Hunden min er tilbake i Oslo!

Reklame | annonselenke

Herregud, endelig er lille Charlie i Oslo! Og han er ikke så sint som han ser ut på bildet, hehe. Han har en godbit i munnen og derfor ser det sånn ut. 

Jeg har mast og mast på foreldrene mine, men jeg har egentlig ikke fått ha han på ordentlig besøk før nå. Han er jo min hund, men det er uten tvil best for han å bo i nord selv om det er kjipt for meg så klart.. det hindrer meg ikke i å savne enormt! Så, nå er han hos meg en uke fremover. Jeg skal innrømme at jeg er litt nervøs, selv om han allerede har kommet sånn ganske greit på plass. Men jeg har ommøblert siden han bodde her, og jeg har heller ingen av lekene hans (jeg vet ikke hvorfor foreldrene mine ikke sendte de med han, men jeg burde ha minnet dem på det uansett) og er redd han ikke skal føle seg som hjemme. Det er rørende å se at han løper rett mot min inngangsdør når vi går i trappeoppgangen da, det husker han 😍  Han virker litt stressa da, men det er kanskje ikke unaturlig etter en lang dag på reise, og spesielt for en hund som er vandt til en ekstremt rolig tilværelse. Dessuten liker han jo ikke Kasper så godt, haha.. 

Åh som jeg elsker denne lille søtnosen ❤️ 

Ellers har det vært en fin dag, det har vært en del personlige ting som har hengt over meg den siste tiden som jeg føler er ordet opp i nå, det gjør meg lettet. Jeg og Kasper er sammen igjen etter noen dager fra, som har vært rart siden vi har vært i samme by. Nå er vi “ilammi” igjen, som er ordet vi bruker uansett hvor kleint det høres ut, haha.

Genseren min finner du her. 

Nei, nå stresser Charlie rundt her. Jeg får bruke litt tid på å få han komfortabel tenker jeg. Jeg har laget en seng til han som han så klart ikke vil ligge på, sånn er det alltid med dyr! Da Charlie bodde her kjøpte jeg både hundeseng og leker som han aldri rørte (bortsett fra en zebra som han enda har hjemme i Harstad), han ville helst ligge i et hjørne å tygge på gammelt undertøy.. Hehe. 

Vi har blitt enige om at han skal få sove med oss, i vår seng i dag.. Gleder meg til å se hvordan det går. 

18 kommentarer
    1. Så skjønn! Men bare en liten heads up: Den godbiten er helt enorm for lille Charlie, og inneholder sånn en haug med hamburgere i en bit om man sammenligner for oss mennesker. Best til spesielle anledninger isåfall.
      Rørende at han kjente seg igjen da!

    2. Så koselig å ha Charlie en ukes tid, han er så skjønn!! Og så fint at du og Kasper er “ilammi” igjen <3 Håret ditt ble dødsfint, virkelig!!

    3. Herregud så søt! Antar det ikke er første gangen Charlie eter en “burger” og han ser ikke ut til å lide noen nød eller at han er tykk? Og hva vet du om maten han får ellers? Ville skjønt ditt “velmenende” råd om Charlie var to uker, men de har hatt han i flere år og det ser ut til å gå bra, og det fremstår nokså respektløst av deg å stille spørsmål ved deres kunnskap og evne til å ta vare på egen hund?

    4. Hvorfor opptrer du ikke live med musikken din? Er jo en del av å være artist… Bare kom på det siden kommentaren over handlet om musikk.

    5. Anonym: Det sa jeg faktisk ifra til universal om med en gang jeg startet, at jeg ikke kom til å ønske å gjøre det i Norge. Jeg er først og fremst songwriter (siden jeg skriver for andre artister også), men så har det skjedd at det har vært låter jeg har lyst til å gi ut selv, fordi jeg ikke vil “gi de bort”.

    6. Camilla: Nei, og uten å være veldig “kynisk” – siden jeg vet hvordan dette kan høres ut – så har jeg en følelse av at det er fordi jeg er Sophie Elise. Ikke noe annet. Låtene er jo streamet mer enn mange norske artister som spilles jevnlig på radio, så er liksom ingen logisk grunn.. Det er jo tross alt enkeltmennesker som sitter å bestemmer hva som skal spilles. I dont know!

    7. Men hvorfor nekter du å opptre live i Norge da? Fordi du egentlig ikke kan synge så veldig bra, eller..?

    8. Hei! Lurer sånn på hvem som har laget bilde som så vidt er i bakgrunnen på disse bildene? Synes bildet er utrolig kult, og kunne godt tenke meg å kjøpe noe annet lignende av han/henne, hvis vedkommende selger!

    9. Tirill Marie: Han heter Jan Kristoffersen! 🙂 En venn av meg, som er sinnsykt flink! Tror faktisk ikke han selger, han lager mest til de han er glad i som en hobby på siden. Men jeg skal si ifra om han endrer mening!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg