en siste gang

Reklame | annonselenke: gucci

Dette er vår siste dag på Bali.. Den siste dagen med å sove lenge, slappe av på hver sin solseng kun avbrutt av en dupp i bassenget nå og da, flere sunne og gode måltider hver dag, en sol som steker og en brunfarge som blir gradvis dypere. Til tross hadde jeg trodd det ville bli godt å reise hjem, jeg hadde faktisk sett litt frem til det. Bali er nydelig, men det har liksom ikke helt falt i smak hos meg – før nå, tydeligvis. Plutselig fikk jeg vondt i magen med tanke på å dra hjem, jeg ville bare at tiden skulle gå sakte i dag. Som alltid når man ønsker at tiden skal gå sakte går den veldig fort, og nå er det plutselig natt hos oss. Men for en fin dag det har vært! En fin slutt på reisen 💕

Vi har ikke gjort så mye annet enn å ta det helt med ro, før vi på kvelden dro til “sentrum” slik at jeg fikk besøkt en optiker, dratt til frisøren og så spiste vi på en mexikansk restaurant. Med litt is på veien.. Om du reiser hit, må du love meg å spise masse is! Jeg er egentlig ikke en is-person men hver eneste kule jeg spiser her smaker himmelsk 😋 

Tskjorte: COS. 
Veske: Gucci. Link HER


På veien hit så jeg filmen Hairspray, og siden da har jeg hatt alle låtene klistret på hjernen. Spesielt “goodmorning Baltimore”, så vi hører den på repeat her på rommet og skal nok fortsette med det til vi sovner, haha. Flyet går i morgen tidlig, reisen tar 29 timer (!!!) og jeg burde få litt søvn, men før den tid MÅ jeg få laget et innlegg om apen og alt jeg har funnet ut. Vi snakkes straks med et viktig budskap! 🙊🌸

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg