Dette kan bli kleint

Reklame | annonselenke: gucci

Kjole: Missguided. 
Veske: Gucci. Link HER!

I kveld spiste vi på potato head, som er på bildene over. Anbefales om dere har lyst til å se nydelig solnedgang, og spise god mat! Vi hadde tre retter + alkohol (for min del) som til sammen ble 350 kr. Jeg skriver “for min del” fordi jeg var den eneste som drakk, og det ligger jo litt skam i den setningen, haha.. Men sånn blir det noen ganger. Uansett, som dere kanskje ser på bildene var det mest “partystemning” der.. I et lite sekund tenkte jeg “jaja, her sitter vi og alle barnefamiliene mens ungdommen er å løper rundt på gresset og drikker”. Kjenner det rykker litt i feste-fingrene. Det får bli mot våren, INGENTING er som min kjære hovedstad mot sommeren! Dette er jo partysted deluxe for spesielt australske ungdommer og siden kjæresten min har bodd i Australia har han vært her før, og ja.. Festet. Men vi har en litt annen ferie. 

Nå skal vi sove, haha. Klokken er tross alt 22:00.. I morgen skal vi bytte hotell. Jeg har ved en feiltakelse booket “honeymoon package” og jeg er redd det kommer til å bli forferdelig kleint.. Om jeg skal dømme utifra hva dette hotellet gjorde for de stakkars menneskene som faktisk var på honeymoon (såkalt “romantisk middag” rett ved bassenget samtidig som en mann svømte uanfektet frem og tilbake, pustet og peste og vi gikk forbi midt blant alle telysene) ALTSÅ GOD HELP ME! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg