det er ganske sykt!

reklamelenke: Nelly

– Kjole her – 

God kveld fra Barcelona! Vi droppet å dra ut for å spise i kveld. Jeg har istedenfor sett en dokumentar om Britney Spears (I am Britney Jean) og den var ikke så veldig bra.. Haha. Men jeg elsker Britney og er så lei meg for at jeg ikke fikk billetter til konserten hennes i Norge. Dumme meg trodde jeg kom til å få det gratis via enten Universal eller United Influencers, for det pleier jeg å få til de fleste konserter, men så klaaaart ikke denne. Man skal aldri ta noe for gitt tydeligvis. Så det blir å lete på finn.no de kommende ukene, jeg må få sett henne! Vår generasjons største ikon innen pop 💓 På snakk om pop, jeg så nettopp at jeg har streamet til gull for låten min “in my head”! Er så sjukt stolt over at det skjer kun via mine dedikerte følgere, for jeg har fått typ null rotasjon på radio. Tenk at den ene låten min har snart 11 millioner streams, også det uten en eneste avspilling på radio? Og, 70% av de streamsene kommer fra Tyskland! Ganske vilt. 

Hvor fin er ikke denne kjolen forresten? Du finner den her! God stretch, sitter perfekt og former kroppen så fint. Kan tenke meg den er fin med et belte i midjen også. Den er på 50% rabatt nå og koster derfor kun 199 kr. Normal i størrelsen! Pluss for at den er så sinnsykt behagelig. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg