2018, er det mulig

Reklame | annonselenke: bik bok

Etter at jeg var ferdig med photshoot tok jeg og samboeren min (jeg liker å kalle han for det) en tur rundt i nabolaget for å føle litt på vårstemningen. Det er virkelig helt fullt i Oslo om dagen på grunn av været, en taxisjåfør sa han aldri hadde sett så mange mennesker, ikke engang på nasjonaldagen. Vi havnet etterhvert på en restaurant som ikke hadde noen vegetariske tilbud (hvordan er det mulig i 2018?) og vi ble nødt til å gå derfra. Da blir JEG flau, når det egentlig er spisestedet som burde legge til rette eller i det minste vise lyst til å forbedre seg.. Men den gang ei. Heldigvis er de fleste flinke på sånt nå. Vi havnet til slutt på et bakeri og hadde det hyggelig uansett. Kvelden bruker jeg hjemme med godteri og bøker, for tiden leser jeg “vær snill med dyrene” som jeg liker. 

På bildene går vi i Thorsovdalen som er rett ved der vi bor. Jakken jeg har på meg er fra x-life.no og Therese Johaug sitt merke, noe som gjorde at jeg (av en eller annen grunn) var skeptisk til den. Men den er en favoritt i garderoben nå, og jeg får masse komplimenter for den. Kjolen er fra Bik Bok, og du finner den her. Strikkede kjoler i denne lengden er alltid en sikker vinner hos meg. 

 En rolig og fin kveld som jeg trengte før nok en hektisk uke setter i gang! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg