns også at du burde tenke over hvordan innlegg som det her påvirker leserne dine. Dette er ikke greit og burde aldri bli normalt. Det er bare trist. Du har gjort som du har gjort og det går ikke an å endre på. Du skal ikke dømmes for det. Men måten dette presenteres på er ikke riktig.

    35. Har gått ned ca 12-15 kg på rundt 4 mnd og ?ser? ikke selv forskjell. Jeg syns fortsatt jeg ?ligner? meg selv, hvis du skjønner. Men var på et kjedetreff for noen uker siden med jobben, hvor en leverandør konsulent totalt ignorerte meg i løpet av kvelden. Dette gjorde meg sjukt furt ( 😛 ) siden jeg følte vi hadde en døds god tone hver gang han var innom butikken. Så kom en kollega bort og sa hun hadde snakket med han – hvor han hadde sagt ?Er DET hun? Kjente henne overhodet ikke igjen? . Haha. Vektnedgang og sivile klær var tydeligvis nok for å gjøre meg uigjenkjennelig på så kort periode. Så skjønner godt man ikke selv tenker over forandringer man har vært igjennom. Man er jo fortsatt seg selv liksom. Hahah

    36. Det er trist at stadig flere folk ødelegger seg på denne måten. Hadde dette vært meg, hadde jeg følt meg så falsk.

    37. Som Kosmetisk Sykepleier kan jeg tydelig se hva du har gjort. Du var ikke mye pen før, men nå har du failet helt! Du er så lite pen, og jeg får helt vondt av hva du ser ut som idag. Du ser ikke selv hvor langt du har gått! Trist og tragisk. Fint du er fornøyd med deg selv, men det er veldig få som kan synes det enn deg selv. Og den gigarumpen? Trist!

    38. Alle kan jo se at øynene er hevet. På bildet nr 2 ser man jo til og med streker på hvert øye som følge av at huden har blitt trekt oppover? Hvorfor benekte det? Jeg syntes du ser helt fantastisk ut nå. Jeg er absolutt for operasjoner dersom man vil fikse på noe, men jeg liker derimot ikke når noen benekter at ting har blir gjort..
      Alle forandrer seg med årene, men huden mellom øyenbryn og øyelokk pleier stort sett ikke strekke seg med alderen, snarere tvert imot 😛

    39. Du er kjempe fin nå 😊💖 Håper ikke du tar deg nær av alle andre duster som skriver.. Blir lei meg av alle dumme kommentarer.

    40. Hvordan fikk du bryna tilbake??? Jeg er 1 år eldre enn deg, ikke nappa eller rørt bryna på 3-4 år og de ser dessverre nesten helt like ut som da jeg ihjel nappa de på ungdomsskolen.. brukt castor oil og jobber hardt med å få tilbake noen hår der 😅 HOOOW did you do it?
      Et lite tips på slutten: siden du er så blond burde du ikke farge brynene såå mørke, blir litt kræsj. Passer mer de med svart hår å ha så mørke bryn

    41. Silje: Jeg brukte Caster Oil på brynene i mange år, altså samme som deg. For meg funket det fint! Du kan også gå til noen som er spesialister (brow rehab er best og har salonger i flere byer) så kan de hjelpe deg.

      Jeg har naturlig ganske mørkt hår og brynene mine er mørke av seg selv. Jeg måtte ha bleket de om jeg ville ha de lysere. 🙂

    42. Eeeh, du har operert alt du kan i trynet ditt. Hvis det ikke er skåret i så er det fylt opp og løftet. Disse innleggene du gjør med jevne mellomrom om hvor mye du har forandret deg er kanskje de dummeste og minst troverdige som er på bloggen. Og det sier ikke lite mtp på troverdigheten du har fått. Du burde fratas alle speil og kameraer. Narsissisme på høyt nivå.

    43. Altså… Hæ? Du har operert deg, og ganske MYE også. Det er ingen ting som sier meg at de to bildene skulle være av samme person, og jeg håper at det skremmer alle andre, spesielt unge jenter, like mye som det skremmer meg. Spesielt at måten du skriver om det på får det til å virke som du mener dette er bare “forandringer som er kommet med alderen”. Det er det jo absolutt ikke.
      Jeg har ikke noe i mot deg, for å presisere det, men akkurat dette føler jeg sier noe om at det skurrer greit psykisk når du får deg til å skrive det sånn uten å nevne den enorme, glitrende, rosa elefanten i rommet.

    44. Dette var å synke på et lavt nivå og hadde ikke forventet dette av deg. Hva føler du at du får ut av dette innlegget? Det er helt greit at du har tatt mange kosmetiske operasjoner og endringer, men det å skulle produsere innlegg med før etter bilder, som klart og tydelig er grunnet operasjoner og ikke en normal aldring synes jeg er høyest unødvendig. Det er med på å promotere operasjoner, fillers ++++ på en indirekte og ekkel måte.

    45. altså helt utrolig hva noen folk finner på å skrive her. synes personlig at du er fin, og var fin (til tross for litt uheldige bryn :p). det at du selv har valgt å endre på utseendet ditt er jo ingen andres sak. det er ditt eget valg, og hvis du er fornøyd med det og vil det selv så er det jo det som teller! trist at folk tar seg tid til å rakke ned på folk, spesielt deg; du virker som en bra person, og du ser ut til å ha bra selvinnsikt og ja ahah. synes det er bra at du ikke tar deg nær av det 🙂
      stå på videre! du er en bra blogger, og ikke minst en bra person som fortjener det beste!
      klem

    46. Jeg ELSKER å lese i et kommentar felt å se en høvv med anonyme mennesker som høvler inn med spydige kommentarer om hva du har gjort å hva du har brukt osv 😂 De er isåfall veldig mye mer opplyst på deg som person enn mange andre ser jeg. Hva med å få seg et liv med innhold liksom? (Noe denne dama har) Beste tipset jeg kan komme med, for tror ikke noe går inn alikevell når så mye dritt kommer ut 🙈 Å Sophie du ser faen meg smashing ut 😉 hadde jeg hatt det tryne der hadde jeg vært rimelig fornøyd også til tross for operasjoner eller ikke. Stå på å la de tråki folka holde på å trykke til de stuper av kjedsomhet 💪❤️

    47. Jeg forstår ikke hvorfor folk skal «kritisere» at du ser annerledes ut etter 10 år, og ikke minst hvorfor folk mener det kun er operasjoner og diverse inngrep som er grunnen. Jeg har ikke gjort operert eller gjort noe spesielt med meg selv, annet enn at jeg har UTVIKLET MEG! Det er jo så naturlig å utvikle seg med alder – og spesielt i løpet av ti år. Jeg ser ut som et helt annet menneske. En faktor er såklart at jeg har endret på stil og sminke, men den største grunnen er bare at jeg har blitt eldre. Alder gjør mye av jobben, og det virker det ikke som folk har lett for å forstå. Tror alle kan bli overrasket om de sammenligner et bilde fra fortid med speilbildet i dag!

    48. Det med at øyenene ser stramme ut har med sminken å gjøre, hallo. Og eventuelt hvordan ansiktet poses.

    49. Utrolig kult du legger ut dette!
      Kunne du laget et innegg hvor du skriver hva du har endret på med tanke på inngrep osv? Skjønner om du ikke ønsker det med tanke på at mange helt sikkert kommer til å reagere og mener du fronter et usunt bilde, men jeg syntes det hadde vært veldig spennende å se! 🙂

    50. Synes det e trist at du lager et slikt innlegg, hvor du i din underbevissthet fremmer kirurgiske inngrep for å få et bedre utseende.

    51. Jeg synes du må være litt forsiktig med hva du legger ut mtp unge lesere. Dette innlegget er som en reklame for plastisk kirurgi. Det er nok mange unge usikre sjeler der ute som blir trigget av disse bildene. Du har jo sagt selv at du har blitt påvirket av andre, hvor du blant annet så på før/etter-bilder. Skjønner virkelig ikke poenget med dette innlegget.

    52. Tragisk sammenligning hahaha
      Hadde de to bildene vært uten selvbruning, operasjoner, bleika hår og fylte lepper hadde du nokk ikke vært så veldig ulik☺️

    53. Det jeg synes er mest imponerende her, er at så mange i kommentarfeltet klarer å huske hva Sophie Elise har operert, og omtrent husker når det ble gjort og hvor.. Og det hun i følge dere ikke har «innrømmet» enda, det går dere og spekulerer i, og blir nærmest sint fordi hun sier at hun ikke har operert øyelokkene – som om det går utover deres livskvalitet på noen som helst måte hva hun har operert og ikke. Er det mulig å være så jævla opphengt i noen andres liv og utseende? Fy fader.. Sophie skriver om SÅ mange viktige temaer! Psykisk helse og dyrs rettigheter for å nevne noe, men det er alltid disse innleggene som får mest kommentarer, fordi det er dette dere bryr dere om. Hakke på noen for måten de ser ut på. Det gjør meg trist. Tenk om dere hadde brukt like mye tid på andre ting, som for eksempel gjøre noe fint mot andre?

    54. Hun sverger for at ikke øyelokkene er operert… fordi det er pannen som er operert seff.. da blir det strekt oppover.
      Hadde du ikke operert alt så hadde du lignet moren og søsteren din. Nå er alt operert og det blir nok ikke de siste, katt i motvind er godt på vei og dette er reklame for kosmetisk kirurgi som du burde være gammel nok til å skjønne du ikke bør promotere til småunger som leser din blogg.

    55. Huff for noen grusomme kommentarer noen klarer å lire fra seg.
      Trist hvis majoriteten er fra unge, skremmende hvis de er fra voksne.
      Og hva så om hun har operert seg? Jeg ser vitterlig ikke poenget i at ukjente mennesker skal påpeke det, for jeg regner med det er noe hun vet godt selv. Å dere som er helt sikre på at hun har operert øyelokka; dere vet at det er mulig å posere på den måten?
      Men uansett så ser jeg ikke problemet om hun hadde operert de eller ikke, da det faktisk er hennes valg.
      Å jeg personlig syns du ser mye bedre ut nå. Ikke misforstå, du var søt før. Men nå er du pen. Hvis du skjønner?
      Håper du har en fin dag ☺️

    56. Du så ti ganger bedre ut på det første bildet enn det jeg gjorde på den tiden. Jeg brukte også de øyenbrynsknivene fra HM. Fjernet aldri hele, men gikk lenge rundt med 1,5 bryn. Ikke helt kontroll på den kniven, si. Farga dem alt for mørke i tillegg, med sånn penn, så jeg gikk rundt med mørke konturer og lyse hår. At ingen sa i fra??
      Du ser smashing ut i dag, da!😍

    57. Vakker er du! Et forbilde og inspirasjon for mange!!💕 Operasjon, Botox eller ikke… so What !!!! 😘😘👍

    58. KAN FOLK SLUTTE Å VÆRE SÅ FREKKE?! Tydelig at folk er så usikkre på seg selv og sjalu på andre at de må spy ut med stygge kommentarer!! Sophie Elise var fin og er det forsatt! Disse kommentarene fortjener ikke å bli svart på! PEACE!

    59. haha sånne bryn hadde jeg også brukte og barbere dem heilt vekk med barberhøvel også tegnet jeg to tynne streker hahaha.. takk gud for puberteten haha <3 syntes du er fin og nydelig jente operert eller ikke man foranderer seg på ti år. så ingenting unaturlig med å forandre seg

    60. Jeg får virkelig vondt inni meg av å lese alle de spydige kommentarene. Og det kosmetiske sykepleieren skrev, det er bare helt sykt å si. Skjønner virkelig ikke hva som er galt, synes du er vakker nå. Din kropp, du bestemmer? Men enkelte er vel bare sjalu, og jeg synes det er kjipt det går utover deg. Du er virkelig ei sterk jente!! Leser ikke bloggen din så ofte, men ingen fortjener så mye negativt slengt.
      Altså, jeg hadde gjort mye av det samme om jeg bare hadde råd. Du var pen før, var mange som hadde lignende bryn hehe. Men nå er du fortsatt vakker! Og øyevippene og håret ditt er elsk!

    61. Hahah tror vi alle var gjennom den awkward brow stagen, i feel u sistah! men du var så søt og skjønn, og det er du fortsatt<3

    62. wow. folk spytter ut mye rart her. Ser en person som har blitt voksen. Det er mange som forandrer seg mye over årene, og når man fikser på øyenbrynene og legger på vipper kan det skje mye med øyeregionen, men om man ser etter så ser man jo at dette er de samme øyene… Er glad for at du liker det du har gjort, og er fornøyd med deg selv, for after all så er det det som er viktig. Sikkert de samme folka som sier stygge ting om “jobbene”dine som skreiv stygge ting når du var ny blogger og “all natural”. <3

    63. Eg blr sjokkert over kor mye stygt folk klare å sputta utav seg. Har du ingenting fint å sei- la værr! Du e nydelige Sophie Elise. Som mamma te to håpe eg at eg aldri oppleve at ungane mine sitte å slenge dritt på nett…. For d hadde gjort så vondt!
      Du e rå! La dei hata.

    64. Blir helt sjokkert over hvor motbydelig enkelte kan være! Så ville bare komme med et par positive ord, sånn at man ikke mister helt troen på menneskeheten..
      Jeg har fulgt deg i mange år, og har alltid syntes at du har vært pen! Beundret deg da, og beundrer deg enda. Alle har hatt en «brynsperiode», men det var jo trossalt det som var in da? 😅
      Jeg syntes du er utrolig tøff, og flink. Stå
      på! All PR er god PR? Man ser jo på alle haterne at de følger utroolig godt med på deg haha

    65. Føler akkurat det samme, jeg ser mye freshere ut i dag enn for 10 år siden.. Rart det der! Haha, alle hadde sædcelle bryn på den tiden, grusomt :-p

    66. Skjønner ikke hvorfor folk må være så negativ til alt , om dere ikke liker det hun har gjort me seg selv .. hvorfor er dere her da ?
      Ser mye bedre ut nå🙏🏻

    67. Jeg klarer ikke å se en stygg person på de to bildene? Hvordan kan folk skrive SÅ mye dritt og hvorfor???! Har vi seriøst ikke komt lenger i 2018?😔 Jeg synes du var megaskjønn i 2009 og jeg synes du ser helt smashing ut i dag! Jeg har lest litt av kommentarene å kjenner at jeg blir skikkelig lei meg.. at folk kan skrive sånt.. har dere ikke samvittighet? Hvem er dere til å komme å fortelle hva hun har gjort med utseende og ikke? Dere vet jo tydligvis bedre enn Sophie Elise selv hva hun har fikset på å ikke..?! Fatter det bare ikke🤷🏽‍♀️

    68. Har den siste tiden lært meg at de som føler et behov for å kaste drit etter andre, har det som regel ikke særlig godt med seg selv.
      Føler det gjelder veldig her, utrolig mye drittslenging og negative kommentarer, slik at disse personene kan løfte seg selv litt opp, gjennom å trykke ned andre.
      Klart er øyelokkene mer strekt, du ser jo rett frem, til og med nesten litt nedover på bilder fra 2018, bildet fra 2009 er tatt ovenfra, i tillegg til at du sminket deg helt annerledes nå enn da. Ta et bilde fra samme vinkel, uten vipper og uten øyenskygge og jeg tør vedde på det er likt!
      Men største forandring er jo på innsiden, det som stråler ut, for det er vel akkurat det, for selv om verden fremdeles er tung og skummel og vanskelig vises det at du er mye tryggere på deg. Du er mer reflektert, tøff og mye sterkere.
      Du er flott❤

    69. Skjønner faktisk ikke hva som feiler folk her inne , bare fordi hun er en offentlig person og et kjent fjes i Norge er det Ok og skrive sånne ting ?
      Hvor mangen av dere hadde klart og gå ut og ha det bra om dere hadde fått all denne dritten ?
      Har dere så lav selvtillit at dere må rakke ned på andre på den måten ?
      Skjerp dere ! Trodde vi var kommet litt lengre i 2018 . Blir regelrett oppgitt av hele den negative gjengen ,
      Du er en utrolig fin jente Sophie , det har du alltid vært , om du operer for og fikse ting du ikke er fornøyd med er det din sak, vi alle har ting vi ville forandret , ingen er perfekt men er ikke alle som tør ! Stå på

    70. HVA I HELVETTE!!!!!!!!!
      Hva faen er problemet til alle dere patetiske jenter som skriver her. Gjemmer dere bak anonym kanal, å snakke slik til folk er rett å slett motbydelig. Hva ønsker dere egentlig å opp å med drittslengingen her? At hu skal føle seg stygg, bli deppa, ta selvmord i verste utfall. HVA ER DERES POENG??
      Om dere har sååååå store problemer med hennes utsende, SLUTT Å FØLG HENNE, SE PÅ HENNE OG SLUTT Å KAST BORT DERES TID DA VELL!!!!
      Tror ikke halvparten av dere vet hvor jævli det er å få slike meldinger, tror dere hu ønsker å få dritt? Tror dere det er morro å lese alle de stygge meldinger?
      HU ER ET MENNESKE MED ET HJERTE SOM ALLE OSS ANDRE. Selv om hu er mere kjent enn oss så er hu en person ikke en gjenstand.
      Å hvem faen er dere som kan dømme folk som ønsker å fikse på seg selv??? La hu fixe på hva enn hu vil uten st d skal være noe av deres sak. Ingen som snakker dritt til noen av dere om dere endrer utsende eller vekt osv. HOLD PISS FOR DERE SELV, VÆR GREI MED HVERANDRE.
      S.E er ei vakker jente som fortjener gode ord som alle andre her i verden, ikke haters som dere patetiske folk som kun ønsker andre vondt. Enn å si slike ting som at hu er stygg katt i motvind osv. Wtf???
      Tenk dere om fremover før dere gjemmer dere bak anonymitet, man behandler folk med respekt.
      Vær mot andre som du vil de skal være mot deg!!!!! Makan til ufine meldinger!!!!!
      PS: jeg er veldig lei meg på dine vegne S.E at du skal måtte oppleve så stygge mennesker. Dette fortjener ingen…

    71. Jeg kommenterer aldri, men å lese enkelte kommentarer her får meg til å miste helt troen på menneskeheten… at det går ann å være så ufine mot et annet menneske er bare helt utrolig! Jeg håper dere skammer dere😠 som ble nevnt tidligere her blir jeg gjerne med på å reise rundt til hver enkelt her å konfrontere de med dette, skal tru om de er like tøffe i kjeften da!
      Du er så flott Sophie! Hvorfor gå rundt å være «misfornøyd» når man faktisk kan gjøre noe med det, herregud man lever engang!! Og ja du er ung, akkurat like gammel som meg – men faen det er jo nå man ønsker å være fornøyd og stråle av selvsikkerhet og være stolt av seg selv… og når man er gammel skal man heller se tilbake med et smil, enn å angre på at man bare lot ting gli forbi..
      HEIER PÅ DEG, du er bare helt smashing !! 😍❤️

    72. Sjukt at du får så mye hat, Sophie! ALLE forandrer seg på 10 år, både personlighet og utseende. Er det noe folk skal bli så sure for? Change is a good thing people, embrace it and maybe yall won’t be this bitter.
      Syntes du er drit fin, stå på å fortsett med det du gjør. There will always be haters, just keep doing you and live your best life ❤️🙏🏽

    73. Du ser dritbra ut! 😀 Jeg hadde også helt tullete stygge bryn når jeg var yngre – inkludert rosa øyeskygge selvfølgelig! Mange som skriver du har gjort noe med øyelokkene – men at de ser mer strekt ut her kan vel bare komme av at du løfter øyenbrynene ganske på bildet? Ikke vet jeg – fin er du uansett! Heier på deg Sophie Elise 😀
      Hilsen lege, 27 år

    74. Jeg har fulgt deg i “alle år”, og synes du er sterk som takler så mange stygge nettroll. Dessverre er det ikke til å unngå når du spør om hva folk synes om de to bildene. Selvsagt bør folk klare å holde kjeft, selv om du nok regnet med at folk ikke greier det. Når jeg ser på disse to bildene ser jeg ikke på eventuelle kosmetiske forandringer, men jeg ser en usikker og søt jente fra 2009, og en som stråler selvtillit i 2018. Det viktigste er å trives med seg selv. Tenk alt du har oppnådd. Klart du har tatt mange valg på veien, og noen var kanskje ikke like gode etter min mening, men hva har vel jeg å legge meg opp i andres liv? Uansett om personen velger å dele livet sitt på nett? Det betyr ikke at det fritt fram å slenge moralske aspekt i hytt og pine. Vi må ta vare på hverandre, og det finnes så mye fint i alle mennesker, og selvtilliten på bildet fra 2018 håper jeg er genuint og jeg ønsker deg alt det beste, og er så glad for at du nå har funnet kjærligheten også. Klem til deg <3

    75. hahahaha «du har ikke forandret deg, du har operert deg» åååja så det å ta operasjoner osv er ikke en forandring? Man tar da vel ikke slike inngrep om man ikke forandrer seg, men ender opp med å se lik ut som man gjorde før? altså hvaaaa, og har det noe å si? Niks! Superflott uansett, og utstrålingen blir fort en helt annen når man klarer å være mer fornøyd med hvordan man ser ut osv, uansett grunnlag, tenker hvertfall jeg. Skjønner ikke hvorfor øyelokkene har blitt en så stor diskusjon her heller, men regner med de kan forandre seg akkurat slik som alt annet uten inngrep. Altså jeg forstår på en måte hva dere mener, men det er løk likevel egentlig hahah!
      Gøy at du deler gamle bilder, Sophie. Du er utrolig vakker!!

    76. Jeg syns du ser helt smashing ut nå! Ikke bry deg om de slemme kommentarene! Folk er bare misunnelige. Stå på, digger deg! (Og til alle trollene: skaff dere en annen hobby enn å rakke ned på alle andre)

    77. Syns du ser fantastisk ut uansett! Alle endrer seg med årene uansett om de har gjort noe med utseendet eller ikke. Syns det er trist at så mange kommenterer dritt her. Hvorfor leser de bloggen din om de skal bare skrive dritt? Fortsett å stå på! Du er pen både utenpå og innvendig. Haters gonna hate

    78. Er det rart det er krig i verden..? Jeg blir virkelig sjokkert over kommentarfeltet her. Tenk hvis alle kunne engasjert seg litt mindre i Sophie Elises utseende, og litt mer i viktigere verdensproblemer. Skaff dere folkeskikk, empati og en hobby hvor dere kan få all denne aggresjonen.

    79. Kan se forandringene i øynene dine, du virker mye mer avslappa. Kan se forandringene i hvordan du formulerer deg her. Kan se at du er blitt voksen og klarer stå i det du gjør. Kan se du tar ting litt mindre seriøst, på en god måte!
      Du har forandra deg mye, Sophie! Mye på utsiden, fordi DU vil det. Mye på innsiden, fordi du VIL det. Ikke la disse fæle menneskene rakke ned på deg.. Se på den unge jenta du var og vær snill med henne, hun gjorde så godt hun kunne med det hun hadde – og du har bygd den du er idag langsmed.
      So what hvis du har operert. Folk sminker seg jo ugjenkjennelige, herjer med hår og alt – man kan gjøre mye uten operasjoner, utseendet forandres uansett på så lang tid.
      Det at du legger ut noe sånn, selv om du veit hva folk vil si? Det er den største forandringen! Lille Sophie Elise i Harstad ville neppe gjort det. Men du gjør – det sier mye mer om deg enn disse idiotene her i kommentarfeltet.

    80. Jeg synes du er helt fantastisk jeg, Sophie!
      Det ytre vil man alltid kunne forandre, og det indre kan man utvikle. Så herlig det er å være oss!!
      Det viktigste er at man liker seg selv.
      Stå på. Du er viktig 🙂

    81. Herregud! Jeg blir flau på mine medmenneskers vegne som skriver så utrolig usympatiske kommentarer! Hadde vært så fett om disse folka hadde fulgt bloggen over flere år og det faktisk gikk opp for dem at du, Sophie Elise, fremstår som en ganske smart ung dame med engasjement og miljøbevissthet. Kan faktisk ikke komme på ET eneste innlegg fra deg med negative ytringer mot folk basert på utseende!?
      Og vi lurer på hvorfor ungene våre blir mobbere, jadda!

    82. Kan seriøst alle dem som kommenterer dritt og spør om «er du seriøst fornøyd med deg sjøl nå??» vennligst legge ved bilder av seg selv, så vi andre her kan se hvor jævlig pene og perfekte dem er i forhold til Sophie, siden det tydeligvis er heeeelt innafor at dem skal rakke ned på andres utseende.
      Lært av mamma at hvis man ikke har noe pent å si, så skal man holde kjeft.
      Driter i åssen du ser ut Sophie, du er pen på INNSIDEN og det er det som teller, det er vel mer enn man kan si om de andre trolla her..
      (Pen på utsiden og da;))

    83. Läst allt för många fula kommentarer..onda människor. Kommer det av svartsjuka eller är det bara ren ondska?
      Jannicke

    84. At ikke folk bare kan drite i å henge seg opp i operasjonene dine.. Hva har operasjonene å si for DEM uansett??
      Å rakke ned på folks utseende er dårlig oppførsel, og jeg blir helt sjokkert av hvor dårlig folk behandler deg på internett!
      Å kritisere en persons utseende gjentatte ganger kalles mobbing, og i dette tilfellet nettmobbing. Majoriteten av kommentarene jeg leser her er spydige og håning av ditt utseende, og selvfølgelig anonymt. Ingen av dem hadde turt å kommet bort til deg å si “Sophie, du ser ikke ut. Du har ødelagt deg selv”. For i virkeligheten er dem hyggelige mennesker som bryr seg om familie og venner, men så sitter de samtidig på nett og mobber en jente. Lærte dem ikke på skolen at nettmobbing ikke er greit? Folk klikker når en overvektig naturlig person blir mobbet, men når en slank og operert person blir mobbet så er det greit liksom? Det er fucked up, dem burde virkelig skamme seg.
      Jeg dømmer ikke folk etter utseende, det har jeg trent meg selv til å slutte med. Folk kan se ut hvordan faen de vil, jeg bryr meg ikke! Jeg har ingen planer om å operere meg, men kunne godt ha operert meg hvis jeg ville! Jeg er verken for eller imot operasjoner, FORDI JEG BRYR MEG IKKE. Jeg syns du er like nydelig på begge bildene. Du rocker stilen din, og jeg digger hele deg♥️ Og om jeg hadde syntes du var stygg, hadde jeg holdt det for meg selv!😊
      Det at dem syns du er stygg er helt greit haha, alle er født med forskjellig smak og ulike meninger. Men å sitte bak skjermen å håne og mobbe ditt utseende, er dårlig oppførsel og lite voksent. Det har ingenting å si om man er Sophie Elise, Hanne Sørvaag eller hvem faen, nettmobbing er nettmobbing🤷🏽‍♀️

    85. Ser at du har hatt øyelokk operasjon, jeg ville ha skjekket det for det skal ikke være så stramt så det ser ut som. Du nekter for det men det er så tydelig, så vær så snill å ikke nekt for det for følgerne dine Sophie. Ha en fin kveld.

    86. Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan folk kan ønske et menneske de ikke kjenner så vondt. Jeg kan virkelig ikke fatte hvordan det kan være underholdene for dere å brette ut om hva som er «Rett og galt» med ansiktet til ei jente dere ikke kjenner. Er det virkelig ingen som klarer å se ting fra flere sider? Sette seg selv inn i andre sko? «Kan du helt ærlig si at du er fornøyd med utseendet ditt?» «Du hadde vært mye penere i dag uten all plastikken»? Altså halo?
      Jeg vil at du skal vite at det er faktisk en stor del av oss som heier på deg, ser opp til deg og beundrer deg for alt det kloke, humoristiske og noen ganger overfladiske du skriver og sier Sophie! You do you❤️

    87. Altså, hvilket kommentarfelt… blir helt sjokkert over hva folk klarer å lire av seg her. Det må jo bunne i egen usikkerhet, kanskje? Og sjalusi? Kom meg såvidt halvveis gjennom kommentarfeltet, så orket jeg ikke mer. Kjenner jeg blir helt uvel av folk som er nedlatende og skal rakke ned på deg, tydeligvis lett å være tøff når man sitter bak dataskjermen. Typ 95% av de som har kommentert her inne burde ta en runde med seg selv før de kommenterer.
      Da jeg nådde kommentaren fra denne «kosmetiske sykepleieren» kjente jeg at jeg fikk nok. Jeg er sykepleier selv, riktignok ingen sykepleier med spesialisering innen kosmetikk/kosmetisk kirurgi, men det er åpenbart at den «sykepleieren» ikke burde være noen sykepleier. Og hvertfall ikke en kosmetisk sykepleier! Stakkars de pasientene som blir møtt av en med sånne holdninger. Så jeg likte svaret ditt veldig godt, Sophie Elise; håper hun får sparken.
      Håper du ikke tar deg nær av noe som helst, hev deg over alt sammen! 😊 du er faktisk den eneste bloggeren jeg følger fast, og som jeg har fulgt i flere år. Du skriver veldig bra, er reflektert og fornuftig, og jeg synes generelt du er utrolig tøff. En modig jente, rett og slett. Et bra forbilde! Jeg ser alltid frem til innleggene du skriver 😊
      Dessuten ser du fantastisk ut! Og det synes sikkert de andre som er så negative her også, men de tør vel ikke innrømme det… 😅
      Hilsen en som synes du gjør en veldig bra jobb! 😊 (og som også har forandret seg mye på 10-12 år, noe de aller fleste gjør…!)

    88. Skal være helt ærlig, leder nesten aldri bloggen din, men altså, disse kommentarene?? Hveeeeem bryr seg om du har operert deg eller ikke? Det er da ingens problem! Så lenge du er fornøyd med hvordan du ser ut, så har det ikke noe å si! (Selv om jeg synes du er VAKKER!! Og elsker sangene dine) – synd at folk må være frekke, ekle eller slemme! Glad du er fornøyd med ditt utseende! ^_^

    89. Du er vakker på begge bilder, synes jeg! Det kan jo virke som det som har forandret seg mest fra det første bildet til nå er selvtilliten og det er er ganske fint!

    90. Herregud! Jeg blir helt satt ut av hvordan enkelte mennesker oppfører seg! Det er så utrolig flaut! Hva får dere igjen for å snakke og kommentere stygge ting om andre? Føler dere dere bedre?
      Altså du ser fantastisk ut uansett hva folk sier! Både før og etter! Og jeg digger deg!

    91. Jeg blir SÅ sint når jeg leser kommentarene her, og skjønner så godt at du har holdt kommentarfeltet stengt tidligere. Syns synd på disse menneskene som ikke er oppdratt bedre enn dette:)

    92. Utrolig kult gjort av deg å legge ut disse bildene, til tross for at du visste at du kom til å få mye dritt! Morsomt å se igjen gamle bilder, spesielt når jeg har fulgt deg i mange år og husker deg godt fra den tiden.
      Det triste her, derimot, er alle de smålige menneskene som får seg til å skrive så mye stygt! Blir spesielt sjokkert over hun som kaller seg kosmetisk sykepleier og er i stand til å skrive sånne ting til andre mennesker, helt uten provokasjon eller kritikk! Burde ikke jobbe med mennesker i det heletatt når man er så stygg innvendig.
      Du er utrolig sterk om du klarer å la være å legge på deg alle disse fryktelige kommentarene, Sophie! Vær stolt av deg selv, både sånn du ser ut, hvem du er og alt det bra du står for, heier på deg! Det viktigste er at du selv er fornøyd ❤️

    93. Alle er vi igjennom forandringer med årene, med eller uten inngrep. Blir helt oppgitt over folk som gidder å bruke tiden sin på å ramse opp det ene og det andre av operasjoner som Sophie «tydeligvis har gjort..»
      Vi er alle unike på hver vår måte uansett!
      Stå på, imponert over alt du får til 🤜💪

    94. Jeg syntes det er så morsomt hvordan folk forteller deg hva du har gjort, som om du ikke vet det liksom. I tillegg til å insistere på at du har gjort noe du sier du ikke har gjort, for det vet jo andre bedre enn deg!(merk ironien) hahah!
      Det viktigste er at du selv er fornøyd med deg selv, og ikke lar hatefulle kommentarer ødelegge for deg! Du ser fantastisk ut

    95. Men altså hva i HELVETE feiler det folk?!
      Gnir seg i hendene og gosser seg med å være rett og slett stygg bak en skjerm. Jeg skjønner ikke hva som driver de som kommenterer negativt på dette inlegget?! Hadde aldri turt å sagt det de sier face to face til deg, ALDRI! Finnes jo ikke feigere sort en disse, er helt satt ut.
      Og at en kosmetisk sykepleier kan si noe så stygt sier sitt, enn å jobbe med mennesker når du har slike holdninger til medmennesker.
      Du ser helt smashing ut Sophie, du er søren meg plettfri og nydelig, operert eller ikke, fillers eller ikke. Du er så jævlig mye mer enn bare utseende, jesus!!
      Så mye sykelig sjalue mennesker ute å går her som SEFF hadde gjort det samme om de hadde penger til det, inkludert meg selv!! Må du få gjøre akkurat hva pokker du ønsker uten å få pes for det, det er ingen andre enn din sin sak uavhengig om du er en offentlig person eller ikke. Det er foreldre sitt ansvar å følge med hva barna driver med på nett og konsekvensene av det dersom de er så forbanna lettpåvirkelige, som om grunnen til at de ønsker ditt og datt er kun pga. deg og din «liksome» fremming av operasjoner osv. Du har vært ærlig, det er det du har vært.
      Skremmende at det nokså sikkert er VOKSNE mennesker som har kommentert dritt her, og enda mer skremmende om de har barn som arver disse forkastelige holdningene!!

    96. Jeg skjønner ikke hvilken nytelse folk får av å rakke så ned på andre over nett? Misunnelige? For lite oppmerksomhet som barn? Hva er greia? Mind ur own business, og la andre være lykkelige.

    97. Det her kommentarfeltet gjør mæ så førbanna irritert!!
      Kan ikke folk bare førstå at man har forskjellige syn på ting, uten å måtte rakke ned på andre? Selv om Sophie e en av Norges mest kjente persona, betyr ikke det at ho e lagd av stål og ikke bryr sæ når ho får dritt slengt i tryne. Det at ho har valgt å legg sæ under kniven gjør ikke ho et dårligare menneske, heller dokker som sett bak skjermen som anonyme og skriv dritt. Det e ingen av dokkers business ka ho velg å gjør med SIN kropp. Det e HENNES valg. Ikke ditt og heller ikke mitt. Det e det som e så fuckings fint, – at vi alle e forskjellige. Vi tar forskjellige valg og vi ser forskjellig på ting. Det å shame andre førr måten de håndtere situasjona på eller ka di velge å gjøre me kroppen sin har absolutt ingenting med andre enn demsjøl å gjør. La nu bare Sophie vær i fred.
      Ps. Sophie, du e en fantastisk person med så mange flotte verdia. Du e kjempefin – både på innsia og på utsia ❤️❤️ Keep going

    98. Skjønner virkelig ikke poenget med alle de negative kommentarene folk skal lire av seg. Er ikke poenget at man SELV skal føle seg vel? Med eller uten operasjoner. Jeg ønsker å fikse på enkelte ting, men det er ikke for å tilfredsstille andre, det er fordi jeg selv ønsker det. Jeg vet jeg blir mer selvsikker og føler meg mer vel om jeg gjør det. Kjenner jeg kan bli litt sjalu når jeg ser bilder som dette, siden jeg ikke har råd til å fikse på det jeg ønsker. Men jeg rakker ikke ned på de som har det av den grunn.
      Vet ikke om det er sjalusi eller dårlig selvfølelse som gjør at dere tillater dere å skrive slikt, men det gjør ikke DEG til en bedre person. Tvert imot.
      Sophie, du er vakker utenpå, og viktigst av alt; på innsiden.

    99. Hvorfor er det så mye lettere for folk å støtte en formfull person som «embracer» seg selv, enn en person som har gjort noe med utseende sitt? Vi burde støtte og fremme alle som er fornøyd med seg selv, uansett! Folk kan være så strenge..

    100. Hei, vakre fine deg (både før og nå!!)
      Jeg vil bare fortelle deg at jeg er en fan, vært det lenge, since the beginning<3
      Jeg synes det var så kjekt du åpnet kommentarfeltet ditt igjen, da en har savnet å kunne være i litt tettere kontakt med deg. Men, det jeg desverre nå observerer, er at du har slengt deg på denne utrenden andre bloggere driver med, det å promotere bloggen sin på andre kanaler(IG/Snap) med å vise frem hvor mange fæle kommentarer som folk spyr ut... Du på IG mens du filmer gjennom dette innlegget å slenger med denne : "Kommentarfeltet her er så sjukt"!! Altså, ja det er det desverre, men hvorfor gidder du å gi det oppmerksomhet? Folk er klar over at det finnes nett-troll. Old news. Hva med å få fokuset over på noe annet? Du har opplevd dette før, det var jo en grunn til at du stengte kommentarfeltet ditt den gang. Du vet like godt som de andre toppbloggerne at dere genererer klikk ved å friste folk å lese kommentarfeltet deres, da dere nok sikkert har skjønt at det nermest har blitt en hobby for folk. Lol. Ikke synk så lavt, Sophie. Du har vært en av de få kule bloggerne som har hatt et annet fokus<3

    101. Er det en stor forandring her? Ja. Har det noe å gjøre med kosmetiske inngrep? Til sin grad. Har det noe å gjøre med at man stadig forandrer seg gjennom livet? Med definitiv sikkerhet.
      Jeg synes du var vakker før, men, noe som jeg tror du er enig i, ser du mye freshere ut nå! Jeg trodde disse hate kommentarene om dine operasjoner hadde begynt og avta, men det ser fortsatt ikke ut til at folk lar andre mennesker gjøre hva de vil med sitt eget liv og utseende uten å dømme hver eneste lille detalj av det.
      Det er ditt liv, det er du som bestemmer over det, og hvorfor i all verden skal alle andre bry seg så veldig mye om det?
      Jeg digger deg, med og uten silikon, med og uten restylane. Stå på, fuck haters, love you:)

    102. Hvorfor må man kommentere så fæle kommentarer😞 tragisk at man ikke bare kan være glad for andre. Du var nydelig før å er nydelig nå. Kan fortsatt ikke forstå at mennesker kan være så ekle med hverandre. Du er bra nok ❤️❤️

    103. Jeg tror hun som utgir seg for å være kosmetisk sykepleier i kommentaren over i virkeligheten er en 14 år gammle drittunge ;)) dra til LA der fikser ALLE på seg. Og de er stolt av det. Bare i Norge vi henger 20 år etter i tid. Både i tankegang og alt annet.

    104. Syntes du ser helt fantastisk ut. Do you. Så lenge du er fornøyd når du ser deg selv i speilet :). Å den stygge bryns fasen oooo hell jes, barberte bort halve bryne når e var yngre hehe 🤩.

    105. Du er suuuuuperfin😘 Angrer du på tatoveringen mellom brystene? Husker pappa?en din prøvde og advare deg mot og ta den på en bloggerepisode når du var med der! Hadde han rett?

    106. Forstår ikke de som sprer hat her
      De som sier at du er et Dorlig forbilde eller meniske fordi du har endret på noe du ikke var fornøyd med ?
      Jeg er en 21 år gamel jente som ser opp til deg som person, du er så fin både på innsiden og utsiden 😘
      Og et veldig bra forbilde! I denne tiden som vi er i så trenger vi noen som deg som bare er ekte ✨
      Takk for at du et du ❤️

    107. Skjønne virkelig itte åffer folk ska kommentere øyelokka dine. Alle kan få til et «sånt» blikk med øya sine. Alle «myse» litt med øyan når døm ska ta fine/sexy bilder og det har ingenting å gjøre med botox eller hvafaen… Klare fint å få te sånne øyelokk je å. Null problem!
      Je e itte no fan av sånne ting siden je bry meg veldig lite om utseende mitt og e ganske guttete tå meg, men je respektere valgs te folk og du sjer helt smahing ut Sophie Elise😍
      Je lese nesten ingen blogger, men je kikke stadig innom din! Keep going strong, du e Norges blogger i mine øyne💛

    108. Jeg syns du er nydelig, jeg! Du er et bevis på at det er mulig å se flott ut, bry seg om andre og i tillegg ha sterke, politiske meninger! Jeg er en jente på 25 år som ser så sykt opp til deg, og syns det er sinnsykt kult at du klarer å gå igjennom en daglig shitstorm med hodet hevet. Gjør din greie, vær deg selv og stå på! Du er rå:-)

    109. Huff, så mange triste kommentarer folk skriver… Det må da gå an å holde negative og nedlatende meninger for seg selv? Selv om Sophie Elise er en offentlig person, betyr det ikke at hun skal være nødt til å tåle all mulig eder og galle fra folk som skal bry seg om ting de strengt tatt ikke har noe med. Vær støttende mennesker i stedet; man trenger tross alt ikke alltid å være enige. Tenker at man heller kan la være å si noe, om man ikke kan si noe hyggelig. Hvis folk vil ta plastiske operasjoner, så er det deres sak; det hjelper vel ikke så mye på din egen selvtillit om du rakker ned på noen som fikser et eller annet på seg selv?
      Stå på, Sophie Elise og gjør din greie – ikke la folks meninger om alt og ingenting påvirke ditt liv. Husk at de fleste som sprer slike negative kommentarer sikkert har en del de sliter med selv, enten bevisst eller ubevisst. 💜
      Hilsen en Lofotværing😃

    110. Vil herved tildele deg, Sophie, en stor tommel opp for vittige svar til inkompetente bavianer som tror at en anonym kommentar er meningen med livet. Forresten, hadde helt glemt ut at ” :pppPppP ” faktisk var en greie! 😂
      Og til alle anonyme nettroll som koser seg gløgg mens de hamrer ned negativitet på tastaturet: What comes around goes around.

    111. Operert, operert og operert.. jada damer, vi vet dette. Det er ingen statshemmelighet. Dere kritiserer og skyter ut påstander basert på subjektive antagelser, uten at de baseres på fakta.
      Hva er greia? Var hun penere nå? Føler du deg truet av betalt skjønnhet? Eller kanskje du føler deg uetisk forpliktet til å vedlikeholde janteloven?
      Skam deg! Hvem er du som tastaturtøff, men anonymt kritiserer et annet menneske grovt? Som om følelser er forbeholdt kun deg og dine…
      Stå på Sophie, jeg heier på deg!

    112. Du ser fantastisk ut før og etter. Det viktigste er att du trives med deg selv, det kler deg mest:) drit i alle disse dumme kommentarene. På det nyeste bilde ser jeg en sterk og selvsikker dame som trives med seg selv. Du er så tøff som står i alt dette , det syntes jeg er sterkt. Du tørr og være deg selv, helt nydelig👌

    113. Jeg er tom for ord, ikke fordi forandringen er stor men av kommentarfeltet her! Her sitter godt voksene mennesker og rakker ned på andre mennesker som har tatt sine valg med f.eks neseoperasjon osv, håper så mange som mulig leser denne kommentaren før de velger å legge igjen en stygg kommentar.
      Først og fremst, dette er ikke deres ansikt og heller ikke deres valg. Hva plager det deg som leser at en person velger å gjøre noe du ikke velger å gjøre, gir det deg rett til å rakke ned på en annen person? Fortelle de hva som er pent og ikke? Hva som er rett og galt? Ærligtalt folkens, ta og voks opp!! Jeg blir rett og slett kvalm av enkelte kommentarer her.
      Og kjære Sofie Elise, du som alle andre mennesker med følelser.
      Du er en rå tøff dame med både sterke meninger og som tørr å stå frem!
      Du er ikke minst utrolig vakker 😊 Heier på deg!

    114. Ohh dear lord.
      .. Stakkars dere med så stygge kommentarer. Kan umulig ha d noe godt med dere selv😂 Blir flau på vegne av

    115. Operert eller ei.. du ser utrolig flott ut nå. Og det vises også på bilder at du har det bra, og også på hvordan du svarer leserene dine. Husker jeg syns du var så frekk når du var ilag med Robin 🙈🙈😂😂

    116. Så mye mennesker i dette kommentarfeltet som sliter med seg selv. Når man peker utover på andre, har behov for å kommentere andre negativt så er det for at man ikke vil kjenne på det man selv bærer på.
      Går i behandling selv og har lært mye om dette.. og dessverre ser jeg i ettertid at veldig mange burde ha gått i en eller annen form for behandling..
      Dere som kommenterer stygt, spør dere selv : hva er behovet mitt for å rakke ned på andre? Hva får jeg igjen?
      Stå på sophie! 😊 synes du er en flott jente!

    117. Har aldri kommentert på noen ting som helst på bloggen din før, men nå følte jeg virkelig for å skive en hilsen til haterene dine. 70 prosent av dere er sikkert veldig uheldige med utseende og for blakk til å kjøpe et penere ansikt, resterende 30 er sikkert veldig nydelige og hater at andre er det også!
      Sophie, du virker kul du 🕺🏼

    118. Synes du er veldig fin nå, og du hadde sikkert vært fin nå om du ikke hadde operert deg også.. det jeg synes er absolutt best er at du kan gjøre akkurat det du vil🤘🏽#scrueanonym

    119. Ikke rart du har forandret deg så mye…
      Når du stråler innenfra og ut 💛 Haha, tenkte bare å snu den setninga (ofte brukt i kommentarfeltet her) til noe positivt!
      Absolutt nydelig er du, Sophie – både da og nå ☺️💕

    120. Fin uansett <3 stå på! Forstår godt at du hadde kommentarfeltet stengt en periode. Folk eier ikke grenser på hva de skriver desverre..

    121. Oh my. Jeg ble faktisk overasket over hvor mange negative mennesker det finnes der ute. Hva gir dere rett til å trakasere andre på den måten??? Dere glemmer at dette er en ung jente som startet med ingenting, og har klart å lage sitt eget varemerke og med det tjener nok penger til å forsørge seg selv og flere om hun vil. I tillegg er hun fin og har gode verdier. Sjalusi, det er det dette er!

    122. Vakker sjel til en vakker jente . Ingen er stygg folkens ! Alle er fin på hver sin måte. Hun er bare 23 år og gjør ikke noen andre vondt men dere er vonde sjeler . Skammelig !

    123. Ser at mange sier du så mere naturlig ut før. Hva betyr å se “naturlig” ut? Er det bare noe folk kaster ut fordi de vet at du har fikset på ting mon tro?
      Ved første øyekast på de to bildene synes jeg du ser mere naturlig ut nå/samt freshere look i 2018. Den brunfargen/øyebryna fra 2009 forvirrer meg litt 😀 men synes du er fin på begge bildene da..

    124. Anja: Ja, jeg tror nok det er det. Men jeg synes jeg ser fryktelig usikker og trist ut i 2009, og det har ingenting med utseendet å gjøre, men jeg hadde det jo ikke bra – igjen, uavhengig av utseendet. For meg lyser det igjennom, og ethvert forsøk på å skjule det ble “falskt” for meg. Falskere enn nå.

    125. Fin da, og fin nå!
      Synd du har følt det nødvendig å endre på utseende, men kan en egentlig forvente noe annet i dagens samfunn.. der vi blir presset på perfeksjonisme daglig.
      Poenget er – du er flott!
      Og når det gjelder øyenbrynene anno 2009 så hadde jeg akkurat samme, var jo (dessverre) det som var inn! HAHA

    126. Sophie Elise, heier på deg! Heier på individets frihet og tar hatten av for at du deler åpent og ærlig.

    127. Herremin så mye hat man får retta mot seg når man våge stikka seg litt utenom normen. Eg ser hat, smålighet, sjalusi og ondskap gå skamløst håndvi hånd i mange av dissa kommentarane som om mobbing ikkje va ein grove overtredelse, mens kirurgi, mobbing og dårlig selvtilitt i møte med alt detta hatet som Sophie Elise har delt med mot åpenhet ig ekta opprør mot det visst ser ut for at ennå ska få stå sin tur i gapestokken om det ennå va opp te de mange hatefulle enkeltindivider som tydeligvis ikkje e smarte nok te evna å forstå kor mye de fortelle om seg sjøl ved det, eller det faktum at de gjør seg te den einaste delen av Sophie Elise sitt konsept kor skam, avstraffelse og fortielse ennå virke som einaste passanes respons. Stor respekt for Sophie Elise som klare stå i det og stå opp imot det, og videre stor respekt og takk te kunstnaren som ennå dele så ærlig og åpent av seg sjøl te tross for hu har blitt forsøkt mobba ut av sin posisjon i mange år før hu blei myndig sjøl av godt voksne mennesker ennå te. Eg vil gå så langt som å sei at de hatefulle kommentarane bare kan styrka kunsten og kunstnaren som ein del av budskapet hu har gitt oss, å eg håpe bare at hu klare se det dånt sjøl selv om opphaven hu har tatt på seg e urimelig tøff for ei unge dama uansett kor sterk hu måtte vær. Når eg blir ille berørt av å lesa på det sjøl vel vitanes om at eg ikkje har investert eller blottlagt noe sjøl kan eg ikkje forestilla meg kossen det må opplevas av ein kunstnar som ikkje e skyldig i aent enn å gi av segsjøl, noe veldig mange sikkert kunne tenkt seg men ikkje våge nettopp på grunn av det samma hatet som Sophie Elise vise oss gjennom den ærlige måten hu alltid har blogga for oss på. Med det sagt så vil eg bare uttrykka stor takknemlighet te kunstnaren å eg håpe bare at hu aldri gir seg å at me komme te å hørra masse fra na framover. Nydelig e hu på begge bildene, ikkje noe mer p sei om den saken. Sister love <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg