jeg var ikke klar over det

Reklame | annonselenke: bubbleroom

Jeg vet ikke hvilken dag det er engang. Jeg merker på mailboksen at det er helg siden den står nesten helt tom, og har så klart dobbeltsjekket hvilken dag det er nå, men da vet man at feriemoduset har kommet for fullt. Skikkelig deilig, selv om det var i siste liten 😛 Hodet mitt er litt treigt akkurat nå, jeg dro på apoteket tidligere for å få noe som kan hjelpe mot smertene i kjeven, og det ble blant annet halspastiller som inneholder bedøvelse – noe jeg ikke var klar over før jeg hadde tatt en pastill. Det demper jo smerten, men det er en litt ekkel følelse i munnen som minner meg om å være hos tannlegen. Men det hjelper på smertene, og da kunne jeg nesten gjort hva som helst! Det er så klaustrofobisk å ikke kunne åpne munnen ordentlig 😩 OK nok om det, hehe.. Kunne omdøpt bloggen min til en kjeve-regulerings-klage-blogg. 


Kjole: Bubbleroom – link HER!
Solbriller: Glitter
Veske: Chanel. 

Bildene over er fra da vi spiste på Cafe Organic tidligere i dag, som sagt kommer jeg med en guide etterhvert.  Vi har funnet ut av masse bra og godt på et par feller, men da har jeg i det minte gode tips til dere! Vi begge er glad i å spise organisk og helst vegansk mat til frokost, og til middag skeier man mer ut 🍕 

Det har skjedd noe rart med instagrammen min forresten. Jeg får meldinger fra flere hele tiden som spør hvorfor jeg har blokket dem, og at de aldri har funnet meg på instagram. Det betyr at jeg har blitt usynlig for mange som ikke følger meg, og da kan man heller ikke få flere følgere. Så plagsomt! Jeg mister alltid følgere men pleier å få flere enn jeg mister, men nå er det jo motsatt. Ah, håper det blir ordnet opp i. Det er jo jobben min tross alt 😧

Nå skal jeg lage ferdig et innlegg med “ukas spørsmål” og så snakkes vi! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg