det er over

Reklame | annonselenker

Wow, takk for all responsen på det forrige innlegget. Jeg var litt urolig før jeg publiserte bildene av smilet mitt, kanskje litt merkelig men det har jo alltid vært et kompleks. Jeg kan nesten ikke forstå at det faktisk er over nå.

Sånn her har jeg sett ut hver dag i det siste. I det minste utenfor husets fire vegger.. Rart, jeg pynter meg hjemme og når jeg er ute gir jeg faen. En hoodie, skinnjakke og sorte bukser funker alltid liksom.Jeg elsker når solen kommer inn i bakgrunnen slik som på dette bildet.. Det savner jeg med nord. Den magiske midnattsolen. 

Solbriller HER / jakke HER (den er på 40%) / bukse HER / sko Eurosko / bag Louis Vuitton 

Av noen årsak har jeg fått for meg at det er varmt og jeg kler meg deretter. Hvordan tenker jeg? Det er kaldt, og jeg vet det, men jeg lever i fornektelsen. I dag leste jeg en overskrift “nå kommer mai-været”, det var jo ikke akkurat revolusjonerende med tanke på.. DET ER MAI!! Og i Norge betyr det kaldt. 

Ellers har jeg vært på date med kjæresten! Omg, det er så deilig å spise uten regulering. Nå har vi vært sammen i ett år, det er da alle sier man faller ut av å være forelsket, og inn i å bare elske – eventuelt å ikke være keen på personen lengre. Så vi jobber for å holde liv i greiene. Haha, neida. Men det er alltids koselig med kvalitetstid utenfor leilighetens fire vegger. Luksus nå som vi for det meste er hjemme! Vi var på nighthawk diner, jeg elsker den vegetariske sandwitchen de har der. Jeg glemte å spørre om uten dressing, da ville den blitt vegansk. Jeg ble god og mett i alle fall, pluss det er deilig å slippe oppvask hjemme.

Uansett: Jeg har en angst-dag, sikkert litt på grunn av alt det juridiske, men også fordi…Jeg vet ikke? Som dere vet har de siste dagene hatt mer stress enn de pleier, mye pga forliksrådet og at motparten valgte å uttale seg i media (det har han forøvrig truet med i ett år, så jeg var forberedt). Jeg vet hva som er sannheten, og jeg står på mitt, jeg lar heller forliksrådet ordne opp i det. Slik som man skal gjøre. Jeg håper vi kan legge den ballen død, men om folk ikke gir seg med spydigheter basert på en sak de ikke aner noe om, ser jeg frem til den dagen dommen er satt og jeg kan fortelle min side av saken. Om dere lurer i mellomtiden: historien er faktisk allerede fortalt i en viss podcast, for et helt år siden.. Og ikke fortalt av meg. Da reagerte ingen fordi: det var ikke så ille i det hele tatt som det blir lagt frem.

Jeg hater når jeg holder på sånn her, men jeg klarer ikke å slutte heller. Men vet dere en ting som alltid hjelper for meg? Sette meg ned i sengen, se noen episoder av “Solsidan” (OMG NÅ KOM JEG PÅ AT JEG IKKE HAR SETT FILMEN, MÅ SE DEN NÅ), så skal jeg spise litt frukt og drikke smoothie. Tror det er en bra plan!

Hva pleier du å gjøre når dårlige tanker kommer krypende? 

31 kommentarer
    1. Forelskelsesfasen varer 1-3 år 🙂 dette fordi at det er tiden det tar å lage baby, og at det er hensiktsmessig for mor og barn at far ønsker å være i nærheten av mor (mtp mat, varme, ly osv) både under svangerskap og i tiden etter fødsel 🙂
      – dette fra naturens side 🙂
      Nyt å være elsket og forelsket. Dere kan gjerne føle dere like forelsket om et år også, noe som er helt naturlig 😄

    2. Anonym: Så spennende å vite! Jeg elsker å lese biologiske fakta. Hva skjer da om man får to barn med vedkommende? Eventuelt flere?

      Jeg nyter det veldig <3

    3. Du reagerer på at han uttalte seg til media? Det var jo du som først skrev om det i det hele tatt på bloggen. OG tydeligvis har snakket om det i en podcast for et år siden. Jeg vet ikke hva som har skjedd, men læll, dobbeltmoralen lenge leve.

    4. Hoho, jeg er like forelsket etter 6,5 år- ikke ta sorgen på forskudd 😉 behandle hverandre med respekt og ikke krangle om bagateller, det kommer man langt med!

    5. Først må jeg si at du ser fantastisk ut! Digg å få av reguleringen, husker den dagen da jeg fikk den av. Lykke!
      Når dårlige tanker kommer krypende tar jeg med hunden på tur i skogen, langt vekk fra folk. Der finner jeg virkelig roen og får luftet hodet.
      Håper alt ordner seg!

    6. Hvordan går det med boken egentlig, når du fikk frastjelt mac’en med boken på?!
      Elsker forresten smilet ditt (både før og etter regulering)!! Håper du får en helt super helg <3

    7. Jeg pleier se på serier på Netflix med potetgull og sjokolade. Pepsi Max er en selvfølge. Støpe negler eller sminke litt. Diamond painting drev jeg og med en stund. Kjempemoro!! Mandala fargeleggingen også. Må ha litt variasjon 😉 Lykke til! Tror dette går veldig bra 👍🏼

    8. Eg er på AKKURAT same måten. Kler meg for ein varm vårdag, og hakka eg nærmast tenner når eg går ut døra. Men kler eg på meg meir? Neei 😅🙈

    9. Såå fin du er, jeg må bare si at jeg syntes virkelig du stråler om dagen!! (selv om du jo egentlig alltid gjør det..)
      Hvor er håret du har nå fra? Og hvor mange pakker/gram/cm har du? 🙂 Det var utrolig fint!
      Ha en fiin lørdag!

    10. marie: Tusen takk <3

      Håret mitt er av merket Great Lengths, som finnes i veldig mange frisørsalonger over hele landet. Jeg har 150 fester keratin, siden jeg vil ha lengde på det 🙂 Om du allerede har lengde og bare ønsker fylde holder det fint med f.eks 40 fester.

      Ha en strålende dag!

    11. Du er så fin! Kommenterer sjelden bloggen din, men såå glad du åpnet kommentarfeltet igjen! Så skal bli flink til å legge igjen en kommentar da jeg er innom hver enseeeste dag sophi!! (I flere år!) Du er utrolig inspirerende og jeg ønsker deg virkelig alt godt! Kjenner meg så igjen i mye du skriver, både vondt og godt å lese samtidig, vondt fordi det er vondt men godt å fordi da vet jeg at jeg ikke er den eneste med slike tanker, episoder og øyeblikk du forteller om..
      ?->
      Men over til noe litt mer overfladisk, hvaaa heter skinnjakke? Den er utsolgt på nelly!! Og den var sååå fin!! Hvilken str har du? Klem…

    12. Så herlig at du har åpnet kommentarfeltet igjen! Sitter med boken din i fanget og leser den for tredje gang nå. Gleder meg så til bok nr. 2 kommer ut <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg