Jeg er en crazy girlfriend

Reklame | annonselenke: bik bok

HALLO! Jeg har åpnet kommentarfeltet mitt. Tenkte det var koselig å begynne å “snakke” litt med dere igjen. Regner med det kommer til å være en “innkjøringsfase” siden folk er vant til at jeg har lukket kommentarfelt. Men nå kan vi snakke med hverandre enklere! 

Herregud, så fint det var å komme i kontakt med mange av dere som sliter med acne. Det varmer! Jeg har ikke bare acne om dagen, men også tidenes ettervekst og regulering, så gjett hvor deilig jeg føler meg nå.. Klarer liksom ikke å eie det heller, jeg vil jo se ut som en barbiegirl og det er faen ikke lett når man har så mange utfordringer som jeg har om dagen på utseende-fronten.
Jeg var egentlig på vei for å legge meg i sta, fordi jeg følte meg så forferdelig. Jeg rakk å holde en dramatisk tale om hvorfor jeg må legge meg klokken 17:30 og sove i 14 timer og at verden like gjerne kan gå under, slamre i døra for å bli liggende å vente på at kjæresten skulle komme inn på rommet (det gjorde han ikke) og så kjedet jeg meg, fikk ikke sove og måtte gå ut igjen. Litt flaut å komme ut til han når jeg hadde gjort en så dramatisk exit inn på rommet, haha. Han virket ikke det minste sjokkert når jeg kom tilbake igjen heller, tvert imot var det forventet. Hvor mange har ikke sendt melding til en de holder på med / er sammen med og sagt “GOD NATT” midt på ettermiddagen for å så bare ligge våken å vente på melding? Haha. Jeg har gjort det sååå ofte, men aldri fått en sånn melding selv.. 

Kjole BIK BOK / link her

Bilde av ansiktet dropper jeg. Sorry not sorry om det gjør meg til et dårlig forbilde, men jeg sier det som det er for meg. Enkelte dager føler man seg helt jævlig, jeg eier det ikke i det hele tatt og skulle ønske jeg var freshere.  Men en fin blomsterkjole kan man alltids ta på seg! Som jeg elsker blomsterkjoler, det vet dere allerede. Den er fra BIK BOK, og du finner den her

Så, siden jeg tross alt har stått opp igjen og hatt en walk of shame rundt i leiligheten får jeg tilbringe tid med Kasper. Han er så tålmodig.. Gjør små ting fordi han vet jeg blir glad da. Min elskede kjæreste. Nå har vi vært sammen i ett år, om bare to uker. Jeg elsker han så mye at det gjør vondt. Han er min beste venn. Haha, plutselig ble det masse kjærlighetserklæringer her, men man merker vel ekstra godt hvor fint man har det når PMS slår inn for fullt og alt virker kaotisk. 

124 kommentarer
    1. For øyeblikket ser jeg på serien din, og syns den er bra, fordi den gir et bedre bilde av hvem du er 🙂

    2. Håper du får en positiv opplevesle med åpent kommentarfelt 🙂 Alle har vi vel dager der speilet ikke spiller på lag, som regel den dagen jeg åpner mobilcamra med linsa mot meg i en ekstra usexy stilling!

    3. Veronica Thomassen: Det håper jeg også! Haha, jeg kjenner meg igjen.. Da tenker jeg alltid “FAAEN er det sånn jeg ser ut, hvorfor har ingen fortalt meg at jeg er stygg”

    4. Jeg drømte om deg om deg for noen dager siden, den rareste drømmen ever! Jeg var på en av Thon hotellene i Bergen (er fra Bergen) og der satt du i lobbyen. Jeg kom bort for å hilse på deg og du hadde på deg den største prinsesse brudekjolen hahah så spør jeg om jeg kunne ta bilde med deg men du var sånn «ja hvis du må» og egentlig helt fornærmet for at jeg kom bort haha virket liksom sur og sint noe jeg vet du ikke er i virkeligheten (har lest bloggen din fra begynnelsen av og sett både bloggerne og serien din). Så skulle da du ta selfie med telefonen min men isteden for å ta bilde begynte du å snoke i tlf min :oooo altså… hahahaha

    5. Åå så glad jeg ble for at du har åpnet kommentarfeltet igjen <3 Klem til deg, du er nydelig på innsiden og utsiden <3

    6. herreguuud sophie, jeg har sååå stor respekt for deg! du er såå nydelig, og forstår egentlig ikke hvorfor du får så mye hat, når du er såå fantastisk!

    7. Haha årh! Det er ligesom at høre på mig det der 🙈 slidt dramatisk, men kun fordi jeg elsker min kæreste over alt på jorden! Lidt drama for at få en en bekræftelse.
      Elsker at følge med i din blog og IG 🙏🏻❤️ Klem dansken

    8. Julia: HAHAH! Så morsomt! Lurer på hvor sånt kommer fra? Jeg kunne sikkert ha sittet i en prinsesse-brudekjole (<3) men frekk tror jeg ikke. Klem og takk for at du deler!

    9. Så gøy med åpent kommentarfelt igjen! Har faktisk lest bloggen din siden du startet, men aldri kommentert før. En gang må jo bli den første!😊 Syntes det er veldig modig gjort av deg å være så åpen om problemene dine med huden. Syntes likevel du ser nydelig ut😍 Har selv slitt med kviser i 10 år nå, så kjenner meg igjen. Er nå 26 år og har to barn, så syntes det holder nå liksom🙈 Trøster meg med at jeg har hørt at de som sliter med kviser får lite rynker som gamle👏

    10. Miriam: Tusen takk skal du ha! <3 Det er fint å høre! Og det med rynker tror jeg ingenting på, haha 🙁 Jeg har fått det beste av alle verdener og fikk rynker (eller linjer da) allerede da jeg var 15 så vidt jeg husker! Så jeg er en av de ekstra uheldige.

      Klem til deg <3

    11. Du er fantastisk Sophie!
      Jeg har kjøpt og lest boken din. Jeg har ledd, jeg har grått, og jeg har kjent meg igjen i så utrolig mye. Jeg har tilogmed ledd og grått samtidig!
      Du har åpnet øynene til ikke bare meg, men flere av oss lesere av både din blogg og bok. Tusen takk for det, virkelig. <3

    12. kjæresten min etter snart to år slo opp forrige uke over melding, jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å komme meg videre jeg står helt fast. jeg klarer ikke spise, klarer ikke sove godt, jeg gråter bare. jeg har fravær fra skolen, jeg er irritabel og jeg er helt ødelagt. vi skulle være sammen i lang lang tid fremover og nå må jeg planlegge hele fremtiden min på nytt, alene. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, alt gjør så vondt

    13. Du er kul! 💜 Jeg får så mye inspo av deg. Jeg har også samme stil som deg – litt sånn barbiebabe. Hihi😊 Jeg leser bloggen din innimellom💜 klem🤗

    14. sandra: <3 herregud, du. jeg ble skikkelig emosjonell da jeg leste dette. kjærlighetssorg er så vondt, og føles så uendelig og uretferdig. selv om ikke det jeg sier nå hjelper, for ingenting hjelper jo: jeg vet hvordan du har det. han høres forresten ut som en dritt som slo opp over melding! og feig. håper du kommenterer igjen om en uke, og om to, og om tre. for jeg lover deg det kommer til å gå litt bedre for hver gang.

    15. Så koselig med åpent kommentarfelt igjen! Du er ikke alene med å slite med akne. Jeg slet veldig med det når jeg var 15-16, (er 22 nå) gikk på isotretonin eller hva det het, så gikk det bort noen år, men kom tilbake for fullt igjen rett før jul og har endelig begynt å gi seg.. men fyfaen for noe dritt! Skjønner godt at du ikke føler deg på topp, men noe som hjelper meg er å trøste meg med at jeg har en helt rå personlighet, haha ! Håper du har en fin kveld, du er nydelig, selv med litt kviser <3

    16. Birthe: Åh, det er så irriterende, føler med deg.. Trodde også det var borte for min del, og nå vil jeg bare holde meg unna alt av piller og kosttilskudd som er midlertidige løsninger, krysser fingrene for at kroppen ordner opp av seg selv.
      Haha ja, er om ikke annet takknemlig for personligheten nå. Og takk!! Klem <3

    17. Jeg blir helt rørt jeg nå av at du tar deg tid til å svare alle her inne! Takk for at du deler så mye av deg selv. Du aner ikke hvor mange det hjelper. Stoor klem<3

    18. Og du er mitt Crazy Forbilde!!!!! Setter mye pris på deg, tusen takk for din mor og far som skapte den vakre skjela di<3 jeg har sett Sophie Elises Verden kanskje 10 ganger nå og er så opphengt i den!!!! Ilu masse og takk for at du er du❤️

    19. Tusen takk for at akkurat du valgte å bli et forbilde. Er flere av oss som virkelig setter pris på det! <3 Alt fra dyrevern, miljøet (min hjertesak), sminke, forelskelse og kjærlighetssorg er så relaterbart å høre fra deg!

    20. Kjenner meg igjen med det med acne!! Går for tiden på isotretionin og det funker kjempebra for meg, men har hørt om fler som må ha 2 omganger for å bli kvitt acne for godt.

    21. Hei!! Endelig åpent kommentarfelt igjen. Savnet det så mye. Tips til et innlegg du kan lage: om å være vegeterianer. F.eks oppskrifter, tips til erstatning av forskjellige produkter både mat og skjønnhet, restauranttips, grupper på fb du anbefaler å være medlem i, apper, blogger, hvor man kan lese om kjøttindustrien osv. Bare ting du har funnet ut som vegeterianer, og som du kan dele for oss nybegynnere. Har vært kjøttfri i perioder før, men nå har jeg bestemt meg for å være det «for alltid» (haha)

    22. Hahaha! Dette innlegget her var som å lese om meg selv.. morsomt at du deler sånne ting også. Love you <3

    23. Jeg så deg på bussen her om dagen, jeg må bare si at du er utrolig nydelig<33 Kvisene du snakker om synes ikke en gang, så du trenger ikke tenkte på. Du stråler!

    24. Ahh det lille korte videon du sang og la ut på instagram, var bare så nydelig!!!! Jeg hørte på den om og om igjen! Flere slike videoer!!! Det var skjempe bra.

    25. Hei! Vil bare anbefale deg om merket Elixir, de har et hudprogram mot uren hud. Har brukt produktene deres i ca 4 mnd nå og jeg har merket veldig forskjell på huden min! 💞 Ellers veldig gøy at du har åpnet kommentarfeltet igjen!

    26. jeg har sendt deg en melding på facebook siden din nå nylig, og om du kunne lest ville det sattes så enormt pris på. sendte den for noen minutter siden bare, og heter sandra så håper du finner den.

    27. Sliter selv med acne, og har gjort det siden jeg var i 13-14 års alderen. Tenkte at det kom til å gå over etter hvert, men nå er jeg 20, og jeg føler meg så sykt alene når det gjelder kviser. Alle vennene mine har helt ren hud, og om de får en liten kvise er det verdens undergang for de… Så sitter jeg der med trynet fullt liksom. Blir så sykt frustrert!!!

    28. Jeg ville bare si en ting, jeg er “vokst” opp med deg og alltid hatt deg som et forbilde. Har lest bloggen din uendelig lenge og som du sikkert ikke overrasker deg noe særlig over har alle rundt alltid kritisert hvorfor du var mitt forbilde (de tenkte selvfølgelig på restylan og gudene vite hva annet). Jeg synes alle alltid prøver å dra deg ned og jeg følte og meg dratt ned når de snakket negativt om deg (for du er jo den personen jeg forgudet/r, hehe). Hva de sa du “sto” for, hva du “er” bla bla… Men etter jeg så serien din og fått bedre innblikk på deg så tenkte jeg bare “FY FAEN JEG VISSTE DET”. Jeg hadde rett hele tiden om deg, jeg visste du ikke var en “overfladisk bimbo”, eller kun tenkte på deg selv, penger…… Jeg kan fortsette med mye mer av hva du ikke er, som de kloke folka vet alt om men for å ikke ødelegge det så holder jeg kjeft. Men jeg fikk en skikkelig sånn i told you so følelse! Jeg er så glad jeg aldri tok til meg ting noen sa eller tvilte på det jeg følte om deg. Dette høres veldig romantisk ut hahaha, men damn om ikke de putter deg inn som viktige personer i historieboka i framtiden så… Du står for mye bra, du tenker på det meste og som du har sagt selv så er du ung det må være rom for feil uten å måtte ende opp midt i Salem. Vil bare egentlig takke deg for at du er den personen jeg fikk interesse av og ser opp til, du er en veldig viktig stemme i samfunnet og vi trenger sårt flere av deg. Du ser jo hva slags folk som får mer og mer makt og høyere stemme i samfunnet, som egentlig ikke burde…..
      Jeg er 22 år og still going strong blodfan av deg!

    29. Trur kanskje at du burde sjekke om du har asberger. Virker veldig sånn. Ikke noe kjipt ment, men trur det kan forklare litt hvorfor du sliter sånn. ❤

    30. Jeg syntes faktisk du var ganske kul en stund, hadde skikkelig sansen for deg.
      Så begynte du med mølet ditt om at vi må ta inn flyktninger og snakket varmt om Støre.
      5 jenter i min lille hjemby har blitt voldtatt og fått livene ødelagt de siste to årene av muslimske migranter, og denne typen mennesker vil du åpne grensene for?
      Shame on you!

    31. Hei Sophie. Du står meg nær på mange områder. Ikke bare bor du noen hundre meter unna meg, men bloggen din står mitt hjerte nær. Om du noen gang skulle trenge noen å gå en kveldstur med, over ola narr eller torshovdalsparken melder jeg meg gjerne haha. Har dessverre kun spottet deg en gang, hvor du stod på bussen, ellers hadde jeg ville ha slå av en liten prat med deg for komme med noen ærlige uttalelser om hvor kul du er (eller hvertfall forsøkt å manne meg opp til det haha)
      Forresten, hadde jeg nettopp en oppgave om forbilder og media i psykologifaget; jeg håper du hadde fått et smil om ansiktet om du leste den oppgaven. Du var en sentral profil i oppgaven min hvor jeg trakk fram deg som et forbilde til tross for “rosablogger”-stempelet. Hilsen en fan rett rundt hjørnet;P

    32. Elsker måten du snakker om klær og sminke. Får meg til å ville pynte meg litt og faktisk tørre å bruke min egen stil. Du er veldig inspirerende. Du fortjener alt godt. Har sett bloggerne fra du var med, veldig gøy haha. Håper du får en positiv opplevelse med åpent kommentarfelt. Lag mer videoer med Joakim! Og alltid husk på at du er one of a kind, DIGGER DEG!

    33. Sophie elise jeg er 35 år og du er mitt forbilde kall meg gjerne barnslig men thats the truth! Jeg digger deg

    34. Jeg slet med akne før. Det har gått tilbake nå, men jeg hadde en del arr. De fikk jeg hjelp til ved å ta laserbehandlinger, det reduserte de ganske kraftig. Da kan man ikke sole seg i ansiktet på et år etter siste behandling, men det var verdt det! #selvbruning

    35. Heeei! 🙂 Så digg at kommentarfeltet er åpent igjen. Har et tips til deg angående akne/kviser. Gå til fastlegen og spør om å få en resept på flytende dalacin. Det er en smule anitibotika i flaska som tar livet av kvisene :D. Jeg slet 12-13 år med masse kviser i ansiktet og nå er jeg helt kviserfri (og smertefri) pga dalacin <3 Syns det er så rart at du ikke fått tilbud om det tidligere med tanke på hvor plager du har skrevet at du er :/

    36. Hahah, jeg kjenner meg så sykt igjen. Forrige gang jeg hadde PMS ble jeg irritert på kjæresten min fordi han ikke sa god natt før han sovnet(han hadde hatt en lang dag på jobb og slokna bare). Jeg ble så såra og sint at jeg skrudde på lyset, slamret dørene og la meg på gjesterommet og ventet. Etter en time skjønte jeg at han ikke kom, og hadde walkofshame inn på soverommet igjen. Han lå fortsatt og sov tungt, så jeg skrudde av lyset, tørket tårene og håpte at han ikke skulle huske det når han våknet. Litt dramaqueen innimellom :))

    37. Jeg sliter også med kviser og urenheter + oljete hud, store porer osv.. Så startet jeg på ett serum fra La Roche Posay som heter Effeclar Duo, og det er det som har funket best på huden min! Man smører det i ansiktet morgen og kveld. Jeg får nesten aldri kviser lenger, arr har bleknet og huden er mindre oljete. Vet ikke om vi har samme hudtype, men produktet har funket så utolig bra for meg så tenkte at det ikke kunne skade å anbefale det i alle fall <3

    38. Hei! Tenkte å bare komme med et tips angående acne. Er mulig du har hørt det før, men jeg vil anbefale å prøve Diane. Det reddet meg fra acne-marerittet, men dersom du har økt risiko for blodpropp eller blir veldig ustabil av hormoner er det kanskje ikke så lurt. Søsteren min slet med acne spesielt på rygg og bryst, og etter hun også har begynt på diane har hun blitt helt kvitt det. Ønsker deg lykke til, klem!

    39. Hei du ditt vanvittig fine menneske! Jeg er så glad i deg og jeg føler meg ikke dum som sier det engang, for du er så snill og god at jeg kødder ikke engang

    40. Skremmer meg hvor egentlig, hvor like vi er. Haha, samme artist-favoritter og klessmak. Og tanker og meninger. Også nå kommer acne-problemene dine. Gikk selv på ISO, og holder nå på med CO2 laserbehandling mot arrene mine som jeg fikk dekket av staten. Min hud har heldigvis holdt seg, men seff fått en kvise her og deg.
      Glad for at kommentsfeltet er åpent igjen!:)
      @sofietonheim

    41. Jeg virkelig HÅPER at du får en fin opplevelse ved å åpne kommentarfeltet! Er så mange fæle feige mennesker…
      Uansett! Elsker når du skriver kjærlighetserklæringer, fulgt med på bloggen din i mange år og blir så glad av at du er glad. Hold på den gutten der!

    42. Elsker at du er så raw og ærlig! Spesielt om å være crazy girlfriend for ærlig, hvem er ikkeee?!
      Digger dette, digger deg

    43. ❤Ååh jeg digger deg, du klarer så fint å sette ord på ting mange ikke gjør og du er så fantastisk vakker!

    44. Herregud Sophie Elise, håper du får kun hyggelige tilbakemeldinger nå, digger deg, elsker det du gjør. Keep up the good work. Du er best❤️

    45. Hei,
      Jeg ser for tiden på serien din, og synes det gir et godt innblikk i hvordan du er som person – og mener da kun på en positiv måte:-)
      jeg håper også at vi mennesker vil forbedre seg i forhold til netthat og den type ytringer. Og jeg beklager på det sterkeste at spesielt mange foreldre ikke er mer forbilde på dette området. Der har vi mye å lære. Ønsker deg masse lykke til i livet & med din “stå på” vilje – husk at du betyr mye for mange og at du er mye verdt på denne jord! Fortsett å vær sterk!
      Og selvfølgelig lykke til videre med kjærligheten 🙂
      Mange hilsener fra en mamma over 36 år.

    46. Hei Sophie Elise,
      Prøv midnight recovery concentrate fra Kielhs… bare søk reviews på google og du ser med en gang hva jeg mener! Den hjalp meg med alle hudproblemene mine, både tørr hud, fet hud, kviser og blackheads.
      Klem!

    47. Jeg blir kvalm av å se alle disse ungene som ser opp til deg. Og du later som du er venn med alke dine lesere. Blir for dumt. Du bryr deg ikke om de i det hele tatt, du vil bare ha penger. Slutt å lat som du er så fornøyd med deg selv, når du dagen etter sprøytet ting i hele ansiktet og kroppen. Du påvirker alle disse ungdommene til å gjøre det samme

    48. Se unacknowledged på netflix! Vil gjerne høre hva du tror/synes. Elsker den «spirituelle» og utforskende delen av deg, vil gjerne ha flere sånne innlegg 😍 Satt forresten å leste boka de for et par mnd tilbake, tok med selv i å høre på musikken din da jeg leste. Digger deg og serien din, og alt du får til!

    49. Hey! Som andre i kommentarfeltet har skrevet så håper jeg at du får en positiv opplevelse med å holde det åpent. Jeg leser blogger for lett underholding men du er en av de jeg virkelig verdsetter som person, of du har virkelig hjulpet meg flere ganger. Jeg er ikke så usikker av meg sånn utsendegmessig, men jeg føler meg ofte som en sykt stor outsider og verdens kjedeligste menneske, og du har fått meg til å like meg selv bedre haha (om det gir noen mening?)Jeg vet ikke helt hva jeg vil fram til, men jeg setter så sykt stor pris på ærligheten din og at du alltid sier hva du tenker selv om noen vil reagere. Du skriver så rett fram liksom, jeg føler at jeg virkelig blir bedre kjent med deg gjennom bloggen. Jeg hadde virkelig savnet deg om du sluttet!

    50. Så kjekt at du åpner kommentarfeltet igjen, håper folk kan holde seg for god for ekle kommentarer ❤️ synd at du sliter så voldsomt med acne, jeg er utdannet hudpleier, nå har jeg lest at du går til hudpleier ofte vel og merke, men deler likevel noen tips og triks. Jeg er utdannet i Norge, men har dessverre få gode erfaringer med norsk/vestlig kosmetikk, det jeg derimot blogger om, driver med og fronter er koreansk kosmetikk. Jeg har selv «slitt» (ikke like mye som mange andre) med acne. Det som har hjulpet meg er Oljerens før skumrens, det har tatt totalt knekken på alle hudormer mine, 7 layer metoden med fuktighets toner (7 lag med toner hver kveld) syre skrubb, og vitamin C serum noen dager i uken, dette har fungert både på arr og på acne, laneige (koreansk merke) watery sleeping pack har gjort at fuktigheten min stabiliserte seg og det ble mindre kviser da huden sluttet å produsere mye fett og talg. Anbefaler deg virkelig å se litt på det.

    51. Hei 🙂 Ville bare si at du ikke er alene om å slite med acne. Det er mange, også jeg. Husker så godt hele ungdomstiden da jeg aldri gikk med singlet og andre topper med åpen rygg fordi jeg hadde kviser på ryggen. Det var alltid om å gjøre å skjule den jævla ryggen. Det ble bedre, men aldri helt bra. Kun i perioder. Nå er jeg voksen, 30år og har enda problemer med kviser, eller acne da (det høres litt finere ut å si acne). Jeg kan ha perioder der huden i ansiktet er bra men så smeller det og da blomstrer det skikkelig. Også på ryggen men værst i ansiktet. Det er veldig veldig kjedelig å slite med det i voksen alder 🙁 Nå vet jeg mer av grunnen til at jeg (skulle til å skrive: hvorfor akkurat jeg, – føler meg til tider alene om å ha det sånn for “alle andre” har jo pen hud men det er jo ikke sant), sliter med det. Jeg har en sykdom som sitter i tarmen – og dårlig tarmhelse slår ut blant annet i huden. Kviser. Så jeg tror jo at jeg en dag blir kvitt problemet, i allefall få det bedret betraktelig. Spiser jeg mat som ikke er bra, eller drikker brus med kunstig søtning, da går det noen dager så blomstrer det! Ganske spennende egentlig. Men uansett, jeg forstår frustrasjonen din. Når det er sagt så synes jeg du er så utrolig vakker! Likte serien din godt og synes du virker som en så herlig jente 🙂 Klem!

    52. Hei! Jeg fikk også akne i voksen alder, tror jeg var 23 da det dukket opp…😵 Det var noe av det kjipeste altså! Grusomt! Vondt ikke minst… Og på en måte flaut, syntes jeg😕 Vil bare tipse deg om hva som fungerte for meg, i tilfelle det kan være noe i det for andre også. Jeg tåler nemlig ikke melkeprotein! Hadde noen mageplager også, og eksperimenterte litt selv med å kutte ut ulike matvarer fra kosten, som melk, egg og gluten, ulike meltyper o.l. Innførte så en og en matvare igjen og endte opp med å kutte ut alt av melkeeprodukter for godt. Etter flere år med dyre hudbehandlinger hos mange hudterapeuter, kremer og antibiotikakurer fra leger ble jeg kvitt problemet… sånn HELT! Det er nå flere år siden🙌 Verdt å undersøke!! Kanskje du har en allergi eller en intoleranse. For meg gav det mening at ting kroppen ikke tålte på innsiden fikk utløp gjennom huden.

    53. Hei, Sophie Elise!
      Må innrømme ar jeg begynte å følge deg for en stund siden – hovedsakelig fordi jeg syns du er utrolig vakker og søt.
      Nå følger jeg deg på det grunnlaget og fordi du genuint virker som en fantastisk person med et stort hjerte.
      Du er et bedre forbilde nå, enn tidligere ettersom du har innsett at kropp og utseende er ikke alt.
      Du er fortsatt vakker, ja faktisk mer vakker enn tidligere ettersom du nå er mer naturlig.
      Håper du vil fortsette med dette og ha et godt liv med Kasper. Han er heldig som har deg ❤️

    54. Så flott at du har åpnet kommentarfeltet. Har lest bloggen din lenge, og er mange ganger jeg har ønsket å legge igjen en kommentar 🙂 Samboeren min og jeg har snart bodd sammen i 5 år, og vi er mer glad i hverandre og mer forelsket nå enn noen gang 🙂

    55. Hvorfor legger du først ut bilde med skincare der du har plettfri, for å senere si at det var resept fra legen som hjalp, og NÅ sier du at du sliter med acne? Burde ikke skincare ordne det, etter alle de fine ordene du har lagt ut om middelet?

    56. Anonym: Tror du har ting litt mixed up,i alle fall I hvilken rekkefølge ting har skjedd. Jeg har forresten sluttet med skin repair, noe jeg har sagt flere ganger. Det har jeg også forklart nøye i et innlegg 🙂

    57. Anonym: “Så flott at du har åpnet kommentarfeltet. Har lest bloggen din lenge, og er mange ganger jeg har ønsket å legge igjen en kommentar 🙂 Samboeren min og jeg har snart bodd sammen i 5 år, og vi er mer glad i hverandre og mer forelsket nå enn noen gang :)” så koselig å h høre <3

    58. Fredrick: Tusen takk skal du ha! <3 Det var fint å høre 🙂 Jeg er jo strengt tatt ikke mer naturlig og har alltid visst at kropp og utseende ikke er alt, meeeen det kan ha en del å si at jeg sminker meg annerledes og er mer åpen om mine "skavanker" enn jeg var før. Uansett, tusen takk for så gode ord ??

    59. Sunniva: Hei! I feel your pain! Jeg har faktisk kuttet ut melkeprodukter for en tid tilbake siden (eller i alle fall melk og yoghurt) så krysser jeg fingrene for at det skal gjøre ting litt bedre etterhvert! Jeg ble avhengig av cottage cheese en periode, og da sa det BOOM i huden. Så, det er ganske sansynlig at de har noe med hverandre å gjøre, ja!

    60. http://www.imammahuset.blogg.no: Så bra at du klarer å se på det som spennende, haha <3 Men ja, jeg blir jo nesten gal av å tenke på alt det kan være, og man får jo råd om alt mulig - som jeg setter pris på, men hvor skal man starte.. Kanskje jeg burde ta en tur til legen å sjekke om det kan være noe i tarmen, spesielt når det kommer tilbake hele tiden. I feel your pain! Og tusen takk <3

    61. Eirin: Tusen takk for tips! Jeg har begynt med et merke koreansk kosmetikk, Klairs. opplever at det tar bort det verste og at jeg ikke lengre har hverken oljete eller tør hud, så jeg skal fortsette med det å se hva som skjer videre.

    62. Så koselig at du ville åpne kommentarfeltet igjen <3
      Du er en helt vanvittig vakker jente <3 Syns ikke du skal være lei deg over verken regulering eller acne <3 Du rocker det uansett <3

    63. Hei! Ville bare komme med et lite tips ang hud. Dersom du ikke har lyst til å begynne på Isotretinoin igjen, så anbefaler jeg (som det nest beste etter min mening) spironolactone. Dette er ganske vanlig å bruke mot acne i USA, men i Norge må du nok spesifikt spørre (hud)legen om å få det ettersom det er lite brukt her. Jeg fikk det av hudlege i USA, og ba legen om å få fortsette da jeg kom til Norge. Det virker ved å blokkere de androgyne hormonene i kroppen fra å slå ut i huden. Er egentlig et legemiddel mot høyt blodtrykk, så kan gi litt lavere blodtrykk og være litt vanndrivende, men generelt minimale bivirkninger etter min erfaring. Verdt å sjekke ut 🙂

    64. Haha, kjenner meg igjen! Men jeg kan sende meldinger til ham når han ikke følger etter…. det er vel enda tristere 😂
      Alle har vi dager hvor bare nada funker.

    65. Jeg har lest boka di sånn nylig og vi har slitt mye med det samme sånn opp gjennom tidene, Før så trodde jeg at du var en sånn typisk rosablogger men du er så sinssykt mye mer enn det. Jeg har så enormt med respekt for deg etter alt du har vært gjennom og som du bærer med deg videre, Og kan ikke engang tenke på alt du må takle fra haters. Så ikke la noen få trykke deg ned siden du er helt utrolig i mine øyne. I en alder av 25 år så er du mitt store forbilde, siden du har opplevd mye og står for mye som er så utrolig viktig. <3 Gleder meg til å følge deg videre på hva enn du begir deg ut på 🙂

    66. Det eneste jeg bruker på ansiktet mitt er rosevann. Rosevann til 35,- på asiatiske dagligvarebutikker. Det er naturlig og fantastisk. Jeg har aldri vært noe særlig plaget med kviser, men når jeg får de tar jeg på rosevann og de er som regel HELT borte i løpet av 2 dager. Ville anbefalt deg å prøvd det istedet for alle slags mulige kremer proppfulle av kjemikaler. Hos meg har det hjulpet på rødhet, jeg har fått jevnere hundtone og kviser forsvinner raskt.
      Eneste negative med det er at du blir mye fortere blek fordi det renser huden såpass bra.

    67. Du er et av de mest fantastiske menneskene jeg vet om. Lest boken din flere ganger. Veldig merkelig å si, men jeg ser på deg som en venninne gjennom mange år selv om vi ikke kjenner hverandre. Har lest bloggen din siden begynnelsen og vært med på reisen din så lenge. Sender deg masse kjærlighet og harmoni <3

    68. Hei! Så bra at jeg kan skrive til deg på bloggen din❤
      Jeg fikk boka di i julegave i 2016. Og jeg synes den boka var så spennende og morsom å lese. Jeg slukte virkelig boka på et par dager. Jeg prøvde iherdig å ikke bli ferdig så fort for den var så nra men❤
      Skal kjøpe eller ønske meg neste bok du gir ut❤
      Har ikke kjøpt bøker av noen andre bloggere. Du er jo så sykt flink til å skrive.
      Jeg tenkte at jeg skulle gi deg en ekstra pep-talk til tiden fremover.
      DU er sykt flink til å synge, DU er ekstremt flink til å skrive, DU er miljøbevisst og du bryr deg om politikk og landet vårt. Jeg kjenner fåtall som er så flink som deg! Samtidig som jeg merker at du geniunt bryr deg om leserne dine! DET føler at jeg at mange bloggere ikke gjør. Man må jo faktisk tilpasse seg leserne sine og ha kontakt med dem. Hvis man ikke gjør det leserne vil så mister man etterhvert lesere. Det er flere blogger jeg har droppa å lese.
      Jeg og mange andre elsker fine bilder!
      At man er åpen og at man unngår clickbait. Jeg synes du sjeldent har click bait overskrifter.
      1.ting
      Jeg driver å ser gamle episoder av bloggere og jeg ser veldig godt at du har forandra deg masse og blitt mye mer moden og voksen av deg!
      Jeg har jo også sett serien din og lest bloggen din en stund og man ser at du er veldig anderledes enn du var.
      Jeg tenker at de fleste oppfører seg dårlig mot foreldrene sine, men ikke alle innser det selv. Men det virker det som du har gjort.
      Jeg driver å skriver bacheloroppgaven min og har litt under 1 mnd igjen..
      STRESS er en stor del av hverdagen.
      Og en hemmelighet – i morgen har jeg oppkjøring😣😢

    69. Åhhh <3 jeg har savnet å skrive i kommentarfeltet ditt! Jeg kan relatere meg til så mye av det du skriver. Så takk! Og jeg håper folk kan være hyggelige i kommentarfeltet denne gangen! Håper det kommer en sesong to av serien din også, halleluja så bra den ble 😀

    70. Heii <3 hvordan går det med boken din? Husker du sa den skulle komme ut så nærme valentinsdagen som mulig, men det har jo ikke skjedd. Leste på seoghør at den kommer ut i høst, men at tittelen ikke er bestemt. Trodde den skulle hete forelska? Hadde vært veldig fint med en oppdatering på boken 🙂 hilsen en ivrig fan

    71. Fineste Sophie. Jeg er så glad du er lykkelig igjen. Akkurat nå sitter jeg med en helt forjævlig kjærlighetssorg, jeg ser ingen ende på det. Han er alt jeg vil ha og jeg får totalt panikk når jeg tenker på han med andre, noe han har sagt han gjør som han vil. Ble dumpet for en uke siden bare, så det gjør så vondt at han allerede er klar for å gå videre.. Vi var samboere, så det å ikke ha han rundt meg hele tiden nå gjør vondt, alle minnene og alle planene forsvinner bare helt plutselig, de er ikke verdt noe mer og det gjør så forferdelig vondt. Problemet er at han bor på samme lille plass som meg, så jeg prøver så godt jeg kan å holde meg innendørs og ikke gå ut utenom når jeg skal på jobb, bare fordi jeg ikke vil møte han. Han sier alt for å såre meg, fra at han skal møte jenter og til at han aldri har elsket meg. Jeg vet han sier alt dette for at jeg skal slutte å mase og hate han. Men jeg får så forferdelig vondt av å tenke på når han finner seg en som erstatter min plass i hjertet hans og leiligheten vi bodde i sammen. Har det så jævlig. Han fikk nok nå for 2 dager siden og blokkerte meg overalt…. Har du tips til hvordan jeg kan komme over det når han faktisk bor på samme plass som meg og jeg er livredd for å se han med noen andre?😔 trodde han var det one, sånn som han behandla meg og vi hadde det sammen, plutselig snudde det som lyn fra klar himmel….

    72. Sandra: Hei! Ja, boken har blitt utsatt, men vi har endret tittelen på den siden da – det er enda en kjærlighetsbok, men en lite (eller ganske stor) twist, for å skille seg unna annet på markedet. klem <3

    73. Lotte: HÅÅÅPER OPPKJØRINGEN GÅR BRA <3 lykke til!! Om det ikke går veien, jeg strøyk tre ganger på min.. Og har det likevel OK, og ikke minst lappen nå 😀

      Og forøvrig, TUSEN TAKK for alle de fine ordene dine! Hvordan skal jeg starte? Det betyr uendelig mye for meg. Ah, stor klem til deg!

    74. Jeg liker åpent kommentarfelt! 😀 Er noe med det, at det er gøyere å følge når man faktisk kan legge igjen noen ord i blant og. Når det er sagt, så skjønner jeg godt at du i en periode har holdt det stengt.
      Nydelig kjole! Klem.

    75. 24år og har slitt med kviser og uren hud siden 12års alderen. Utrolig slitsomt og det tar virkelig knekken på selvsikkerheten. Ble satt på Diane (p-pille) for noen år siden og det er det første som virkelig har hjulpet. Får fortsatt kviser nå og da, men følelsen de periodene hvor huden min er uten er fantastisk. Må applaudere hvor tøff du er som la ut uredigerte bilder av deg selv uten sminke i det forrige innlegget!

    76. Hahaha, kjenner meg skikkelig igjen. Mistenker at jeg har pms nå selv, og er drittlei kviser så holdt en forbanna tale til mamma igår om at jeg aldri ville dra ut av huset igjen fordi jeg er så stygg og kvisete og at alle bare kan dø og at livet mitt ikke er verdt noen ting osv. Overdramatiserte vel litt haha, men er jo sånn man føler det der og da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg