dette har jeg gledet meg til å si

Dette har jeg gleeeeedet meg til å skrive: hei fra Spania! Påskeferien kunne ikke ha startet bedre, og jeg føler jeg svever på en liten sky av takknemlighet for å få være her. Vi kom frem til hotellet rundt 02 i natt, og sloket med en gang hodet traff puta. Det er det lenge siden jeg har gjort, vanligvis blir jeg liggende å se i taket, gruble, bekymre meg, planlegge og filosofere. Nå var jeg for utslitt til å gjøre noen av delene, og våknet opp langt utpå formiddagen uten et snev av dårlig samvittighet. Når jeg er på ferie vil jeg sove så lenge jeg kan – heldigvis aksepterer kjæresten min det, og lar meg sove videre haha. 

FAEN JEG FÅR SOMMERFULGER I MAGEN AV DISSE BILDENE!!!!!!!!! Herregud at jeg kjøpte et nytt redigeringsprogram er det beste som har skjedd meg. Lightroom i mitt hjerte for alltid. <3 

Vi har spist lunsj på terassen, som vi har helt for oss selv! Jeg skjønte ingenting da vi fikk rommet, som er sånn helt OK i standard, men vi har en hel takterasse alene? Med boblebad, haha! Jeg sitter enda her ute å blogger, prøver å få så mye sol som jeg kan, til tross for faktor 50. Det er rundt 20 grader her, som føles helt perfekt, jeg hater når det blir for varmt nemlig.

Vi har ingen planer i dag, jeg skal en tur på Sephora for å kjøpe litt greier (haha – linseveske, vippelim og bind, noen henger knapt sammen) og så skal vi spise i Puerto Banus i kveld. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg