jeg er så dramaqueen

annonselenke: Nelly

I sta gikk jeg bort til taxfree for å kjøpe vippelim. Ja, jeg vet at mine egne naturlige vipper er lange og fine, men “mye vil ha mer”. Jeg bruker likevel løsvipper på spesielle anledninger, og når jeg skal på date underveis i ferien synes jeg det er spesielt nok. Uansett, jeg gikk bort til taxfree, forventet at de hadde lim, noe de ikke hadde og jeg nektet å innse nederlag. Hun som jobbet der hadde løsvipper så da spurte jeg “kan jeg få kjøpe vippelimet ditt, om du har med deg på jobb?” SÅ KLART på spøk, noe hun ikke forsto. Kanskje ikke rart ettersom jeg har null mimikk i ansiktet pga all botoxen og virker like seriøs, eller useriøs, uansett hva jeg sier. Hun. bare “eh, ja.. Det kan du vel kanskje få.. Det er litt gammelt da..” Minn meg på at jeg aldri skal tulle med folk jeg ikke kjenner, jeg må ha virket som tidenes dramaqueen. Jeg kjøpte så klart ikke limet hennes.

Genser fra Polo Ralph Lauren – Hårbånd gammelt fra Nelly.

Endelig har jeg fått kjøpt meg overknee boots igjen! Mine forrige ble ødelagt i Januar. Jeg kjøper alltid de samme, og du finner dem her. Normale i størrelsen, ganske behagelige og sitter som et skudd. De er på 30% rabatt! 


Nok om det, jeg får klare meg uten vipper (eller stikke på Sephora når vi er fremme i Spania). Vi har skapt en tradisjon sammen som jeg synes er veldig fin. På hver reise vi tar sammen kjøper jeg en ny parfyme (som vi velger ut sammen) og så bruker jeg den hver dag, hele ferien. Når vi kommer hjem tar jeg en pause fra parfymen for å så kun bruke den på spesielle anledninger. Jeg lover, når jeg da bruker den igjen er det som å sette seg i en tidsmaskin og gjennoppleve alle følelsene man hadde. Denne gangen ble Poison Girl – Dior. Jeg liker parfymer som er litt “mystiske”, og det var absolutt denne. 

Nå boarder vi flyet! Snakkes i morgen!! 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg