Jeg har bleket tennene hver dag!

Reklame | spotlight


Da jeg fikk se tennene mine for første gang etter regulering var de hvite, men etter et par timer var det som om de gradvis gikk tilbake til sin normale farge – skikkelig rart, har noen opplevd det samme? Jeg drikker både rødvin og kaffe, så min “normal” er kanskje dårligere enn mange andre på min alder. Det gjorde ikke så mye for jeg hadde allerede bestilt tannbleking og begynte på det med en gang reguleringen var av 😄 

 

Jeg har nå bleket tennene med Spotlight Withening i en uke – totalt sett krever det fjorten behandlinger (som pakken inneholder) for et optimalt resultat, men jeg kan se tydelig forskjell allerede nå. Jeg har også hørt at fargen holder lenge, selv etter avsluttet behandling. 
Siden Spotlight nylig har lansert i Norge får du 20% rabatt med koden spotlight20.Denne blekingen er helt trygg og utviklet av tannleger, i tillegg inneholder den det høyeste nivået av hydrogenperoksid som er tillatt i Norge. Derfor er dette produktet best på markedet her hjemme! Da jeg bleket tennene tidligere fantes ikke dette produktet, men nå som jeg har testet dette kan jeg si såpass – det er en sikker favoritt hos meg 😍 

Det eneste du må gjøre er:
💋 Tørke tennene dine, med for eksempel en håndduk. Dette gjør at blekingen fester seg bedre.
💋 Deretter setter du på stripsene. Det er enkelt, og totalt smertefritt. De sitter godt på tennene, og sklir ikke rundt i munnen slik jeg har opplevd med andre strips. Derfor er det ingen grunn til bekymring, hverken for ekkel smak i munnen eller for å prate rart. 


💋Vente en time! Da kan du gjøre hva enn du vil, for eksempel sminke deg, rydde, eller lese en bok. Jeg kunne gjerne dratt på butikken med de på også, det er nesten umulig å se at jeg bleker tennene. På bildet under her slapper jeg av i sofaen og ser på friends, samtidig som blekingen er i gang. En time går fort, og i mellomtiden kan man kose seg, eller gjøre hva enn man trenger å få gjort.


💋 Avslutt med å pusse tennene, gjerne med Spotlight Whitening toothpaste – som også bleker tennene, samtidig som den er trygg. Hvem sier vel nei til å en tannkrem som på ekte gjør tennene hvitere? Du kan for øvrig bruke denne uten å ha bleket tennene også, om du vil ha en liten forandring. 


 Jeg håper noen av dere bestiller dette og forteller meg hva dere synes, for jeg synes nesten resultatet mitt er for bra – og enda er jeg ikke ferdig! Jeg har alltid hatt komplekser for smilet mitt, men ble utrolig fornøyd da reguleringen kom av – det hadde jeg vært enten jeg bleket tennene eller ei. Men jeg skal ikke lyve, dette gjorde mye for smilet mitt. 

Jeg må også fortelle dere om en smart ting Spotlight har lansert, nemlig tannblekningspenn. Dette produktet er som en “concealer” for tennene og gir raske, men midlertidige resultater. Perfekt å ha i vesken som en enkel touch up før fest eller date med venninner eller kjæresten! Den tar bokstavelig talt 10 sekunder å påføre. 

SMIIIL! 

Og aller sist: du burde ikke bestille tannbleking som ikke er godkjent i Norge. Jeg vet det finnes mange billige og fristende alternativer på eBay, men de selges ikke her til lands for en grunn. Du vil vel ikke skade tennene dine? Kjør heller på med Spotlight Whitening som er helt trygt, og likevel det sterkeste du får tak i her. Jeg er veldig opptatt av at “more is more”, og vil gjerne ha så hvitt som mulig. Her får du det! Husk koden spotlight20, som gir 20% rabatt! 

22 kommentarer
    1. Hvordan er denne ifht smilelabs? Den hsr du jo blogget om at du gikk på butikken med og slikt. Men jeg synes den renner så fælt, og smaker så stugt. Sitter bare med munnen åpen og venter på at den skal bli ferdig…. Kjøpte den etter å ha lest bloggen din. Hehehe, er denne bedre?

    2. Anonym: Ja, jeg er enig. Da jeg brukte SmileLab tenkte jeg at det var slik det skulle være, og brydde meg kanskje ikke om jeg siklet litt.. Haha. Men denne sitter helt fast og er ganske “tør”, faktisk tenkte jeg før jeg tok den på “lurer på om den her blir å sitte i det hele tatt”, for føltes bare som papir.. Men oj den sitter BOM fast!

    3. Btw i følge det innlegget om uken din høres det ut som om du skulle prøve tannblekingen for første gang i dag og gi oss anbefaling om du likte det. Så sier du at du har brukt det i 7 dager?? Da visste du vel i går, når du skrev den ukesoppdatering, om du likte det… Eller så lyver du om at du har brukt det i 7 dager, men prøvde for første gang i dag. Dårlig reklame.

    4. Spørsmål!
      Nå bestilte jeg…fordi… jeg velger å tro deg.
      Men den tannkremen..skal den brukes morgen og kveld eller kun etter bruk av strips?

    5. Sophie du gløder om dagen! blir så glad når jeg titter innom bloggen din<3 Prøvd å finne ut hvor jeg kan se greys anatomy selv, så rop ut om du finner det ut! ha en fin dag

    6. Hvor lenge har du testet det, sa du? Med tanke på den kommentaren over her hadde det vært veldig fint om du svarte på det 🙂 For produktet hørtes jo interessant ut, men det er lett å bli skeptisk.

    7. Hei! Kan du ikke legge ut et før og etter bilde (nærbilde) siden du sier det er så bra? Er ganske vanskelig å skulle se noe forskjell på så lang avstand!
      Må også legge til at jeg synes det svekker din troverdighet da du sa du kunne gå 100% god for smilelab og har anbefalt det X antall ganger. I tillegg nevner du først noe om sikling på smilelab nå, noe som får meg til å lure på om du alltid unnlater å dele negative ting ved et produkt du «håper leserne kjøper og prøver». Skummelt at innlegg som er så kjøpt og betalt påvirker mange unge spesielt ved din personlige tilnærming. Håper virkelig du kan gi et svar på denne, ser jo at du ikke svarer på alle kommentarer som er kritiske.

    8. Dere bloggere ass.. dere blogger om hva som helst for cash. Siden ingen av dere sier det med viten og vilje, her kommer det: Du skal ALDRI bleke tennene på egenhånd uten og ha tatt bilder og en sjekk hos tannlegen først. Tannbleking skjuler hull! Noe som ogaå resulterer i at tannlegen borrer feil dersom du må borre. Tannblekings middler kan også skade tannkjøttet,du kan ende med store sår pga etsing, tannkjøttet kan trekke seg tilbake etc. Ikke gå fem på bare fordi det står i en blogg. Denne leverandøren BETALER sophie for dette innlegget. Du har bare ett sett med tenner. Ta vare på dem 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg