dette gjør jeg ikke ofte

Reklame | annonselenker: asos

Jeg er ikke en av de som viser dere mine siste innkjøp så ofte – rett og slett fordi jeg sjeldent shopper. De fleste klærne jeg bruker er flere år gamle, fordi jeg gjenbruker det samme om og om igjen. Da er det ikke vits å kjøpe nytt! Ellers gir jeg en del til venner, lillesøster og så sparer jeg fordi jeg tenker “en gang kommer jeg kanskje til å elske denne toppen”, og som regel har jeg faktisk rett. 

Nå fikk jeg lyst til å unne meg et par nye plagg av ting jeg trenger, så jeg har sett litt rundt på det store internett (for en gangs skyld ikke nelly) og har funnet noen ting jeg ELSKER. Og jeg tror det vil falle i smak hos noen av dere også 💕 Bare trykk på merket eller navn, så kommer du direkte til plagget. 

Denne genseren gleder jeg meg til å gå rundt i hjemme.. Kjøpt på mytheresa, og merket er Calvin Klein. / Koseshortsene er fra samme merke, altså Calvin Klein, og er kjøpt på Asos

Denne kjolen!!! Jeg vil nesten gråte, så fin er den. Og utrolig nok er merket Vero Moda! Ja, jeg elsker den butikken, men jeg ante ikke at de har så fine kjoler. Denne er fantastisk.. Kjøpt på Asos

Det var alt for denne gang! Kan gjerne dele flere innkjøp når det kommer noen, om dere ønsker. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg